Rumalad või segased küsimused jms
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 72
- Liitunud: 28 Apr 2013, 17:38
- Tsikkel: Suzuki DR750S
- Asukoht: Tallinn, Valga
- Tänanud: 1 kord
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Teval Elektroonika https://www.teval.ee/Krl kirjutas: ↑15 Sept 2022, 15:39Oleks vaja asellist tüüpi rõhu andurit. ON/OFF lülitit, mis rakenduks(sulgeks kontaktid) ca 5bar`i peal.
Kes siin kohalikul turul selliseid asju võiks müüa. Pole ise suutnud ühtegi poodi välja googeldada, kelle käest küsima minna. Autokaupade müüjad midagi pakuvad, aga nendes süsteemides on suuremad rõhud.
image.png
Või mõni sarnane automaatikatooteid müüv ettevõte
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6615
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Saadetud kettaga lauatelefonist!
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Väidetavalt siis "eliminates failed shift, false neutral, makes downshift espescially so much better in feel", "takes the side load off of the lingage and shaft". Aga kas päriselt ka mingit kasu on?
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad või segased küsimused jms
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1939
- Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
- Asukoht: Soome- Riihimäki
- Tänanud: 137 korda
- Tänatud: 179 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Nõellaagriga ja toetab käiguvahetuse võlli, oma mõte muidugi on aga midagi erilist küll ei tasuks loota.
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Ainult et sellel video rattal ja sellise ülilühikese varre puhul on see muidugi üsna useless. Minul oli ikka tsipake teine olukord, kus valitsavõll vaatab mootorist välja ligi 50mm ning ma vahetasin veel originaalhoovastiku välja millegi muu vastu, mis paneb suurema jõu võlli otsale ning valitsa enda käiku sai keeratud ka originaaliga võrreldes tükkmaad vähemaks. See kõik tähendas alguses, et N'i leidmine muutus mul üldse pea võimatuks ja käiguvahetused olid selgelt liiga ebamäärased. Käiguvahetuse täpsus/lihtsus enne ja peale selle lisatoa lisamist oli nagu öö ja päev, vahe oli nii suur, et esiti oli raske seda uskuda ka siis kui teadsin, et asi peab parem saama kohe kindlasti
-
- Postitusi: 3190
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
http://www.factorypro.com/
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad või segased küsimused jms
t***. Kui su käiguvalits käib läbi hoovastiku, siis ei mõju seal mitte mingid muud jõud, kui need, mis käiguvahetuseks vajalikud.will111 kirjutas: ↑16 Sept 2022, 19:02Vidin kui selline (mitte küll too konkreetne) on vägagi kasulik ja hea asi oma põhimõttelt. Oma rajarattale cnc'tasin sel suvel täpselt samaväärse vidina ise välja (neid muidugi müüdi ka, kuid ~50e + kuu aega saatmine/ootamine uk'st tundus suht idiootne sellise asja eest). Umbes mingi 2 tundi nokitsemist ja valmis ning küljes.
Ainult et sellel video rattal ja sellise ülilühikese varre puhul on see muidugi üsna useless. Minul oli ikka tsipake teine olukord, kus valitsavõll vaatab mootorist välja ligi 50mm ning ma vahetasin veel originaalhoovastiku välja millegi muu vastu, mis paneb suurema jõu võlli otsale ning valitsa enda käiku sai keeratud ka originaaliga võrreldes tükkmaad vähemaks. See kõik tähendas alguses, et N'i leidmine muutus mul üldse pea võimatuks ja käiguvahetused olid selgelt liiga ebamäärased. Käiguvahetuse täpsus/lihtsus enne ja peale selle lisatoa lisamist oli nagu öö ja päev, vahe oli nii suur, et esiti oli raske seda uskuda ka siis kui teadsin, et asi peab parem saama kohe kindlasti
Re: Rumalad või segased küsimused jms
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Ma ei saa aru, milles su probleem on? Autoostust ei jäänud enam raha tankimiseks või mis?Turist kirjutas: ↑17 Sept 2022, 01:14Huvitav kas mõnes soliidsemas kasutatud autode müügikohas on kombeks ka vähemasti teatud summast kallimaid autosid müüa mitte päris tühja kütusepaagiga või jäetakse see igal pool täpselt nii nagu juhtub? Kena oleks kui ~10 000 eur autoga ei peaks esimene sõit otsejoones lähimasse tanklasse olema kuna kütusetuli põleb. On siis müükidelt teenitav tulu tõesti nii väike, et u. 50 eur kulu oleks liiga suur?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1939
- Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
- Asukoht: Soome- Riihimäki
- Tänanud: 137 korda
- Tänatud: 179 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Olevat valmistajale märgatav kokkuhoid.
Manitou MRT 2550 mootorisse läheb 20l õli, min ja max vahe on 5 liitrit.
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Kas mul isiklikult peab probleem olema ja ostsin endale auto? Küsimus oli natuke teine.mx77 kirjutas: ↑17 Sept 2022, 07:51Ma ei saa aru, milles su probleem on? Autoostust ei jäänud enam raha tankimiseks või mis?Turist kirjutas: ↑17 Sept 2022, 01:14Huvitav kas mõnes soliidsemas kasutatud autode müügikohas on kombeks ka vähemasti teatud summast kallimaid autosid müüa mitte päris tühja kütusepaagiga või jäetakse see igal pool täpselt nii nagu juhtub? Kena oleks kui ~10 000 eur autoga ei peaks esimene sõit otsejoones lähimasse tanklasse olema kuna kütusetuli põleb. On siis müükidelt teenitav tulu tõesti nii väike, et u. 50 eur kulu oleks liiga suur?
Seda tean jah, et tehasest tulevad uued autod põhimõtteliselt tühja paagiga (mõni L on sees), ei olegi mõtet palju kütust sisse panna kuna see ei säili pikka aega, (praegu ei tekkinud teema uuest autost) see ei takista müügiettevõttel oma mainet (enamikest teistest) kõrgemal hoida ja autot üle andes sinna mingit mõistlikut kogust kütust panna, et klient ei peaks kohe väravast välja sõites armatuuris kütusetule särades esimest tanklat hakkama otsima. Äkki siis juba ka tühi klaasipesuvedeliku paak ning mootoriõli, jahutusvedelik ja pidurivedelik ka miinimumis ja vastavad tuled armatuuris põlemas või kohe põlema hakkamas? Mida sa pakud, kumb variant kliendi silmis ettevõtte mainet kõrgemal hoiab, kas näiteks kasvõi 20 L kütust paagis või tühi paak?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3121
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 484 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Aga teema tekitamise künnist see ei ületaks
Enamasti rahakulu algab alles peale ostu.
-
- Postitusi: 1467
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 218 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
10 autot= 500€Turist kirjutas: ↑17 Sept 2022, 01:14Huvitav kas mõnes soliidsemas kasutatud autode müügikohas on kombeks ka vähemasti teatud summast kallimaid autosid müüa mitte päris tühja kütusepaagiga või jäetakse see igal pool täpselt nii nagu juhtub? Kena oleks kui ~10 000 eur autoga ei peaks esimene sõit otsejoones lähimasse tanklasse olema kuna kütusetuli põleb. On siis müükidelt teenitav tulu tõesti nii väike, et u. 50 eur kulu oleks liiga suur?
100 autot 5000€
Päris arvestatavad numbrid... Kui poes lunitakse 30€ asjadest hinda alla siis pole lõpuks midagi imestada.. Ilmselgelt on see lõpuks klientide endi töö tulem.
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Täna paha tuju? Vaatad jälle asju ainult krossi vaatenurgast.
Rinkarattal reguleeritakse käiguvahetuse loks välja samamoodi nagu gaasirutska loks. Käiguvahetus peab käima kergelt ja sigakiirelt, mitte raiudes. Nt. Honda CBR 600 RR on see võll nii pikalt väljas ja nii vedel, et kui käiguvahetuse vardale quickshifteri andur vahele panna siis 60ms katkestuse korral ei ole ilma võlli toetajata normaalselt võimalik käiku vahetada kuna shifter on ammu süüte taastanud enne kui vajalik pinge käigukasti jõuab.
Minul on see https://racetorx.co.uk/product/rtx218/ ja töötab nagu kulda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Ja kasum müümisel:
10 autot= 5000 eur?
100 autot= 50 000 eur?
Pigem 10 000 (+) eur maksvate autode korral pakuksin suurematki kasumit kui 500 eur auto kohta.
Re: Rumalad või segased küsimused jms
ma saaksin halast aru siis kui paak on tõesti nii tühi, et autoga ei saa isegi platsilt välja veereda mõnda kilomeetrit kuskile suunas kulgeda. aga no tõsiselt kahtlenka , et päris sellise asjaga kuskil tegeldakse.
ju siis kuidas kellelegi aga mina, kui ma lähen ostma SÕIDUKIT siis mitte kuskilt otsast ei eelda, et ma lähen tasuta kütust ka boonuseks saama küll aga olen näinud kohati kuulutusi, kus eraldi ja konkreetselt märgitakse ära, et täispaak kütust autoga kaasa. vot sellisel juhul jah, eeldaks et tõepoolest selle täispaagi kütust siis ostes ka saab. muul juhul - kütus tuleb paraku ikka masinasse ise osta ja tanklates käima hakkamine on samuti paratamatus kui oled otsustanud omale lubada sellist luksust nagu autosõit
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Teemat lugesid üldse? Mu teada keegi pole siin öelnud, et müügifirma peaks paaki palju kütust jätma (pool või koguni täis paagi), vaid oli küsimus, kas põleva kütuse märguandetulega auto müümine (vähemalt mainitud hinnaklassi puhul) ongi ka soliidsemate firmade puhul tavaline või leidub ka erandeid? Äkki kellelgi on vastav näide olemas. 50 eur eest saab ühte keskmisesse sõiduautosse piisavalt kütust, et jõuab sisuliselt ükskõik millisesse Eesti otsa.
Usu mind, ma küll automüüjana (räägime soliidsemat sorti salongidest ikkagi, kus põhiliselt müüakse uusi autosid, mitte Kadaka platsidest) ei saadaks kliente esimese sõiduga lähimat tanklat otsima kui tahaksin, et neil müügikohast võimalikult positiivne kogemus tekiks ning ka edaspidi just sealt (mitte kusagilt mujalt) osta sooviks.
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Ma ei tea, mis siin krossiga tegemist on, käigukastid töötavad kõik ühtemoodi. Ja kuidas sa seda loksu (peaks olema vist ikka lõtk) välja reguleerid?kalleu kirjutas: ↑17 Sept 2022, 13:58Täna paha tuju? Vaatad jälle asju ainult krossi vaatenurgast.
Rinkarattal reguleeritakse käiguvahetuse loks välja samamoodi nagu gaasirutska loks. Käiguvahetus peab käima kergelt ja sigakiirelt, mitte raiudes. Nt. Honda CBR 600 RR on see võll nii pikalt väljas ja nii vedel, et kui käiguvahetuse vardale quickshifteri andur vahele panna siis 60ms katkestuse korral ei ole ilma võlli toetajata normaalselt võimalik käiku vahetada kuna shifter on ammu süüte taastanud enne kui vajalik pinge käigukasti jõuab.
Minul on see https://racetorx.co.uk/product/rtx218/ ja töötab nagu kulda
Ma ei tea, kui palju oled sa materjali ja konstruktsioonide tugevusarvutusi teinud, aga kui sa vaatad seda käiguvahetusvõlli ja hoovastikku, siis on täiesti selge, et see jõud mis tekitab käiguvahetusvõllile nii palju väänet, et käik ei jõua 60 ms jooksul sisse minna, peab olema väga suur. Kui sellist jõudu rakendada, siis arvestade, kui peenike on ühenduvarras käiguheebli ja käiguvaheti hoova vahel, peaks see ammu läbi nõtkuma. Reeglina jääb käiguvahetuseks vajalik jõud alla 10N. See lisapuks seal käiguvahetushooval ei takista võlli väänet mitte mingil moel.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7197
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Mul oli Citymotorsist ostes autol sees mingi kogus, nii et tuli ei põlenud. Selle aasta algul.Turist kirjutas: ↑17 Sept 2022, 01:14Huvitav kas mõnes soliidsemas kasutatud autode müügikohas on kombeks ka vähemasti teatud summast kallimaid autosid müüa mitte päris tühja kütusepaagiga või jäetakse see igal pool täpselt nii nagu juhtub? Kena oleks kui ~10 000 eur autoga ei peaks esimene sõit otsejoones lähimasse tanklasse olema kuna kütusetuli põleb. On siis müükidelt teenitav tulu tõesti nii väike, et u. 50 eur kulu oleks liiga suur?
Tuttav rääkis just eile,et tema kolleeg sõitis Järvelt mesru esindusest välja ja sinna Merko maja ette välja suri. Läks salongi tagasi ja ütles, et auto kooles ära. Tuli müügimees sinna ja konstanteeris, et kütus on otsas. Miks nii, sai vastuseks ,et nad müüvad autosid mitte bensiini.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Osadel Hondadel on võll arusaamatult pikk ja pehme ja siis see jubin aitab käiguvahetuse konkreetsemaks saada kuna alati ei ole käiguhoob ja varras võlliga 90 kraadi (CBR 600RR) või vajutad ise jalaga natuke viltu (Transalp).mx77 kirjutas: ↑17 Sept 2022, 18:23...
Ma ei tea, mis siin krossiga tegemist on, käigukastid töötavad kõik ühtemoodi. Ja kuidas sa seda loksu (peaks olema vist ikka lõtk) välja reguleerid?
Ma ei tea, kui palju oled sa materjali ja konstruktsioonide tugevusarvutusi teinud, aga kui sa vaatad seda käiguvahetusvõlli ja hoovastikku, siis on täiesti selge, et see jõud mis tekitab käiguvahetusvõllile nii palju väänet, et käik ei jõua 60 ms jooksul sisse minna, peab olema väga suur. Kui sellist jõudu rakendada, siis arvestade, kui peenike on ühenduvarras käiguheebli ja käiguvaheti hoova vahel, peaks see ammu läbi nõtkuma. Reeglina jääb käiguvahetuseks vajalik jõud alla 10N. See lisapuks seal käiguvahetushooval ei takista võlli väänet mitte mingil moel.
QS teema on elust enesest - algselt paigaldades ei saanud alla 100ms katkestust panna kuna lihtsalt ei saanud süütekatkestus ja käiguvahetus omavahel kokku. Pärast võllitoe paigaldamist sain katkestuse 60ms peale ja töötab nagu kulda.
Re: Rumalad või segased küsimused jms
No bljääd, kui see lihtsalt “naised saunas rääkisid” tasemel jutt pole, siis on soomlaste Veho veel hullem, kui MB keskus varem Kaldoja ajal oli.urmas66 kirjutas: ↑17 Sept 2022, 23:31Tuttav rääkis just eile,et tema kolleeg sõitis Järvelt mesru esindusest välja ja sinna Merko maja ette välja suri. Läks salongi tagasi ja ütles, et auto kooles ära. Tuli müügimees sinna ja konstanteeris, et kütus on otsas. Miks nii, sai vastuseks ,et nad müüvad autosid mitte bensiini.
Ju siis poistel oli välja kalkuleeritud, et hooga nurgatagusesse Nestesse jõuab, aga uus omanik tegi lolli otsuse ja tagasipöörde Järvevana suunas. Next time siis kankuga benss kaasa, kui uue Mesa järgi lähete.
-
- Postitusi: 3136
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 63 korda
- Tänatud: 330 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Ja kui oled arvestanud, et ega selle müüdud risuga uus omanik nagunii kaugemale ei jõua kui paarisaja meetri kaugusele nurga taha, kus lõppeb ka garantiiperiood, siis see lisakütus ju ilmselge raiskamine.
-
- Postitusi: 3190
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Kinnistes sissepritse süsteemides ei juhtu bensiiniga mitme aasta jooksul mitte midagi erilist.Mul ratas seisis 2 aastat ei olnud käivitamisel mingit probleemi.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 2012
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 104 korda
- Tänatud: 96 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Muidugi LÕTK Kas me oleme tehnikafoorumis või perekoolis? Tehnilises teemas loks kirjutajatele tuleks esimesel korral hoiatus teha ja järgmise loksu peale pingile puhkama saata mõneks ajaks.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3121
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 484 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Aknapesu paak oli ka ilmselt tilgatumaks imetud.
Huvitav kas ja kuida nad proovisõitudel käivad ? Liitrine purk on pagassis kaasas
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Kui sai tutika auto, siis sellega polegi mingit proovisõitu. Aga kasutatud autode puhul tekib küll küsimus, et kas pärast igat proovisõitu valatakse jälle 1L juurde või mismoodi neid seal "kütusenäidiku punane tuli põleb" režiimis siis hoitakse.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1939
- Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
- Asukoht: Soome- Riihimäki
- Tänanud: 137 korda
- Tänatud: 179 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Eesti keele ilu ja valu, üks kirjutab siin helist mille tunnuseks on lõtk ja teine lõtkust endast, teeb ju sama välja.
Erinevad keelelised murded on tegelikult põnevad, ärge hakake vägisi muutmav kõike üheülbaliseks.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.