Trans Euro Trail - TET

Motomatk on see, kui laed mootorrtta varustust täis ja lähed ümbermaailmareisile. Või siis Võrusse. Kui plaanid motomatka ja otsid infot või kaaslast. Just tulid pikemalt tripilt ja soovid oma ägedast matkast mootorratta sadulas muljeid jagada.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

ChiefGonzalez
Postitusi: 17
Liitunud: 20 Mai 2021, 11:23
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas ChiefGonzalez »

Kuna ma Tõrva kandis käin tihti, siis ma juba Arxmanile mainisin, et ükspäev peame käima gpxi salvestamas. Käisin üleeile ka ise seal vaatamas ja kes päris esimest korda sinna satub, siis on praegune gpx natukene eksitav küll.

Märksõna orienteerumiseks on seal on eelkõige Sikamägi.
Mööda kruusateed Valgjärve poolt tulles tuleb keerata vasakule raiesmiku äärse sihi peale, aga seda natukene varem kui see gpxi jutt hetkel näitab. Rohi kõrgem aga tee ise sõidetav.

Siht paneb otse Sikamäele. Põhja / Valgjärve poolt laugem ja transalpiga kenasti tehtav. Enne tippu on võimalik poole pealt vasakule keerata ja mööda lauget rada ümber mäe sõita. Sikamäe lõunapoolne külg liiv, järsem - kel jaksu saab proovida. Üleval kenasti ruumi, et ka suurema rattaga ümber keerata kui sealt laskuda ei soovi ja mööda eelpool nimetatud rada alla jõuda.

Kui sealt välja saab siis jõuab kruusatee lõppu "parklasse", sealt üks paarsada meetrit tagasi ja jälle vasakule. Algul metsatee ja edasi läheb kraaviäärseks rajaks.

Eks proovime kiiremas korras selle gpxi ära teha.

Parimat

Pilt




Loadära
Postitusi: 471
Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 127 korda

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas Loadära »

ChiefGonzalez kirjutas: 26 Juun 2021, 15:36

Kuna ma Tõrva kandis käin tihti, siis ma juba Arxmanile mainisin, et ükspäev peame käima gpxi salvestamas. Käisin üleeile ka ise seal vaatamas ja kes päris esimest korda sinna satub, siis on praegune gpx natukene eksitav küll.

Märksõna orienteerumiseks on seal on eelkõige Sikamägi.

Tänud, et selle lisatud kaardipildi abil tuli tuttav ette kõik...

Ja enda jutu selgituseks joonistasin sinna punasega enda üritamised, või õigemini luhtumised :D
...ja siis kollasega selle, kuidas mu meelest gps rada juhatas! Ehk on kellelegi veel abiks, kuni asi õigeks parandatakse.

sikamagituned.jpg

Ning eks endal jääb nüüd muidugi pisut kripeldama, et mäe kangem külg jäigi nägemata...aga noh, eks alati peab jääma ka mingi põhjus mõnikord uuesti minna. :)

Suzuki DR350- metsa all mähib küll...Triumph Street Trippe"R"- tsivilisatsioonis käimiseks :)
Kasutaja avatar

ChiefGonzalez
Postitusi: 17
Liitunud: 20 Mai 2021, 11:23
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas ChiefGonzalez »

Tundub, et sul oli tõesti veel huvitavam see ots :D

Aga ajasime pilli soojaks ja salvestasime gpxi ära. Esimese sihi peal sissekeerates kaks väiksemat palgiületust ka. Et ärge seal rohu sees siis väga pähe andke. Transalpiga sain kenasti üle, aga märja ilmaga on teinekord sõbra abi ka vaja läinud...

GPXi saab siit: https://www.upload.ee/files/13266304/Va ... t.gpx.html

Pilt

Kasutaja avatar

Admiral Vint
Toetajaliige
Postitusi: 175
Liitunud: 25 Veebr 2018, 22:14
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 29 korda

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas Admiral Vint »

Just, täpselt seesama koht... tore et nüüd GPX ka olemas on...

2013 Honda CBR500RA -> 2014 Honda CBR650FA -> 2019 Triumph Scrambler 1200XC | Honda CRF300 Rally -> 2018 BMW R1200GS -> 2022 BMW R1250GS Adventure
Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3828
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
Asukoht: Keila - Tallinn
Tänanud: 160 korda
Tänatud: 88 korda

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas sepp »

Käisime lätit sõitmas.
Pole kaua kaamerat kasutanud ja nagu ikka, ägedates kohtades oli adrekat ja kaamera ununes käima panna.
Startisime laupä'eva hommikul ja eile lõunast olime tagasi kodudes.
Väga pikad sõidupäevad ei olnud, alustasime enamasti 11-12 paiku hommikul.
Kõik ööd olime telkides.
Sõitsime kõik 3 osa ära ja ilgelt lahe oli, tasub minna kindlasti!
Märjaga on põnevam kindlasti kui nüüd kuivaga oli.
Eelmine aasta ikka märjaga sai gessuga seal korralikult maadeldud.


arxman
Postitusi: 26
Liitunud: 02 Mär 2015, 10:29
Tsikkel: Tenere 700,Ural M67,FE450
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas arxman »

Tänud ChiefGonzalez et gpx sai tehtud, seal jah võib gpsi jälitades väga võpsikusse sattudes ning nüüdseks hein ka teinekord piisavalt kõrge et kohe õiget rada ei leia. Üritan käia Patroliga tolle osa läbi ja vaadata et puud ja asjad ees poleks. Viimati oli ka valgjärve ümber üks mänd kukkunud tuulega maru õnnetult, et kiirustades võib pidurdusmaast puudu tulla. Vb võtame paneme gps sisse ja proovib selle rutu mäestiku ka natuke põnevamaks teha, seal tegelikult väga põnevad saani rajad sees. Loodan et randel saab ChiefGonzalez gpxi sisse lükatud, siis vast võsas sukeldujaid vähem.


motoreis
Postitusi: 238
Liitunud: 26 Nov 2020, 18:55
Tsikkel: Honda CB500X 2019, 48000km ls
Tänanud: 135 korda
Tänatud: 47 korda

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas motoreis »

Käisime sõbraga jaanipäeva eel suure kuumaga sõitmas Ida lõiku, Setumaad. Kavastust alustasime suunaga Setumaa poole. Vilus oli kuuma 33 kraadi. Kaasas telgid, jook ja söök ning matkavarustus. Ratasteks Honda CB500X ja Kawasaki X300, rattad omajagu rasked, meie enda kaalusid arvestades (mõlemad sõbraga kerge kondiga) Põrguhauas sai kuumaga ukerdatud vastu õhtut, videosid üle vaadates näha, et õhk parmudest ja sääskedest paks. Kuumus väsitab nii ära, et pärast üks kord ratta püsti tõusmist on võhm väljas ja õhku ei jätku. Kaotasin 4kg kahe sõidupäevaga. Tarbisime kõvasti vett ja liivas sõitmine uus kogemus, sai isuga vingerdatud.

Plaan oli Poogandi RMK kohas ööd olla, aga seal oli pere väikse lapsega, kellele meie saabumise ajaks lauldi telgis juba unelaulu. Seega sõitsime järgneva tunni Setumaal ringi, et leida mõnd järvega ööbimiskohta, et enne magamist ujumas käia. Lõpuks jõudsime Oravale, poole ühe paiku öösel saime telkidesse, palav öö, ei tõmmanud telkidele katteidki peale, ainult sääse võrguga sai magatud.

Järgmine päev jätkasime sealt, kus pooleli jäi, Poogandi RMK kohast.
Raudteetamm, sõber kukkus seal korra. Arvasime, et sellele ei tulegi lõppu, suure ratsiooniga graniitkivi, sõidaks nagu pallimeres, kus põhi on 20cm nähtavast pinnast all pool, esimene ratas koguaeg otsis teed, hoogu ülesse ja stabiilseks ei saanudki. RMK kasutab oma metsateedel tiba väiksemaid kive ja neid on kilomeetrite kaupa mõõdetud, need on tammi kivide kõrval köki-möki, vähemalt meie ratastega.

Pärast seiklusi liivamägedes, ülesse ja alla jõudsime Piusale. Kõrts Klunker, läksime sisse, et külma jäätist ja jooki saada, keha täielikult üle kuumenenud. Astusin sisse, konditsioneeri töötas näitas 16 kraadi, hea jahe, isegi külm, sest väljas 33 kraadi. Ütlesin oma tavalise häälega tellimuse, kuni hakkasin ringi vaatama ja hääle vaikses tõmbasin, hämaras kõrtsis magas 5-6 inimest diivanitel ja põrandatel, selgus, et kõrtsmikul oli eelmine õhtu sünnipäev olnud, aga see ei tähenda, et hommikul külastajaid ei peaks aitama. Hea koht, soovitan, kõrtsmik ise ka motomees.

Edasi natukene liiva veel jagus, kuid varsti sai see läbi ja edasi kuni Viitinani kerged kruusateed. Eelmise korra Lehese org sai ka uuesti läbitud, seekord siis sellest mäest alla suunas, kus oli ära uhutud, sealtpoolt oli hoopis kergem, kui esimesel korral, kui sõitsin orust mööda uhutud tõusu ülesse.

Igatahes, kes tahab Aafrika kogemust saada, või kelle jaoks TET liiga kerge sõita on, minge sõitke kuumalainega ja raskete koormatud ratastega, saate selja märjaks! :)
Terve TET ei ole küll läbitud, aga seni on Setumaa lõik raskeim ja eksootilisim olnud. Hea rada!

Kasutaja avatar

iSlanderADV
Mode
Postitusi: 557
Liitunud: 25 Mai 2014, 19:21
Tsikkel: Honda CRF1000L
Asukoht: EU
Tänanud: 180 korda
Tänatud: 120 korda
Kontakt:

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas iSlanderADV »

Lõuna-Eestis tuleb kohe väike uuendus ka :)
Hetkel kodukal olev TETi fail vale ka, Saaremaa ja Muhu uuendused on puudu, aga [mention]randel[/mention] juba lisas uue tracki ja varsti kõik OK

Nägemata Eesti orienteerumissari http://nägemataeesti.ee
TransEuroTrail Estonia https://transeurotrail.org/estonia

Loadära
Postitusi: 471
Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 127 korda

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas Loadära »

Ahoi,

et mõtlesin ikka ka oma Jaanieelsest TETi sõõrist mõned muljed ja pildid jagada. Aga kõigepealt siis pisut ürituse "konseptsioonist"- kuna need TETi jutud kippusid nii domineerima viimaste aastate motoüritustel, kuhu jõudsin, siis otsustasin ikka ise ka kohe ringi peale teha...või no kui kõike koos saartega ei jõua, siis miinimumprogrammiks mandriosa, aga ikkagi proovides kõik vigurid läbi teha, et oskaks siis edaspidi ka ikka kaasa rääkida :mrgreen:

Ja oma valikust parim vahend oleks olnud muidugi oma vana hea Suzu DR350, aga kuna seda 23a vana museaali kimbutavad viimasel ajal pidevalt mingid laadimishädad (12,5-12,9v, mis aegajalt päädivad ka käimajooksuga kuskil mätaste vahel, kuna vänta pole!), lisaks on ladvapööretel mingi kahtlane tirin mootorisse tekkinud jne, siis olin sunnitud sellest mööda vaatama. Ja siis nii vaatasin juba mööda ka oma Husaberg FE450st, millega täismahus TETi saagida (...hinnanguliselt siis nii 2000-3000km?) oleks ilmselge resursi raiskamine...ning märkasin taamal kunagi oma ja venna poisi meeleheaks sebitud "õpperatast", ehk Honda XR125L vms. Ühesõnaga mingi aastatuhande alguse Brasiilia tehase 4t "säästuhonda", mille säästmist ongi alustatud juba kuubikutest/kw-st jne. Aga kuna laste sõiduhuvi jäi kahjuks üsna kesiseks, siis vähemalt oli üsna komplektne ja konditsioonis hoolimata oma 24tkm läbisõidust. Ning kuna abinõu pühitseb eesmärgi vms, siis seadsingi eesmärgiks sõita hoopis "öko-TETi" (sest "öko" on viimasel ajal ju kosher ja kosher on zen jne)! Ja kuna see aasta pole tilkagi (palga)tööd ka teinud, siis seda paremini sobis antud kontseptsioon ka hetke finantsolukorrga...
:wack:

Kuid olukorda siis juba sihipärasemalt hinnates selgus muidugi ka kimp puudusi, neist kõige hullem muidugi rehvid- ka DOT järgi ürgvanad 2000a, ilmselt tehasest alla pandud Pirellid, millest tagumine oli veel miskipärast tagurpidi all!? No ühesõnaga sellised siis:

20210620_150141.jpg

Aga mis muud, kui säästuprojektile kohaselt- Streetmoto prügihunnik avita! Kahjuks muidugi pidin küll üsna pea tõdema, et antud isendi 17 ja 19 tolli mõõtudega pole pooltki nii hõisata, kui viimasel ajal sealt oma Triumphile välja kaevatud rehvidega, aga midagi siiski leidus! Ette läks siis 90/90 R19 asemel selline 110/80 R19 Conti... mis küll paar mõõtu laiem, aga sellel joppas vähemal valmistusajaga, oli lausa 2019 rehv vist:

20210620_150227.jpg

Ja taha sai siis küll pisut originaalilähedasema mõõdu, elik 120/80 R17 Mitase 110/90 R17 asemel...aga sellel muidugi ei vedanud eriti valmistusajaga, ehk tuli leppida 2004a, seega ka paraja "koorikuga" originaali asemel...aga noh, mustrit vähemalt oli pisut enam:

20210620_150309.jpg

Siis oli veel kett suutnud kuidagi selliseks kuluda, et mingis asendis oli justkui pingul...ja samas pool pööret ratast edasi kruttides jälle lõdva!? Aga kuna see päevinäinud 428 ka üldisemalt just suurt usaldust ei äratanud eesootavat arvestades, siis kirusin sitta elu ja ulatasin veel 19€ üle Motoneti leti. Tundus ikkagi möödapääsmatu...ja kindlasti palju odavam, kui ketti, või autot hiljem kuhugi L-Eesti metsade vahele organiseerida!

20210620_144239.jpg

Ja noh, kuna õli oli ka vähemalt paari aasta tagune, samas aga ilmaproognoos lubas "30+ stabiilselt", siis otsustasin selle ka ikka vahetada. Eriti veel kuna sel pole ei vesi, ega ka õlijahutust suurema koguse toel- pelgalt 0,9 liitrit sinna käibki! Siin aga leidsin õnneks (tasuta?) abi kunagisi Streetmoto Orienteerumissarja auhinna kotte revideerides:

20210620_150049.jpg

Aga ok, aitab tehnilisest, lähme sõitma! Ning kuna TET on ennekõike ikka matkameeste teema, siis otsustasin ka ise mitte teha mingit säästurekordit lihtsalt minimuumini roogitud võrriga, vaid ikka nii kuis matkal peab- telk, magamiskott, tööriistad ( siis ikka ka rehviparandusvõimekus koos heeblitega jne!), paagikott, endal seljakott koos diskoriiete ja söögijoogipoolisega jne. Ühesõnaga ratas reisukonditsoonis sai siis selline:

20210620_215112.jpg

Ja sõitma saamisest muidugi veel nii palju, et kuna senine reisikola ja kogemused olid kõik kuskil pilla-palla laiali, siis loodetud pühapäeva (20.06) pealelõunane start hakkas vägisi õhtusse nihkuma...ning arvestades, et Tamsalu kandis, kus reis algas, oli ka tol päeval juba 30+, siis sedasi sündiski jooksvalt otsus õhtul startides pigem üldse "öö-TETi" sõita! Eriti kuna oli kindel plaan järgmine päev Värskasse välja jõuda, seega saigi umbes õhtul 20 paiku tuli kolvile pandud...kuid kuna eesolevaist kilomeetritest täpsem ülevaade puudus, aga ikkagi aimates , et seda "u.500 või pisut peale km" päris tavalise sõidupäeva varna riputada oleks ilmselt liig, siis nii oligi vaim valmis 24h seikluseks!

To be continued...
:bsmile:

Suzuki DR350- metsa all mähib küll...Triumph Street Trippe"R"- tsivilisatsioonis käimiseks :)

Loadära
Postitusi: 471
Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 127 korda

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas Loadära »

Nii siis minu TET algaski, Tamsalu külje alt, Põdrangu raudteeülesõidult. Esimesed sadakond km Kiviõlli olid üsnagi tuttavad (...kui välja arvata üks põder, kellele Rohu raketibaaside juures napilt külje pealt sisse oleks sõitnud!), ning parajad esimesel "testtankimisel" tõdemaks, et 3l/sajale on sel rattal ka "matkaseades" täitsa reaalne :wink:
Peale seda läks juba pisut huvitavamaks, kui Aidu karjääre sai üle hulga aja taasavastama hakatud. Vahetult ennem seda sattus "joont mööda" sõites siiski ka üks keelumärk teele, mille tegi eriti ebamugavamaks veel see, et ta ka teed füüsiliselt takistava aia küljes rippus. Aga küljekottideta kleenuke võrr mahtus sealt küljevalli pidi üsna valutult mööda...kuidas suuremate ratastega, ei tea, aga selline koht oli siis:

20210620_213920.jpg

Ja peagi tuli ka esimene koht, kus ratta jõuetus sohvri siiski sadulast maha sundis- seal tiivikute vahel üks järsem mäe otsas oleva lõkke/istumiskoha juurde viiv tõus, mis juurelt nii järsk ei olegi, aga siis ühtäkki sellise u.120 kraadi pöörde teeb ja siis suuremat kiviklibu pidi juba sootuks järsemalt mäkke ronib...seal siis libistasin seda sidurit mis libistasin, aga lõpumeetritel pidi ikka ratta kõrval mitte lihtsalt kaasa jooksma, vaid pisut juba ka juurde lükkama! Aga muidu olid muud karjäärivahelised teed igati lahedad ja jõukohased, meenutades oma kivisuses pisut Küprost, kus kunagi paari 250-sega seigeldud sai :)

20210620_221023.jpg

Edasi õhtuhämaruses möödus Valaste-Toila-Sillamäe kant, kus oli vahelduseks hea ka pisut asfaldikurve painutada, ning siis juba koos saabuva ööpimedaga sai pisut Viivikonna hüljatud arhitektuuriga tutvuda...mille aga üsna ruttu sealsele idüllile järgnenud poritiigid peast loputasid, umbes nagu kruusatolmu saabastelt... :D
Kuid seda siin enam detailsemalt kordama ei hakka- oli juba jutuks mõned postitused tagasi (...kuigi äsjagi sai heldimusega seda "Viivikonna Suur-Järvistut" meenutada, kui keegi ka FBs sinna lompidesse uppunud tsikli tagasi toomiseks abikäsi otsis vms)
Edasi tulid Kurtna järved ja seal paar üsna äkilist liivatõusu, millest ühel pidi taas siiski lõpumeetritel ka "jooksuratast" tegema. Takkajärgi- selles mõttes ikka taas "oskasin", et kõik tolle osa vürtsikamad kohad jäidki kas hämarasse, või suisa pimedasse :)
Illuka Alexelas taas kerge tankimine rattale, ja siis ka endale paar võikut, mis tekitasid muidugi ka soovi paariks tunniks silm kinni lasta vms...selle mõtte aga tassisid kohe molekulhaaval laiali mingi miljon sääske, kes olid alati momentaalselt platsis, nii kui kiivri eemaldasin! Ses suhtes ikka neetud kant, ma ütleks...ja ronisin uuesti sadulasse. Aga hommikune ahetus andis juba uut energiat ja nii ma seal siis kulgesin, nautides erinevaid udumoodustisi. Kuniks meenus, et peagi teele jäävas Iisakus on päris korralik vaatetorn, mille 20+m kõrgus võiks kiletiivalistele juba korralik "stratosfäär" olla!? JA nii oligi, et jäi teine täpselt teele, ning üleval mitte üks pinin! Ja nii siis nautisingi seal u. 3:56 meeldivas vaikuses ja rahus päikesetõusu, mis oli ka selline...päris kordumatu vaade, ma ütleks:

20210621_040253.jpg

Ning kuna seal oli veel vägagi viisakas laudpõrand, kus siis pisut kaitsmevesti ja seljakotti kohendades polnud mingi probleem ka poolteist tundi sõba silmale saada...siis nii oligi, et järgmiseks päevakorra punktiks sai pisut enne kella kuute Olerexi hommikukohvile siirduda. Ja veidi hiljem, uus energia keres, polnud mingit probleemi järgnevatele sadadele vastu tuisata...
Järgmine jalasirutus paus juba Alatskivis, kus taas nii paak pilgeni, kui ka korralik Coopi pood head-jahedamat pakkumas. Aga no eks natuke aega sai ikka võetud ka Peipsiäärse pakutava proovimiseks:

20210621_104659.jpg

Ja sealt polnud enam pikk maa ka Kavastu praamini, ning seal kusagil Kolkjalt teel Kavastuni tuli siis vastu ka ainuke kimp mootorrattureid, keda "ennejaani" TETil trehvata õnnestus...et vist oli kolmene punt!? Kuna aga Kavastusse jõudes oli tegi juba täiesti keskpäevase praamiga, ehk siis eht põrgupalavusega...seega hetke, kuni praamivana vastaskaldal ujuvkeha järel käis, otustasin hoopis sõiduvasutuse loputusega sisustada, loomulikult ise sellest väljumata :D

20210621_123446.jpg

Nojah, aga muidu oli see enne-peale Kavastut selline nagu ta oli, ei midagi erilist, jäi meelde vaid sellise 32-33kraadi palavaga.
Ajaa, aga üks asi siiski oli, millest juttu tahaks teha, nimelt kuskil seal täheldatud termin "speak with owner"...aga mis tegelikult oli minu jaoks üldse üks keerulisemaid kohti, et täpselt TETi joont jälgida. Asi algas siis suuremalt teelt maha keerates "tupiku märgiga", millele kohe järgnes aga jalakäiate sild, ning seda oli kaunistatud vägagi ühese "keelumärgiga":

20210621_135133.jpg

...ja selle taga siis kohe elumaja, Arniku veski vms, kus tee kulges pm inimeste aiamööbli vahelt läbi, nagu esmalt läbi jalutades selgus!?
Seal ma olin ka üldse kõige lähemal sellele, et keeran ringi ja lähen mujalt, sest noh, kamoon- kui inimene riputab kõige pealt teele tupiku märgi, seejärel keelumärgi, siis mida seal veel rääkida, kui modraga plärinaga üle õblukese silla ta õuele maanduda?! Seal ei aita ju isegi loll nägu, et oih, ma tõesti ei märganud...või elab seal tõesti keegi, kel meeldibki võimu tunne, et tema käest ekstra luba palumas käidaks? Aga ok, igatahes kuna jalgsi eelluurel seal hingelistki ei täheldanud, siis samamoodi jalgsi vaikselt, varga kombel veeretasin ka oma võrri sealt läbi...kuna alternatiiviks oli siiski üsna suur ring. Kuid teisitimõistmist pole jäetud ka teiselt poolt tulijatele, nagu hetk hiljem selgus:

20210621_135803.jpg

Seega oleks jah ikkagi huvitav teada, mida antud kohas "vestlus omanikuga-speak with owner" täpsemalt oleks tähendanud?
Kuid kuna koha peal vastust oodata polnud mahti, siis pisut veel, ja Värskas ma olingi. Kell võis olla ehk 16 midagi, ja kellal 625 km midagi!
Ning kuna tuttaval seal Lobotka poolel äraütlemata kena koht, vettehüppe võimalusega pea sauna trepilt...siis Jaanipäeva peaproov võiski alata! :D

20210621_200435.jpg

To be continued...
:bsmile:

Suzuki DR350- metsa all mähib küll...Triumph Street Trippe"R"- tsivilisatsioonis käimiseks :)
Kasutaja avatar

Stinger
Postitusi: 205
Liitunud: 12 Juul 2010, 23:38
Tsikkel: Yamaha T7
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas Stinger »

Ainuke asi mis silma sügava vao kraabib on mootorratta nimetamine modraks (togi). Muus osas libiseb "pastakas" hästi ja päris muhe lugemine ja hea pildimaterjal, tänud jagamast :bsmile:.

Yamaha Tenere 700 2021; Honda Dominator NX650 1994 - poolik projekt
Ajalugu:
Honda Transalp XL650V 2001 - 7a; Bmw GS1150A 2002 - 2a; Honda CB500X Rally-Raid L3 2018 - 5a; Honda CB650R 2020 - 3a; BMW R1100GS 1995 - 1a.
Kasutaja avatar

iSlanderADV
Mode
Postitusi: 557
Liitunud: 25 Mai 2014, 19:21
Tsikkel: Honda CRF1000L
Asukoht: EU
Tänanud: 180 korda
Tänatud: 120 korda
Kontakt:

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas iSlanderADV »

Stinger kirjutas: 08 Juul 2021, 07:51

Ainuke asi mis silma sügava vao kraabib on mootorratta nimetamine modraks (togi). Muus osas libiseb "pastakas" hästi ja päris muhe lugemine ja hea pildimaterjal, tänud jagamast :bsmile:.

LoadÄra-l on kõik rattad alati modrad olnud :P

Nägemata Eesti orienteerumissari http://nägemataeesti.ee
TransEuroTrail Estonia https://transeurotrail.org/estonia
Kasutaja avatar

ozzy007
Postitusi: 253
Liitunud: 14 Veebr 2006, 21:13
Asukoht: Rakvere äärelinn
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 12 korda

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas ozzy007 »

[mention]Loadära[/mention] :bsmile:

  • kus see Mapri võrkaed ja keelumärk seal Aidus on?
  • see keelumärgiga/tupikuga Arniku veski -- sõitsime sealt läbi eelnevalt omanikuga rääkides, nädalavahetusel, siis oli õuel korralik pereüritus. Vähemalt tookord meile öeldi, palun väga.
Elus ei pea oluline olema lõppeesmärk, vaid ikka teekond...
_____________________________________________________
Riga 16 -> Jawa 350-634 -> Dnepr MT9 ------> Yamaha DragStar 650 -> Yamaha TDM850 -> BMW GS1150Adv -> Yamaha TT350 -> Honda XL700 -> Honda XRV750 RD04 ->Yamaha XTZ750 ja BMW F800GS
Virtuaalsed rehvijäljed: https://www.facebook.com/profile.php?id ... tos_albums

flood
Postitusi: 117
Liitunud: 07 Apr 2011, 13:38
Tsikkel: Honda CB450S, Honda FX650
Asukoht: Lai maailm

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas flood »

Eile sai sõidetud Saaremaal. Hoiataks elektrikarjuste eest Koigi järve lähedal Jõe ja Käo küla vahelisel rajal. Karjus on tähistatud minimaalselt, ehk ühe lindipaelaga, millel pikkust ehk 10x3cm. Paela jupike ise Eesti trikoloori värvides.. Polnud midagi sinna endal juurde ka kahjuks lisada.
Viimasel hetkel märgates tekkis suur ehmatus ja küliti ma end sain, üpris valusalt. (crash)

Kasutaja avatar

iSlanderADV
Mode
Postitusi: 557
Liitunud: 25 Mai 2014, 19:21
Tsikkel: Honda CRF1000L
Asukoht: EU
Tänanud: 180 korda
Tänatud: 120 korda
Kontakt:

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas iSlanderADV »

flood kirjutas: 08 Juul 2021, 09:57

Eile sai sõidetud Saaremaal. Hoiataks elektrikarjuste eest Koigi järve lähedal Jõe ja Käo küla vahelisel rajal. Karjus on tähistatud minimaalselt, ehk ühe lindipaelaga, millel pikkust ehk 10x3cm. Paela jupike ise Eesti trikoloori värvides.. Polnud midagi sinna endal juurde ka kahjuks lisada.
Viimasel hetkel märgates tekkis suur ehmatus ja küliti ma end sain, üpris valusalt. (crash)

Hetkel üleval olevas TETi failis on vale Saaremaa track, niiet loodan, et sul ikka õige (Panga ja Leisi vahel väga suur erinevus, lisaks Muhus on suur osa puudu) Kui rada läbi sõitsin, siis karjus Koigis oli normaalselt tähistatud, aias oli ainult pull, kes väga väga tahtis meiega tutvust teha

Nägemata Eesti orienteerumissari http://nägemataeesti.ee
TransEuroTrail Estonia https://transeurotrail.org/estonia

Loadära
Postitusi: 471
Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 127 korda

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas Loadära »

ozzy007 kirjutas: 08 Juul 2021, 09:12

@load ära :bsmile:

  • kus see Mapri võrkaed ja keelumärk seal Aidus on?

Ahoi,

et kui nüüd mälu ei peta, siis u. seal pastaka otsa juures:

20210708_100307.jpg

...aga tänaseks muidugi juba 2 nädalat möödas ka, kas ta seal enam on, ei tea!?

Kuid see Aarniku veski tekitas siis endal ikkagi väga ebamugava tunde...tupiku märk + keelu märk kohe otsa (ilma ühegi lisatahvli või selgituseta), millel tundub ka omaniku silma läbi põhjus olema- õbluke jalakäiate puusild, misjärel tuleb pm aiamööbli vahelt läbi laveerida...tavaolukorras küll ei tuleks mõttesegi sealt edasi trügima hakata!
Ei teagi, kuidas ntks viisakamad keskeuroopa mototuristid, suuremate rataste või suurema kambaga end seal tunnevad, kui keelt ka veel ei oska? :roll:

Suzuki DR350- metsa all mähib küll...Triumph Street Trippe"R"- tsivilisatsioonis käimiseks :)
Kasutaja avatar

Teema algataja
romulus
Postitusi: 703
Liitunud: 26 Mär 2007, 21:05
Asukoht: Tartu/Ida-Viru
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 36 korda

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas romulus »

Aidus on see aed ees Maidla poolt tulles, sõudekanali poole sõites. Ehitavad Veemaad. Nädal tagasi oli tee veel kinni. Ehk siis mööda (sõiduautoga läbitavat) teed vist sõudekanali juurde ligipääsu polegi praegu...

https://reporter.elu24.ee/7120422/repor ... ski-valmis

Delta, Tuula Turist 200M '78, Dnepr MT-9 '72, Dnepr MT-10-16 '88, Suzuki GSX600F '90, Africa Twin '97, Iz 56 '61, Yamaha Tenere 700 '23
Kasutaja avatar

randel
Postitusi: 670
Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
Tsikkel: Beta 390
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 202 korda
Kontakt:

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas randel »

Seal Arniku veski juures sai rada tehes omanikuga räägitud, et kas tal on probleem, kui sealt tsiklid läbi sõidavad edaspidi ja tema vastas, et sõitku aga. Keelumärgi oli vähemalt tol korral pannud autode pärast. Viimasel ajal on seda märki mulle nii mitu korda juba raporteeritud, et puhtalt selle pärast peab vist raja mujale viima. Omaniku poolt pole siiani tulnud ühtegi kaebust.

Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 3124
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 325 korda

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas ranel »

randel kirjutas: 08 Juul 2021, 12:59

Seal Arniku veski juures sai rada tehes omanikuga räägitud, et kas tal on probleem, kui sealt tsiklid läbi sõidavad edaspidi ja tema vastas, et sõitku aga. Keelumärgi oli vähemalt tol korral pannud autode pärast. Viimasel ajal on seda märki mulle nii mitu korda juba raporteeritud, et puhtalt selle pärast peab vist raja mujale viima. Omaniku poolt pole siiani tulnud ühtegi kaebust.

See keelumärk on seal seetõttu, kuna aastaid oli seal sild autode jaoks, mille üks rekka ära lõhkus. Mõnda aega polnud see üldse läbitavgi. Omanik ise on jah muhe tüüp.

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük

Loadära
Postitusi: 471
Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 127 korda

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas Loadära »

randel kirjutas: 08 Juul 2021, 12:59

... Viimasel ajal on seda märki mulle nii mitu korda juba raporteeritud, et puhtalt selle pärast peab vist raja mujale viima. Omaniku poolt pole siiani tulnud ühtegi kaebust.

...või siis omanikule, kui muidu selline muhe tüüp, mingi kaherattalisi lubava lisatahvli ehk kinkima...et "esmasattujatel" vähem kahtlusi-kõhklusi seal tekiks ? :idea:

Suzuki DR350- metsa all mähib küll...Triumph Street Trippe"R"- tsivilisatsioonis käimiseks :)
Kasutaja avatar

Tuuletallaja
Postitusi: 722
Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
Tsikkel: Neegrikaksik
Asukoht: Faeht / Reval
Tänanud: 110 korda
Tänatud: 68 korda

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas Tuuletallaja »

Lisatahvlile 'välja arvatud TET-i sõitjad' vms... sest ega vist meil sellist märki LE järgi polegi, mis keelaks sõiduautost ülespoole liiklemise (see rõngas auto kujutisega oli ju ka võrdsustatud mootorsõiduki keeluga).

Minu jaoks on see kõik siin üks sotsiaalne eksperiment :bsmile:
Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638
Kasutaja avatar

simp
Postitusi: 1760
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: sv1000n
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 120 korda
Tänatud: 180 korda

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas simp »

äkki kingiks talle "välja arvatud mootorrattad" lisatahvli vms?

edit: tuuletallaja ja loadära jõudsid ette :)


motoreis
Postitusi: 238
Liitunud: 26 Nov 2020, 18:55
Tsikkel: Honda CB500X 2019, 48000km ls
Tänanud: 135 korda
Tänatud: 47 korda

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas motoreis »

Spoiler
Loadära kirjutas: 08 Juul 2021, 02:32

Ajaa, aga üks asi siiski oli, millest juttu tahaks teha, nimelt kuskil seal täheldatud termin "speak with owner"...aga mis tegelikult oli minu jaoks üldse üks keerulisemaid kohti, et täpselt TETi joont jälgida. Asi algas siis suuremalt teelt maha keerates "tupiku märgiga", millele kohe järgnes aga jalakäiate sild, ning seda oli kaunistatud vägagi ühese "keelumärgiga":

20210621_135133.jpg

...ja selle taga siis kohe elumaja, Arniku veski vms, kus tee kulges pm inimeste aiamööbli vahelt läbi, nagu esmalt läbi jalutades selgus!?
Seal ma olin ka üldse kõige lähemal sellele, et keeran ringi ja lähen mujalt, sest noh, kamoon- kui inimene riputab kõige pealt teele tupiku märgi, seejärel keelumärgi, siis mida seal veel rääkida, kui modraga plärinaga üle õblukese silla ta õuele maanduda?! Seal ei aita ju isegi loll nägu, et oih, ma tõesti ei märganud...või elab seal tõesti keegi, kel meeldibki võimu tunne, et tema käest ekstra luba palumas käidaks? Aga ok, igatahes kuna jalgsi eelluurel seal hingelistki ei täheldanud, siis samamoodi jalgsi vaikselt, varga kombel veeretasin ka oma võrri sealt läbi...kuna alternatiiviks oli siiski üsna suur ring. Kuid teisitimõistmist pole jäetud ka teiselt poolt tulijatele, nagu hetk hiljem selgus:

20210621_135

Hei, et omanik on seal väga sõbralik. Sõitsime sõbraga, kui pärast silda oli raja peal oli samuti peolaud ja toolid. Tulin rattalt maha kõndisin pererahvale vastu lehvitades, arvasin, et kohe saab kärkida, et a'la "kas märki ei tunne!?" aga tuldi naeruga ja käsi pikas vastu, et "tulge sõitke aga, mootorratturid on teretulnud".
Haruldaselt sõbralik olukord, sõitsimegi jaanilauast mööda, laual head paremat. Soovisime head jaani ja sõit jätkus. See siis 22 juuni õhtul.


Loadära
Postitusi: 471
Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 127 korda

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas Loadära »

Aga olgu siis, ma "koon" oma jutulõnga ka siin taas päeva jagu edasi.
Ühesõnaga juhtus see, mis juhtuma pidi, kui eelmine õhtu on külapoest kahe seljakoti jagu õlli toodud- soov enne suurt päevapalavust, hiljemalt kell 9 sadulasse saada...asendus sel ajal alles korduva hommikuse suplusega, et tekiks vähemalt hommikusöögi soovgi jne.
Seega, kui pöial lõpuks starterinupul maandus, oli kell juba u.11...ja ka õhusoe taas meeldivalt 30 pügala kanti jõudnud! :wack:
Ning ega lõuna-eesti ei hellitanud ka raja poolest, erinevalt Kavastu kandi kruusasirgetest kohe mõni km peale Värskat "äratuseks" mingi Põrguhaua nime vääriliseks peetud, siis juba tiba liivasema rajaga org:

20210622_110624_001.jpg

...ja sealt edasi veel omajagu muhedaid metsateid, kuni Koidula kandis jõudsin vist ka lõpuks selle paljukirutud/kiidetud raudteetammini. Sellise kergemapoolse võrriga tegelikult polnud erilist probleemi seda suurt kildu kolmanda käiguga nii u.50kmh kandis ka pikemalt sõita, kuid kuna pidevalt pidi seal mingi juba üsnagi lopsaka võsa vahel laveerima, ning käekaitsmed polnud ka mu "säästuürituse" eelarvesse mahtunud, siis seetõttu aegajalt hoogu maha lastes oli jälle pärast tiba tegemist, et tempo moodi asi uuesti üles kerida. Korra proovisin ka neljandat, aga no sellega ei jaksanud enam üldse kiirust lisada! Ja loomulikult just siis sattus kohe ka kõrgema rohu vahel seal ainumas ristipalk sel teel olema! Ei tahtnud end seal killus kohe käpuli ka äkkpidurdada, seega lasin lõppfaasis sealt ikkagi mingi hooga üle...mis kõrgema kliirensiga ratastel polekski mingi probleem, aga kel madalam, või põhjakaitsmeta, nagu antud isend, peaks seal siiski ettevaatlikud olema- mul mingi oksatüügas käis ikkagi korraliku raksakaga põhja all vastu, aga õnneks jäi kõik siiski terveks:

20210622_120625.jpg

Aga ok, mis muud kui edasi, Piusa pool kiskus taas tunduvalt liivasemaks, siin eelpoolmainitud tõusudel tuli minulgi taas kuskil ka jalad appi võtta...kuid seekord olin vist juba nii palju osavam, et enam sadulast maha kargama ei pidanud ja sai lihtsalt siduriga koostöös mõlemalt poolt juurde uditud! No umbes selline sõidumaterjal siis:

20210622_122457.jpg

Ja sai siis isegi seda Klunkrit seal väisatud. Põrandal magajaid sel hetkel küll ei täheldanud, küll aga külm CocaColat jahekapist tundus sel hetkel täielik elupäästja, mida siis hoolimata neljaeurosest liitrihinnast läks kui kerisele...ning nagu pisut hiljem selgus, siis väike paus ja värskendus oli ka suuresti abiks! Sest olles arvamusel, et nüüd on juba kõiksugu liiva küll tehtud ja nähtud, tervitas kohe päris pikk raudteeäärne lõik mingi sootuks peene "liivakellaliivaga", mis suutis alguses nii kiiruse kui moti suht ühtemoodi nulli ligi viia :mrgreen:

20210622_130317.jpg

...aga noh, kuna inimene õpib ja avastab kogu elu, siis kujunes sealgi lõpuks välja "oma taktika"- et proovida pisutki rohuga kaetud kohtadel vähemalt esimeselt käigult teisele ära saada, ning siis juba teisega sik-sakis ühest teeservast teise, ilma kiirust lõplikult kaotamata üle selle "vajuva liiva" hõljuda, et siis kuskil vähegi kandvama serva peal uuesti teisega pööre/kiirus üles saada järgmise liivalõigu tarbeks jne jne. Ja nii lõpuks ei tundundki enam nii masendav selle silerehvilisega seal liivas räselemine, ühesõnaga tunneli lõpus paistis lõpuks ka valgust!

20210622_130854.jpg

Ok, seda pildimaterjali, et vahepeal Vastseliinas linnuses ja söömas, või jalasirutuseks ka Munamäe tornis sai käidud, siin lisama ei hakka, eks see kõigil ka "mittetettipidi" tehtud, või tehtav. Aga sõidu poolest uuesti huvitavamaks kiskus juba kuskil seal Valga pool. Ning kuna Honda oli senini ikkagi üllatavalt kenasti vastu pidanud (hinnanguliselt umbes poolel teel?), sai preemiaks sellestki juba paar "raamitud" pilti tehtud!

20210622_172358.jpg

Aga üsna peale seda tuli ka kohe üks sõidukeerukamaid koht seal rajal, nimelt ootamatult juhatas GPS suuremalt teelt pigem mingi jalgraja sarnast asja mööda võsa vahele, ning seal peale väiksemast järsakust alla laskumist seisingi kohe suht kahtlase mülkaga silmitsi- pinnalt üsnagi sile, aga kuhu peale sõites kippusid rattad ka kohe suht servas juba nii võllini sisse vajuma:

20210622_180343.jpg

Seega, kuna ühtegi teist modra jälge ka kusagil ei hoomanud, tundus ainuõige otsus siiski jalgsi pisut "eelluurele" minna...ja kui pildil "motika poolses servas" kadus jalg kohati pea saapaservani mutta, siis teist poolt "kombates" suutsin mingis kohas jala isegi pea munadeni mülkasse libistada! Seega ületuleku pool oli otsustatud, aga kuna olin ikkagi üksi, siis pean piinlikkusega tunnistama, et niisama hooga üle tulekut siiski katsetada ei söendanud, vaid kuna kirsad olid juba niigi servani mudased, siis võtsin nõuks sealt mülkast ja selle lähiümbrusest mingid teokamad kepid kokku korjata, millest sai siis mingi selline "redeli" laadne asi sinna abiks tekitatud...aga mida mööda vähemalt ka ühe raksuga üle sain!
Kuid sellega loomulikult see pull seal veel ei lõppenud, sest olles kuidagi end vastaspoole künkast üles niblinud, avanes peagi vaatepilt suhteliselt sarnasele orupõhja "pehmisele"...mille taga aga terendamas veelgi järsem ja pikem liivatõus, kui eelmine. Ok, sealt pehmest söendasin juba ilma "ehitamata" üle hõljuda, aga kuna seal turvalisemat sõidujoont otsides jäi hoovõtt ikka kesiseks, siis õnnestus vähemalt keset tõusu taas pilti teha :wack:

20210622_181308_001.jpg

...et suvaline moblapilt jah pahatihti reaalset tõusunurka edasi ei anna, aga seal pidi juba midagi jala allagi otsima, et ratas hoidmata mäest alla tagasi ei lohiseks vms. Kuid teine katse, eelneva maksimaalse hoovõturaja leidmisega, viis juba päris tipu ligi, ning nii siis taas lõpus tiba juurde nügides olingi mäel. Aga noh, nagu öeldakse, et ega kaks kolmadata jää, nii ka seal- peagi oli taas midagi sarnast ees, ehk vesisemast orupõhjast liivasemasse mäkke. Kuid kui esimene mülgas ja teine tõus olid juba omajagu vaimu karastanud, siis see kolmas tundus pigem selline...järellõdvestus :)
Ning õnneks tuli seal kohe ka kena (Linnamäe?) metsajärv, kus sai siis oma püksid ja saapad, ning endki ülekere taas pisut puhtamaks!

Sealt edasi oli jälle pisut rahulikum, kuniks rajad Valgast mööda viisid... seal aga peagi, mul juba siin eelpool jutukski olnud, "Sikamäe seiklus", mida seetõttu kordama ei hakka. Meenutuseks mainiks vaid, et seal "pisut veaga GPS joonel" täpsust taga ajades sain siiski sookraavide serval enda äsjapestud saapad-püksid uuesti kenasti "endurohõnguliseks"...ning kuna endal oli õhtust hoolimata tekkinud möödapääsmatu kohvisoov, lootuses seda ehk mõnes Karski-Nuia tanklas veel enne kella 22.oo leevendada , mille aga lootusetult kustutas Sikamäel seigeldu, siis ei jäänudki muud üle, kui ikkagi keerata sisse esimesse tee peale jäänud söögikohta ennem kui sootuks öö peale tuleb:

20210622_215526.jpg

Ja kuigi seal ümberringi, siis nii rõduterassidel, kui sisenedes lossisaalidesse, olid ümberringi inimesed üks eleglantsem, kui teine...ühesõnaga palju ilusamad, kui mina antud hetkel, ei keeldutud siiski mullegi juba peale söögikoha (restoran Wagenkül vms?) epitsentrisse jõudmist ka üht kohvi müümast! Ning oleks isegi jäätist müüdud, kuid sellest siiski loobusin peale 7€ vms hinna kuulmist...vabandusega, et mulle siiski maitseb jäätis pigem mõne tsitruselise või ntks karamelli, aga mitte raha maitsega. Mille peale siis sõbralikult naerda turtsadades kohvi eest paar euri ikkagi kasseeriti...

20210622_220114.jpg

Aga kuna siia enam järgmist pilti ( kas 10 pildi piirang per postitus siis vms?) lisada nagu ei õnnestu, peab vist selle lõiguga siinkohal lõpetama. Samas kui juba liiga lohisema läheb, võite ka kohe julgelt öelda- pole ju ennist teel kogetut nii kirjalikult-põhjalikumalt jagada proovinudki :bsmile:

Suzuki DR350- metsa all mähib küll...Triumph Street Trippe"R"- tsivilisatsioonis käimiseks :)

oil
Postitusi: 771
Liitunud: 15 Apr 2014, 09:39
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 75 korda

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas oil »

Väga hea jutt ning annab mõnusa ülevaate sellest trassist seal kagu kandis. Me läheme sõbraga sinna paari kuu pärast, kui temperatuurinäit on madalamal kui mootor sõidusoojana. Oleme seal kandis kergetega silmini sees olnud, aga nüüd teeme selle mammutitega ka läbi. Siis on veel paar üksikut juppi Eesti TETist sõitmata ning võib juba kleeps kohvril ja rind kummis ringi käia. Proovime siis septembrised pildid ka teha võrdluseks (kittiv savi vs liivakellaliiv, tolmune tõus vs kärestik).


Prets
Postitusi: 681
Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
Asukoht: Tartto
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 67 korda

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas Prets »

oil kirjutas: 09 Juul 2021, 09:56

Väga hea jutt ning annab mõnusa ülevaate sellest trassist seal kagu kandis. Me läheme sõbraga sinna paari kuu pärast, kui temperatuurinäit on madalamal kui mootor sõidusoojana. Oleme seal kandis kergetega silmini sees olnud, aga nüüd teeme selle mammutitega ka läbi. Siis on veel paar üksikut juppi Eesti TETist sõitmata ning võib juba kleeps kohvril ja rind kummis ringi käia. Proovime siis septembrised pildid ka teha võrdluseks (kittiv savi vs liivakellaliiv, tolmune tõus vs kärestik).

Piusa on igas olukorras liivakellaliiv, olen vist 5-6 korda läbi sõitnud, iga kord nean maapõhja ja kirun perseauku seda kohta (crash)

Ja kui lõpuks läbi saab, on jälle uhke tunne.

(togi)
Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 1062
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: KTM690, TM300
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 183 korda
Tänatud: 116 korda

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas villy »

Loadära kirjutas: 09 Juul 2021, 03:24
image.png

...et suvaline moblapilt jah pahatihti reaalset tõusunurka edasi ei anna, aga seal pidi juba midagi jala allagi otsima, et ratas hoidmata mäest alla tagasi ei lohiseks vms. Kuid teine katse, eelneva maksimaalse hoovõturaja leidmisega, viis juba päris tipu ligi, ning nii siis taas lõpus tiba juurde nügides olingi mäel. Aga noh, nagu öeldakse, et ega kaks kolmadata jää, nii ka seal- peagi oli taas midagi sarnast ees, ehk vesisemast orupõhjast liivasemasse mäkke. Kuid kui esimene mülgas ja teine tõus olid juba omajagu vaimu karastanud, siis see kolmas tundus pigem selline...järellõdvestus :)
Ning õnneks tuli seal kohe ka kena (Linnamäe?) metsajärv, kus sai siis oma püksid ja saapad, ning endki ülekere taas pisut puhtamaks!

Suured tänud reisikirjelduse eest. Nädalavahetusel sai ka just need kuplid (Randeli kolmik/nelik) läbi sõidetud ja palavus tahtis ära tappa seal mööda mägesid üles alla rühkides(sõbral oli 1000-ne Twin kaasas(ilma pikema nöörita) :mrgreen: )


Loadära
Postitusi: 471
Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 127 korda

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas Loadära »

Nonii, nüüd selgema pilguga vaatan, et öösel on jutujupi lõpp siiski otsesest TETi sõiduosast juba kõrvale hakanud kalduma...aga no kuna ka puhkehetked on osa sõidust, ning samas see Taagepera loss ka praktiliselt rajale jäi, siis tundus meenutamist väärt seegi, kuidas siis oma poolmetsiku välimuse ja olemusega sinna sattudes sealsete "(wannabe?)rikaste ja ilusatega" ikka päris korralik kontrast tekkis! Ning eks ilmselt vaatasid nii mõnedki mind umbes nii, nagu ise oleks vaadanud mõnd sealset prouat ballikleidis ja õhtumeigis kuskil Sikamäe sookraavi serval vastu jalutamas vms... :mrgreen:

Kuid mis siin ikka, vaid kerge jõnks lenksuga, ja juba olemegi taas "õigel rajal" tagasi, ehk siis mina juba tajutavas õhtuhämaras edasi Karksi-Nuia poole veeremas, kus sai ka üle hulga aja tankimispaus tehtud...olin juba kraanigi esimest korda reservi peale keeranud, mis antud isendi puhul tähendas siis seda, et 12l paagimahust umbes 10 peaks läinud olema. Samas täitsa lõppemise pärast väga ei muretsenud ka, sest pärapauna oli lisaks ööbisvarustusele ja poolteise liitrisele veepudelile jms. ka üks ligi liitrine bensupudel peidetud! Seega siis proovides sõita nii, et ka tankimise pärast TETilt vaid minimaalselt kõrvale kalduda, tuligi antud tankimisvahe (algusega Värskast) üks pikimaid oma 360km-ga, ning kuna polnud ka just lihtsaim osa oma liivalõikude ja muuga, siis paaki tagasi läks isegi 11,8 liitrit! Kui senini oli rada ikka iga 100-200km järel mõnd tanklat praktiliselt "läbinud"...

Edasisõit läks aga juba hoopis niiskemates oludes- kruusatee taas täitunud lompidest oli näha, et äsja on seal ikka päris korralikult kallanud, ning ka taamal endiselt sähvimad välgud (..mida aga kuidagi ehvektselt pildile püüda pole õnnestunud) kinnitasid muutuvaid ilmaolusid. Ja kuna juba kättejõudnud südaööks oli seekord pilvisema taeva all ka päris pime:

20210623_000921.jpg

...siis sai seekord, pisikese pohmelli peale tehtud ligi 13h sadulapäeva järel otsustatud, et seekord vihmamärgadel radadel "öö-TETi" siiski sõitma ei hakka! Lisaks sai sealkandis ka esimene 1000km TETi täis, ning seega oli juba tekkinud mingi reaalne arusaam selle pikkusest ja üldse võimalikust sõidutempost antud kooslusega- too sõidupäev siis näiteks jäigi ligi 390km@13h, ehk keskmine 30km/h! Või ok, eks Munamäe torn, Taagepera loss, või paar ujumas käimist võtsid oma osa, aga siiski- üle 50km/h keskmine ei tahtnud ka Peipsipoolsel kergemal-kruusasirgemal osal tulla...no mis parata, kui sõiduvahendi maksimumkiirus ongi vaid 90km/h! :wack:

Seega hakkasingi juba vaikselt ööbiskohale mõtlema, sest sisimas aimasin juba, et kui ikka teise Jaanipüha õhtuks (24.06) kodukandis tagasi tahan olla, siis üleliia lihtne see olema ei saa ja parem oleks seekord korralikumalt välja puhata, kui vaid poolteist tundi tukkumist! Kus aga leida hetkel kuiva kohta, soovitatavalt ka sääsevaba? Ning kus häda kõige suurem, seal abi kõige lähem- Mõisakülla jõudes tuli miskipärast mõte raudteeülesõidu kohalt väike haak mööda endist raudteed teha, mis siis tundus, et seal küla vahel TETiga suht pralleelselt kulgeb. Ning voilaa- ükshetk seisis mu teel mingi uhke "muuseumvagun"...kuhu sisse siiski murdma ei pidanud, kuna seal kõrval ka igati viisakas varjualune nii motikale, kui ka täpselt mulle mõeldud pikutamispingiga!?

20210623_061938.jpg

Seega taas pääsenud telgi lahti-kokku pakkimisest ( ...ehk nagu üks sõber tabavalt ütles, et just selline ongi see õige "telgiga matkamine"- mis ta ikka seal kodus üksi vedeleb!), sättisin lihtsalt pehmenduse pingile ja rahulolevalt võiski oma kaks Värskast saati kaasa loksunud purgiõlli seljakotist välja kaevata. Ja kui alguses veel pisut rikkusid (või siiski täiendasid?) idülli seal kõrval keskväljakul kange kräunumise saatel territooriume jagavad (Mõisa)külakassid...siis mõne aja pärast, kui üks õll oli ühe ja teine teise silmalau kinni oli vedanud, võis minu poolest seal kasvõi traktorite tõmbevõistlus alata!
Igatahes järgmine hetk minu teadvusesse saabus siis hommikul kell 6.30 vms , mil tundsin end taas nagu täitsa uue inimesena. Seal siis hommikueineks paari viimast Värskast kaasapakitud grillvorsti järades oli aeg ka edasisi sõiduplaane teha- fakt oli, et saartele seekord siiski asja pole! Väga muidugi ei muretsenud ka, et sealpoolne rannaliiv jms seekord kogemata jääb, sest olin ilmselt niigi juba igat struktuuri liivaga tutvunud ja piisavalt tõestanud, et antud rehv+ratas...polegi lihtsalt liivale mõeldud! Murelikumaks tegi pigem päevaplaaniks võetud Mõisaküla-Tln lõigu pikkuse küsimus- kiiruga FBs tuttavatelt uuritu põhjal pakuti siis vahemikuks midagi 600-1000 km :shock:
Aga mis seal ikka, pisut peale 7 taas tuli kolvile, sest mida varem peale hakata, seda rutem kohale jõuab, ütleb igatahes minu loogika! Ning mis viiks veel paremine viimased uneriismed silmist, kui pisut paokil kiivrivisiiri vahelt sisse tuhisev, vihmavärske ja soe suvehommik!?

20210623_074620.jpg

Ja kuigi enamuses domineeris lihtne kruusatee, võis siiski seal Sookuninga/Nigula looduskaitse aladel ka üsnagi veiseid teerööpaid, või lihtsalt varahommikuselt kaunilt auravaid soisemaid vaateid nautida:

20210623_073915.jpg

Ning kuna seal mingi lõik kulges paar km ka vahetult piiriga kõrvuti, siis ei suutnud vastu panna kiusatusele muidu lihtsat rada pisut "vürtsitada" ja vähemalt mõnisada meetrit TETi aseme mööda seda "piirisihti" sõita, loomulikult siis võimalusel ikka Läti poolel, et oleks seal ka nagu "ära käidud":

20210623_083013.jpg

Aga muidu läks sealt Pärnuni juba suht tavaline tee, ehk vaid mingid km seal kusagil Luitemaa LKA kandis oli sellist lustlikumat metsasõitu.
Ahjaa, pisut kõhklusi tekitas veel ka Reiu? jõe sild, kus mu mälu järgi olid ka siiski suht ühesed mootorsõidukit keelavad märgid? Aga kuna seal moment kedagi näha polnud, siis otsustasin vist olukorra ülespildistamise asemel sealt kähku üle lipsata ja nägemist! :)
Sobivalt lõuna paiku Pärnusse jõudes oli muidugi esmatähtis plaan end senise paari kesisema söögikorra järel sealses, ka siis pisut motohõngulises Aleksandri puhvetis, siis vähemalt korra päevas nii täis õgida, et sealne personal mind lausa ratta selga tagasi peaks aitama vms! Paraku aga kohale jõudes oli nälgivale rännumehele ikka üsna valus pettumus, kui juba ammu mõtteis küpsenud kotlettide ja shnitslite jms serveeriti seal sel päeval vaid sellist silti:

20210623_101942_003.jpg

Kuna aga TETi trassiväliseid km proovisin igal võimalusel vältida, ning tegelikult puudus ka TÜV, siis ei tahtnud seal tiheasustuses väga mendimagnetit mängida ega hakanud oma rattaga sinna kesklinna poole nuumaotsinguile trügima...vaid järgneva pooltunni vältel võis siis sealkandis märgata järgmist "eeskujulikult turvavarustatud" tõukeratturit:

20210623_113723.jpg

Üle silla sõites viskasin ikka prooviks paarile motomehele käppa kah...aga no, ega nad vist ikka päris omaks ei võtnud (togi)
Aga kuna taas võimust võtva 31-32kraadi palavaga, ning oma seljas/jalas/peas oleva kolaga, lõpuks end kuhugi linaga laua taha siiski ette kujutada ei suutnud, andsin alla ja lõpplahendasin olukorra ikkagi vaid mingi rammusama Rimi pitsalõigu, kohvitopsi ja suure külma joogiga! "Noh, "öko-TET" siiski..." proovisin siis endale tekkinud olukorda kuidagi vabandada, kui kuskil pingiserval lauakest katsin:

20210623_111341.jpg

Samas ka seda väikestki söögimõnust laekunud rahulolu väga pikalt siiski nautida ei saanud, sest uuesti liikvele minnes hakkas kohe juba Valgerannast vaadatuna taevast lääne pool, kurjakuulutava kõuekõmina saatel, ikka väga tumedaks vedama:

20210623_120030.jpg

Ning kuna lääne poole oli ka enda sõidusuund, siis hetk hiljem oligi võimalus juba teha ka "see" reisipilt, ilma milliseta ei saa ju ükski vähegi pikem motoreis mööda minna? Vähemalt mitte siin meie laiuskraadidel! Veel..

20210623_121521.jpg

...kuid kas, või kunas ma Tallinna, ja lõpuks ka Tamsalu maile tagasi jõudsin, peab vist taas järgmisse postituse materjaliks jätma.
Aga loodetavasti siis juba viimase siia saaga juurde! :bsmile:

Suzuki DR350- metsa all mähib küll...Triumph Street Trippe"R"- tsivilisatsioonis käimiseks :)

Loadära
Postitusi: 471
Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 127 korda

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas Loadära »

Heh, ja juba olengi siin pisut kirumas end, kuis nüüd täitsa omal tahtel veel selline "kohustus" sai võetud, et seda lugu siin otsast lõpuni jagada...sest pagan, nende piltide ja sõnade otsimine ja sättimine kipub kogenematul olema ikka paar tundi per postitus! Aga no ehk saab siis siingi paralleele selle sõidu endaga leida- mingil hetkel on nagu isu juba täis, aga no kohustus ring lõpuni sõita on ju võetud...ja ka vabatahtlikult ! Nii et selle rakursi pealt vaadates on paar tundi pehmes toolis veeta ikka kerge pääsemine võrreldes sellega, mis sadulas möödus :)

Kuid lähme siis edasi...seda küll sissejuhatuseks kurva teatega, et egas tegelikult sealt Pärnu-Paldiski lõigult mingeid põnevaid pildikesi ega seiku lisada polegi! Mis teha, sest eks see lääne pool ju suht lame pool, ja kuna kuivapoolsem aeg ka, siis oligi pigem üks pikk uhamine. Endal küll hoidis siis pinget või põnevust pisut see, et puudus täpsem aimdus km-st, samas aga oli võetud plaani (...ja antud ka lubadus) õhtupoolikul normaalsel ajal tuttava juurde Tln külje alla Jaanile jõuda! Sest olgem ausad, natuke nadi oleks olnud ju ka Jaane üksi kuskil rupsikus tähistada... :D

Ühesõnaga meelde jäi siis sealt lääneservast vaid ohtrasti taastuvenergiaga eksperimenteerimist:

20210623_165836.jpg

...ja siis Martna? pood lahke müüja, kes lubas kassas telo laadida, kuniks sealt soetatud banaane ja jäätist konsumeerisin, ning Nõva järvede kant juba kogunevate, või siis alles parimate kohtade nimel kiirustavate jaanilistega... sestap pidi ka kurvide "lõikamisega" seal pigem ettevaatlik olema, sest pagan teab, mitu kalja kellelgi juba lipsu taga on?!
Aga sõidu poolest põnevamaks läks siis ehk Piirsalu? endiste baaside juures, kus üle käinud äikesetorm oli endast juba ka pisut tuulemurdu maha jätnud:

20210623_184930.jpg
20210623_185205.jpg

jnejne...

Lõpuks Paldiiskisse välja jõudes ootas aga muidugi valus laks tanklas- sõidetud oli kõigest 331km, aga paaki läks taas 11,7l...ehk siis masendav 3,54 sajale! See oli ka üldse kõige kangem kütusekulu kogu TETi vältel ning tingitud loomulikult sellest, et lootuses varem jaaniõllede manu pääseda, läksid kõik kruusasirged ja ashvaldilõigu põhjagaasiga...ning pisut pealegi! Ja etteruttavalt võib öelda, et selline laristamine loomulikult lõhkus ka viimase lootuse 3l/100km keskmiseks hoida!

Paldiski pankranniku alused rajad olid muidugi juba tuttavad, aga korralikult vinti andmast pärssisid ka seal jaaniplatsi otsivad 4 rattalised ukerdajad. Aga jaaniplatsi juba leidnute laagrid nägid siis välja umbes sellised...sama pilti võite siis kasutada ka nii eelnenud Nõva, kui järgneval päeval Soodla järveäärsete illustreerimiseks ;)

20210623_203627.jpg

Kuid mulle taas tundmatuks muutusid rajad seal Klooga pool...aga ilmselt olid need sel õhtul ka kõigile "püsisõitjatele" tundmatuseni muutunud?! :mrgreen:
Sest seal muutus see tuulemurd ikka väga korduvaks, ja kohati ka nii tihedaks, et paaris kohas pidi ratast napilt süles üle kandma (loe: esiotsa ja siis tagaotsa, või vastupidi, eraldi üle takistuse füüsiliselt tõstma...sest see väidetav 132kg mulle ühekorraga siiski sülle ei mahu, ükskõik kui suure pudru hommikusöögiks ka teeks!):

20210623_210421.jpg

...ja siis siin esimese koha tagant koidab järgmine, kus läks ikka väga napilt, et rajale langenud takistusest servapidi mööda hiilides ratas üldse kuskil paarimeetrisest järsakust alla mingisse liivaste servade/põhjaga ojja ei libisenud! Vimasel hetkel sain natist kinni ja action oli nii reaalne, et isegi pilt unus teha...aga no kes seal ehk tihemini, või vahetult peale Jaani seal sõitis, tunneb koha ära ;)

20210623_205919.jpg

Ning eks neid tuulemurru pilte sarnaseid oleks tollel õhtul saanud teha kümneid, kui mitte sadu (..ok, viimane vb siiski kirjanduslik liialdus), kuid see kõik tingis siis selle, et Männiku Nestesse välja jõudsin ma alles siis, kui teised juba Jaanituld süütasid, ehk siis peaaegu kell kümme õhtul! Seega siis hoolimata vahepealsest lihtsamast rajast, oli 15h seiklus täpistehnika andmeil katnud ära just sellise kilometraazi ( siis Mõisaküla-Männiku, mis ratta enda mõõdiku andmetel oli küll 585km, ehk erinevus u.2%?) :

20210623_223234.jpg

Kuid seejärel tegin ka ainukese arvestatava(km poolest vaadatuna) valskuse, ehk vaatasin TETi teepikkuse Männikult Maardu teeristi, ning kesklinna asemel keerasin noka üle Kangru ringtee poole, et Jüri taha tuttava juurde jaanile minna, kust siis järgmine hommiku (...ah mida ma valetan siin, taas pigem keskpäev!) ringteed mööda sai samma Maardu teeristi jõudes jälle kilometraazi kenasti õigeks sünkroniseerida! Nii et ehk foorumlased andestavad, et Tln lip-lapi peal ashvaldi-endurolõikudest seekord loobusin. Ja kindlasti ei moonutanud tekkinud kõrvalpõige ka kütusekulu paremuse poole, kui kaksplusskaksrealisel jälle vaid "full throttle mode" abiks oli, et üldse rekkadegi tuulevoolus püsida! :wack:

Seega siis viimane sõidupäev jäigi selline, umbes nagu pohmakaga "pisut peale teha", ehk suurusjärk 250km...ja seal oli juba äratundmisrõõmu kamaluga, sest eks põhiliselt Kõrvemaa metsades saigi u.10a tagasi oma Suzu350DRg modrarõõme taasavastatud, ehk kus algas siis "teine tulemine" Riga-Minsk-Voshod-Iz ajastu järel! Meele eriti heaks tegi muidugi see, et seal juba paar tõusu,muu hulgas ka "greenis-tee-tõus", mis kunagi isegi Suzuga käpardumisi põhjustas, läks juba nii osavalt sidurit põletades, et isegi jalga ei pidanud maha panema! Seega peab paika- inimene õpib-harjub ikka kõigega:

20210624_154730.jpg

Sealt edasi viis rada, taas üle ohtra teele langenud metsamaterjali, siis Vetla kanti Karu häärberi, kus pidi kõigil tuttavatel olema ka kohustus väike "lisasõõr" teha. Ma muidugi pakkusin seepeale välja, et mis seal niisama nühkida, ehk peaks siis ka juba TOP Geari laande ajatabel olema? No tuleb see või ei, igatahes väike Honda seal viimaseks kindlasti ei jääks...sest nii kleenukesed takistused, nagu seal GS meeste jaoks valmis olid pandud, läksid ka täies matkavarustuses teisel käigul kui lenneldes :P
No ja nii sooda sõõri peale (..ehk siis see TETtevõtmine üldiselt, mitte viivuke sealsel rajal) isegi häärberi peremees muutus uudishimulikuks, surus (... juhuslikult?!) peas olnud Honda nokatsi sügavamalt pähe ja tegi ka üks prooviring! Laekudes sellelt heakskiitva kommentaariga, et sellega saab ju kõik sõidud sõidetud küll... aga tegelt, miks ei peakski?

20210624_181602.jpg

Kuid mis seals ikka, kui pakutud pätikohvi paksuni rüübatud oli, sai ka kiiver taas pähe pressitud...ja komakoht (ehk siis 100km) hiljem ka juba koduse Türi-Tamsalu raudteetammi lõpumeetritel lõpufoto vormistatud!

20210624_201123.jpg

Mis ma ikka oskan öelda? Lahe oli! Ja kuidas teisiti saakski, kui ise see endale orgunnitud oli... (togi)

Ning kui saaks rajameistrile (kiidu)sõna jätta, siis oleks see umbes selline- need vähesed ashvaldilõigud, mis sisse olid jäänud, olid minu arust just 5+ leitud, või vähemalt enamik neist- Alatskivi, Lüllemäe, siis just seal lääne pool jne, mis iganes meelde jäid, olid just mõnus "värskendav vahepala" metsast korraks välja saades...sest ka minus tärkas hoolimata neist juustudest üht äkki "supermotomees", kuna kruus oli juba kõvema kooriku neilt ilmselt maha nühkinud ja ashvaldipidamine oli ikka üle ootuste hea! :mrgreen:
Ja ma usun, et paljud "nupurehvimehed" tahaks mind selle jutu peale ehk ära lintshida...aga siiski, paljud matkamehed sõidavad tihti just mitte kärnadega (ehk "universaalidega", milliste kallutusvõimekus võib enamustele uskumatu olla!) ja siis oleks sellised lõigud just rõõmuks ka neile!
Ise pigem jätaks vb selle maks "km-nr" taga ajamata ja vaataks raja sellise pilguga üle, kas ehk annaks pigem kõik üle paari km pikad kruusasirged ära kaotada? ;)

Ahjaa, statistika ka siis, hästi jämedakoeliselt-
TANKLA/ KILOMETRAAZ/ PAAKI MAHTUS/ RAHAKOTIST LAHKUS
Kiviõli 104 3,45 4,70
Illuka 234 4,10 5,65
Alatskivi 410 5,00 7,10
Värska 625 6,70 9,55
Karksi 985 11,70 16,25
Pärnu 1179 5,90 8,79
Paldiski 1510 11,80 16,39
Tamsalu 1860 11,55 15,70 (Männiku-Maardu lõigult lisakm eemaldatud!)
KOKKU 60,2 84,93

Kavastu praam 10€ :?
Munamäe torn 3€ (..no ei viitsind jala minna katkiste krossisaabastega!)

...et mul siis jäi paraku lõpprehkenduseks 3,21l/100km, soovitud 3/sajale asemel. Aga no, ehk on need teele jäävate tanklatevahelised km.numbrid lõigutigi siis kellelgi abiks laadse reisi kilometraazide/kulude planeerimisel! Ja endal hea meel siis sellestki, et ikkagi kokku alla saja euro (97.13) sai hakkama! Sööki ja jooki siia siis arveldama ei hakanud, sest kuskil klantsrestodes ju ei käinud...ja poehinnad, ning ka kulumäärad on suht samad ju nii Tamsalus, kui kuskil Tamula taga...

Ühe kivi siiski lõpetuseks viskaks veel õhku- kas palun Admiral Vint, või jyrx, või kes iganes siin veel seda uut Honda 300 kantseldavad-
tegelikult väga loodan, et see minu "ökoTETi" tulemus ei jää lõplikuks ning teete sarnase, kui mitte parema tulemuse kulunumbrite koha pealt?
Sest mu Suzu DR350 tõesti tahab pensionile ja hetkel oleks minu silmis just see eelmainitu väga kõva pretendent seda kohta täitma ;)

:bsmile:

Viimati muutis Loadära, 11 Juul 2021, 11:47, muudetud 2 korda kokku.
Suzuki DR350- metsa all mähib küll...Triumph Street Trippe"R"- tsivilisatsioonis käimiseks :)
Kasutaja avatar

Admiral Vint
Toetajaliige
Postitusi: 175
Liitunud: 25 Veebr 2018, 22:14
Tänanud: 32 korda
Tänatud: 29 korda

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas Admiral Vint »

Loadära kirjutas: 11 Juul 2021, 03:25

Ühe kivi siiski lõpetuseks viskaks õhku- kas palun Admiral Vint, või jyrx, või kes iganes siin veel seda uut Honda 300 kantseldavad-
tegelikult väga loodan, et see "ökoTETi" tulemus ei jää lõpikuks ning teete sarnase, kui mitte parema tulemuse kulunumbrite koha pealt?
Sest mu Suzu DR350 tõesti tahab pensionile ja hetkel oleks minu silmis just see eelmainitu väga kõva pretendent seda kohta täitma ;)

Minu kesk-eesti TETi lõigu keskmiseks jäi 3.3l/100km .. ja tehase järgi peaks vist 3,1l/100km kulu olema (korra olen pardaarvutis näinud ka numbreid 3,2l/100km, aga selle tappis ära mõni sirge maanteelõik ja veidi linnasõitu). Aga eks mootor ole uus (alles 2500km kellal) ja ma kaalun koos matkavarustuse ja muu pagasiga soliidsed 110+kg, niiet ma kahtlustan et minu poolt see 3,3l/100km või nõks alla on maksimum mis välja pigistab.
Jyrx on vähe rohkem Hondaga sõitnud, võib omalt poolt kommenteerida :)

Aga muidu kiitus viis plussiga, väga muhe lugemine. :bsmile: :bsmile: :bsmile:

2013 Honda CBR500RA -> 2014 Honda CBR650FA -> 2019 Triumph Scrambler 1200XC | Honda CRF300 Rally -> 2018 BMW R1200GS -> 2022 BMW R1250GS Adventure
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Motomatkamine”