Rumalad või segased küsimused jms
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 1811
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 217 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: Segased küsimused jms
Kauri kirjutas:Kalts kirjutas:Millega tihendada vana suruõhupaagi kaasi? Pinnad on roostest söödud, aga mitte väga hullud.
Palju rõhku on, kui suur kontaktpind ja mis tüüpi kaane kinnitus??
Iseenesest on see vana lohv või suvaline tehnilisest kummist lapakas mõneti kasulikum. Rõhupoolele tekib niiöelda "sein" vastu peale poltide pingutamist. Samuti on piisavalt kontaktpinda.
Hermeetiku puhul on roostekahjustuste puhul ilmselt suhteliselt suur kulu. Lisaks pead survetesti teostamiseks ootama x aja kuniks kraam on kuivanud. Sitem hermets kehva pinna peale ei nakku ja võib minema puhuda.
Ma ise olen kasutanud ka tavalist kumminööri mida saab tihendipoodidest meetriga osta ja Loctite müüb ka spets liime ja lõikesabloone O-rõngaste valmistamiseks.
Uskumatu tundus alguses, aga täiesti toimivad lahendused. Seda muidugi juhul kui teed juhendi järgi, mitte ei viska juhendit kohe prügikasti.
Kui ühtegi servast servani ulatuvat roostekahjustust pole, siis peaks minu arusaamise järgi ka õhukummi tükk paremini pidama, kui silikoon. Soovitan enne ainult pinnad terasharjaga ära puhastada ja üle kruntida, muidu on varsti jälle rooste segamas. Võid relaka otsa pandud lamellkettaga ka proovida viimistleda, ühed suht lootusetud autoveljed sain sel moel pidama, et lasin kõigepealt terasharjaga haljaks, siis lamellkettaga suuremad sööbimiskohad siledamaks ja paks kruntvärv pintsliga peale. Hea mitu aastat juba kestnud ja ei lekigi enam velje vahelt. Varem oli puhastamisest hoolimata vaja iga nädal õhku juurde pumbata.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
- Postitusi: 334
- Liitunud: 10 Sept 2008, 23:49
- Tsikkel: TDM900, CRF250L
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Segased küsimused jms
Panin suurema ava pildi, alumine väike on nelja poldiga.
Suurem krae on väljast/seest 240/150 mm, alumine 160/60. Foto on s**t, nutiklotsi obje on seest tolmu täis, aga ehk saab kontaktpindadest aimu.
Töösurve kõige rohkem 10 baari.
Milline on hea krunt? Mul on vana pudel roostesurma, Profix kirjadega helekollane vedelik. Veel on riiulis Rilaki Proteksol 50 kruntemail mida siia-sinna vajadusel peale olen pintseldanud. Värvimise koha pealt olen tume kui tuuravars.
--
Vallo
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7205
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1864 korda
- Tänatud: 518 korda
Re: Segased küsimused jms
Kalts kirjutas:Panin suurema ava pildi, alumine väike on nelja poldiga.
Suurem krae on väljast/seest 240/150 mm, alumine 160/60. Foto on s**t, nutiklotsi obje on seest tolmu täis, aga ehk saab kontaktpindadest aimu.
Töösurve kõige rohkem 10 baari.Milline on hea krunt? Mul on vana pudel roostesurma, Profix kirjadega helekollane vedelik. Veel on riiulis Rilaki Proteksol 50 kruntemail mida siia-sinna vajadusel peale olen pintseldanud. Värvimise koha pealt olen tume kui tuuravars.
Hammerite nakkub ka kergelt roostese pinnaga suht hästi,aga peab laskma pikemalt(ööpäeva) kuivada,et ka lõplik nakkumine toimima hakkaks.Müüakse nii aerosool,kui ka tavalist pintsliga peale kantavat.Soovitaks viimast.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 606
- Liitunud: 13 Juul 2005, 23:46
- Tsikkel: VN 750 custom
- Asukoht: Kuusalu
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 81 korda
Re: Segased küsimused jms
Seda ühendust tihendaks mina oma lolli ajuga üldse paraniidiga näiteks.
Tikud on liiga ligi siseservale minuarust et kummiga jännata.Tihendimaterjali toksid vasaraga vaikselt tikkude otsa ja ongi olemas.
Krunt sobib igasugune email, peamine et puhas oleks alt pind ja märjana kokku ei pane.
Re: Segased küsimused jms
Tihend ju vist originaalis käib selle soone sisse üldse? Mitte selle pinna vahele, millest tikud välja ulatuvad. Et kui kõik on õige paksusega ja muidu paigas, siis põhimõtteliselt ei ole varianti, et tihend saaks sealt vahelt kuhugi lahkuda, sest serv on ees.
Noh ja tegelt Alas-Kuulis maksab õiges mõõdus (vist, ma ei mäleta kust otsast neid mõõdeti) O-ring kümpa ringis: https://www.alas-kuul.ee/or-tihend-epdm ... x5-00-epdm
-
- Postitusi: 1811
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 217 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: Segased küsimused jms
Kalts kirjutas:Spoiler
Panin suurema ava pildi, alumine väike on nelja poldiga.
Suurem krae on väljast/seest 240/150 mm, alumine 160/60. Foto on s**t, nutiklotsi obje on seest tolmu täis, aga ehk saab kontaktpindadest aimu.
Töösurve kõige rohkem 10 baari.Milline on hea krunt? Mul on vana pudel roostesurma, Profix kirjadega helekollane vedelik. Veel on riiulis Rilaki Proteksol 50 kruntemail mida siia-sinna vajadusel peale olen pintseldanud. Värvimise koha pealt olen tume kui tuuravars.
Kauri kirjutas:Seda ühendust tihendaks mina oma lolli ajuga üldse paraniidiga näiteks.
Tikud on liiga ligi siseservale minuarust et kummiga jännata.Tihendimaterjali toksid vasaraga vaikselt tikkude otsa ja ongi olemas.
Krunt sobib igasugune email, peamine et puhas oleks alt pind ja märjana kokku ei pane.
Kui õhukummist ise tihendi teed, siis augurauaga saab poldiaugud kenasti sisse taguda, auguraua saab soovi korral tööriistamarketist. Kui augurauda pole ja osta ka ei raatsi, terita mõne sobiva mõõduga torujupi ots ära. Ma soovitaks ka pintseldatavat hammerite värvi. Mul kodus selline ja spraypudel ka, aga purgis olev värv katab roostes pinda kordades paremini, kuid halja metalli peale ei taha hammerite õieti üldse jääda. O-rõngas peab muidu küll, aga kuna sellega tihenduspind suhteliselt kitsas, siis pole see karvasema pinna peal nii lollikindel, kui kummilapakas.
Muidugi, kui kange himu juuksekarva lõhki ajada, siis keera kahe mutriga kõik tikkpoldid välja, võta suur klots, millele liivapaber peale ja nühi... niikaua kuni tööpind üleni haljas. Siis värv peale, poldid sisse, poest kõige kallim tihend ja saad südamerahu, et asi tehtud nii, nagu vaja.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
- Postitusi: 334
- Liitunud: 10 Sept 2008, 23:49
- Tsikkel: TDM900, CRF250L
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Segased küsimused jms
Kuidas originaaltihend istus ei tea, paak sattus minu kätte ilma suurema kaaneta, üksik roostes tikkpolt nagu vana hammas krae seest välja turritamas
Alumise väikese kaanega on asi selge, seal oli lapik, laia tööpinnaga tihend mis kaant eemaldades olematuks pudises.
Proovin esialgu 6mm O-rõnga soonde istutada.
Kas on manomeetreid mis kinnitatakse mitte nipli sisse keerates vaid läbi ava nagu polt ja mutter. Paagil on üleval küljel 12mm auk mille sulgemiseks võiks poldi ja mutri asemel manomeetrit kasutada.
--
Vallo
-
- Postitusi: 1273
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 43 korda
Re: Segased küsimused jms
Kalts kirjutas:Kas on manomeetreid mis kinnitatakse mitte nipli sisse keerates vaid läbi ava nagu polt ja mutter. Paagil on üleval küljel 12mm auk mille sulgemiseks võiks poldi ja mutri asemel manomeetrit kasutada.
Lääne manomeetritel on enamasti G1/4 või NPT1/8 ja NPT1/4 keere ehk siis tavaline torukeere silindrilisena või koonusena. Ainult vanad vene manomeetrid on igavesti imelike keermetega.
12mm ava puurid näiteks 14,5mm puuriga üle ning keermestad G3/8-ga, paned sinna sise/väliskeermega üleminekunipli või viisakamal puhul manomeetrinipli sisse ja ongi sul manomeetrikinnitus olemas. Suvalisest hüdro-pneumofirmast saad vajalikud vidinad. Keermeliim peab õhusurve jaoks väga hästi, pole vaja mingeid tihendeid leiutada.
-
- Postitusi: 334
- Liitunud: 10 Sept 2008, 23:49
- Tsikkel: TDM900, CRF250L
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Segased küsimused jms
Paak on silma järgi 7-8 mm paksusest materjalist, kas see torukeerme jaoks õhukeseks ei jää?
Mis on manomeetrinippel?
Tegelikult ei saa ma nagunii ise teha, sest pole nii jämme puuri jaoks padrunit ega ka ühtegi torukeerme puuri.
Pealegi on auk paagi ringkeevisest 5 mm kaugusel, arvan et parem on auku mitte suuremaks teha. Või olen liiga
ettevaatlik? Tööriistade soetamise vastu pole mul küll midagi
--
Vallo
Re: Segased küsimused jms
10+mm puure tehakse ka 10mm "sabaga", mul vist kõige suurem oligi 14mm. Ostsin suure tõenäosusega Tööriistamarketist.
-
- Postitusi: 3150
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 63 korda
- Tänatud: 331 korda
Re: Segased küsimused jms
Alpimehed xl600v. Kas sõidate originaalülekandega ja kuidas teil üle 5k (gps järgi 98km/h) rmp õlikulu on? Sai lähiajal moto kokku laotud, 3600km sõidetud, kui üle 5k rmp hakkab õli põletama.
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7205
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1864 korda
- Tänatud: 518 korda
Re: Segased küsimused jms
ranel kirjutas:Alpimehed xl600v. Kas sõidate originaalülekandega ja kuidas teil üle 5k (gps järgi 98km/h) rmp õlikulu on? Sai lähiajal moto kokku laotud, 3600km sõidetud, kui üle 5k rmp hakkab õli põletama.
Äkki pole uued rõngad ja vana silku veel päris sisse sõitnud? Tahaks loota,et see asi läheb veel mõne tuhande läbimise järel paremaks.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 250
- Liitunud: 11 Okt 2010, 19:37
- Tsikkel: vändast käima
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: Segased küsimused jms
Väikese v2 kohta ei oska öelda, aga vanad suured ühepütased hakkavad ka täiesti korras ja tiheda mootoriga kusagilt 5K ja üles karteri tuulutusest õli välja õhukopsikusse viskama.
-
- Postitusi: 334
- Liitunud: 10 Sept 2008, 23:49
- Tsikkel: TDM900, CRF250L
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Segased küsimused jms
Jesper kirjutas:10+mm puure tehakse ka 10mm "sabaga", mul vist kõige suurem oligi 14mm. Ostsin suure tõenäosusega Tööriistamarketist.
Õige jah, aga marketitega on siinmail kehvavõitu. Igatahes on asi kombes, sain G3/8 keermepuuri laenata ja hõõritsesin freesiga augu suuremaks. Auk oli 13 mm mitte 12 nagu algul öeldud. Manomeetri nippel või pesa, kuidas keegi nimetab, on vajalik kõrgemate rõhkude puhul. 12 baari suruõhu puhul ei puhu pilli Nii rääkisid Viljandi Hydroscandi inimesed. Ilmselt tihendatakse suurtel rõhkudel manomeeter koonusliitega, ei hakanud pinnima, reede õhtu ikkagi.
--
Vallo
-
- Postitusi: 1697
- Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
- Tsikkel: Welcome to the darkside
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 176 korda
Re: Segased küsimused jms
Mingid puksiiriettevõtted rattaid ka veavad vajadusel, kui kuskil mingi rike juhtub ja ise edasi sõita ei saa?
Mõni soodsama hinnaga lahendus?
Igaksjuhuks hea teada.
-
- Postitusi: 3150
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 63 korda
- Tänatud: 331 korda
Re: Segased küsimused jms
Krl kirjutas:Mingid puksiiriettevõtted rattaid ka veavad vajadusel, kui kuskil mingi rike juhtub ja ise edasi sõita ei saa?
Mõni soodsama hinnaga lahendus?Igaksjuhuks hea teada.
Ratta saad ju iga suvalise kerghaagise peale ajada. Ei pea just olema puksiirettevõte.
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6619
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 652 korda
- Tänatud: 404 korda
Re: Segased küsimused jms
Krl kirjutas:Mingid puksiiriettevõtted rattaid ka veavad vajadusel, kui kuskil mingi rike juhtub ja ise edasi sõita ei saa?
Mõni soodsama hinnaga lahendus?Igaksjuhuks hea teada.
viewtopic.php?f=14&t=101515&p=785290&hi ... ri#p785290
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Postitusi: 2022
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 166 korda
Re: Segased küsimused jms
Krl kirjutas:Mingid puksiiriettevõtted rattaid ka veavad vajadusel, kui kuskil mingi rike juhtub ja ise edasi sõita ei saa?
Mõni soodsama hinnaga lahendus?Igaksjuhuks hea teada.
Re: Segased küsimused jms
Krl kirjutas:Mingid puksiiriettevõtted rattaid ka veavad vajadusel, kui kuskil mingi rike juhtub ja ise edasi sõita ei saa?
Mõni soodsama hinnaga lahendus?Igaksjuhuks hea teada.
VTX 1800 mahtus ära Grand Caravani.
-
- Postitusi: 906
- Liitunud: 21 Juun 2008, 15:42
- Tsikkel: FZS 1000
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 415 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: Segased küsimused jms
wend kirjutas:VTX 1800 mahtus ära Grand Caravani.
Mida pealesõiduteeks kasutasid?
-
- Postitusi: 1273
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 43 korda
Re: Segased küsimused jms
Kalts kirjutas:Manomeetri nippel või pesa, kuidas keegi nimetab, on vajalik kõrgemate rõhkude puhul. 12 baari suruõhu puhul ei puhu pilli Nii rääkisid Viljandi Hydroscandi inimesed. Ilmselt tihendatakse suurtel rõhkudel manomeeter koonusliitega, ei hakanud pinnima, reede õhtu ikkagi.
Manomeetrinippel on puhtalt mugavuse pärast. Nimelt standartsel G1/4 keermega manomeetril on tihenduspinnaks liitmiku otsapind ja tihendatakse O-rõngaga või vaskseibiga, olenevalt nipli tüübist. Niplist on manomeetrit lihtne vahetada, aga kui manomeetri otse tavakeermesse keerad, pead iga kord, kui manomeetri lahti keerad, ta uuesti liimima. Surve polegi väga määrav, küll ja veel neid 300+ bar manomeetreid tavakeermesse liimiga paigaldatud ning ei leki ükski. Ning nipli peal saad manomeetri suvalises suunas suunata, paika fikseeritud keerme puhul jääb manomeeter vaatama kuhu jumal juhatab.
Re: Segased küsimused jms
rannamees kirjutas:wend kirjutas:VTX 1800 mahtus ära Grand Caravani.
Mida pealesõiduteeks kasutasid?
150x50 kaigas ja keskelt toetas krossi tsikli pukk.
-
- Postitusi: 1697
- Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
- Tsikkel: Welcome to the darkside
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 176 korda
Re: Segased küsimused jms
Kas on kellelgi kogemust, kas ja mida põhjustab nö halvasti kokku needitud kett?
Praegu on näha, et see "master link" ei liigu nii nagu teised lülid ja väike jõnks on sees seal. Samas teeb ratas kiirusel 60+ mingit veidrat sahisevat tiksuvat häält(ainult siis, kui vedu taga).
Võib seal seos olla?
-
- Postitusi: 3150
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 63 korda
- Tänatud: 331 korda
Re: Segased küsimused jms
Krl kirjutas:Kas on kellelgi kogemust, kas ja mida põhjustab nö halvasti kokku needitud kett?
Praegu on näha, et see "master link" ei liigu nii nagu teised lülid ja väike jõnks on sees seal. Samas teeb ratas kiirusel 60+ mingit veidrat sahisevat tiksuvat häält(ainult siis, kui vedu taga).
Võib seal seos olla?
Pole vast halvasti kokku needitud kett, vaid ilmselt on tihend sul läbi ja lüli roostes. Endal läks kett lüli juurest puruks, mis roostes oli. Kas just sellest või millestki muust oli tingitud purunemine, aga katkes igaljuhul kinni roostese lüli juurest.
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Postitusi: 1697
- Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
- Tsikkel: Welcome to the darkside
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 176 korda
Re: Segased küsimused jms
kuna tegu on selle lüliga, millest kett kokku pannaksegi, siis ikka jääb võimalus, et seda kokku pannes ta sinna kehvasti pandud sai.
-
- Postitusi: 3150
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 63 korda
- Tänatud: 331 korda
Re: Segased küsimused jms
Krl kirjutas:kuna tegu on selle lüliga, millest kett kokku pannaksegi, siis ikka jääb võimalus, et seda kokku pannes ta sinna kehvasti pandud sai.
Kui sa seda ketti just praegu ei ole vahetanud, siis ei tasu selliseid eeldusi tegema hakata mingi vana keti põhjal.
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Postitusi: 1697
- Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
- Tsikkel: Welcome to the darkside
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 176 korda
Re: Segased küsimused jms
ok,
Aga küsimus siiski ka see, et kas või mis uut häält see kett teeb, kui üks lüli enam nii ei liigu, nagu peaks.
Igatahes puhastasin ja määrisin keti korralikult sisse. Kui on keti hääl, peaks ta vähemalt natuke vaiksemaks jääma ilmselt. Sealt siis ehk saab mingeid oletusi edasi teha.
-
- Postitusi: 3150
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 63 korda
- Tänatud: 331 korda
Re: Segased küsimused jms
Krl kirjutas:ok,
Aga küsimus siiski ka see, et kas või mis uut häält see kett teeb, kui üks lüli enam nii ei liigu, nagu peaks.
Igatahes puhastasin ja määrisin keti korralikult sisse. Kui on keti hääl, peaks ta vähemalt natuke vaiksemaks jääma ilmselt. Sealt siis ehk saab mingeid oletusi edasi teha.
Viskama hakkab. Eriti hästi näeb seda, kui ajad ratta keskhargi peale ja paned käigu sisse. Kui tuksis, siis vaheta vigane lüli lihtsalt välja või hakka uue keti peale mõtlema. Sõidu pealt ei saa midagi aru, kui ta mingitmoodi ikka liigub. Kui lüli on seest roostes, ei päästa see määrimine ka enam. Lülidel on määre sees ja tihendid hoiavad seda määret sees. Kui tihend katki, siis läheb vesi vahele ning läheb rooste.
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Re: Segased küsimused jms
enne peab vesi määrde seest välja pesema ja ise asemele minema ning jääma...siis läheb rooste kui lüli ei liigu siis vat tuleks neet välja saada ja see lüli liikuma saada
-
- Postitusi: 1697
- Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
- Tsikkel: Welcome to the darkside
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 176 korda
Re: Segased küsimused jms
ei ole minu pilt, aga näeb välja u selline.
https://www.southbayriders.com/forums/a ... ts/316219/
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.