1. leht 1-st

Rääkige Suzuki SV 650 V2-st

Postitatud: 17 Mai 2017, 17:27
Postitas snah

Tere.Võib olla pole õige koht,aga tahaks +/- suzuki SV 650 V2 kohta (mootor jne.)2000a.


Re: Rumalad küsimused 2

Postitatud: 17 Mai 2017, 23:42
Postitas ranel
snah kirjutas:

Tere.Võib olla pole õige koht,aga tahaks +/- suzuki SV 650 V2 kohta (mootor jne.)2000a.

  • Piirajas teeb jube koledat häält.

Re: Rääkige Suzuki SV 650 V2-st

Postitatud: 18 Mai 2017, 09:39
Postitas srx

2003+ on sissepritsega. Võibolla tasub kaalumist. Mina eelistaks pritset. Samas ka karburaatoril on teatavad eelised.


Re: Rääkige Suzuki SV 650 V2-st

Postitatud: 18 Mai 2017, 10:03
Postitas snah

Mul sihikul 2000 sv 650.mõni laidab.


Re: Rääkige Suzuki SV 650 V2-st

Postitatud: 18 Mai 2017, 10:17
Postitas AzA

Pole tal viga midagi. Hooldama peab. Palju uk-st tooduid, need kärbatavad alt.
Põhiviga on see, et vs. sv1000 hind suurt odavam pole, hooldus ja kulud ka suurt odavamad pole, aga tunne on nirum ja palju nirum.
Sõiduasend suuremale tegelasele ka kehvem - naked versiooni puhul. Mina 182cm, ei meeldinud kohe kuidagi, tagaistmel oleks tahtnud istuda. S-i otsa pole sattunud, sellel cliponid, teine tubakas.


Re: Rääkige Suzuki SV 650 V2-st

Postitatud: 18 Mai 2017, 11:20
Postitas Kalapea

Teeks sellise kokkuvõtte,

1gen. SV650, ainult miinused, sest plusse ei ole

ülehinnatud - enamus rontide eest küstitakse 1500€+ (loe edasi...)

iganenud disain - ümarad gondlid ja raam, eriti koledad on kollased poolgondlis

karbussid - 20 aastat ei ole neile kindlasti hästi mõjunud, suure tõenäosusega nõelapesad kulunud ja ujukid lekivad. Tulemuseks suurem kütusekulu vähem jõudu ja plärtsuv mootor. Isegi kui sa praegu seda tähele ei pane, siis pikemas perspektiivis puutud sa kindlasti karpa probleemidega kokku.

2gen. SV650

Võrreldes 1gen. näeb hulka parem välja, see ei ole enam maitse asi vaid fakt. Tänu pritsungile on ökonoomsem ja mugavam sõita, väänet on rohkem ja puuduvad "tühjad kohad". Raam on suurem, või siis vähemalt tundub suurem kui peal istuda.

Miinustest on sitad esiamordid (millest algajad niikuinii aru ei saa) ja nagu ennem öeldi siis Inglismaalt toodud isendid mädanevad (leegitorud, pidurtoru klambrid, poldid/mutrid)

SV1000

väga alahinnatud - viisaka isendi leiab pea 2000€ (natuke rohkem kui 1gen. 650 ja odavam kui 2gen. 650 :wack: ) paljud mis müügis, seisavad juba pikalt, seega mine lehvita küsitavast hinnast 500€ väiksemat rahapakki ja suure tõenäosusega saad ratta endle. Plussid samad mis väiksemal vennal, kuid see ei ole veel kõik - lisaks saad parema vedrustuse (al. tagahark, 180 tagaratas, jämedamad esiamordid jne.). Tänu kahele sumpale saad respecti ja ilupunkte. Hunniku kilovatte ja väänet, mis kuluvad pikemas perspektiivis ära (a´la hooaja lõpus).
Miinustest võid kuulata sidurikorvi, mis hakkab kolisema ja kontrollida kukkumise jälgi (enamasti tekkinud hooaja lõpus)

Kui nende kolme vahel valida siis on vastus ilmselge, SV1000 pakub neist kõige rohkem, eriti arvestades hinna suhet.


Re: Rääkige Suzuki SV 650 V2-st

Postitatud: 18 Mai 2017, 11:34
Postitas AzA

Täitsa kohe Kalapeaga nõus. SV1000 igal juhul.
Hinnasuhet arvestades, siis sv1000 vast pakub üleüldse kõige enam nö. bang for buck.
Poolmuidu saab igavese funi ratta. Müüa aint on raske, samas miks peakski :)


Re: Rääkige Suzuki SV 650 V2-st

Postitatud: 18 Mai 2017, 15:09
Postitas will111

Laias laastus võib ka Kalaga nõustuda...ainult et mina ei tea kuskohast pärineb see jutt SV1000 kohta, et alahinnatud ja viisaka isendi leiab 2000ga. Ütleme nii, et ma hoidsin üksvahe päris mitu aastat silmad laiali lahti ja pigem kippus olema, et üleüldse mingeid isendeid väga ei olnud alla 3k. Seega mina ütleks, et tegu on suht ülehinnatud mudeliga! (ega need 3k maksnud asjad ei olnud ka siis mingid erilised prillikivid). Peale seda kui SV650 oli endal umbes 4a kasutuses olnud ja päris mitut SV1000 ka proovida jõudsin, ma ausalt öeldes ei ütleks, et viimane nii hirmus palju parem olekski...tõsi küll, ma olin ka 650sel kogu vedrustuse välja vahetanud selleks ajaks :D

Mina soovitaks, võttes arvesse ka hindu, pigem otsida korralikku 2nd gen 650 kui maksta oma tonn peale 1000sele. Tagaamordi saab vahetada gixxeri täisregullitava vastu üks-ühele. Esiotsaga on ka variante kui on tahtmist. 650ne on ökonoomsem, mõnevõrra kergem. Sumps aftermarketi vastu vahetada on ka lihtsam sest seal on ainult üks pütt kahe asemel :D
Üldiselt ütleks, et SV on väga hea ratas, vähemalt need pritsega variandid.


Re: Rääkige Suzuki SV 650 V2-st

Postitatud: 18 Mai 2017, 20:43
Postitas tali

Re: Rääkige Suzuki SV 650 V2-st

Postitatud: 19 Mai 2017, 10:01
Postitas Kalapea

Hinna teema on puhtalt isiklikust kogemusest, kui üle aasta tagasi müüsin ühte SV1000, värskelt värvitud ja mõnede lisadega. Kui alguses turul ringi vaadates oli 3000€ täiesti asjalik hind, siis reaalne huvi tekkis inimestel alles 2500€ juures. Praegust pilti vaadates on vähemalt viis ratast siiani müügis mis 2 aastat tagasi. Ja kahe aastaga nende rataste väärtus kindlasti ei suurene. Kui vaadata ka veel vähe kaugemalt, siis Leedus (hakkab jälle hala pihta) on kõik SV1000 alla 2000€. Kindlasti on mõnel nendest ratastest ka tingimisvõimalus, enamasti 10%.

Edu otsingutel.


Re: Rääkige Suzuki SV 650 V2-st

Postitatud: 19 Mai 2017, 11:34
Postitas Piipz

SV1000 ja DL1000 ostaks isegi uuesti, kui mul juba üks selline olemas poleks aga ilma sidurikorvi ümbertöötlemiseta ei julgeks osta, müüja kas peaks mulle tõestama, et on tehtud või tuleks hinnale ca 400-500 ise juurde mõelda. Korvi kolin on üks asi aga lõpuks hakkab sidur pooma ja see on juba väga ebameeldiv. Neid remontijaid kogu maakera peale on sisuliselt kaks, mina kasutasin seda www.vibefreev.com


Re: Rääkige Suzuki SV 650 V2-st

Postitatud: 19 Mai 2017, 14:46
Postitas AFZ

Olen olnud 2001 SV650 omanik ja siiani pole probleeme esinenud. V2 jõudlusest küll kuidagi puudu ei tule.
Minu meelest tänu al. raamile kerge ja ilus ratas, meenutab Monsterit.

http://www.motorcyclenews.com/bike-revi ... v650/1999/


Re: Rääkige Suzuki SV 650 V2-st

Postitatud: 19 Mai 2017, 20:14
Postitas kristjan128
Piipz kirjutas:

SV1000 ja DL1000 ostaks isegi uuesti, kui mul juba üks selline olemas poleks aga ilma sidurikorvi ümbertöötlemiseta ei julgeks osta, müüja kas peaks mulle tõestama, et on tehtud või tuleks hinnale ca 400-500 ise juurde mõelda. Korvi kolin on üks asi aga lõpuks hakkab sidur pooma ja see on juba väga ebameeldiv. Neid remontijaid kogu maakera peale on sisuliselt kaks, mina kasutasin seda http://www.vibefreev.com

Ei ole asi nii hull, mul oli tl1000r, millel oli sidur keevitatud, Uk-s tegi üks selle ära mingi 50-100 naela eest, ei mäleta enam, saatsid siduri sinna ja saatis tagasi. Tlzone.com lehel otsides leiab kontakti. Tlr mootor pm sama, natuke rohkem kw keeratud lihtsalt.


Re: Rääkige Suzuki SV 650 V2-st

Postitatud: 20 Mai 2017, 13:26
Postitas snah

Tänan kõiki kes arutelust osa võtsid ja kes veel plaanivad osa võtta.homme lähen vaatama.miks küll ise ei
taibanud vaadata varasemaid teemasid,mida TALI nüüd näitas.


Re: Rääkige Suzuki SV 650 V2-st

Postitatud: 20 Mai 2017, 13:41
Postitas Margusxx

Kas see siduri keevitamine on sama operatsioon mis busadele tehakse? Kaotatakse ära see keskmise hub-i liikumine?

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


Re: RE: Re: Rääkige Suzuki SV 650 V2-st

Postitatud: 20 Mai 2017, 13:43
Postitas Margusxx
Margusxx kirjutas:

Kas see siduri keevitamine on sama operatsioon mis busadele tehakse? Kaotatakse ära see keskmise hub-i liikumine?

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Pilt

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


Re: Rääkige Suzuki SV 650 V2-st

Postitatud: 20 Mai 2017, 22:21
Postitas kristjan128

Jah


Re: RE: Re: Rääkige Suzuki SV 650 V2-st

Postitatud: 20 Mai 2017, 22:34
Postitas Margusxx
kristjan128 kirjutas:

Jah

Päris hästi oskavad küsida nii lihtsa operatsiooni eest.
Tegin enda rattal selle mod-i kevadel ja kogu asi võttis 20 minutit aega tsentreerimise ja keevitamisega.Pilt

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


Re: Rääkige Suzuki SV 650 V2-st

Postitatud: 20 Mai 2017, 23:45
Postitas will111

milles seal täpsemalt see probleem tekib üldse?


Re: Rääkige Suzuki SV 650 V2-st

Postitatud: 21 Mai 2017, 00:20
Postitas Kalapea

Lühidalt kokku võttes söövad vedrud ennast alumiinium korvi sisse, tänu sellele tekib lõtk ja korv hakkab laperdama. See tekitab ebameeldivat heli ja jõnksutamist. Korv on originaalis needitud, seega iga sepp sinna ligi ei saa. Kui aga needid eemaldada, siis pannakse kas pikemad vedrud või seibid lisaks, et kulumist kompenseerida. Igavene lahendus ei ole, aga siiski parem ja soodsam kui uus korv.

Täpsustuseks, et busal on hoopis teine teema ja need pildid ei seostu sv'ga.

Pilt


Re: Rääkige Suzuki SV 650 V2-st

Postitatud: 21 Mai 2017, 08:14
Postitas Margusxx

Suurt muud polegi kui see kipub kolisema.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


Re: Rääkige Suzuki SV 650 V2-st

Postitatud: 22 Mai 2017, 12:44
Postitas Aceman

Omasin 2000 a SV650 pea kolm hooaega. Tehnilistes ikaldustes süüdistaks pigem eelmisi omanikke kui tehnikat. Kunagi teepeale ei jätnud mind, küll aga sai karpadele rebuild tehtud, sama esipiduritega, starteri relee sai vahetatud ja tavalised kuluosad. ketijooks, esiamordi simmerid jne. Korralikele kuluosadele tuleks kindlasti nii vana ratta puhul tähelepanu pöörata, selliselt hinnatasemelt moodustavad pidurikettad, ketikomplektid jne. päris märkimisväärse osa kogu ratta väärtusest. Sõiduomadustelt tuleks kindlasti märkida väga vedelat esivedrustust.