1. leht 1-st
Kas Memjet Evo on "nõiavits"?
Postitatud: 06 Apr 2017, 23:44
Postitas jaanus50
Kas kellelgi on kokkupuuteid sellise jublakaga nagu MEMJET EVO (http://jetprime.it/en/products/control- ... t-evo.html ). Kas see on lihtsalt nõiavits või töötab ka päriselt nii nagu tutvustuses? Nimelt leidsin sellise viguri oma "uue" ratta õhupuhasti alt.
Re: Kas Memjet Evo on "nõiavits"?
Postitatud: 07 Apr 2017, 08:44
Postitas makuke
Sellised "piggyback" moodulid sisuliselt muudavad signaali/ takistust, mida ECU mõõdab.
Nendega saab natuke süüdet/ sissepritse kogust muuta, kuid kui masin on 100% stock, siis pole temast kuigi palju kasu.
Sportsummuti ja paremini voolav õhufilter muudavad kindlasti olukorda..
Mark
Re: Kas Memjet Evo on "nõiavits"?
Postitatud: 07 Apr 2017, 09:11
Postitas Snowhite
Tere,
kui pead silmas stelviot - siis kasutavad selliseid "piggypack" tüüpi lahendusi neil paljud, selleks, et madala otsa lahjasust ära kaotada. See on lihtsalt ökotamine selleks ratta käitumist veidi parendada. Midagi hullemaks ta väga tegema ei peaks ja midagi üüber heaks ega juurde ka ei anna.
Kui tahta kontrollitud tulemust, siis tuleks rattale WB sensor külge panna ja autotune-ga logides vaadata, mis segu teeb ja kui nuppu keerata, kas ja mis muutub. Kui küljes ja toimib ja ratas rahul - siis "ära näpi töötavat lahendust".

Re: Kas Memjet Evo on "nõiavits"?
Postitatud: 07 Apr 2017, 09:12
Postitas Tort
Kui see junn oskab vaid sisselaske temp (IAT) anduri datat modida, siis pigem kasutu vidin. Igasuguse pritsetuuningu alus võiks olla see, et loetakse ka AF-i/lamdat. Muidu on selline puusalt keeramine ja IAT osa segu juures on vist pigem marginaalne. Kui on konkreetsele rattale tehtud seadega, siis mingi kasu vast on, kui ratas on muidu modimata.
Re: Kas Memjet Evo on "nõiavits"?
Postitatud: 07 Apr 2017, 09:29
Postitas jaanus50
Snowhite kirjutas:
Tere,
kui pead silmas stelviot - siis kasutavad selliseid "piggypack" tüüpi lahendusi neil paljud, selleks, et madala otsa lahjasust ära kaotada. See on lihtsalt ökotamine selleks ratta käitumist veidi parendada. Midagi hullemaks ta väga tegema ei peaks ja midagi üüber heaks ega juurde ka ei anna.
Kui tahta kontrollitud tulemust, siis tuleks rattale WB sensor külge panna ja autotune-ga logides vaadata, mis segu teeb ja kui nuppu keerata, kas ja mis muutub. Kui küljes ja toimib ja ratas rahul - siis "ära näpi töötavat lahendust".

Seal on mingi "ägedam" ja vist (õlitatav) õhufilter küll küljes ja õhukopsik on avaramaks lõigatud, aga kohe küsimus kas peaks seda edasi kasutama või sobib selle nõiavitsaga ka originaal? Mulle tundub originaal paber filter kindlam.
Re: Kas Memjet Evo on "nõiavits"?
Postitatud: 07 Apr 2017, 09:45
Postitas Snowhite
jaanus50 kirjutas:Snowhite kirjutas:
Tere,
kui pead silmas stelviot - siis kasutavad selliseid "piggypack" tüüpi lahendusi neil paljud, selleks, et madala otsa lahjasust ära kaotada. See on lihtsalt ökotamine selleks ratta käitumist veidi parendada. Midagi hullemaks ta väga tegema ei peaks ja midagi üüber heaks ega juurde ka ei anna.
Kui tahta kontrollitud tulemust, siis tuleks rattale WB sensor külge panna ja autotune-ga logides vaadata, mis segu teeb ja kui nuppu keerata, kas ja mis muutub. Kui küljes ja toimib ja ratas rahul - siis "ära näpi töötavat lahendust".

Seal on mingi "ägedam" ja vist (õlitatav) õhufilter küll küljes ja õhukopsik on avaramaks lõigatud, aga kohe küsimus kas peaks seda edasi kasutama või sobib selle nõiavitsaga ka originaal? Mulle tundub originaal paber filter kindlam.
Originaali võid alati panna külge.
Ei juhtu sellest midagi halba.

Re: Kas Memjet Evo on "nõiavits"?
Postitatud: 07 Apr 2017, 10:04
Postitas Tort
Põhimõtteliselt käib asi nii, et kui sa teed sisselaske vabamaks (filter + airboxi modimine), siis saab ratas rohkem õhku ja segu läheb lahjemaks, sest kütuse osakaal segus väheneb. Selle lahja segu kompenseerimiseks muudab memjet sisselaske temperatuuri andmeid, et segu rikkamaks ajada. Sisselaske tempi mõju kütusesegule on ilmselt aga suhteliselt väike.
The setting range will allow you to increase the value and set the module at the point which will give you the best carburetion.
Kuna on juttu väärtuse suurendamisest, siis võib arvata, et suurendatakse ajule söödetava sisselaske temp anduri takistust. Mida suurem takistus, seda rohkem kütust. Võid kindlasti originaal õhufiltri tagasi panna. Edaspidine vajadus nõiavitsa järgi sõltub sellest, kui palju su airbox-i lõigatud on ja milline on sinu Stelvio kütusekaart tehases tulles. Midagi pekki keerata ei ole originaali tagasipanekuga võimalik. Kui tsikkel haisema hakkab ja küünlaid määrima, siis keera võluvits nulli või viska vahelt minema.