1. leht 1-st

Rendiratta valik

Postitatud: 29 Mai 2017, 11:32
Postitas MEs??itja

Millist renditsiklit sellisest valikust soovitate Lõuna-Euroopas mõne nädalaga mõne tuhande kilomeetrise tripi tegemiseks? Juht väikese kogemusega mees, keskmist kasvu, kavatseb sõita maanteedel ja linnatänavatel, kehvad teed ja offroad pole plaanis, kaassõitjat pole. Tahab, et oleks võimalikult mugav ja rahulik.

BMW F800R
Honda 800 Crossrunner
Bmw F650GS (800ccm)
Suzuki 650 V Strom
Kawasaki 650 Versys
Honda NC700XA


Re: Rendiratta valik

Postitatud: 29 Mai 2017, 11:51
Postitas Macintosh

Honda 800 Crossrunner - kiire, lahe mootor, sobib kiirteele
Kawasaki 650 Versys - lõbus, jõuline, madala veoga mootor, ökonoomne, ei sobi kiirteele
Honda NC700XA - ökonoomne


Re: Rendiratta valik

Postitatud: 29 Mai 2017, 13:23
Postitas akvanaut

V-strom - mugava sadulaga.


Re: Rendiratta valik

Postitatud: 29 Mai 2017, 13:41
Postitas will111

mis tähendab ei sobi kiirteele? mille järgi selline järeldus? ma väga ei usu, et kirjelduse kirjutanud isik seal kiirteel olulist aega oluliselt suurema kiiruse juures kui 150kmh veetma hakkab, pigem vähem kui on kirjas, et mugav ja rahulik sõit. kõik need rattad on selleks võimelised ilma, et oleks surmani piinatud motorolleri tunne.

sellest mudelivalikust minumeelest ükskõik millisega neist ratastest võib teha soovitud tripi, mingit eriti märkimisväärset vahet ei oleks, pigem tuleks tegijal endal peale istuda ja lihtsalt proovida, mis mugavam tundub. kergem ja kitsam ratas ilmselt linnas ja kurvilistel mägiteedel parem.


Re: Rendiratta valik

Postitatud: 29 Mai 2017, 14:56
Postitas Luik
will111 kirjutas:

kõik need rattad on selleks võimelised ilma, et oleks surmani piinatud motorolleri tunne.

+1. Mõnetuhande kilomeetrisele reisile sobivad tõesti need kõik üsna hästi. Aga mõned oma kogemused. Kui pole harjunud, siis NC700XA (manuaali) osas võib häirima hakata madal redline - kiirendad pidevalt "piirajasse". XD-l (automaadil) seda viga pole, aga samuti vajab harjumist. Samuti on näiteks V-Stromi standard klaasiga tuulekaitse parem, kui NC standard klaasiga. Samas V-Stromi mootor tundub jõuetu, kuigi tegelikult suurt erinevust pole. Crossrunner on bahnil kindlasti kõige lõbusam, aga samuti oleks parem, kui oleks hea (vaikne) kiiver. Muude rataste osas isiklikud kogemused puuduvad. Aga võtaksin julgelt ükskõik millise nendest. Hea oleks muidugi, kui korraks saaks enne otsas istuda vähemalt, et kas isteasend sobib.


Re: Rendiratta valik

Postitatud: 29 Mai 2017, 15:04
Postitas Macintosh
will111 kirjutas:

mis tähendab ei sobi kiirteele? mille järgi selline järeldus?

Been there done that. Elik 35 000 kilomeetrit Versyse sadulas annab põhjendatud aluse seisukohavõtuks.

Aga kui järele mõelda, siis ma valiks kas Honda Crossrunneri või Kawasaki, mõlemad on väga lõbusad rattad (V-Stromi kohta seda kahjuks öelda ei saa). Honda on kiirem, Versys lõbusam. Ja "ei sobi kiirteele" tähendab siin pigem seda, et üle paarisaja kilomeetri kiirteel Versysega on lihtsalt piin. Reaskahaene mootor ikkagi. 120-15kmh on tal @5000rpm mis on parim pööretevahemik, üle selle läheb tuntavalt punnitamiseks. See ratas tahab väikseid teid, agressiivset sõitu ja palju kurve saada siis on ta omas elemendis.


Re: Rendiratta valik

Postitatud: 29 Mai 2017, 15:52
Postitas M.T.
MEs??itja kirjutas:

Honda 800 Crossrunner

Mis aasta mudelist jutt käib ehk kas esimene põlvkond või II-ne? Esimese osas oskan ehk midagi kommenteerida.


Re: Rendiratta valik

Postitatud: 29 Mai 2017, 16:50
Postitas will111

"120-15kmh on tal @5000rpm mis on parim pööretevahemik"

kas pidasid silmas siis kiirust 105 või mida selle esitusega mõtlesid? mul omal oli SV, mille puhul 100 oli 4500-5000rpm (olenevalt mis ülekannet parasjagu kasutasin) ja minumeelest nii sõita oli täiesti okei. samas ka 120-130 ei tundunud üldse punnitamisena. 150-160 juba küll. R2 mootor peaks pisut kõrgematel pööretel siiski olema vist natuke veel vaoshoitum, niipalju kui mäletan ühest enda kunagisest R2 kawasakust.
uue versuse kohta kirjutatakse, et selle mootor on vibravabam ja vibra levib raamile edasi ka vähem, mis julgeks eeldada, et peaks ju täitsa okei sõita olema :) teisalt ma ei olegi üle paarisaja kilomeetri järjest ühegi tsikliga maanteed mõõtnud, minumeelest lihtsalt piin on see ükskõik millega, olenemata mootorist :D fix asend väsitab.

aga ise paneks väga tugeva +1 sellele hea kiivri väitele! ma lausa väidaks, et väga hea ja üsna kehva kiivri vahe tsikliga pikal sõidul võib olla oluliselt märgatavam kui siit listist ühe või teise ratta erinevus


Re: Rendiratta valik

Postitatud: 30 Mai 2017, 10:53
Postitas Nuclear

Tere

Kes ja kus rendib tsikleid, leidsin ainult hd-d?
Paar, kolm nädalat ja 5000-6000 km.
Tahab keegi lasta sissesõitu teha, kel omal aega pole? :mrgreen:

Terv


Re: Rendiratta valik

Postitatud: 30 Mai 2017, 11:10
Postitas jkristjan

Honda NC700XA omab suurt integreeritud pagasiruumi, kuhu mahub kiiver, saab lukustada jne. Võta seda arvesse kui vaatad teiste rataste lisavarustust. See viimane ongi just olulisem - pagasi lahendus, tuuleklaasi suurus, kukkumisrauad, self-cancelling indicators jne, lõpuks sõltub sinu mugavus väga palju kõigest sellest, mitte niivõrd margist ja mudelist. Ja uuri enne, kas rentija on nõus heeblid ja hoovad sinu järgi reguleerima või mis võtmeid peaksid kaasa võtma, et seda ise teha. Tavaliselt lehtvõtmed 10 ja 8 ajavad ära 80% asjadest.