1. leht 2-st

Kiivritestid

Postitatud: 19 Aug 2005, 16:21
Postitas Motomarket
Keda peaks huvitama MOTORRADI-i viimased testitulemused, siis need leiab http://www.motomarket.ee/Muud/motorrad_ ... 9_2005.pdf

Postitatud: 28 Sept 2005, 14:06
Postitas MOTODEPOO
Antud testis napilt kolmandaks jäänud, Lazeri avatav Granville GL mudel piiratud koguses nyyd Motodepoo Tallinna kaupluses saadaval, hinnaga 2900.-...nagu ka palju teisi Lazeri kiivreid, hinnad alates 1200.- (kinnine mudel)

Ups, läks vist vähe kaubaliseks :roll:

terv,
Rain

Postitatud: 28 Sept 2005, 14:35
Postitas tramm66
mad ära kuula hülge ja rahva loba :lol:

shoei, arai, suomi (w)

Postitatud: 28 Sept 2005, 14:36
Postitas sepp
tramm66 kirjutas:
mad ära kuula hülge ja rahva loba :lol:

shoei, arai, suomi (w)
aga NOLAN??? :roll:

Postitatud: 28 Sept 2005, 14:45
Postitas tramm66
talveale oli 6300.- louis.de, kasutatud kujul ringleb ca 3-5 tuh vahel.. ebay

Postitatud: 28 Sept 2005, 14:58
Postitas m6mmik
madone kirjutas:
mhmh.. kas 1200 tutikas või 5k suts kasutatud? :D

hmmmmmmm.... :P kurat tramm su naine teenib sadamas hästi :D:D
aga kui sa oled mõlemat proovinud siis saad aru miks üks on 1200 ja teine 7000. seletada on seda raske.

sapaks ja mersu ju kah tegelt nigut mõlemad autod ju.

ise sõidan shoeiga

Postitatud: 28 Sept 2005, 15:42
Postitas Jannes
m6mmik kirjutas:
aga kui sa oled mõlemat proovinud siis saad aru miks üks on 1200 ja teine 7000. seletada on seda raske.

sapaks ja mersu ju kah tegelt nigut mõlemad autod ju.

ise sõidan shoeiga
No krt küll kas tõesti 3.500.- kiiver on NII palju viletsam? (1.500.- ma siiski ei räägi)
Aga 5.000.-?
Kas ma peaksin äkki sinu sapakat proovima?
Ma tõesti ei saa aru nendest "kõvade" kiivrite haipijatest...

P.S. Mad, kui sul vastumeelt ei ole, proovi see Schuberth S1 ära, olgugi et on kallis.

Postitatud: 28 Sept 2005, 17:07
Postitas Motomarket
madone kirjutas:
Kuna te siin juba reklaami teete ja tooteid usinasti soovitate siis ehk on pakkuda midagi, mis oleks võimalikult vaikne, kindlasti peab olema kinnine ning võiks katta suure osa lõuaalusest jne.

Ühesõnaga tahaks ala kosmonaudi kuplit, kus sees üksi ennast privaatsena tunda ilma sitikate ja muude olenditeta....

aitäh!

Vaikne, kinnine, võimalikult palju kattev

Testide põhjal tundub see lazer täitsa pandav...
Schuberth-i S1 - hetkel vaikseim ja kinniseim. ARAI unustage ära, kui vaikust soovite. Samad sõnad SHOEI kohta, kuigi mõlemad väga head sport - kategooria kiivrid. Lihtsalt vaikus ei ole nende tootjate peaeesmärk.

Postitatud: 28 Sept 2005, 17:48
Postitas HeitiKender

Postitatud: 28 Sept 2005, 17:51
Postitas Kelleni
Motomarket kirjutas:
Schuberth-i S1 - hetkel vaikseim ja kinniseim. ARAI unustage ära, kui vaikust soovite. Samad sõnad SHOEI kohta, kuigi mõlemad väga head sport - kategooria kiivrid. Lihtsalt vaikus ei ole nende tootjate peaeesmärk.
Muude kohta ei tea kindlalt öelda aga Shoei'l on mõnele mudelile olemas selline toode nagu Whisper Strip Kit:
http://www.motorradbekleidung.de/inc/fo ... helme2.jpg
Ise seda küll kasutanud ei ole ja seetõttu ei oska ka kommenteerida. :roll: Mõtlesin, et järgmine hooaeg proovin ära. Eks siis annan märku, on see jupstükk seda raha väärt või mitte (~40€ vist).

Postitatud: 28 Sept 2005, 19:12
Postitas m6mmik
Jannes kirjutas:
m6mmik kirjutas:
aga kui sa oled mõlemat proovinud siis saad aru miks üks on 1200 ja teine 7000. seletada on seda raske.

sapaks ja mersu ju kah tegelt nigut mõlemad autod ju.

ise sõidan shoeiga
No krt küll kas tõesti 3.500.- kiiver on NII palju viletsam? (1.500.- ma siiski ei räägi)
Aga 5.000.-?
Kas ma peaksin äkki sinu sapakat proovima?
Ma tõesti ei saa aru nendest "kõvade" kiivrite haipijatest...

P.S. Mad, kui sul vastumeelt ei ole, proovi see Schuberth S1 ära, olgugi et on kallis.
noh mida keegi tähtsaks peab, kas hinda või kvaliteeti ja mürataset. see et shoei ja arai müratase pole peamine ei tähenda veel et nad ilgelt lärmaks. minu peas näiteks shubert kisas kõvemini. noh aga kiiver on kah suht personaalne ja igaüks soetab täpselt selle mida ta nagu oluliseks peab

p.s mina sain oma kiivri sisu ise komplekteerida oma peakuju järgi. paljud odavad kiivrimüüad seda võimaldavad? kiivri ma ikkagi nigut endale ostan ju

Postitatud: 28 Sept 2005, 20:06
Postitas Motomarket
m6mmik kirjutas:
Jannes kirjutas:
m6mmik kirjutas:
aga kui sa oled mõlemat proovinud siis saad aru miks üks on 1200 ja teine 7000. seletada on seda raske.

sapaks ja mersu ju kah tegelt nigut mõlemad autod ju.

ise sõidan shoeiga
No krt küll kas tõesti 3.500.- kiiver on NII palju viletsam? (1.500.- ma siiski ei räägi)
Aga 5.000.-?
Kas ma peaksin äkki sinu sapakat proovima?
Ma tõesti ei saa aru nendest "kõvade" kiivrite haipijatest...

P.S. Mad, kui sul vastumeelt ei ole, proovi see Schuberth S1 ära, olgugi et on kallis.
noh mida keegi tähtsaks peab, kas hinda või kvaliteeti ja mürataset. see et shoei ja arai müratase pole peamine ei tähenda veel et nad ilgelt lärmaks. minu peas näiteks shubert kisas kõvemini. noh aga kiiver on kah suht personaalne ja igaüks soetab täpselt selle mida ta nagu oluliseks peab

p.s mina sain oma kiivri sisu ise komplekteerida oma peakuju järgi. paljud odavad kiivrimüüad seda võimaldavad? kiivri ma ikkagi nigut endale ostan ju
No võta proovi näiteks ARAI tippkiivrit RX 7 Corsair-i - kohiseb isegi juba linnakiirusel (bike peal). Saksa kiireteel peale poolt tundi 200 + kiirusel ilma kõrvatroppideta - kukuvad kõrvad lihtsalt peast ära. Samas ringrajal on asendamatu kiiver - istub superhästi, ventilatsioon on tipptasemel, kaalust, aerodünaamikast ja turvalisusest rääkimata.
Kui otsida mugavust, vaikust ja komforti, siis tihtilugu odavamad nö. mitte-sport mudelid pakuvad seda kordi enam.
Ja ärgem nüüd valesti aru saage - ARAI RX 7 ON väga hea kiiver ! Ainult, et matkameestele ja vaikuse otsijatele mitte just parim valik, kuigi hinnalt on saadaolevatest kalleim.

Postitatud: 28 Sept 2005, 22:16
Postitas tramm66
madone kirjutas:
nuh.. omal ajal ostsin pea 5k maksva AGV ja siiamaani olles ka teistega sõitnud nagu vahet pole :D

võibolla, et mõni odavam laseb lihtsalt rohkem müra läbi...

mingi aasta tagasi juba enam oma agv daemon top mudelile uut visiiri müüa pold kuskil ja nüüd kus tume klaas hakkab kah juba oma aega ära elama siis olengi dilemma ees, et millist nüüd osta.

ma ju räägin ei tea mitmendat korda, et kalli AGV-ga võib tillist saada... saastale koorikule on kirev replica peale löödud ja küsitakse ei tea mis hinda... tean, et üks ok AGV on x-vent mudel
Mad kas Bikeworld ei paku klaasi? kas louis kataloogist oled vaadanud? paljalt klaasi pärast nüüd kiivrit nurka ka ei maksa visata... tglt mul üks agv oma seisab - tutikas, pakendis, keskmise tumedusega... peab proovima kas sobib sinu omale

kes ütleb, et shoei z-one ei pea müra see järelikult pole seda kiivrit kunagi proovinud.
Teemas kõneaineks olnud lisa tuulekaitse lõua alla on z-onel hinna sees kaasas.
Ma ei kaitse seda kiivrit kinnisideena - pole muud põhjust kui vaid paljude proovitud kiivrite seast on vaid agv x-vent sinna lähedale küündinud, muud on sinna sapikas-mersu teemasse

Postitatud: 28 Sept 2005, 22:31
Postitas Motomarket
tramm66 kirjutas:
madone kirjutas:
nuh.. omal ajal ostsin pea 5k maksva AGV ja siiamaani olles ka teistega sõitnud nagu vahet pole :D

võibolla, et mõni odavam laseb lihtsalt rohkem müra läbi...

mingi aasta tagasi juba enam oma agv daemon top mudelile uut visiiri müüa pold kuskil ja nüüd kus tume klaas hakkab kah juba oma aega ära elama siis olengi dilemma ees, et millist nüüd osta.

ma ju räägin ei tea mitmendat korda, et kalli AGV-ga võib tillist saada... saastale koorikule on kirev replica peale löödud ja küsitakse ei tea mis hinda... tean, et üks ok AGV on x-vent mudel
Mad kas Bikeworld ei paku klaasi? kas louis kataloogist oled vaadanud? paljalt klaasi pärast nüüd kiivrit nurka ka ei maksa visata... tglt mul üks agv oma seisab - tutikas, pakendis, keskmise tumedusega... peab proovima kas sobib sinu omale

kes ütleb, et shoei z-one ei pea müra see järelikult pole seda kiivrit kunagi proovinud.
Teemas kõneaineks olnud lisa tuulekaitse lõua alla on z-onel hinna sees kaasas.
Ma ei kaitse seda kiivrit kinnisideena - pole muud põhjust kui vaid paljude proovitud kiivrite seast on vaid agv x-vent sinna lähedale küündinud, muud on sinna sapikas-mersu teemasse
No proovi korra Schuberth-i S1 ära ja siis alles märkad, kui lärmakas Z-one tegelikult on. Olen Z-one -i 3 aastat omal ajal tarbinud (alates sellest hetkest kui ta Shoei mudelivalikusse tuli) ja üllatav oli see, et tolle hetke aste madalam mudel (RF-800 oli vist tol hetkel), oli vaiksem. Z-one kaldub ka sinna sport-kategooriasse - hea dünaamika, väga hea vent, kerge aga tiba lärmakam kui rahvamudelid. Isegi mingites testides jooksevad need dB näitajad üllatuseks sedapidi välja.

Postitatud: 28 Sept 2005, 23:01
Postitas tramm66
nõus, et on palju vaiksemaid kiivreid olemas aga millegi muu arvelt - näiteks kaal mis hakkab kaela väsitama...
täiesti nõus ka sellega, et rahulikule kulgejale ja rutskaväänajale ei sobi üks ja sama mudel

aga pingutad ikka kõvasti üle jutuga sest shoeil mingit nii häirivat lärmi ka nüüd pole... mingi odava kiivri vihinaga ei anna ikka võrrelda küll kaugeltki mitte...
ainus harjumist vajav asi oli seljataha vaatamine - vaatenurk tavapärasest väiksem....
irw - naljakas asi tuli meelde... kukkusin trennis x-vendil klaasi puruks ja varu polnud kaasas. Lasin mingi laenatud nolaniga edasi kuni 200 pealt seljataha kiigates viuhh ja tuulega klaas eest läind - ostke 1500.-ga kiiver :wack:

Postitatud: 28 Sept 2005, 23:20
Postitas Motomarket
tramm66 kirjutas:
nõus, et on palju vaiksemaid kiivreid olemas aga millegi muu arvelt - näiteks kaal mis hakkab kaela väsitama...
täiesti nõus ka sellega, et rahulikule kulgejale ja rutskaväänajale ei sobi üks ja sama mudel

aga pingutad ikka kõvasti üle jutuga sest shoeil mingit nii häirivat lärmi ka nüüd pole... mingi odava kiivri vihinaga ei anna ikka võrrelda küll kaugeltki mitte...
ainus harjumist vajav asi oli seljataha vaatamine - vaatenurk tavapärasest väiksem....
irw - naljakas asi tuli meelde... kukkusin trennis x-vendil klaasi puruks ja varu polnud kaasas. Lasin mingi laenatud nolaniga edasi kuni 200 pealt seljataha kiigates viuhh ja tuulega klaas eest läind - ostke 1500.-ga kiiver :wack:
No kindlasti on palju hullemaid vihisejaid. Shoei Z-One on tippkvaliteet - vigu on raske leida ja alla 5K kiivritega ei tasugi üldse kõrvutama hakatagi. Sama jutt Arai kohta. Lihtsalt, kui mõni ostab endale Ferrari ja hiljem avastab, et oleks tahtnud hoopis S-klassi Mersut, kuna too on mugavam ja vaiksem sõita. Tegelikult on ju mõlemad tippklassist, ainult et erineva suunitlusega. Schuberth toodab ka kahte kategooriasse - võistluskiivrid lähevad F1-te (Michael Schumacher, Ralf Schumacher, Nick Heidfeld) ja autosporti. Motokiivrid tavakasutusse, võttes arvesse just nõudlikku igapäevatarbijat. Hinnatasemelt ei ole muidugi premium-sarja mudelid nagu S1, C2, J1 igaühele vastuvõetavad.

Postitatud: 28 Sept 2005, 23:41
Postitas Motomarket
Siit veel mõned lärmakuse testid kinnistele kiivritele http://www.motomarket.ee/Muud/Helmtest.pdf

Postitatud: 29 Sept 2005, 08:37
Postitas sepp
mul on nolan x-lite 901 hinnax loodusinevstis peaaegu 6000eeki (oleneb värvist) ja ma olen kyll sitax rahul nolaniga.... ja enne lendab mul pea otsast ära kui sellel kiivril visiir lahti läheb ise.vent on hea... all see tuule krae olemas,ja mis mulle julmalt meeldib on see, et tal on sees visiiril veel uduklaas, tänu millele pole mitte kunagi see visiir udusex läinud :mrgreen: :bsmile:

Postitatud: 29 Sept 2005, 08:57
Postitas tramm66
ära muretse sepp... see millel klaas ära lendas oli mingi suva odav nolan
mul üks tuttav sõitis rinkat nolani kallima mudeliga (täpset marki ei tea) ja oli väga rahul

Postitatud: 29 Sept 2005, 09:35
Postitas sepp
tramm66 kirjutas:
ära muretse sepp... see millel klaas ära lendas oli mingi suva odav nolan
mul üks tuttav sõitis rinkat nolani kallima mudeliga (täpset marki ei tea) ja oli väga rahul
oehhh jesss... saan nyyd öösel rahulikult magada :mrgreen:

Postitatud: 29 Sept 2005, 13:26
Postitas Kameeleon
Motomarket kirjutas:
Siit veel mõned lärmakuse testid kinnistele kiivritele http://www.motomarket.ee/Muud/Helmtest.pdf
Minu siirad õnnitlused Motomarketile "Teie" kiiver jälle kõige parem. Miks ma ei üllatu.
Üks küsimus tekkis........kas kiivri juures peale db veel midagi hinnata on.....

Postitatud: 29 Sept 2005, 13:55
Postitas Inz001
endal Shark S800, minu arust suurt vahet shoei-ga küll pole :roll:

Postitatud: 29 Sept 2005, 14:38
Postitas tramm66
Inz001 kirjutas:
endal Shark S800, minu arust suurt vahet shoei-ga küll pole :roll:
on ikka - ligi viiekordne hinnavahe :mrgreen:

Postitatud: 29 Sept 2005, 14:42
Postitas Inz001
ainuke vahe ongi vist hind :lol:

Postitatud: 29 Sept 2005, 15:14
Postitas tramm66
Inz001 kirjutas:
ainuke vahe ongi vist hind :lol:
kle kiri ka ikka ju :lol:

Postitatud: 13 Okt 2006, 10:57
Postitas mella
Võtab aastavanuse teema jälle üles ;)

oli juttu, kus üks väidab, et kiiver on mürarikas, teine aga sama kiivri kohta, et vaikseim, mida proovinud.

Minu kogemus C1-ga oli samasugune erinevaid tsikleid kasutades.

LC4 Adventure 98 oskas C1 ja minu pikkuse kombinatsioonis tekitada olukorra, kus 100km läbimist tekitas nädalase peavalu. Sama kombinatsiooniga püsti sõites oli see kiiver vaikseim ja stabiilseim.
Aitas Adventure esiklaasi asendamine isetehtuga ning probleemid kadusid. Lihtsalt kiivri aerodünaamika ei sobinud tsikli omaga absoluutselt kokku.

C1 näiteks tavalise matkabaigi peal (gsx600f) oli enamasti vaikne. Teatud peeglite asend tekitas aga kusagil visiiri juures vilistava keerise.

Seega ei ole kiivri müratase absoluutne näitaja vaid sõltub kasutaja füsionoomia, tsikli aerodünaamika ja kiivri disaini kombinatsioonist.

Postitatud: 13 Okt 2006, 15:59
Postitas Oil-Cooled
inglise tsiklinädalaleht Motorcyclenews kirjutas paar nädalat tagasi et euroopa ECE 22-05 ohutusstandard mille nõudeid peavad kõik euroopas müüdavad kiivrid täitma on jama. Mujal maailmas (USA, Kanaada, Austraalia jne) kasutusel olev SNELL standard on palju nõudlikum. ECE 22-05 standard pidi nii lahja olema selleks et oleks võimalik euroopas turustada odavaid hiinas toodetud kiivreid. Motorcyclenews lasi erinevaid kiivried testida laboris SNELL standardi järgi, enamus kukkus haledalt läbi.
Siin on selle kohta väike filmike: http://www.motorcyclenews.com/nav?page= ... ODUCT-NEWS

Postitatud: 16 Okt 2006, 09:16
Postitas Freaksmart
Samas ringrajal on asendamatu kiiver - istub superhästi, ventilatsioon on tipptasemel, kaalust, aerodünaamikast ja turvalisusest rääkimata.
Turvalisuse jutt ei ole vast eriti asjakohane sest allpoolt toodud artiklis on matemaatiliselt tõestatud, et isegi paar tuhat krooni maksva Uvex kiivri katki tegemiseks on vaja kiirust ligi 700 km/t.

http://www.mc-trade.ru/library/moto%202 ... 7-2006.jpg

No tegelt jah, turvalisuse alla ei käi ainult kiivri tugevus, vaid ka vastupidavus tulele, klaasi stabiilsus kiirustel 200+... Siin on need kallid mudelid ilmselt kaugel ees

Postitatud: 16 Okt 2006, 11:16
Postitas bezdomn6i
kas pole mitte nii, et snelli test pole tegelikult kohustusli? et see on üks metoodika mitmetest kuidas kiivrit testida (ilmselt tuntuim ja seega paremini müüv) erinevalt euroopast, kus on üks standard mida täites võib sellise kiivriga varustatult liigelda.

Postitatud: 16 Okt 2006, 11:35
Postitas mella
Freaksmart kirjutas:
Turvalisuse jutt ei ole vast eriti asjakohane sest allpoolt toodud artiklis on matemaatiliselt tõestatud, et isegi paar tuhat krooni maksva Uvex kiivri katki tegemiseks on vaja kiirust ligi 700 km/t.

http://www.mc-trade.ru/library/moto%202 ... 7-2006.jpg

No tegelt jah, turvalisuse alla ei käi ainult kiivri tugevus, vaid ka vastupidavus tulele, klaasi stabiilsus kiirustel 200+... Siin on need kallid mudelid ilmselt kaugel ees
ma pakun, et kiivri esmafunktsioon on kaitsta pead löögi eest mitte jääda terveks kiirusel 600kmh :P

või on olulisem , et kirstus on vähemalt pea terve?