Benelli ja CFMOTO
Moderaator: Moded
Benelli ja CFMOTO
Kas kellelgi on kogemusi/infot nende markidega mootorrataste kohta? Kuidas neil kvaliteedi ja vastupidamisega on? Kas neid Eestis(Tartus) remontida ka saab, varuosi leidub?
Küsin, sest mõtlen, et ehk võiks nende tootevalikust osta naisele esimese mootorratta.
-
- Postitusi: 1010
- Liitunud: 08 Mär 2019, 21:39
- Tsikkel: Tomos Funsport/ Montesa NT700V
- Asukoht: Veelinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 27 korda
Re: Benelli ja CFMOTO
Palun! -> https://motohobi.ee/firmast/
Vastupidavuse osas ei oska ma midagi lisada!
-
- Mode
- Postitusi: 576
- Liitunud: 25 Mai 2014, 19:21
- Tsikkel: LadyInRed
- Asukoht: EU
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 140 korda
- Kontakt:
Re: Benelli ja CFMOTO
CFMOTO ehitab KTMe (790 ja väiksemad), niiet kvaliteedi osas see näitab midagi.
Kui ostad, siis kindlasti jaga muljeid
TransEuroTrail Estonia https://transeurotrail.org/estonia
-
- Postitusi: 202
- Liitunud: 18 Aug 2015, 13:55
- Tsikkel: VX800, CB600F, R6, GS500
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Benelli ja CFMOTO
Olen kuulnud kirumist CFMOTO variaatori teemal. Mõnesaja kilomeetrise vahega mitu tükki vahetatud. Mingi jama nendega.
Aga see on ATV teema. Mootorrattal sellist detaili üldiselt ei ole ja seda viga mootorrattal tekkida ei saa.
Hyosung on ka veel üks taoline tootja, InterMoto müüb neid. Varuosade/hoolduse osas info puudub.
Hyosung teeb Suzukile asju. Ja nende GT650 on visuaalselt sarnane SV650-le, kuigi ainult visuaalse sarnasusega see piirdubki.
Olen käinud paari kasutatud hyosungiga proovisõitu tegemas. Iseenesest tundus täiesti sõidetav ratas, eriti linnas. Aga sellega minu kogemus ka piirdub.
Kuidas kestab ja kuidas varuosadega on - pole õrna aimugi.
-
- Postitusi: 1109
- Liitunud: 22 Mai 2009, 18:23
- Tsikkel: GSX-S 1000
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 26 korda
Re: Benelli ja CFMOTO
Hyosung pidi ka ju sv mootorit kasutama.
Keegi neiu siin sõitis ka pikki aastaid ja kiitis
-
- Postitusi: 202
- Liitunud: 18 Aug 2015, 13:55
- Tsikkel: VX800, CB600F, R6, GS500
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Benelli ja CFMOTO
Ei ole SV mootor. Ja ei ole SV raam.
Sarnane mootor ja sarnane raam. Jupid ei ole samad.
Vähemalt minu interneti sügavustes kaevamine on sellise info andnud.
Vahepeal kogusin aktiivselt infot Hyosungi kohta, sest paberi peal tundus nagu äss diil ja mõte oli üks ära osta. Teoks see ei saanudki, põhiliselt sellepärast, et tegelikult pole veel ühte sama tüüpi ratast vaja.
-
- Postitusi: 33
- Liitunud: 11 Dets 2017, 14:52
- Tsikkel: https://www.motokaubad.ee
- Kontakt:
Re: Benelli ja CFMOTO
Tere!
Võime Benelli poolt oma klientide kogemuse põhjal sõna võtta.
Nimelt oleme Benelli mootorrattaid 2 aasta jooksul Eestis müünud tänaseks ca 40tk. Suur valik kuluosi ja olulisi varuosi on olemas meie enda laos Tallinnas ja vajadusel tellime Benelli Itaalia laost, tarneajaga 1-2 nädalat olenevalt hooajast.
Benelli hoolduspartnereid võib leida üle Eesti:
TALLINN: Motokaubad, Laki 7
TARTU: Motohoov, Puiestee 2F
PÄRNU: Pärnu Motopood, Liiva 2
RAKVERE: Varsta Tarvikute OÜ, Narva 29
KURESSAARE: Autofrend, Talli 2
Tänaseks päevaks on Benelli omanikuks aasia suurettevõte Qianjiang, mille emafirma Geely Grupp on üks maailma suurimaid auto- ja tehnoloogiatööstuse ettevõtteid, mille tehasestest veerevad välja peale Benelli ja Keewayde ka näiteks Volvo ja Lotus. Benelli peakontor, kogu arendusmeeskond ja tehniline personal on tema sünnilinnas Pesaros, Itaalias juba aastast 1911, olles üks Euroopa vanimaid mootorratta tööstusi.
Kas mootorratas on kvaliteetne ja kestab? JAH. Nii meie kliendid, kui ka teised Benelli omanikud on palju positiivset tagasisidet jaganud. Kes vähegi viitsib kodutööd teha, võib googeldada - artikleid on meeletult ja Benelli on oma hinnaklassi ja kvaliteedi suhtes kindlasti esirinnas.
Benelli Leoncino on näiteks kajastatud ka Eesti ajakirjanike poolt.
Tehnikamaailmas - http://www.mihkelkulaots.ee/2018/06/sob ... ncino-500/
Ja ka Autolehes, kus eelmise aasta numbris võrreldi 6000€ hinnaklassi jäävaid mootorrattaid (Benelli, Honda, Husqvarna ja KTM), mille võitu jäi Benelli KTM’iga jagama.
Huvi korral pakume valitud Benelli mootorratastele ka proovisõiduvõimalust Tallinnas ja Tartus.
Tallinnas: Motokaubad, Laki 7 / 552 5503 / info@motokaubad.ee
Tartus: Motohoov, Puiestee 2F / 551 4334 / motohoov@motohoov.ee
Ohutut liiklemist & seiklusrikast hooaja jätku!
Motokaubad.ee
Külasta meid: https://www.motokaubad.ee
Re: Benelli ja CFMOTO
Tere
Olen kaks suve sõitnud CFMOTO 650 TR mootorrattaga. Kogemused positiivsed. Ratta juures meeldib istumisasend ja hea manööverdamise võime. Olen lihtsalt huvist proovinud teha MNT eksamil nõutavaid harjutusi ja näiteks "kaheksa" teeb teeb ilusti A1 kategooria ehk siis kõige väiksemas kastis ära. Vahel käinud motoorienteerumistel kus 6 tundi otsid kaardi järgi peidetud punkte ja kuidagi ebamugavalt selle aja jooksul tsiklil ei tunne.Tsikkel 6 käiguline. 90km/h sõites mootori pöörded 4500 p/min. ehk siis legaalsetel kiirustel ei lähe mootor liiga pöördesse.
Re: Benelli ja CFMOTO
...Hetkel sõitnud 8000km ja tehnilisi probleeme pole olnud. Maale toob CFMOTO tehnikat Motohobi OÜ (asub Tartus). Hooldused olen teinud nende juures ja nende töötajad on olnud alati meeldivad ja abivalmis. Julgen arvata, et kui peaks midagi juhtuma tsikliga, siis üksi sind oma murega ei jäeta. Nii, et naisele esimeseks tsikliks sobiks küll!
-
- Postitusi: 1010
- Liitunud: 08 Mär 2019, 21:39
- Tsikkel: Tomos Funsport/ Montesa NT700V
- Asukoht: Veelinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 27 korda
Re: Benelli ja CFMOTO
kalevk kirjutas: ↑25 Apr 2019, 12:58Tere
Olen kaks suve sõitnud CFMOTO 650 TR mootorrattaga. Kogemused positiivsed. Ratta juures meeldib istumisasend ja hea manööverdamise võime. Olen lihtsalt huvist proovinud teha MNT eksamil nõutavaid harjutusi ja näiteks "kaheksa" teeb teeb ilusti A1 kategooria ehk siis kõige väiksemas kastis ära. Vahel käinud motoorienteerumistel kus 6 tundi otsid kaardi järgi peidetud punkte ja kuidagi ebamugavalt selle aja jooksul tsiklil ei tunne.Tsikkel 6 käiguline. 90km/h sõites mootori pöörded 4500 p/min. ehk siis legaalsetel kiirustel ei lähe mootor liiga pöördesse.
Mis on selle masina reaalne keskmine kütusekulu?
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Re: Benelli ja CFMOTO
Luxor kirjutas: ↑25 Apr 2019, 16:52kalevk kirjutas: ↑25 Apr 2019, 12:58Tere
Olen kaks suve sõitnud CFMOTO 650 TR mootorrattaga. Kogemused positiivsed. Ratta juures meeldib istumisasend ja hea manööverdamise võime. Olen lihtsalt huvist proovinud teha MNT eksamil nõutavaid harjutusi ja näiteks "kaheksa" teeb teeb ilusti A1 kategooria ehk siis kõige väiksemas kastis ära. Vahel käinud motoorienteerumistel kus 6 tundi otsid kaardi järgi peidetud punkte ja kuidagi ebamugavalt selle aja jooksul tsiklil ei tunne.Tsikkel 6 käiguline. 90km/h sõites mootori pöörded 4500 p/min. ehk siis legaalsetel kiirustel ei lähe mootor liiga pöördesse.Mis on selle masina reaalne keskmine kütusekulu?
Ma arvan, et võtab kõik ära, mis paaki valad ja küsib veel juurde
-
- Postitusi: 1010
- Liitunud: 08 Mär 2019, 21:39
- Tsikkel: Tomos Funsport/ Montesa NT700V
- Asukoht: Veelinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 27 korda
Re: Benelli ja CFMOTO
mx77 kirjutas: ↑25 Apr 2019, 18:08Luxor kirjutas: ↑25 Apr 2019, 16:52kalevk kirjutas: ↑25 Apr 2019, 12:58Tere
Olen kaks suve sõitnud CFMOTO 650 TR mootorrattaga. Kogemused positiivsed. Ratta juures meeldib istumisasend ja hea manööverdamise võime. Olen lihtsalt huvist proovinud teha MNT eksamil nõutavaid harjutusi ja näiteks "kaheksa" teeb teeb ilusti A1 kategooria ehk siis kõige väiksemas kastis ära. Vahel käinud motoorienteerumistel kus 6 tundi otsid kaardi järgi peidetud punkte ja kuidagi ebamugavalt selle aja jooksul tsiklil ei tunne.Tsikkel 6 käiguline. 90km/h sõites mootori pöörded 4500 p/min. ehk siis legaalsetel kiirustel ei lähe mootor liiga pöördesse.Mis on selle masina reaalne keskmine kütusekulu?
Ma arvan, et võtab kõik ära, mis paaki valad ja küsib veel juurde
Kindlasti, kuid ma ei küsinud seda!
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Re: Benelli ja CFMOTO
Lihtsalt kuidagi väga vale küsimus - kui mureks on kütusekulu, siis peaks kuskile rollerifoorumisse pöörduma
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1498
- Liitunud: 27 Sept 2007, 18:06
- Tsikkel: Harley-Davidson FLHTCUI
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 109 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: Benelli ja CFMOTO
Olulisus sõltub aastasest läbisõidust, kui see jääb alla 5k km, siis poke tõesti vahet, üle 10k km on juba vahe, kas kulu on 5 või 10 l sajale.
-
- Postitusi: 1010
- Liitunud: 08 Mär 2019, 21:39
- Tsikkel: Tomos Funsport/ Montesa NT700V
- Asukoht: Veelinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 27 korda
Re: Benelli ja CFMOTO
Muret sel teemal ei ole, tundsin igati omakasupüüdmatut huvi.
-
- Postitusi: 202
- Liitunud: 18 Aug 2015, 13:55
- Tsikkel: VX800, CB600F, R6, GS500
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Benelli ja CFMOTO
Kui reaalne kütusekulu huvitab, vaata http://www.fuelly.com/
Kuigi CFMOTO ja Benelli kohta on seal väga vähe andmeid.
Muidugi kütusekulu varieerub päris palju sõltuvalt sellest, kuidas sõita.
Ma näiteks saan tavaliselt kütusekulu 6-7 vahel kuid selle rattaga saab ka sõita nii, et kütusekulu on alla 5. Ja saab ka nii sõita, et on üle 10, kuigi ilmselt mitte avatud liikluses.
See on oluline infokild, mida tavaliselt kütusekulu numbrite juures ei öelda.
Re: Benelli ja CFMOTO
Benelli pumppüssid (õigemini nende plastikdetailid) kardavad külma, alla nulli kraade. Õnneks või kahjuks on nad kaks eri Benellit nüüdseks.
Re: Benelli ja CFMOTO
Siin käis läbi küsimus CFMOTO 650 reaalse kütuse kulu kohta. Ei osanud varem sellele küsimusele vastata, sest ei olnud seda kunagi mõõtnud. Nüüd sai käidud veidi pikemal Eesti sisesel sõidul mille käigus sai sõidetud 637 km ja tulemuseks 4,01 l/100km. Ausalt öeldes ise ka positiivselt üllatunud!
-
- Postitusi: 1010
- Liitunud: 08 Mär 2019, 21:39
- Tsikkel: Tomos Funsport/ Montesa NT700V
- Asukoht: Veelinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 27 korda
Re: Benelli ja CFMOTO
Selge pilt! Minu mürisejaga üsna ühte kateooriasse.
-
- Postitusi: 1010
- Liitunud: 08 Mär 2019, 21:39
- Tsikkel: Tomos Funsport/ Montesa NT700V
- Asukoht: Veelinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 27 korda
Re: Benelli ja CFMOTO
srx kirjutas: ↑25 Apr 2019, 21:51Kui reaalne kütusekulu huvitab, vaata http://www.fuelly.com/
Kuigi CFMOTO ja Benelli kohta on seal väga vähe andmeid.Muidugi kütusekulu varieerub päris palju sõltuvalt sellest, kuidas sõita.
Ma näiteks saan tavaliselt kütusekulu 6-7 vahel kuid selle rattaga saab ka sõita nii, et kütusekulu on alla 5. Ja saab ka nii sõita, et on üle 10, kuigi ilmselt mitte avatud liikluses.
See on oluline infokild, mida tavaliselt kütusekulu numbrite juures ei öelda.
Ei osanud hetkel mujale lisada. Fuelly-le lisaks olemas ka spiritmonitor.de.
-
- Postitusi: 451
- Liitunud: 12 Mai 2016, 11:37
- Tsikkel: Kawasaki Versys 650 2019
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 99 korda
Re: Benelli ja CFMOTO
Benelli Leoncino 500 - olen teinud proovisõitu, tundus igati normaalne selle raha eest.
CFMoto 650 MT - olen huvi tundnud ja reviewsid vahtinud, kõik räägib korralikust tootest, mis on Versys 650 knock-off ja peaks andma kasutajale sarnase tulemuse odavama hinna eest.
Ainult ma ei tea, kuidas Eestis osta nii, et saad viimaste modifikatsioonidega asja, täpselt sellise nagu tahad ja mõistliku aja jooksul kätte. Kohe hakkab peale mingi 6 kuud tarneaja jutt, mille peale ma mõtlen et ma oskan ise ka haagisega Poola või Tšehhi sõita ja see küll mul nii kaua ei võta. Seda siis üldiselt kõigi motomüüjate kohta kellega üldse suhelnud olen, ma ei tea kuidas konkreetselt Benelli ja CFMoto olukord on aga oleksin üllatunud, kui neid kuidagi normaalselt Tallinnasse kohale saab.
-
- Postitusi: 5
- Liitunud: 24 Juul 2021, 19:48
- Tsikkel: CF Moto 150NK
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Benelli ja CFMOTO
Kuna ma ise otsisin pikalt infot/mõtteid nende rataste kohta, siis proovin teha teiste elu lihtsamaks ja jagada mõtteid, juhuks kui keegi sarnases olukorras on.
Pärast suure A lubade tegemist ostsin siis endale beebi CFMOTO, 150nk. Põhjuseks siis eelkõige sõidukogemuse vähesus. Enne autokooli polnud ma kordagi isegi rollerit juhtinud (mootorrattast rääkimata) ja olgugi et koolis sai kõva vundamendi alla, ei julgenud kohe suurte tsiklite juurde minna.
Peale selle: kooli tsiklil oli ABS ja, nagu juba öeldud, siis ABS-ita tsikliga pole kunagi sõitnud. Seega mõtlesin, et mis seal ikka, võtan CF Moto, on pisike ja on ABS ka. Ja ei maksa eriti palju (2k).
Nüüdseks olen miski 300km sõitnud ja mulle väga meeldib. Loomulikult, kiirusest eriti mõtet rääkida ei ole, Tallinn Tartu maantee peale temaga vist ei julgeks minna. Samas, 90 võtab välja nii et maanteel väga jalgu ei jää.
Mul on hea meel, et võtsin väikse, sest olen teda mitu korda juba pidanud maha pillama (seisu pealt, tavaliselt mingis tobedas "algaja" olukorras), aga et ta on nii kerge, siis püüab lihtsalt kinni.
Samas! Saan nüüd aru, et on ikka lahja. Järgmine hooaeg vaatab juba midagi võimsamat. Eks selle müümine saab olema omamoodi seiklus (adusin alles pärast ostu, et A1 kat on kuni 125CC, ehk siis suur osa põhisihtgrupist kaob kohe ära) aga loodan parimat.
Seni kõige raskem on leida infot varuosade kohta. Tahaks igasuguseid internetist õpitud asju proovida (näiteks ketiratast vahetada jne) aga vot ei leia! Kõik edasimüüjad ja maaletoojad ka juba läbikirjutatud ning kõik vastavad nagu ühest suust: Meil ei ole või tootja ei paku.
Kui kellelgil on mingeid konkreetseid küsimusi (või kui keegi on leidnud talle väiksema esiratta), andke märku!
-
- Postitusi: 230
- Liitunud: 28 Apr 2017, 16:05
- Tsikkel: Eff Zett Quus
- Tänanud: 166 korda
- Tänatud: 33 korda
Re: Benelli ja CFMOTO

Auto24s ainult Velti ja Motohobi uute pillide kuulutused, ok, sekka ka Mehka demoratas. Keegi ikka tunneb kedagi, kes tunneks kedagi, kes CFMOTOga sõidab?
Hing igatseb matkapilli, aga pahakott lubab ainult raha asemel oma FZ6t pakkuda...
-
- Postitusi: 451
- Liitunud: 12 Mai 2016, 11:37
- Tsikkel: Kawasaki Versys 650 2019
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 99 korda
Re: Benelli ja CFMOTO
-
- Postitusi: 411
- Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
- Tsikkel: lenksuga
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 21 korda
Re: Benelli ja CFMOTO
Benelli kohta ei tea ma suurt midagi muud kui seda, et näiteks TRK 502 on häbematult lahja mootoriga. Sujuv, aga nõrk.
CFMOTO 650MT proovisin eelmisel aastal pulli pärast ära. Mõtlesin, et nii hea hinnaga saab, välja näeb kena, asend on mugav ja uus garantiiga asi - 3 aastat muretu...
Reaalsus on see, et kui oled vähegi korralikuma rattaga sõitnud, tahad sellest ruttu lahti saada. Miks? Üks anomaalia ajab teist taga ja väga vähesed varuosad on, vähemasti Tartus, kohe saada. See tähendab, et isegi kui on garantii, ootad pikalt kuni Hiinast jupid kohale ujuvad või lendavad, sest enamikke asju laos sees pole. Minu puhul olid kohe võtta ainult paak ja kütuseandur. Esimene vahetati seepärast, et oli lopergune ja kerepaneelid ei istunud. Kütuseandurit vahetati seejärel mitu korda, aga jonksu ei saanudki. Kütusenäit kõikus +/- 1/4 kuni poole paagi ulatuses, suvalistel hetkedel (sh kohapeal seistes).

Mis veel?
- Sõidurežiimi nupp ei tahtnud vahepeal koostööd teha.
- Käigunäit pani vigast.
- Suvalistel hetkedel arvas ratas, et mootoris pole enam õli ja pistis karjuma.
- Sageli arvas ratas ka seda, et aku on tühi. Aku vahetati ära, kuid jama kestis ikka ja pärast paaripäevast seismist läks raskelt käima. Multimeetriga mõõtes samas pinget oli - lõpuks ei saanudki aru, milles asi.
- Mobiilirakendus on vigane - andmed uuenevad viitega ja vahepeal ei kuva üldse õigeid numbreid, teinekord lakkas töötamast ja pidin uuesti installima.
- 1050 km jooksul venis kett rohkem kui kõikidel mu muudel ratastel 10 000km jooksul (kiire Googeldus andis ka põhjuse - kasutatakse kõige odavamat). Reaalselt üle nädala pidin ketti pingutama.
- Tagaamort on nii vedel, et kannatab ainult üksi sõita. Minu 85kg kaalu ja 50 kg kaasreisija puhul peksis põhja isegi asfaldil leebematest lohkudest läbi sõites. Ja üksi sõites oli "damping", eriti just üles tulemise hetkel olematu. Nagu oleks ainult vedru olnud.
- Plastikud ei istunud - selleks, et ratast sümmeetriliseks saada ja et valed asjad üksteise vastu ei hõõruks, pidin näiteks tuuleklaasi erinevatele osadele seibe vahele panema.
- Mustaks värvitud detailid pleekisid kuu ajaga halliks, samas kui 10a vanal Hondal nägid need endiselt uued välja.
- Mingid detailid plärisesid sõites nii nagu keegi oleks papptaldriku bassikõlari peale unustanud (ilmselt halvasti kokku istuvate kereplastikute teema).
- Hoolega vaadates oli sabaraam pisut kõver.
- Mõningate keredetailide auke pidin ca 3mm ulatuses üle puurima, et need pinge alt vabastada (olid imelikult kummis).
Objektiivsuse nimel natukene positiivset ka: välja nägi hea (välimuses oli ilmselge seos KTM-iga ning disain mulle tõesti meeldis), asend oli mugav. Pidurid olid head (rakendusid väikese jõuga, kuid väga etteaimatavalt ja progressiivselt, ABS toimis adekvaatselt), esiamort toimis okeilt ja iste oli mõnus. Seda vähest võimsust, mis mootoril oli, tekitati üsna sujuvalt. Kohvrid olid ka normaalse kvaliteediga.
Aga noh - üldiselt tahaks kiita eeskätt neid komponende, mis EI OLNUD hiinlaste tehtud.

Soovitus sulle/su naisele: võta parem näiteks Kawasaki ER-6F, kui väiksemat ratast otsite, millest kergesti jõud üle jäib. Enam-vähem sarnane minek, kerge kontrollida, välja näeb kena, aga ei pea iga nädal parandama. Ja kui vahel harva pead, saad varuosi kah.
Ahjaa - pärast ülalmainitud ikaldust ostsin kasutatud Triumph Tiger 800XC ja pole end rohkem vihastanud.
-
- Postitusi: 846
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: Benelli ja CFMOTO
Sõites: Siduri-piduri-gaasi tunnetus imelik, juhitavus mitte väga julgustav, plastikud põrisesid madalal pöördel ja lisaks lülitid tundusid käe all väga odavad, liikusid raskelt või logisesid.
Varuosadega ka keeruline, ei saa igast poest peale küünalde, rehvide ja õli suurt midagi.
Ise võtaks iga kell kasutatud japsi, kui uue hiinaka (sama raha eest)
Nagu mootorratas, aga hiinakas......
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
Re: Benelli ja CFMOTO

-
- Toetajaliige
- Postitusi: 528
- Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
- Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
- Tänanud: 174 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
Re: Benelli ja CFMOTO
https://amehitus.eu/
-
- Postitusi: 411
- Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
- Tsikkel: lenksuga
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 21 korda
Re: Benelli ja CFMOTO
Saab ikka. Ma läksin eelmisel sügisel ühest kurvist jumala valesti...

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.