Db killeri modifikatsioon
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 1108
- Liitunud: 22 Mai 2009, 18:23
- Tsikkel: GSX-S 1000
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 26 korda
Db killeri modifikatsioon
Hurric pro2 pütt, millel on sees sellised db killerid.
Ennast ei häiri ja sound meeldib, aga pelgan, et äkki üv onudele meeldi, on ikka suht lärmakas.
Olemas oleval killeril on 22mm toru jupp, max. 10cm.
Kas aitab, kui pikendada näiteks seda toru? Või peaks see ka väiksema diameetriga olema?
Nõuandeid, kogemusi, kuidas teha?
Re: Db killeri modifikatsioon
Mida sa täpsemalt saavutada ehk muuta tahad? Killerit ju kasutadki, nagu ma aru saan, ainult ülevaatuse ajaks ning eeldan, et sealt ta ka läheb selle killeriga läbi?!
-
Teema algataja - Postitusi: 1108
- Liitunud: 22 Mai 2009, 18:23
- Tsikkel: GSX-S 1000
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 26 korda
Re: Db killeri modifikatsioon
Killer on ka praegu küljes, lärmab ka sellega.
Tahan teada,kas saan teistsuguse killeriga vähe vaiksemaks
Re: Db killeri modifikatsioon
toru pikendamine erilist efekti ei oma, kui siis äärmiselt minimaalset. Väiksem diameeter aitaks. Ilmselt ka see kui sinna toru sisse topid näiteks mingi koguse peenikest kägarasse mätsitud teraslaastu. Iseasi muidugi sel juhul välja mõelda kuidas see sul seal sees püsima hakkab
-
- Postitusi: 229
- Liitunud: 20 Nov 2016, 19:11
- Tsikkel: Suzuki VZ 800, DL1000, DL650
- Asukoht: Saaremaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 16 korda
- Kontakt:
Re: Db killeri modifikatsioon
ostsin motopoest sellist toru https://www.moto-vision.com/en/exhaust/ ... -45mm.html ( pilt on näitlik) lõikasin 10cm jupid, 2 stopperpolti kinnipingutamiseks, need just auguvahel, toru ümber kerisin klaaskiuvilla ( summi täide) nii püsib see 10 cm jupats ilusti tsentris ja ei plärise kuhugi vastu, ja võtsin just sutsu W&H paljaste torude db maha et kannataks pikemaid otsi sõita. pidulikel sündmustel vaja aint ühte polti pingest vabastada ja rõõmud tagasi...
Re: Db killeri modifikatsioon
Onudele ei meeldi, siis ei meeldi. Mis ikka pead vaevata sellega. E-tähis on, siis pangu tropid kõrva, kui ei sobi.
Re: Db killeri modifikatsioon
Üv onude pärast pole vaja põdeda - neil pole millegagi db mõõta. Ja kui oleks millegagi mõõta ja seda reeglite järgi tehtaks, siis enamus ka kõige valjematest ratastest mahuks lubatu piiridesse.
Päikest!
-
- Postitusi: 282
- Liitunud: 29 Okt 2015, 18:32
- Tsikkel: T7
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Db killeri modifikatsioon
Oleneb nüüd kohast, mul mõõdeti küll. Aga niipalju kui ma kuulnud olen siis mõõtma hakkasid seal üldse sellepärast, et keegi pani kitse kuna suhtusid ülevaatusse inimlikult ja arusaadavalt, mitte ei koininud iga asja pärast. Aga õnnetu kitse ilma piduriteta rondi saatsid tagasi. Peale seda jama said kontrolli sappa ja nüüd peavad kõike tegema nii nagu kõrgemalt öeldakse.
Mõõtmine nägi välja nii, et ratta pealt vaadati lubatud dB ja rpm. Mõõdeti kolm korda antud rpm juures ja hiljem tehti mingid arvutused. Jäi lubatud piiresse. Alguses pakkus, et võiksin panna originaali külge kuna ilmselt järelturu omaga läbi ei saa aga kuna tegemist tellitava tehakse lisavarustusega ju siis mõtlesid ka selle peale. Rattaks Tiger 800 ja Arrow pütt.
HRRRRR, click click, tock tock, HHHHHH, ZIIIIIII POK POK POK!
Re: Db killeri modifikatsioon
Arvutada pole seal midagi, ei varem ega hiljem. Seade peab mõõtma db ehk sedasama väärtust, mida nad vaatasid. ja mõõtma peab õigelt kauguselt (võimalik, et ka õige nurga alt). Ja ise võid kontrollida, et nad õiget asja teeksid. Mõõteseadmel peab kusjuures kindlasti olema ka lubatud viga, ilmselt miski +-2db või kuskile sinnakanti.
Seadmed olid ikka taadeldud ka?
Re: Db killeri modifikatsioon
Tegelikult on täidsa eu reeglistik olemas, et kuidas mõõta mootorratta müra. Hetkel kiiruga ei leidnud, aga küll ma selle välja kaevan kuskile. Tuli ka korra ülevaatusel jutuks.
Taadeldud müramõõtjat vist pole kellegil peale tervisekaitse
-
- Postitusi: 282
- Liitunud: 29 Okt 2015, 18:32
- Tsikkel: T7
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Db killeri modifikatsioon
Umbes täpselt nii see välja nägi nagu siin paberil kirjas: https://www.mnt.ee/sites/default/files/ ... aasted.pdf
Kuna sain läbi siis polnud ka põhjust seadme taatlust küsida/uurida. Ainukene mis mulle hetkel meelde tuleb on see, et minu tulemus oli koma kohaga, kuigi juhend ütleb: Katsetulemuseks loetakse nende kolme üksiku mõõtmise aritmeetilist keskmist, mida ümardatakse matemaatiliselt lähima täisarvuni (nt 92,5 asemel märgitakse 93).
HRRRRR, click click, tock tock, HHHHHH, ZIIIIIII POK POK POK!
Re: Db killeri modifikatsioon
Niipalju veel, et mootori pöörded on mõõtmisel 3/4 nimivõimsuse pööretest. Ükskord tehti ühel kokkutulekul detsibellide võistlust, st et kõige kõvema lärmiga tsikkel oli võitja ja omanik sai auhinna. Mõõdeti otse tsikli/sumpa tagant aga kaugus oli vast 70-80 cm. Ja muidugi täisgaasiga. Minu mäletamist mööda ainult 2 kõige lärmakamatest ületas 92db. Seega ülevaatuspunktis enne pabistama ei pea, kui tõesti on reeglite järgi mürataset mõõdetud ja see liig kõrgeks osutub. See, mis keegi lärmi valjuse kohta arvab, ei lähe arvesse.
Päikest!
Re: Db killeri modifikatsioon
noh ja kui taadeldud seadmeid kuskil ei ole, siis ausalt öeldes ma ei saa aru, mis neid mõõtmisi ikka teha tulemused "võtsin taskust mingi" seadmega on ju seaduse mõistes naljanumbrid, mitte alus kuskilt läbi lasta või mitte lasta
Re: Db killeri modifikatsioon
80cm juures 92dB on 50cm kauguselt juba 96dB ja 40cm pealt 98, seega suht oluline, et ÜV-l ei võetaks seda silma järgi. (Kui tekib kahtlus, et mõõdetakse ikkagi liiga lähedalt, siis nõuda mõõdulindi taatlemisprotokolli.)
-
- Postitusi: 282
- Liitunud: 29 Okt 2015, 18:32
- Tsikkel: T7
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Db killeri modifikatsioon
Mul mõõdeti 92,2, ette on nähtud 92 dB@4650+-5% rpm juures. Kui oleks ületanud siis poleks mind lihtsalt teenindatud ja oleks soovitud edu teises kohas. Ülevaatus kui protsess ei käinud antud hetkel ja pakkus välja, et kui vastab normidele siis teeme ära.
HRRRRR, click click, tock tock, HHHHHH, ZIIIIIII POK POK POK!
-
Teema algataja - Postitusi: 1108
- Liitunud: 22 Mai 2009, 18:23
- Tsikkel: GSX-S 1000
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 26 korda
Re: Db killeri modifikatsioon
No karuperse siis sellega, jääb nii nagu on ja elu on ilus
Re: Db killeri modifikatsioon
Katseid ei tehta, kui müra mõõtmise ajal on tuule kiirus (sealhulgas puhanguline) üle 5 m/s.
Tuleb tuulise ilmaga minna ülevaatusele, sest tubaseks mõõtmiseks pole ükski ülevaatuspunkt pädev.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7387
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1087 korda
- Tänatud: 1093 korda
- Kontakt:
Re: Db killeri modifikatsioon
Kas ma saan õigesti aru, et sul mõõdeti ülevaatusel summuti mürataset?
-
- Postitusi: 282
- Liitunud: 29 Okt 2015, 18:32
- Tsikkel: T7
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Db killeri modifikatsioon
Jah, ülevaatluse eel kui täpne nüüd olla. Kui oleks üle normi olnud siis poleks mind teenindanud lihtsalt. Kas tulemus läks kuhugile ka kirja, ei tea. Mingi paberi ta andmetega küll ära täitis hiljem.
HRRRRR, click click, tock tock, HHHHHH, ZIIIIIII POK POK POK!
-
- Postitusi: 62
- Liitunud: 04 Aug 2010, 11:45
- Tsikkel: xt660x
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Db killeri modifikatsioon
Olen kuulnud mitmeid hirmu- ja naljajutte ÜV ja DB mõõtmistest. Ise pole kunagi nende hambusse jäänud. See hooaeg aga vahetasin terve väljalaske ringi ja minu jaoks tundus uus pütt natuke liiga vali. Ennetlikult ehitasin ÜV jaoks eraldi DB killeri mingitest odavatest Aliexpressi chainashitt mopeedi dB killeritetist, mille toru läbimõõt oli 25mm ja pikkus vast 350mm. Lisasin toru otsa väikse takistuse ja külgedele puurisin hunnik väiksemaid auke juurde. Sellest piisas minu ja ÜV kõrvade jaoks. Mõõtmist küll ei toimunud, kuid võin ütelda, et tulemus oli vaiksem kui pakendist tulnud DB killer. Mingit jõudluse muresi pole ka veel täheldanud.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7387
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1087 korda
- Tänatud: 1093 korda
- Kontakt:
Re: Db killeri modifikatsioon
Spoiler
Kuidas see mõõtmine täpsemalt välja nägi? Mingi suletud/avatud ruum? Seade kindlal kaugusel paigaldatuna statiivile?
-
- Postitusi: 925
- Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
- Tsikkel: Tiger885, külkaIŽ
- Asukoht: Kohatu
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Db killeri modifikatsioon
Saku TÜV-punkt eelmisel suvel - minust järtsus eespool olnud ratas - mõõdeti käest, õues, umbes paari-kolme meetri kauguselt sumpsiotsast.
Minu rattal kontrolliti sumpsi E-märki ja otsiti dB-märgistusega etiketti kuskilt raamilt, siis piiluti passi ja tunnistati liiga vanaks (2000 a.)
Siiani ka ainult TÜV-punkt, kus on ülevaataja võtnud ratta ja teinud prooviringi pidurite kontrollimiseks.
Re: Db killeri modifikatsioon
OT: Sa ei pea ülevaatajale ratast sõita andma, kui on vaja piduri töötamist näidata siis kõige kindlam on seda ise teha. Kui vaidlema hakkab siis mainid, et igal rattal võtab pidur erinevalt ja meenutad, et rattaga risu pannes tuleb remont ülevaatajal kinni maksta.
ja siis pole vaja endal ka hullu panna näidates
siiani on see variant kõigis käidud kohtades sobinud
Re: Db killeri modifikatsioon
Tere ,Yamaha XV535 DX Virago 2001,alles ostsin.Arvelevõtmine ja ka tehnülevaatus alles tegemata.Mis imelik et paigaldatud ilusad summuti torud,ilma summutus elementiteta,hääled suht kärarikkad,täislaks silindrist vabasse torru! Seega tühi toru ja kogu lugu,Kardan lausa TÜV-ile minna!?E bay-st vaatavad aga vastu teistsugused summutid selle margi kohta,eks paistab mis siis saab,annan teada!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.