1. leht 1-st

`00 Triumph Daytona 955i

Postitatud: 04 Veebr 2018, 12:17
Postitas FITBDD

Kuna GSXR leidis vahetusega uue omaniku, sain läbi selle endale uue suure treipingi, mis kangesti puudu oli.
Pilt

Peale seda vahetust läks tükk aega mööda, mil mõtlesin, et pole uut ratast vaja. Siis aga hakkasin uurima hindu ja mis siin pakkuda on üldse. Mõtlesin, et kui võtaks midagi uut, siis kindlasti kergemat ja pritsega.
Kuna kohvipaksu pealt sai ennustatud, et lumi sulab veebruari keskmeks ära, sai igapäevasõiduk vahetatud ühe ratta vastu :D
Masinaks siis Triumph Daytona 955i 2000a. Tühimassi 188kg ja 95kw. Linnarattaks küll :mrgreen:
Midagi väga tuunitud sellel pole. Summuti on teine ja suunatuled on mingid pornod. Originaal summuti tuli kaasa kuid see mõlkis.
Pole see aga hetkel perfektses korras. Eelmine omanik oli sellega külili käinud, niiet esimesed gondlid olid kõik pilbasteks.
Praeguseks praod kokku liimitud, pleksklaasi ja kuumapuhuri abil puuduolevad tükid valmis väänatud ja klaasriidega kõik tagant ära toestatud.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Järgmine nädal on vaja veel bellypani natuke voolida ja siis saab kõik krundi alla. Värvitooni peab veel otsima. Hetkel laseks selle sama hõbedase sinna peale, saaks ruttu valmis :mrgreen: .
Kui kellegil pakkuda hea hinnaga 4 e-tähisega suunatuld siis PS!

Pilt
Pilt
Pilt


Re: `00 Triumph Daytona 955i

Postitatud: 04 Veebr 2018, 20:47
Postitas joha123

ahoi, mis liimi kasutasid? ise ühel messil nägin keevitavat liimi - pidasin kalliks, tagantjärgi kahetsen, sest pole veel vormiplasti tükke kindlalt üheks tervikuks õnnestunud saada mida iganes liimiga , mis meie poodidest saada.


Re: `00 Triumph Daytona 955i

Postitatud: 04 Veebr 2018, 21:24
Postitas FITBDD

Tavaline kahekomponentne liim. Tanklakaup.


Re: `00 Triumph Daytona 955i

Postitatud: 07 Veebr 2018, 13:34
Postitas FITBDD

Kui saaks mingi orja neid gondleid lihvima, oleks ratas juba sõiduvalmis :D
Pilt

Kellegil sellist ratast varuosadeks? Gondlite kinnituste "klambermutreid" ja polte vaja 7-8tk.


Re: `00 Triumph Daytona 955i

Postitatud: 14 Veebr 2018, 20:46
Postitas FITBDD

Pilt

3 gondli kinnituse polti veel puudu koos klambriga. Kui keegi saab tellida siis andke märku, seniks baltic boldist sarnase peaga polt ja mutter :D
Kui homme veel enamvähem sula siis prooviks üv ära teha. Kangesti kisub sõitma! :twisted:


Re: `00 Triumph Daytona 955i

Postitatud: 14 Mär 2018, 13:48
Postitas FITBDD

Hakkasin ülevaatusele minema ja ühtäkki spidomeeter lakkas töötamast. Andur ei käinud ringigi ning lahti meelitada seda ei suutnud :mrgreen:
Boonstra partsi peal oli õnneks hea hinnaga uus olemas ja jõudis nädalaga kohale. Nüüd peaks ilmad kestma ja saaks uuesti üv proovida :D
Sportsummuti lõikasin ka 13cm lühemaks ja tagant peale väikest puhastamist tulid kirjad, et see mingi Triumphi rajaratta tükk :twisted:

Pilt
Pilt
Pilt


Re: `00 Triumph Daytona 955i

Postitatud: 22 Mär 2018, 20:08
Postitas FITBDD

Ülevaatusel käidud ja mõned kilomeetrid juba linna vahel saba liputanud.
Segu tahaks timmimist. Kellel Eesti piires on mõistliku hinna eest pakkuda tunnikest düno peal? K&N filter ja lühike paremini hingav pütt võiks idee poolest 95kw turgutada sinna 100 juurde. Gixxer astus ikka rohkem edasi :D


Re: `00 Triumph Daytona 955i

Postitatud: 22 Apr 2018, 17:22
Postitas FITBDD

Mis sõidab, see kulub :D Bellypani küljest üks tükk jalga pannud. Millalgi ratta värvimine plaanis järjekordselt niiet selle tüki vormib pleksist kerge vaevaga uue. Lisaks peaks gondli poldid kõik tavaliste roostevabade vastu vahetama ja laskma kuskil roostevabast ka vastased teha, kuna originaalid päris pornod.
Tagarehvilt lugesin kuupäeva välja. 1996 aasta?! Peab selle järgmise nädala algusel uue Mitas Sportforce+ vastu vahetama. 2015 aasta toodang, kuid arvustused olid päris head niiet mõtlesin, et proovib ära.
Number läks kaduma ka Kuressaare-Kuivastu maanteel. Uus EHK jõuab teisip :D Peab sellele mingi normaalsema kinnituse tegema, kuna need tsikli numbrialused ei taha hoida midagi. Pidevalt lähevad sealt need kaduma.
Peeglid peaks ka teised otsima, kuna parempoolne näitab ei tea kuhu ja klaasi reguleerida ei saa.


Re: `00 Triumph Daytona 955i

Postitatud: 22 Apr 2018, 22:23
Postitas pühak

Ma panin numbrimärgi ja aluse kinnituskohtade vahele igale poole kahepoolse teibi tükid. Ei plärise ja need 5 aastat, mil tsikkel on minu oma olnud, pole number ära kadunud.


Re: `00 Triumph Daytona 955i

Postitatud: 23 Apr 2018, 21:14
Postitas FITBDD

Jh, kas teip v kahekomponentne liim :mrgreen: Vaatab kumb enne pihku satub kui uus number käes.
Täna sai näidukitel kõik pirnid vahetatud ning uus rehv alla. Nagu vibuga sõidaks. Nii konkreetne ja kurvis eimingit perse libisemist. Mitte, et see üllataks :lol:


Re: `00 Triumph Daytona 955i

Postitatud: 24 Apr 2018, 21:41
Postitas FITBDD

Et näpud sügelema ei jääks siis sai hakatud küüru vormi tegema. Ebay peal see kaar ainult 80eur juba ( kinnitused tuleb ikkagi teha ) ja sobiva värviga küür ise 200euro kanti + post.
Pilt


Re: `00 Triumph Daytona 955i

Postitatud: 31 Dets 2023, 00:02
Postitas FITBDD
Kuna foorumid suht välja surnud siis lisan siia teema äratuseks pildi.
2018 alustatud ja siiani poolik projekt :lol:
Mersu ülelaade kompressor leidis rattal koha ja see lõi ehituse käima, saamaks midagi, mis inspireeritud vanast Mad Max filmist, ehk siis "Road Warrior" ratas. :mrgreen:
Kellel insta ja huvi siis tauri_nt alt leiab rohkem värvilist materjali selle kohta.
Hetkel veel üks toevarras vaja teha kompressori "nina" külge, iste vaja lõpuni teha, uusi rehve vaja, saba alune gondel vaja lõpetada, õhufiltri kopsik vaja lõpuni teha ja riiulis ootavad suuremad pihustid ja Estecu2, mis seda kompotti juhtima peaks hakkama.
Kõik võiks millalgi ühte värvi ka saada muidugi..
Kiiret otseselt pole :)