Mul kahjuks detailseid pilte pole näidata, aga enda raamid tegin suht samasugused, ainult kasutasin nelikanttoru, sest seda on kergem kokku sobitada ja no ma üleüldse teen majapidamises pooled asjad nelikanttorust. Põhiasi mis poeraamide puhul ei meeldi on see, et nad koosnevad mitmest tükist - jah, sedasi on kergem-odavam postiga saata, aga no iga poltliides on järjekordne lõputu peavalu allikas, keevitatud raamide tugevusvaru on umbes selline et enne annab tsikli sabaraam järgi kui kohvrite oma
Lisaks on hea, kui vajadusel saab raamist või kohvritest tsiklit tõsta.
Kastide toorikud tellisin Zhariku käest ja need on küll igat senti väärt tükid. Esiteks jällegi puhas füüsiline tugevus, põrutad ilge pauguga mingi kivi otsa, ronid maha ja mõtled et oh crap, nüüd on raudselt pikem remont soolas. Noja siis selgub, et kastil pole mõlkigi sees, kerged kriimud ainult. Teiseks on teravad servad siiski jalgadele ohtlikud, kui kuskil pehmes kohas sumades on vaja jalgadega kaasa aidata, siis teeb jalg oioi kui kergelt kohvri serva vastu kolksu ära, muidugi korralik saabas aitaks, aga no nendega on kõndimine jälle vaevaline. Noh ja kuigi mu vikat mingeid välimuse auhindu nagunii kunagi ei võida, siis natuke ikka silmale ilusam vaadata ka 
Kõik kinnitused, lukustused ja hinged tegin ise ehituspoe kolast, natuke rohmakad need tükid ju on, aga see-eest lihtsad ja töökindlad. Näiteks on kõik klambrid sellises stiilis: http://tooriistamarket.ee/et/koormarihm ... mm-blister , sest kui kinnitatavad detailid peaks deformeeruma või lihtsalt klambrid-vastused natuke kuluma, siis saab klambrit peale keerata. Kõik lukud on lihtsalt tabalukud, sest kui nendega mingi jama on siis saab suvalisest supermarketist uued, klambrisse integreeritud luku puhul ei pruugi remont nii kerge olla. Kohvrite kinnitamiseks raami külge paigaldasin kummalegi poole neli mahatõstetavat uksehinge, nendega läks küll hirmsaks projektiks sest poes ei olnud "vasakpoolseid" hingesid ja tuli need teha "parempoolseid" modifitseerides, aga teoreeriliselt on need siiski olemas ja saab kõik nurgad kultuurselt teha. Ühe suurema, aga muidu eelpoolviidatule sarnase klambriga tõmban kohvri raami alumise pulga külge kinni ja sealt jälle taba läbi, vajadusel saab selle väga kitsastes oludes kätte, samas on kinnitus väga tugev ja turvaline.
Mina isiklikult nii laiu kohvreid ei tahaks kui sul nad on, mul on 200mm laiad ja see on juba põhimõtteliselt taluvuse piir, ideaalmaailmas lööks sealt veel 50mm maha anoh nüüd on juba hilja. Kui tsikkel on üle meetri laiune, siis istud igas krdi ummikus koos autodega nagu neetud idioot, sest autojuhid ei jaga sulle ruumi tehes lihtsalt lahti et mingi ilgelt paks mammut tuleb ja ei jäta piisavalt laia vahet. Nutikam on need seitsmes ja kaheksas paar alukaid ja silmapesukauss koju jätta, kergem ka. Kaaned panin ma avanema hingedel väljapoole, põhimõtteliselt ainult selle pärast, et seal lahtise kaane sees on hea kuskil parklas võileibu teha
Tulevikus paigaldan parempoolse kaane sisse ka velcrodega lõikelaua (et seda saaks puhastamiseks kätte) ja topsihoidja, on veel mugavam. Päris lahtist kaant küll ei tahaks, sest kuhu sa selle näiteks porise ilmaga paned, kui on mingi üks väike asi vaja kiiresti välja otsida. Võib-olla leiad poest mingi kergesti lahtikäiva hinge, kui see äravõtmise funktsioon oluline on?
Minuarust on see kastide veekindlus suhtkoht pipe dream, selles suhtes et jah, otseselt korralike tihenditega vesi põhjas ei loksu, aga pikapeale tõmbab ikka mingi niiskuse sisse. Ma olen riided ja paberid alati eraldi kilekottidesse pakkinud, ja ega haljastesse alukastidesse ei saa nagunii midagi määrduvat otse panna. Hea meelega kataks need seest millegi mittemääriva ja samas vastupidava ning kergesti puhastatava ollusega ära, aga pole siiani veel midagi mõistlikku leidnud.
Üleüldiselt muidugi tuli nüüd hirmus pikk jutt väga lihtsast asjast, aga samas minu jaoks isetegemise põhiline võlu ongi see, et saab teha endale maksimaalselt käepärase asja. Ja kui esimese korraga veel mingeid puudusi ilmneb, siis saab need jälle järgmises versioonis parandada jne.
Suutsin mingi häguse pildi ka produtseerida, maastikupanoraami croppimise teel 