1. leht 1-st
läheb kähku kuumaks
Postitatud: 10 Aug 2005, 20:22
Postitas RUNNER
rolleriks gilera runner ja jama siuke et kui sõidad kildi ära umbes 60 kmi tunnis siis tuleb kärsa haisu umbes nagu sisse sõitmatal mootoril aga see roller on oma 15000 kmi ära sõitnud ja kui kiiremini sõidad siis on kohe armatuurilt näha kuidas soojus seier tõuseb ja kui hoo maha lased siis langeb tagasi...mida teha ???
Postitatud: 10 Aug 2005, 20:25
Postitas sp no7
kui on vesijahutus siis soovitan vesi yle, et oleks ikka vett sees ja see pääseks ilusti ilma takistusteta karpasse, ehk siis mingi voolik ei oleks krussis
Postitatud: 10 Aug 2005, 20:31
Postitas miku
kus kohast kärsa haisu tuleb???ja kas õli on ja vaata et miskit sumpa wastus pole!!!
Postitatud: 10 Aug 2005, 20:56
Postitas kasutaja1
võib-olla on vähe tosooli.
Postitatud: 10 Aug 2005, 21:02
Postitas Kirs
sp no7 kirjutas:kui on vesijahutus siis soovitan vesi yle, et oleks ikka vett sees ja see pääseks ilusti ilma takistusteta karpasse, ehk siis mingi voolik ei oleks krussis
Vee kasutamine on sul tõesti hea

soovitus

Postitatud: 10 Aug 2005, 21:11
Postitas sp no7
suvel pole nagu erilist vahet pane tosooli või vett sellel aind see vahe et tosool ei külmu ära talvel
Postitatud: 10 Aug 2005, 21:22
Postitas Kirs
sp no7 kirjutas:suvel pole nagu erilist vahet pane tosooli või vett sellel aind see vahe et tosool ei külmu ära talvel
Kui sinu arvates ainult selles vahe on siis okei, sina võid vett panna

Aga teema alagatajal ei soovita mingil juhul kasutada vett
jahutussüsteemis. Selleks ikka on mõeldud erineva kvaliteedi ja hinnaga jahutusvedelikud. Just vett kasutades võivadki tekkida probleemid mootori jahutamisega. Veel ju mõnus omadus tekitada suurtel kuumustel katlakivi, mis aga kipub jahutussüsteemi ummistama ja muid sigadusi tegema.
Postitatud: 10 Aug 2005, 21:32
Postitas vare271
kui jahutussüsteem on katlakivi täis siis mine kähku poodi ja osta galgonit, see hoiab masina töökorras
Postitatud: 10 Aug 2005, 21:34
Postitas RUNNER
tosooli on just kontrollisin... ja kui käega katsuda siis on se silinder või mis iganes asi mille sisse see süüte küünal käib soojem kui soe päris kuuma kah ei ole ,õli peks olema vähemalt õli tuli ei põle...aga ennem kui tosooli panime siis oli vesi suht suure raua sisaldusega aga see vesi on umbes 4 aastat seal sees olnud ja ei ole midagi juhtund...siis kui tosooli panime siis ei saand kõike vett kätte...ja lõhn tuleb ikke mootori kandist..
Postitatud: 10 Aug 2005, 21:41
Postitas sander
Silindri sisse käib küünal. Ja küünal läheb nii kuumaks ,et ei saa käes ka hoida.
Postitatud: 10 Aug 2005, 21:46
Postitas RUNNER
mitte küünal vaid silinder...ma ei mälatagi täpselt et kui käima panid ja nats seista lasid käiva mootoriga siis vist läks isegi soojaks..
Postitatud: 10 Aug 2005, 22:06
Postitas SFX
holma kirjutas:sp no7 kirjutas:suvel pole nagu erilist vahet pane tosooli või vett sellel aind see vahe et tosool ei külmu ära talvel
Kui sinu arvates ainult selles vahe on siis okei, sina võid vett panna

Aga teema alagatajal ei soovita mingil juhul kasutada vett
jahutussüsteemis. Selleks ikka on mõeldud erineva kvaliteedi ja hinnaga jahutusvedelikud. Just vett kasutades võivadki tekkida probleemid mootori jahutamisega. Veel ju mõnus omadus tekitada suurtel kuumustel katlakivi, mis aga kipub jahutussüsteemi ummistama ja muid sigadusi tegema.
kle mees ära pane ässa

suvel ei ole mitte mingit vahet ,kas seal on tosool, või ära keedetud vesi.

Postitatud: 10 Aug 2005, 22:08
Postitas sander
RUNNER kirjutas:mitte küünal vaid silinder...ma ei mälatagi täpselt et kui käima panid ja nats seista lasid käiva mootoriga siis vist läks isegi soojaks..
peab ju minema leigeks kui käib. Ja kui on temp näidik olemas siis suva.
Postitatud: 11 Aug 2005, 12:24
Postitas rallypoiss
kas see kärsakas tuleb pärast ntx päeva ESIMESE kilomeetri läbimisel,kui tuleb siis loomulik ju,mootori peabki soojaks laskma ennem kui söitma lähed vöi kui lähed kohe siis tuleks aeglaselt ja rahulikult söita.
Postitatud: 11 Aug 2005, 14:20
Postitas Kirs
SFX kirjutas:holma kirjutas:sp no7 kirjutas:suvel pole nagu erilist vahet pane tosooli või vett sellel aind see vahe et tosool ei külmu ära talvel
Kui sinu arvates ainult selles vahe on siis okei, sina võid vett panna

Aga teema alagatajal ei soovita mingil juhul kasutada vett
jahutussüsteemis. Selleks ikka on mõeldud erineva kvaliteedi ja hinnaga jahutusvedelikud. Just vett kasutades võivadki tekkida probleemid mootori jahutamisega. Veel ju mõnus omadus tekitada suurtel kuumustel katlakivi, mis aga kipub jahutussüsteemi ummistama ja muid sigadusi tegema.
kle mees ära pane ässa

suvel ei ole mitte mingit vahet ,kas seal on tosool, või ära keedetud vesi.

Okei nüüd sinu kord ässata

Seleta mulle ullikesele ära, et miks keedetud vesi tavalisest veest parem jahutussüsteemis on?
Lgp.teema postitaja, kui kõrgele see temperatuurinäidik sul tõuseb siis?
Lõppu täiesti või jääb ikka enne lõppu(punast) pidama?
Postitatud: 11 Aug 2005, 16:58
Postitas ats91
jah tahaks ka teada kui kõrgele seier tõuseb (kui see ültse on) kui andurite järgi kuumaks ei lähe siis ehk ei olegi kuumuse viga äkki sul tõesti kuskilt midagi mootori vastas mis hakkab sulades kärsakat andma ega keegi lambist ei oska midagi oletada sa pead ikka ise vaatama kust see kärsakas tuleb ja siis vaatama mis seda võib põhjustada
Postitatud: 11 Aug 2005, 18:39
Postitas RUNNER
holma kirjutas:SFX kirjutas:holma kirjutas:sp no7 kirjutas:suvel pole nagu erilist vahet pane tosooli või vett sellel aind see vahe et tosool ei külmu ära talvel
Kui sinu arvates ainult selles vahe on siis okei, sina võid vett panna

Aga teema alagatajal ei soovita mingil juhul kasutada vett
jahutussüsteemis. Selleks ikka on mõeldud erineva kvaliteedi ja hinnaga jahutusvedelikud. Just vett kasutades võivadki tekkida probleemid mootori jahutamisega. Veel ju mõnus omadus tekitada suurtel kuumustel katlakivi, mis aga kipub jahutussüsteemi ummistama ja muid sigadusi tegema.
kle mees ära pane ässa

suvel ei ole mitte mingit vahet ,kas seal on tosool, või ära keedetud vesi.

Okei nüüd sinu kord ässata

Seleta mulle ullikesele ära, et miks keedetud vesi tavalisest veest parem jahutussüsteemis on?
kilomeetri peale pooleni ja kui kaheksa kümnepealt 20 peale lasin siis langes pea aegu alla tagasi...
Lgp.teema postitaja, kui kõrgele see temperatuurinäidik sul tõuseb siis?
Lõppu täiesti või jääb ikka enne lõppu(punast) pidama?
Postitatud: 11 Aug 2005, 19:40
Postitas GP1
Tosooli ja vee vahe see, et üks külmub alla 0C, teine alla -32C. See, kas keedetud või mitte, ei oma tähtsust.
Postitatud: 11 Aug 2005, 19:50
Postitas mca15
GP1 kirjutas:Tosooli ja vee vahe see, et üks külmub alla 0C, teine alla -32C. See, kas keedetud või mitte, ei oma tähtsust.

Postitatud: 11 Aug 2005, 21:14
Postitas rollerist
kui tähele ei ole pannud siis tosool on õrnalt rasvane näpu vahel, ta hoiab jahutusvedeliku teed ka oksudeerumast ja rooste minemast, tavaline vesi sisaldab palju mustust ja lisandeid mis vee kuumaks minnes ladestuvad sinu masina jahutusvedelike teedesse ja radiaatorisse, selle tulemusena läheb süsteem umbe ja su rolleri jahutussüsteem ei oma piisavat potensiaali jahutamiseks ja su mootor kuumenebki üle
keegi ei käsi sul tosooli kasutamast kui ta nii vastumeelne sul kasutada on, aga vaevalt keegi teeb niisama produkti mis ei oleks kasulik ja vajalik