Püsikiiruse hoidja mootorrattal
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Püsikiiruse hoidja mootorrattal
042083 kirjutas:Peab mingi cruise controlli peale aretama ja sadul võttis tagumiku ka kangeks. Üle 100 km korraga ei tahtnud lasta.
Ise ka nõrk muidugi. Esimesel päeval võttis turja ka kangeks. Enne sõitu olin see aasta ca 100km läbinud, nüüd kokku 3850.
Sakslastest kämpa naabritele ülesin, et 1150km päevas, siis nad arvasid, et crazy man.
Sa oled äkki liiga kriitiline enda suhtes? 1150km päevas võtab iga rattaga kannikad hellaks.
Kruisiks on minul see scottoileri jublakas gaasirutskal ja on väga mugav.Ostsin Motodepoost ja on ilmselt ka mujal müügil.
Teema saab alguse siit viewtopic.php?f=38&t=98888&start=180#p776342
lahutasim ära, sest läks "püsikiirusejoidja" aruteluksML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Püsikiiruse hoidja mootorrattal
Ma sarnast olen kunagi kasutanud, aga kaks suurt miinust olid, et linnas sõitmisel segas ja käsi lahti pole võimalik sõita.
Kaoko toodab mingit suht lihtsat süsteemi. Peab ära katsetama.
Üritan sadula nurka veits sättida ehk saab parem. Muidu asulates püsti ja trassil vahepeal kaasreisija istmel, et vähegi kanne puhata.
1000 km kindlasti on ka palju sõita ja mõistlik oleks poole vähem sõita, aga seekord oli valida kas kiire reis või üldse mitte.
-
Teema algataja - Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Parim matkaenduuro?
Kas seda pidasid silmas? Tundub huvitav asjake olevat.Ilmselt koos selle minu omaga võib lausa väga hea kombo olla
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Püsikiiruse hoidja mootorrattal
See, millele ülal viitasin, ongi põhimõtteliselt sama, mis Touratech müüdav Kaoko, lihtsalt poole odavam:
http://www.matotec.de/epages/64333336.m ... pomat%201"
-
- Postitusi: 222
- Liitunud: 24 Mär 2008, 15:26
- Tsikkel: R1200GS
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 3 korda
Püsikiiruse hoidja mootorrattal
Oma kogemusele tuginedes julgeksin väita, et see (Kaoko vähemalt) on üsna raharaiskamine. Paigaldasin selle BMW r1200R-le enne reisileminekut. Suuremal kiirusel teda peale saada on üsna suur tegemine ja sättimine. Oleks gaasirulli vedru nõrgem, siis võibolla olnuks lihtsam. Aga sisuliselt läks ikka kaht kätt vaja, et teda mingil mõistlikul kiirusel hoidma saada. Paar korda kasutasin vist u. 6 aasta jooksul mil ta peal oli.
Aga nagu ikka ei saa ka välistada, et probleem oli minus endas.
-
- Postitusi: 54
- Liitunud: 06 Sept 2004, 09:51
- Tsikkel: 790AdvR
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Friktsioonlukuga cruise kontrol mootorrattal
Mul sarnane kogemus. Kui suudad pinge peale keerata, siis on väga keeruline gaasirull täpselt õigesse asendisse saada või väga väikesel määral asendit muuta. Paigaldasin 4 aastat tagasi ja kasutanud pole peaaegu üldse.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 528
- Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
- Tänatud: 42 korda
- Kontakt:
Püsikiiruse hoidja mootorrattal
Igasugused friktsioonlukuga cruise kontrollid, aka Kaoko vms on praktilises kasutuses täiesti mõttetud vidinad. Testitud ja täpselt nii ongi nagu ülalmainitud kogemused. Kaoko on disainitud tegelikult lõputult pikkadele vähese või olematu liiklusega teedele, kus hommikul keerad gaasirulli lukku ja õhtul võtad maha. Kui pead liiklusvoos korrigeerima pidevalt tempot, on sellest vidinast rohkem kahju kui kasu.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal
WebBikeWorld väidab, et selline vidin (Go GoCruise Throttle Control https://goo.gl/ZUezU8) on täista toimiv asi.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3137
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 486 korda
- Tänatud: 585 korda
Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal
Kuskil sinutorus oli video kus pikema amutt klmabriga oli tehtud.
Keerad ümber rutska just nii kõvasti kinni, et vedru ei jaksa keerata. Ülejäänud osa painutad sirgeks ja piduriheebli taha. Ei viitsi otsida aga oli kiirelt rakendatav ja ei maksa ka midagi. Välimus ei ole väga pro ainult. Kuid igati regullitav
-
Teema algataja - Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal
Macintosh kirjutas:WebBikeWorld väidab, et selline vidin (Go GoCruise Throttle Control https://goo.gl/ZUezU8) on täista toimiv asi.
Go Cruise Black Moto.jpg
Tegelikult seda hoidmist pole ilmselt vaja rohkem,kui mõneks hetkeks,kui parema käega midagi teha tahad või siis tõesti kiirteel kus lased pikemalt ühtlase kiirusega.Ma näiteks valdan GPS-i näppimist paremaga kuidagi ladusamalt.Või on vaja parema tasku lukk kinni tõmmata,sest unus lahti.Maci pakutu laadset saab lausa alates paarist eurost kuni 20+ originaali eest ja selle võiks täitsa ära proovida.Ma olen mingitel hetkedel sellest puudust tundnud.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal
Selline on vb veits parem. Sellised mis piduri vajutusega maha tulevad hakkavad 150+ euri.
https://www.amazon.com/Kuryakyn-6218-Un ... motorcycle
Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal
Võimsamal rattal on maanteel ühtlasel kiirusel gaasi peale keeratud minimaalselt, midagi umbes 2-3mm. Nii väikest käiku mingi abivahendiga fikseerida jube keeruline.
-
- Postitusi: 1825
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 221 korda
- Tänatud: 90 korda
Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal
Kas need, millest siin viimases otsas juttu, on püsikiiruse või gaasirutska hoidjad? Et näiteks mäest üles ja alla sõites kas hoiab ka kiirust või mitte?
siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal
Korra olen "päris" püsikiirusehoidjat ka proovinud, uuel KTM Super Adventurega.
Kui aus olla, siis see väga meeldis, isegi linnas kasutasin. Kaob vajadus pidevalt spidomeetrit vahtida, parem käsi ka vajadusel vaba jne.
Nupust saab kiirust juurde/maha, samamoodi nagu autol.
Aga kui on trossiga gaas, siis väga kahtlen, et sellist asja annab lisana peale panna.
-
- Postitusi: 147
- Liitunud: 03 Dets 2012, 10:05
- Tsikkel: GSF1250SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 14 korda
Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal
Saab ka trossiga gaasile aftermarket ECC panna.
Üsna krõbe hind on aga kui võtta, et reisil mugav ja hoiab ära mõned trahvid, siis ehk tasub isegi mõelda?
Minu banditile maksab umbes 750€
-
- Postitusi: 331
- Liitunud: 05 Apr 2007, 01:31
- Tsikkel: V-Strom
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal
CCS100 Cruise Control on palju soodsam ja suhteliselt universaalne. Just mõeldud trossiga mudelitele. Oskab kompensaatorina vaakumit kasutada. Täpsus olla "plus/minus 1 MPH under average conditions".
-
- Postitusi: 2403
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Tsikkel: FLTRXS
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 25 korda
Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal
Motomarket kirjutas:Igasugused friktsioonlukuga cruise kontrollid, aka Kaoko vms on praktilises kasutuses täiesti mõttetud vidinad. Testitud ja täpselt nii ongi nagu ülalmainitud kogemused. Kaoko on disainitud tegelikult lõputult pikkadele vähese või olematu liiklusega teedele, kus hommikul keerad gaasirulli lukku ja õhtul võtad maha. Kui pead liiklusvoos korrigeerima pidevalt tempot, on sellest vidinast rohkem kahju kui kasu.
Oponeeriks veidi . Igal asjal on oma otstarve. Rutska lukustaminse eesmärk ei ole mitte võimaldada pikalt ühtlasel kiirusel sõita vaid anda võimalus pika otsa jooksul kätt puhata. Mul on midagi sellist http://www.kuryakyn.com/products/4049/c ... ise-assist ja see on parim lisavidina peale kulutatud raha üldse
.
Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal
Spoiler
kris. kirjutas:Motomarket kirjutas:Igasugused friktsioonlukuga cruise kontrollid, aka Kaoko vms on praktilises kasutuses täiesti mõttetud vidinad. Testitud ja täpselt nii ongi nagu ülalmainitud kogemused. Kaoko on disainitud tegelikult lõputult pikkadele vähese või olematu liiklusega teedele, kus hommikul keerad gaasirulli lukku ja õhtul võtad maha. Kui pead liiklusvoos korrigeerima pidevalt tempot, on sellest vidinast rohkem kahju kui kasu.
Oponeeriks veidi
. Igal asjal on oma otstarve. Rutska lukustaminse eesmärk ei ole mitte võimaldada pikalt ühtlasel kiirusel sõita vaid anda võimalus pika otsa jooksul kätt puhata. Mul on midagi sellist http://www.kuryakyn.com/products/4049/c ... ise-assist ja see on parim lisavidina peale kulutatud raha üldse
.
terv
Kris.
Ma ise ka täpselt samal arvamusel. Gaasi lukustit ei saa kindlasti võrrelda elektrilise kiiruse hoidikuga, aga mingil hetkel ta oleks abiks, et väheke kätt puhata.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 528
- Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
- Tänatud: 42 korda
- Kontakt:
Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal
Spoiler
kris. kirjutas:Motomarket kirjutas:Igasugused friktsioonlukuga cruise kontrollid, aka Kaoko vms on praktilises kasutuses täiesti mõttetud vidinad. Testitud ja täpselt nii ongi nagu ülalmainitud kogemused. Kaoko on disainitud tegelikult lõputult pikkadele vähese või olematu liiklusega teedele, kus hommikul keerad gaasirulli lukku ja õhtul võtad maha. Kui pead liiklusvoos korrigeerima pidevalt tempot, on sellest vidinast rohkem kahju kui kasu.
Oponeeriks veidi
. Igal asjal on oma otstarve. Rutska lukustaminse eesmärk ei ole mitte võimaldada pikalt ühtlasel kiirusel sõita vaid anda võimalus pika otsa jooksul kätt puhata. Mul on midagi sellist http://www.kuryakyn.com/products/4049/c ... ise-assist ja see on parim lisavidina peale kulutatud raha üldse
.
terv
Kris.
No eks maitseid kasutusmugavusest on seinast seina ja kindlasti mängib rolli ka tehniline lahendus, kuidas see cruise tehtud on. Mina rääkisin Kaokost ehk sellest, mis käib gaasirulli otsa. Selle miinus on nimelt see, et tugevama vedruga gaasi puhul pead sa selle päris kinni keerama, et gaas uuesti maha ei kukuks. See aga tähendab, et kerge gaasiga mängimine jooksvalt ei ole just kuigi mugav.
Täpselt sama edukalt puhkab käsi ka selle vidinaga http://motomarket.ee/product/kuryakyn-u ... aasihoidja
Aga olles juba aastaid elektroonilise cruisi peal, siis sealt enam tagasiminekut ei ole
Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal
Nöörijupp rutska ja nuppudeploki vahele "kiiluda" on kõige odavam "püsikas".
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal
Madlobster kirjutas:Kuskil sinutorus oli video kus pikema amutt klmabriga oli tehtud.
Keerad ümber rutska just nii kõvasti kinni, et vedru ei jaksa keerata. Ülejäänud osa painutad sirgeks ja piduriheebli taha. Ei viitsi otsida aga oli kiirelt rakendatav ja ei maksa ka midagi. Välimus ei ole väga pro ainult. Kuid igati regullitav
Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal
Panin selle kirutud Kaoko tsiklile külge. Tõesti ei ole ta päris cruise control, aga kui mul on valida kas selline gaasi stopper või lenksu raskus, siis igal juhul gaasi stopper. Tegelikult on päris mõnus vidin.
-
- Postitusi: 37
- Liitunud: 26 Jaan 2011, 10:40
- Tsikkel: IZ49,KTM 250EXC-F, Yamaha FZ8
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal
Kui on EL gaasirutskaga tegu, siis on võimalik saada sellist, mis on suht mugav ja vähe ruumi võttev. Peaks saama ka teistele mudelitele, kui ainult KTM
https://www.cjdesignsllc.com/about-us/b ... d-1290-sd/

-
- Postitusi: 200
- Liitunud: 12 Mai 2010, 02:32
- Tsikkel: R1200GS
- Asukoht: Läänemaa/Harjumaa
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal
Soetasin sellise jubina(pesulõksu tüüpi gaasirutska fiksaator) http://www.ebay.com/itm/Black-Universal ... 2749.l2648
R1200GS puhul saab normaalse, sileda maastiku korral(HPS-Ääsmäe maantee) isegi püsikana kasutada- lühiajaliselt parema käe vabastamiseks kärab seega ideaalselt(arvestades oma hinda).
Hing ihkab muidugi reaalset püsikat...
J.
-
- Postitusi: 132
- Liitunud: 26 Apr 2013, 11:59
- Tsikkel: Tracer 7GT
- Asukoht: Kuressaare
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal
Saab ka ise teha, võimalusi palju. Mul tehtud selline
-
Teema algataja - Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal
Ma olen autoga väga suur püsika kasutaja ja seda isegi linnas.Tsikli peal nagu ei oska puudust tunda muust kui vahel just parema käega mingi liigutuse tegemisel rutska fikseerimisest ja selle asja ajab see nö fiksaator tüüpi lahendus igati hästi ära.
Kui kiirust hoidva püsikaga juba tegu,siis kuhu jääb sõidumõnu ,mis minu jaoks seotud just rutska väänamisega?
Me siin sõpradega nädalavahetusel õlle kõrvale arutlesime ,et ABS, EBS, Püsikas ja veel ja veel lisasid,saab ju ka ratastele peale panna. Aga kas on ka vajadus?
Lõpuks oli üldine arvamus,et meile,kes oskavad juba ammu(ehk on õppinud ilma nendeta) rattastega sõita,pole neid just hädasti vaja.Samas tänapäeva nooremale põlvkonnale,et nad üldse julgeks ratast puutuda,peab olema muljetavaldav rivi kolmetähelisi kombinatsioone+veel ka Airbag ümber ratta
Eks tootjad ka üritavadki seda just sel põhjusel teha,sest muidu polegi varsti enam neid rattaid kellelegi müüa.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 200
- Liitunud: 12 Mai 2010, 02:32
- Tsikkel: R1200GS
- Asukoht: Läänemaa/Harjumaa
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal
urmas66 kirjutas:Ma olen autoga väga suur püsika kasutaja ja seda isegi linnas.Tsikli peal nagu ei oska puudust tunda muust kui vahel just parema käega mingi liigutuse tegemisel rutska fikseerimisest ja selle asja ajab see nö fiksaator tüüpi lahendus igati hästi ära.
Kui kiirust hoidva püsikaga juba tegu,siis kuhu jääb sõidumõnu ,mis minu jaoks seotud just rutska väänamisega?
Me siin sõpradega nädalavahetusel õlle kõrvale arutlesime ,et ABS, EBS, Püsikas ja veel ja veel lisasid,saab ju ka ratastele peale panna. Aga kas on ka vajadus?
Lõpuks oli üldine arvamus,et meile,kes oskavad juba ammu(ehk on õppinud ilma nendeta) rattastega sõita,pole neid just hädasti vaja.Samas tänapäeva nooremale põlvkonnale,et nad üldse julgeks ratast puutuda,peab olema muljetavaldav rivi kolmetähelisi kombinatsioone+veel ka Airbag ümber ratta![]()
Eks tootjad ka üritavadki seda just sel põhjusel teha,sest muidu polegi varsti enam neid rattaid kellelegi müüa.
Millise mõnuga täpselt on seotud gaasirulli paigalhoidmine maanteel sõites?
Mul tegelikult üks lihtne probleem- ma ei suuda sõita rattaga pikka aega stabiilse/legaalse kiirusega nii
Kuna varem see mind väga ei kottinud(954, Busa), siis on väga keeruline korralikuks motoliiklejaks tagasi õppida.
GS on minu jaoks mugavuselt ideaalne ratas ning sõidaks hea meelega igapäevaasju, aga kahjuks ei saa sama moodi
tuimalt edasi lasta, kuna lubadest sõltub töö(kodu-töö ca 3600km iga kuu). Autoga sõidan GPS järgi püssariga 93kmh
ja pole miskit muret.
J.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3137
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 486 korda
- Tänatud: 585 korda
Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal
urmas66 kirjutas:Ma olen autoga väga suur püsika kasutaja ja seda isegi linnas.Tsikli peal nagu ei oska puudust tunda muust kui vahel just parema käega mingi liigutuse tegemisel rutska fikseerimisest ja selle asja ajab see nö fiksaator tüüpi lahendus igati hästi ära.
Kui kiirust hoidva püsikaga juba tegu,siis kuhu jääb sõidumõnu ,mis minu jaoks seotud just rutska väänamisega?
Me siin sõpradega nädalavahetusel õlle kõrvale arutlesime ,et ABS, EBS, Püsikas ja veel ja veel lisasid,saab ju ka ratastele peale panna. Aga kas on ka vajadus?
Lõpuks oli üldine arvamus,et meile,kes oskavad juba ammu(ehk on õppinud ilma nendeta) rattastega sõita,pole neid just hädasti vaja.Samas tänapäeva nooremale põlvkonnale,et nad üldse julgeks ratast puutuda,peab olema muljetavaldav rivi kolmetähelisi kombinatsioone+veel ka Airbag ümber ratta![]()
Eks tootjad ka üritavadki seda just sel põhjusel teha,sest muidu polegi varsti enam neid rattaid kellelegi müüa.
Püsikas linnavahel cruisimiseks ja kurvilisel teel kurve nautides jah mõttetu. Pikad maantee otsad käsi ühes asendis rutska vedru pinget hoidmas ajab lõpuks randme krampi küll ja mu arust igati mõnus lisa oleks (ise tunnen vahest puudust)
Mis puutub üleüldisesse kolme tähega vidinate lisamisse tsiklile olen ma veendunud, et üsna haige oleks kui need sinna ei jõuaks ja kogu maailm venelase kombel 30 aastat järjest ühte ja sama sitta ilma ühegi arenguta toodaks.
-
- Postitusi: 251
- Liitunud: 19 Juul 2005, 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Püsikiiruse hoidja mootorrattal
Eks asi on maitses, nagu ikka. Mulle ja ilmselt ka suurele osale vanakooli sõidumeestest meeldib ise oma ratast ohjata ja piitsutada. Ma ei naudi ka autol neid kolmetähelisi lisasid.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.