Shotimaa sõõr?
Ahoi!
et paar puhkusenädalat taas paari päeva pärast algamas ja kui tavaliselt üritanud ikka siit viieteistkraadisest ja vihmasest suvest kuhugi vahemere äärde ära põgeneda...siis sedapuhku on hoopis siia trüginud vahemerelisest kliimast vaikselt siiber hakanud saama ja tekkis mõte seekord põgeneda hoopis sinna, kus on viisteist kraadi vihmaga pooleks, ehk näiteks Šotimaale!?
Aga kuna nüüd siin eeltööd väga palju pole enam mahti teha ja otsing väga palju vasteid ei andnud (võibolla kirjapildi küsimus?), siis uuriks, kuidas täna olukord...et kas on keegi siinsetest viitsinud viimasel ajal seal modraga kolamas käia ja äkki mingeid vihjeid, mida oleks hea teada? Endale tunduvad hetkel sellised küsimused olulised:
Modraga suurele saarele ja tagasi: vist soodsaim on ikka laev Calais-Dover vms...et €urotunnel tundub netist uurides u.x2 hinnaga olema võrreldes praamidega? Ise veel mõelnud varianti vahelduse mõttes üks ots Calais-Dover, aga teine Harwich-HoekVanHolland vms teha, et üle hulga aja taas üks Hollandi päev (...või noh, ikka õhtu
)ka sisse satuks. Ons sealt Hollandi kaudu veel mingeid häid soodsaid variante...või noh, pigem kas on üldse UK-se minnes ka äkki mingeid häid praamipakkumisi ripakil, a`la nagu Louis vs. Tallink diil, et modra tasuta vms
Šotimaa suuremad saared:Orkney saared, Harris, North-Uist, Skye tahaks ikka läbi sõita. Kogemusi sealsete praamiühendustega? Ja kui tekib oht, et võibolla kõigile ei jõuaks, kas siis mingi neist on eriti kiitmist väärt ja võibolla teine samas suht igav vms? Muidugi korra käis peast läbi ka mõte Shetlandi saartel ära käia, et noh, oleks nagu hingerahu, et ka käidud...kuid neid vist 2 nädala sisse eriti ei pressi, läheb liiga merematkaks ära (sinna ja tagasi vist kokku selline tubli ööpäev laevasõitu?), lisaks ei tundu, et neile ka nüüd teab mis palju teid just peale mahub
Telkimine: mu ingliskeele oskus pole just parim, aga mingit visitscotland lehte lugedes tundus, et üldiselt on täitsa vabakava? St, et ei pea kuhugi nõmedasse kämpingusse, autosuvilate kõrvale telkima minema, kui mujal palju privaatsem ja looduslahedam. Ja kuni paar ööd ühe koha peal on lubatud, kui sa ei ole just kellegi maa peal (eraomandis)? Muidugi välja arvatud rahvusparkide "hittkohad", kus on kämpingumajandus siis lihtsalt väga suure turismikoormuse tõttu väiksemas piirkonnas eraldi reguleeritud ja märgistatud "kämpingualade kohustuslikkuse" alguse ja lõpu märkidega...?
Vaatamisväärsused: noh, loomulikult Edinburghi loss ja Loch Ness ja mõned kindlused veel vast...aga vast on kellelgi veel midagi ägedat soovitada?
Muuseumid: et kuna ise olen ehk pisut üle keskmise auto-moto fänn, siis ainukesed muuseumid, mida viitsiks väisata, võikski olla just auto-moto teemalised. Kuid arvestades kogu Inglismaa (väike)tootjate rohkust, siis tegelikult läbi saare üles ja alla tagasi sõites võiks nii mõnigi teele jääda..seega taas, äkki mingeid soovitusi?
Muidugi nii palju veel, et Triumphi omanikuna süttis kohe tuluke, et ka minna siis Triumphi tootmist juba kaema...ning seal leidsin isegi eelbroneeritavad tehase ekskursioonid...kuid mis on kahjuks juba novembrini kinni :/ Kas on muidu kellelgi äkki nendega kogemust, kui suurte gruppidega seal tegu on, ning kas võib ka selline võimalus olla, et kui keegi eelbroneerinu ei tule, siis saab vabanenud koha kohapeal endale lunastada?