Armeeritud pidurivoolikud
Vbl hoiab kellelegi aega ja jalavaeva kokku - tuleb välja, et Baltflex ja Dunlop Hiflex ei tee enam pidurivoolikuid, mingi sertifitseerimise teema. Hydroscandist saab.
Vbl hoiab kellelegi aega ja jalavaeva kokku - tuleb välja, et Baltflex ja Dunlop Hiflex ei tee enam pidurivoolikuid, mingi sertifitseerimise teema. Hydroscandist saab.
Hydroscand pole minu mäletamist mööda kunagi neid pidurivoolikute nime all teinud.
Mina pidin samuti ostma voolikut "räige rõhutaluvusega ja te ei saa kunagi teada, mis otstarbeks" voolikuid
Novott ei tea, mina küsisin pidurivoolikut, sain pidurivooliku. Peterburi teel oli see kõik, vbl igas filiaalis pole vajalikku aparatuuri ja makulatuuri?
Selles suhtes, et ega ma päris nii eilane ka pole, et eelnevast kahest firmast "muuks otstarbeks mõeldud identset voolikut" ei küsinud - aga neil pole enam banjosid jms kola ka sees, ilmselt see pole nii hea äri siis, eriti kui peab veel tegutsemiseks mingi sertifikaadi ka hankima.
Kas Depoo enam ei tee?
Tere!
Tegelikult ei ole sertifikaate vaja. Täpselt sama teema, mis hüdrovoolikutegagi, võid valmistada, aga tehased soovitavad omada õnnetusjuhtumi kindlustust. Ja seda keegi ei taha-viitsi teha ning vastutust võtta. Kindlustus kataks valesti valmistatud voolikust juhtuva õnnetuse tagajärjed.
Kõik nimetatud ettevõtted ja ka Korke üritus müüvad HEL tootja voolikuid, banjosid ja muid vidinaid ( vähemalt minu viimastel andmetel). Tehase inimeste jutu järgi ei ole mingit sertifikaati vaja. Küsige, kas Hüdroscandil ja sel teisel on kindlustus...
DH (DunlopHiflex) väidetavalt Soomes ühe õnnetusjuhtumi tõttu kogu pidurivoolikute teema lõpetas. Ja jah, see ei ole selliste firmade jaoks mingi teenimise koht, pigem klientuuri laiendamise ja nö pildil olemise teema.
Sellest pidurivoolikute teemast on siin ka varem pikemalt juttu olnud. Valesti valmistatud või tehase vigane voolik on selge 99,99% juhtudel kohe peale paigaldust (hakkab lekkima või lööb otsa minema). Muul juhul on alati viga vales paigalduses ( hõõrub vooliku läbi, voolik pinges, poldid üle pingutatud, vanad vigastatud seibid montaazil taaskasutatud, jnejne).
Ps. Hästi palju on kasutuses ka pigem rallimaailmas levinud isemonteeritavad lõikerõngaga otsikud. Neid monteerisid väga paljud kliendid ise ja minu teada vaid 1 juhul hakkasid voolikud lekkima, sest klient ei järginud etteantud juhiseid.
Lihtsalt infoks ja selgituseks.
Lugupidamisega, saarlane ( töötanud ja valmistanud pidurivoolikuid mõlemas eelnimetatud ettevõttes, BF ja DH).
Kadaka tee alguses asuvas Hüdroscandis tehakse piduri/siduri voolikuid. Nii armeeritud kui mitte ja enamus nurkadega otsad on olemas. Olen käinud ja valmistavad ilusasti ootetööna. 15min hiljem kõnnid uute voolikutega välja.
Kvaliteet ei jää originaalile alla ja mis seal valesti minna saabki kui rootsi riistad ja korralikud komponendid.
Jep, kui juba KTM suudab toota a) tagumise vooliku, mille otsad on 90 kraadi võrra nihkes ning mida peab seetõttu umbes pika kangiga väänates paigaldama ning b) esimese vooliku, mis 4-aastase kasutuse järel tugevduskoha kõrvalt pooleks murdub, siis olen kindel, et õppinud Eesti mees suudab välismaa riistade abil kümme korda parema asja valmis pressida. Ja hind pole sott tükist ning ooteaeg pole 2 nädalat. A lihtsalt kuna päris iga aasta pole voolikuid vaja olnud, siis ei olnud viimaste arengutega kursis ja no kesse ikka viitsib enne stiilis Rimisse minekut ette helistada, et kas täna piima ikka on...
Krt ma olen siiamaani tige nagu herilane, et selle braindead inseneri tõttu pühapäeval Tallinna enduro pooleli jäi, vukking Kodus Tehtud Mootorratas...
Aga kas kellegil on kogemusi Hiina järelturu toodanguga?
Mul on Starmoto-st saadud hiina rahvavabariigi toodang kasutusel. Sai eelmisel kevadel kiiruga ostetud, kui originaalidest piduriõli ainult ühes suunas otsustas läbi käima hakata.. Oli küll odav, aga ega ta kõige usaldusväärsem ei tundu olema. Otstega ka see värk, et sai kastist kõige sobivamad välja valitud, kuid päris täpselt õiget asja ei olnud olemas, seega originaalidega võrreldes sobivus kehvem ja peab rohkem sättima, et kuskilt vastu käima ei jää.
Kokkuvõttes on hiinakad paremad kui mittetoimivad vanad. Sõita saab ja üllatuseks on piduri tunnetus täitsa OK. Aga tõenäoliselt vahetan sel suvel asisemate vastu välja.
mis osas need asisemad siis täpsemalt asisemad on? (kui praegused toimivad, peavad õli, tunnetus on hea)
Vot ei teagi:) Visuaalselt istuks originaalide järgi õiges mõõdus tehtud asjad paremini ratta külge.. Ainuke asi, mis päriselt häiris, oli see, et need hiina armeeritud voolikud on suht peened, eriti võrreldes GS-i originaalidega.
Samas ega ma ei ole muid käevahel hoidnud ka (HEL nt, mida MRT pakub) ja selles osas võrdlus puudub. 4k km on need hiinakad iseenesest vastu pidanud ja eks peavad ka edaspidi.
nojah, eriti ei usu, et peale pikkuse (ehk siis visuaalse poole) seal mingit märkimisväärset erinevust on. võibolla päris pikas perspektiivis väike vahe vastupidavuses. aga armeeritud voolikud iseenesest ongi peenemad. sama teema on ka nende teiste nimetatutega, seal pole seda paksu kummikihti, mis tavalisel voolikul. st. seal pole seda vaja.
MRT Techis endiselt Eesti parim valik pidurivoolikuid
Hind alates 30eur.
https://www.facebook.com/MRTTechnology/
http://www.sbk.ee/tooted/armeeritud-pidurivoolikud/
Saksas www.melvin.de valmistab ja saadab välja postiga. Neil oma TÜV olemas.
Ma ise panin Domikale külge Hel Performance armeertud pidurivoolikud. Tellisin UK-st läbi Wemoto.
Kvaliteet oli üle prahi ja pikkused täpselt õiged, täiesti bolt-on lahendus.
korke kirjutas: ↑24 Apr 2019, 13:53MRT Techis endiselt Eesti parim valik pidurivoolikuid
![]()
Hind alates 30eur.https://www.facebook.com/MRTTechnology/
http://www.sbk.ee/tooted/armeeritud-pidurivoolikud/
Aga miks teil mudelipõhine tellimus kirjas on, kui tahate vanu voolikuid ka näha?
Sest VIN kood ei pruugi ütelda, mis variant voolikutest ja piduritorudest antud rattal peal on.
Piinlik tunnistada aga kuidagi ei jõua selleni ,et võtta see lause maha ''mudeli põhiline''.
Tabel on olemas mille järgi saaks teha aga kvaliteet kuidas voolikud hakkavad jooksma pärast ei ole kõige parem. Kliendid ei ole rahul tulemusega ega me ise ka mitte.
Piipz kirjutas: ↑27 Mai 2019, 15:55korke kirjutas: ↑24 Apr 2019, 13:53MRT Techis endiselt Eesti parim valik pidurivoolikuid
![]()
Hind alates 30eur.https://www.facebook.com/MRTTechnology/
http://www.sbk.ee/tooted/armeeritud-pidurivoolikud/Aga miks teil mudelipõhine tellimus kirjas on, kui tahate vanu voolikuid ka näha?
Saksas on ABE pidurivoolikute puhul kohustuslik. Ju siis see sertifitseerimine maksab ka midagi.Maaks kirjutas: ↑17 Juun 2024, 14:35Mis seis aastal 2024 nende (metalliga) armeeritud voolikutega on?
Soomes HEL lehelt saaks mudelikohaselt voolikuid osta, aga see fraas "Full Length Race" tähendab mida?
https://fi.helperformance.com/yamaha-fz ... ength-race
No ja pilt kõrval ajab veel rohkem segadusse![]()
Saksast samuti mudelikohased, aga ~2x kallimad(tegelikult on vist rohkem (7?) voolikuid, kirjas, et kõik kummivoolikud asendatakse)
https://www.probrake.de/Steel-braided-b ... 5-RN25-ABS
Keegi Eestis vahendab selliseid tooteid? (ma ise tegemiseks liiga laisk!)
--------------------
Tootja soovitab FZ8-l voolikuid iga 4a tagant vahetada - ma olen selle >2,5x üle lasknud nüüdseks![]()
Mina võtsin vanad voolikud ja läksin Hüdroscandi. Mul oli vaja pikemat kui OEM lenksu tõstmisega seoses. Tehti kohapeal ootetööna kohe valmis. Võtsin ka veel uued kolmikud, banjod ja vaskseibid kaasa. Värvi valikut peale musta neil polnud. Esipiduri 3 voolikut+vidinad maksis umbes 70€ kui õigesti mäletan. Tagapiduri ostsin louis.eu lehelt margikohase ja see ei istunud kõige paremini. Lasin siis selle ka Hüdroscandis teha. OEM voolikutega võrreldes on vahe nagu oleks uued pidurid ostnud.Maaks kirjutas: ↑17 Juun 2024, 14:35Mis seis aastal 2024 nende (metalliga) armeeritud voolikutega on?
Soomes HEL lehelt saaks mudelikohaselt voolikuid osta, aga see fraas "Full Length Race" tähendab mida?
https://fi.helperformance.com/yamaha-fz ... ength-race
No ja pilt kõrval ajab veel rohkem segadusse![]()
Saksast samuti mudelikohased, aga ~2x kallimad(tegelikult on vist rohkem (7?) voolikuid, kirjas, et kõik kummivoolikud asendatakse)
https://www.probrake.de/Steel-braided-b ... 5-RN25-ABS
Keegi Eestis vahendab selliseid tooteid? (ma ise tegemiseks liiga laisk!)
--------------------
Tootja soovitab FZ8-l voolikuid iga 4a tagant vahetada - ma olen selle >2,5x üle lasknud nüüdseks![]()