Prillid udused? Mõtteid, ettepanekuid?
Pinlock on kahjuks täiesti kasutu prillikandjate jaoks.. Prillid udutavad ikka. Õnneks on juba sisse harjunud see pidev sõiduks visiir kinni, peatus - visiir lahti jne
Pinlock on kahjuks täiesti kasutu prillikandjate jaoks.. Prillid udutavad ikka. Õnneks on juba sisse harjunud see pidev sõiduks visiir kinni, peatus - visiir lahti jne
Prillidega on keeruline jah.
Siis tuleb teha mingi väike elektriline soojendus, mis läbi mingi vooliku sooja õhku prillide peale puhub.
See paneb täitsa mõtlema, et äkki võiks pulli pärast proovida midagi sellist ehitada.
Näiteks mingi selline asi:
https://www.aliexpress.com/item/1-Pcs-A ... 58643.html
Mingi väike ventikas. Mingi kest ümber. Ja mingi vooliku ühendus, mida on võimalik lihtsalt kiivri külge ühendada. Kiivris sees mingi vooliku süsteem, mis jookseb prillide juurde ja jaotab sooja õhu õigesse kohta laiali.
Kogu selle konstruktsiooni saaks panna sadula alla... või seljakotti vms.
Ilmselt on suht ebamugav kasutada.
Aga huvitav oleks ehitada
kannan ka prille, külmaga enamasti tõmban prillid ja visiiri seest fairyga üle
need uduvastased pihustatavad asjad miinuskraadidega ei toimi eriti
srx kirjutas:Prillidega on keeruline jah.
Siis tuleb teha mingi väike elektriline soojendus, mis läbi mingi vooliku sooja õhku prillide peale puhub.
See paneb täitsa mõtlema, et äkki võiks pulli pärast proovida midagi sellist ehitada.Näiteks mingi selline asi:
https://www.aliexpress.com/item/1-Pcs-A ... 58643.html
Mingi väike ventikas. Mingi kest ümber. Ja mingi vooliku ühendus, mida on võimalik lihtsalt kiivri külge ühendada. Kiivris sees mingi vooliku süsteem, mis jookseb prillide juurde ja jaotab sooja õhu õigesse kohta laiali.Kogu selle konstruktsiooni saaks panna sadula alla... või seljakotti vms.
Ilmselt on suht ebamugav kasutada.
Aga huvitav oleks ehitada
Krossikiiver ja ventileeritavad mäesuusa prillid:
Mul ka hetkel see visiir kinni-visiir lahti meetod
Suvel ka vihmaste ilmadega kippus udutama, aga siis ei olnud nii hull. Praegu on küll korra foori taga seistes välja hingates klaasid udused. Proovin fairy trikki
Vedelseebi kiht peale kanda, lasta ära kuivada ja siis kuivalt maha hõõruda töötab minu arvates kõige paremini. Paned 2-3 kihti ja väga hea jääb.
yeekim kirjutas: ↑12 Nov 2018, 13:44srx kirjutas:Prillidega on keeruline jah.
Siis tuleb teha mingi väike elektriline soojendus, mis läbi mingi vooliku sooja õhku prillide peale puhub.
See paneb täitsa mõtlema, et äkki võiks pulli pärast proovida midagi sellist ehitada.Näiteks mingi selline asi:
https://www.aliexpress.com/item/1-Pcs-A ... 58643.html
Mingi väike ventikas. Mingi kest ümber. Ja mingi vooliku ühendus, mida on võimalik lihtsalt kiivri külge ühendada. Kiivris sees mingi vooliku süsteem, mis jookseb prillide juurde ja jaotab sooja õhu õigesse kohta laiali.Kogu selle konstruktsiooni saaks panna sadula alla... või seljakotti vms.
Ilmselt on suht ebamugav kasutada.
Aga huvitav oleks ehitadaKrossikiiver ja ventileeritavad mäesuusa prillid:
Kas need mäesuusa prillid peavad kindlasti ventileeritavad olema või piisab ka lihtsalt krossikiiver+krossi/mäesuusa prillid?
Täitsa okei sõita (vaid handguardid ja rutskasoojendus oleks vajalikud), aga no see prillivärk ajab lihtsalt hulluks. Nüüd lisaks visiir kinni/visiir lahti süsteemile on veel vaja foori taga oodates prillid üles lükata
Lühema ootamisega saab lihtsalt hinge kinni hoida
Sõidu ajal ei uduta, visiir enamasti lahti ka.
Huvitav, kas see on dual-sport kiivri võlu, kus kiivri mokk mu enda mokkadest vähe kaugemal, aga seistes lahtise visiiriga mul prillid jäävad puhtaks (kui just mingit uduvihma ei tuiska horisontaalselt)..
ElectroMoto kirjutas: ↑21 Nov 2018, 21:59Huvitav, kas see on dual-sport kiivri võlu, kus kiivri mokk mu enda mokkadest vähe kaugemal, aga seistes lahtise visiiriga mul prillid jäävad puhtaks (kui just mingit uduvihma ei tuiska horisontaalselt)..
See võib olla küll.. ma hingan oma prillid lihtsalt uduseks. Peaks vist lihtsalt proovima kuidas oleks teistsuguse kiivriga..
ttt kirjutas: ↑22 Nov 2018, 01:20ElectroMoto kirjutas: ↑21 Nov 2018, 21:59Huvitav, kas see on dual-sport kiivri võlu, kus kiivri mokk mu enda mokkadest vähe kaugemal, aga seistes lahtise visiiriga mul prillid jäävad puhtaks (kui just mingit uduvihma ei tuiska horisontaalselt)..
See võib olla küll.. ma hingan oma prillid lihtsalt uduseks. Peaks vist lihtsalt proovima kuidas oleks teistsuguse kiivriga..
Lihtsam läätseid kanda poleks? Mu enda jaoks oli kunagi suur argument, miks opiga prillidest vabaneda just kiivri kandmine.
[mention]ranel[/mention]
Njah.. see läbikäidud tee. Üle 10 aasta tagasi sai op tehtud ja nüüd on ikka väike miinus tagasi tulnud. Ja tänu opile on silma kuju muutunud ja läätsed enam silmas ei seisa..
(Aga rahul olen ikkagi. Parem -1.0 kui -5.0)
Millalgi on plaanis küll, aga hetkel ajutise lahendusena oleks odavam mingi kasutatud krossikiiver+prillid soetada kui see toimib
Mul ei ole õrna aimugi, mismoodi need tavaprillid seal sees asja üht- või teistpidi mõjutavad, aga tavalised krossiprillid püsivad mul talvel hästi puhtad, sest hiljemalt 30 minutit pärast starti on nad kukla peale keeratud
Tänavuseks hooajaks ostsin topeltklaasiga prillid, kuna külma pole olnud siis lõplikku hinnangut veel ei tea, aga siiamaani pole neid seestpoolt veel uduseks saanud. Kohapeal ähkides tuleb küll väljapoole udu, aga see kaob sealt sõites ning kui sõiduisu miskipärast kohe ei ole, siis seda on kerge ära pühkida.
Daamid ja härjad, kes veel ilmast sõidumõnu leiavad, müts maha teie ees... mina lihtsalt mölisen siin ja poen vabanduse taha, et kindlustus läbi ja enne kevadet ei viitsi uut teha. Kunagi aga lõpetasin isegi tihti esimese lumega.
Tegelikult tahaks siin ühele tegelaselele vaikselt ja nii moka otsast mainida, et udustest prillides saaks jube hea teema
(splittida)
.
Krt, pole elusees neid lõustu nii palju ühes lauses kasutanud.
Külasta airsofti/paintballiga tegeleid poode/asutusi. Neil on üldjuhul päris head antifog kraami pakkuda.
Relvad.ee ja Airsoftgo on märksõna mida tasub otsida.
Vaesemad inimesed kasutavad fairy/seebiveelahust või hõõruvad vedelseebi pinnale ning hõõruvad kuivanud seebi kuiva lapiga maha.
Tänud vihjete eest! Prillide udutamine väärib eraldi teemat küll.
Seebi/fairyvärk mul ei toiminud, samuti ei toiminud mingi antifog geel prillipoest. Vb on tõesti mingit kangemat kraami või ka neid uduvastaseid kilesid võiks proovida.
Hetkel lahtise visiiriga on muidugi see eelis ka et kui udu tekib, läheb see kohe ära. Lihtsalt kogu aeg tuleb sõita, seisma jääda ja samal ajal hingata ei tohi Kiiremal otsal kannatas isegi visiiri ette tõmmata, kiivri vent piisavalt hea. Muidugi jah läätsed võiks ka tegelt ära proovida
Siis lisandub hommikul riietumisrutiini veel läätsede silma toppimine..
Ma optilisi prille ei kanna, räägin praegu krossi/suusa prillide klaasi udutamisest! Kui vahetad mx-prilliklaasi topeltklaasi vastu (tavaklaasist 10€ kallim valdavalt) siis see minu käes küll uduseks ei lähe. (Inimesed higistavad erinevalt.) Olen aastaid kasutanud sama paari (topeltklaasiga) prille aastaringi, nii tsikli seljas kui suusamäel. Väga rahul. Suusatades on olud keerulisemad, paigal passimist, märga lund jne rohkem kui tsiklisõidul. Ehk kui juba mäel on ok siis ratta seljas seda enam. Mäesuusaprille ostes on minu hinnangul suur võimalus mingite "fashion item"-ite otsa sattuda. Minu valik on iga kell mõne asjaliku tootja krossiprillid ja külmaks ajaks vahetan topeltklaasile. (Elu näitab, et singlile tagasi vahetada ei viitsi ).
katsetan lähiajal optiliste prillide uduvastased kattekiled ära siis jagan kogemusi, tartu vahel sõites täna fairy trikk toimis ilusti ning ei pidanud prillide ja visiiri pärast muretsema aga tahaks veidi püsivamat lahendust
ttt kirjutas: ↑22 Nov 2018, 23:34Tänud vihjete eest! Prillide udutamine väärib eraldi teemat küll.
Seebi/fairyvärk mul ei toiminud, samuti ei toiminud mingi antifog geel prillipoest. Vb on tõesti mingit kangemat kraami või ka neid uduvastaseid kilesid võiks proovida.
Hetkel lahtise visiiriga on muidugi see eelis ka et kui udu tekib, läheb see kohe ära. Lihtsalt kogu aeg tuleb sõita, seisma jääda ja samal ajal hingata ei tohiKiiremal otsal kannatas isegi visiiri ette tõmmata, kiivri vent piisavalt hea. Muidugi jah läätsed võiks ka tegelt ära proovida
Siis lisandub hommikul riietumisrutiini veel läätsede silma toppimine..
Kas sa ikka õigele poole kihi kandsid?
Kiht tuleb sissepoole kanda.
Pakettklaasid on parem lahendus. Kõige parem on siiski ventileerivad kaitseprillid.
Kasutan selliseid Würthi prille nagu alumisel pildil näha.Proovisin üle hulga aja eelmine aasta kuidas mäesuuskadega üle 25-aasta sõita on-nagu rattasõit -meelest ei lähe.Otsisin siis poest prille aga kuna ise juba tükimat aga ilma optikata läbi ei saa siis mõtlesin lähen kaen kuhugi suusapoodi.Nigu hinnasilti nägin siis jooksin selg ees poest välja.Alla 159 rutsi polnud ühtegi paari.Võtsin töö juurest ülal nimetatud prillid kaasa ja mäele.Imelugu,prillid mahtusid alla ka eraldi otsa topitavate päikese kaitsetega.ja veel imelikum et ei läinud uduseks mitte üks neist kuigi higistatud sai kõvasti.Ning ka erilist nö.tuuletõmbust ei täheldanud.Niiet minu poolest võivad peened Uvexid ja muud säärased endale nende hinndadega....istuda.Kas sellest jutust nüüd tsikklisõidu juures abi oli aga omale tundub et need topeltklaasidega asjade ostmine mõtekas pole kui need räme kallid on.Kunagi ammu,eelmise riigikorra ajal olid mul topeltklaasidega uvexid küll aga ei mäleta et need nihukest roppu raha maksid nagu praegu.
http://www.wuerth.ee/kataloog/1202/
Läätsede kohta olen kuulnud (võibolla on kuulujutt, endal kogemus puudub) et nad pidavat silma pinda kuidagi vigastama nii et kui peaks hiljem opi mõte tekkima, siis ei pruugi see enam võimalik olla.
Tegelikult on läätsed saatanast. Mul on kaks korda nii läinud, et varsti pärast seda kui naine endale läätsed hankis, tuli mul uut naist otsima hakata. Ei soovita...
See ei olnudki siis puhas kokkusattumus, mul on ka korra nii läinud
Mida vähem nad näevad, seda parem jah.
franz125 kirjutas: ↑23 Nov 2018, 19:05kaen kuhugi suusapoodi.Nigu hinnasilti nägin siis jooksin selg ees poest välja.Alla 159 rutsi polnud ühtegi paari.Võtsin töö juurest ülal nimetatud prillid kaasa ja mäele.Imelugu,prillid mahtusid alla ka eraldi otsa topitavate päikese kaitsetega.ja veel imelikum et ei läinud uduseks mitte üks neist kuigi higistatud sai kõvasti.Ning ka erilist nö.tuuletõmbust ei täheldanud.Niiet minu poolest võivad peened Uvexid ja muud säärased endale nende hinndadega....istuda.Kas sellest jutust nüüd tsikklisõidu juures abi oli aga omale tundub et need topeltklaasidega asjade ostmine mõtekas pole kui need räme kallid on.
Suvel veetsin poes umbes tunni, proovisin oma 10 paari mx-prille. Vahemikus 30-200 euroopa rubla. Kōige paremini sobis Oakley Proven, 55.- Mis Würthi prillid maksavad?
Üks kord proovida pole see, mis pidevalt kasutada. 2-3x kasutamist kestavad uued kaitseprillid tavaliselt hästi. Eriti need, mis reklaamivad antifog. Ju millegiga on tehasest neid klaase töödeldud.
Käisin mäel mingi 5x.Selleks et need kaitsekad udutama hakkavad olin ma pmst valmis aga üllatus oligi see et optilised selged püsisid.Mis maksavad ei tea.
Kas saanisõiduks mõeldud soojendusega prillid/kiivrid/visiirid ei tasu proovimist?