Kus kohast leiaks valmistaja teha recommendationi tsikli mootoriõli osas? (profiilis olev mootorratas) Ma lihtsalt olen üritanud kõikides oma regedes, mis minu silmis mingit väärtust omavad lähtuda tehase soovitusest, mitte värvilisest siltidest ja müüja jutust.
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 24 Jaan 2017, 14:14
Postitas wend
Manualist ja selle leiab netist.
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 25 Jaan 2017, 19:38
Postitas Macintosh
Sinu ratas tahab saada 10w40 mootorratta õli, poolsünt on hea, täissünt veel parem. Võid riiulist krabada ükskõik millise nendest. Iga uuem õli, millel on JASO MA ja / või API SG märked peal, ületavad selle ratta nõudeid juba pikalt. Kui julged (mina igatahes julgen) siis tänavasõidu tiklitele sobib ka automootorile toodetud õli. Niikaua, kui see ei sisalda täiendavaid libestavaid aineid (märge on Economy).
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 25 Jaan 2017, 21:07
Postitas Madlobster
Neid õlide lisandeid ja spetsifikatsioone on nii kuradi palju. Lihtsam on mõni eur juurde panna ja täpselt õige õli osta.
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 26 Jaan 2017, 00:23
Postitas Macintosh
Madlobster kirjutas:
Neid õlide lisandeid ja spetsifikatsioone on nii kuradi palju. Lihtsam on mõni eur juurde panna ja täpselt õige õli osta.
Ma olen 99.99% kindel, et manual soovitab valida Honda Mootoriõli. Justkui Honda ise toodaks mootoriõli. Enam-vähem kõik tsiklitootjad jagavad saranseid soovitusi. Õlide vahetusest ja valikust on millegipärast tõeline religioon tehtud. Sind huvitavad täpselt kaks asja: et vastaks standardile (JASO MA ja/või API SG) ja oleks õige viskoossusega (10w40). Võid kindel olla, et kui ostad täna poest neljataktilise mootori tsikliõli, siis see mitte ainult vastab nendele strandarditele vaid on parem. Midagi muud vaadata pole vaja.
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 26 Jaan 2017, 01:02
Postitas Madlobster
Macintosh kirjutas:
Madlobster kirjutas:
Neid õlide lisandeid ja spetsifikatsioone on nii kuradi palju. Lihtsam on mõni eur juurde panna ja täpselt õige õli osta.
Ma olen 99.99% kindel, et manual soovitab valida Honda Mootoriõli. Justkui Honda ise toodaks mootoriõli. Enam-vähem kõik tsiklitootjad jagavad saranseid soovitusi. Õlide vahetusest ja valikust on millegipärast tõeline religioon tehtud. Sind huvitavad täpselt kaks asja: et vastaks standardile (JASO MA ja/või API SG) ja oleks õige viskoossusega (10w40). Võid kindel olla, et kui ostad täna poest neljataktilise mootori tsikliõli, siis see mitte ainult vastab nendele strandarditele vaid on parem. Midagi muud vaadata pole vaja.
Tuntud putiik tõstis käed üles kui soovisin õli osta aga ainult juhul kui leiab täpse tehase vaste.
Ei kahtlegi, et sul on õigus samad andmed leidsin ka manualidest. Tiba mõtlen veel tootja üle (see turg on kirjum kui mehhiko laat)
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 26 Jaan 2017, 09:50
Postitas joekas
Madlobster kirjutas:
Tuntud putiik tõstis käed üles kui soovisin õli osta aga ainult juhul kui leiab täpse tehase vaste.
Eks targem annab järele
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 26 Jaan 2017, 11:09
Postitas Madlobster
joekas kirjutas:
Madlobster kirjutas:
Tuntud putiik tõstis käed üles kui soovisin õli osta aga ainult juhul kui leiab täpse tehase vaste.
Eks targem annab järele
Andsingi järele
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 26 Jaan 2017, 16:27
Postitas jaan mmc
Kas Honda originaal õli on kirves?
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 26 Jaan 2017, 16:42
Postitas jaan mmc
Macintosh kirjutas:
Madlobster kirjutas:
Neid õlide lisandeid ja spetsifikatsioone on nii kuradi palju. Lihtsam on mõni eur juurde panna ja täpselt õige õli osta.
Ma olen 99.99% kindel, et manual soovitab valida Honda Mootoriõli. Justkui Honda ise toodaks mootoriõli. Enam-vähem kõik tsiklitootjad jagavad saranseid soovitusi. Õlide vahetusest ja valikust on millegipärast tõeline religioon tehtud. Sind huvitavad täpselt kaks asja: et vastaks standardile (JASO MA ja/või API SG) ja oleks õige viskoossusega (10w40). Võid kindel olla, et kui ostad täna poest neljataktilise mootori tsikliõli, siis see mitte ainult vastab nendele strandarditele vaid on parem. Midagi muud vaadata pole vaja.
Õlil ja õlil võib olla väga suur vahe ja üks mis päris kindel on, et originaal asi on garanteeritud kvaliteediga. Pane end tarnija olukorda, kes tarnib midagi Hondale või Bahama riiulifirmast varuosamüüjale, esimesel juhul sa 9 korda vaatad, mida sa tarnid. Mis ei välista erandeid 100%
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 26 Jaan 2017, 17:18
Postitas Macintosh
jaan mmc kirjutas:
Macintosh kirjutas:
Madlobster kirjutas:
Neid õlide lisandeid ja spetsifikatsioone on nii kuradi palju. Lihtsam on mõni eur juurde panna ja täpselt õige õli osta.
Ma olen 99.99% kindel, et manual soovitab valida Honda Mootoriõli. Justkui Honda ise toodaks mootoriõli. Enam-vähem kõik tsiklitootjad jagavad saranseid soovitusi. Õlide vahetusest ja valikust on millegipärast tõeline religioon tehtud. Sind huvitavad täpselt kaks asja: et vastaks standardile (JASO MA ja/või API SG) ja oleks õige viskoossusega (10w40). Võid kindel olla, et kui ostad täna poest neljataktilise mootori tsikliõli, siis see mitte ainult vastab nendele strandarditele vaid on parem. Midagi muud vaadata pole vaja.
Õlil ja õlil võib olla väga suur vahe ja üks mis päris kindel on, et originaal asi on garanteeritud kvaliteediga. Pane end tarnija olukorda, kes tarnib midagi Hondale või Bahama riiulifirmast varuosamüüjale, esimesel juhul sa 9 korda vaatad, mida sa tarnid. Mis ei välista erandeid 100%
Mulle jääb arusaamatuks, kuidas Bahama riiulifirma siia puutub. Kas sul on piiratud aru, et ainsad valikud mida suuda teha on Bahama riiulifirma ja Honda?
Honda toodab autosid, mootorrattaid, ronge, roboteid, mootoreid. Asi mida ta ei tooda on õli. Need korrad, kui Honda õli toodab, siis see välja näinud nii: Honda laseb mõnel õlitootjal pakendada õli purki millel ilutseb Honda logo. Tadaa! Ongi Honda õli. Seda nimetatakse geneeriliseks brändiks. Kas õli 10w40 API SG antakse sulle potsikus, millele on kirjutatud "Honda", "Shell" või "Castrol" ei oma väga olulist tähendust, kõik nad määrivad ühtemoodi vastavalt nõuetele.
Miks on vaja õliostust selline voodoo teha. Õli ülesanne on määrida ja kui see vastab satndardile siis ta seda ka teeb. Kõige rohkem saab valesti minna siis, kui ostad auto mootorile mõeldud Economy õli. Ja isegi siis on ainsaks tagajärjeks (võimalik) siduri libisemine. Kõikidel muudele juhtudel pole lihtsalt võimalik oma tsiklile kahju teha. Aga jõudu "Honda" õli ostmise ja tarvitamisega.
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 26 Jaan 2017, 17:38
Postitas jaan mmc
Macintosh kirjutas:
jaan mmc kirjutas:
Macintosh kirjutas:
Ma olen 99.99% kindel, et manual soovitab valida Honda Mootoriõli. Justkui Honda ise toodaks mootoriõli. Enam-vähem kõik tsiklitootjad jagavad saranseid soovitusi. Õlide vahetusest ja valikust on millegipärast tõeline religioon tehtud. Sind huvitavad täpselt kaks asja: et vastaks standardile (JASO MA ja/või API SG) ja oleks õige viskoossusega (10w40). Võid kindel olla, et kui ostad täna poest neljataktilise mootori tsikliõli, siis see mitte ainult vastab nendele strandarditele vaid on parem. Midagi muud vaadata pole vaja.
Õlil ja õlil võib olla väga suur vahe ja üks mis päris kindel on, et originaal asi on garanteeritud kvaliteediga. Pane end tarnija olukorda, kes tarnib midagi Hondale või Bahama riiulifirmast varuosamüüjale, esimesel juhul sa 9 korda vaatad, mida sa tarnid. Mis ei välista erandeid 100%
Mulle jääb arusaamatuks, kuidas Bahama riiulifirma siia puutub. Kas sul on piiratud aru, et ainsad valikud mida suuda teha on Bahama riiulifirma ja Honda?
Honda toodab autosid, mootorrattaid, ronge, roboteid, mootoreid. Asi mida ta ei tooda on õli. Need korrad, kui Honda õli toodab, siis see välja näinud nii: Honda laseb mõnel õlitootjal pakendada õli purki millel ilutseb Honda logo. Tadaa! Ongi Honda õli. Seda nimetatakse geneeriliseks brändiks. Kas õli 10w40 API SG antakse sulle potsikus, millele on kirjutatud "Honda", "Shell" või "Castrol" ei oma väga olulist tähendust, kõik nad määrivad ühtemoodi vastavalt nõuetele. Aga jõudu "Honda" õli ostmise ja tarvitamisega.
Riiulifirmal ja Hondal on see oluline vahe, et üks on kirje paberil ja ei vastuta oma võimalike sigaduste eest ja teine on Honda, või on neil sinu jaoks vahet, kui ei siis jõudu muidugi. Seda mida Honda toodab ei pea sa mulle rääkima, ma olen Honda autosid esinduses mõned aastad remontinud ja tean kes, Honda originaal õlisid toodavad/tootsid. Tegele u. 25 a. autode remondiga, oma Castroli edasimüüja õigusi ja siis tule mulle midagi, Hondast või määrdeainetest või nende tarnijatest või brändidest rääkima. Seniks jõudu veendumaks, kas SAE ja API on ainsad klassifikatsioonid ja näitajad, millest lähtuda, või on tootjatel ka oma standardid, millele õli peaks vastama.
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 26 Jaan 2017, 19:25
Postitas Macintosh
Shell, Castrol, Eni, BP, Total, Texaco, Motul, Motorex, Elf, Valvoline. Kas mõni nendest on riiulifirma? Üldiselt ma ei viitsi selle üle kembelda. Kui sulle tundub, et sa pead ilmtingimata Honda õli oma masinasse kallama siis lase aga käija.
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 26 Jaan 2017, 19:38
Postitas reimps
Kui firma toodangust lõviosa seisab enamiku oma elust kuskil riiulis, kas siis mitte polegi tegemist riiulifirmaga? Castrol ja teised sel juhul ju kõige ehtsamad riiulifirmad.
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 26 Jaan 2017, 20:19
Postitas Margusxx
Paraku on see selline idaeuroopa värk, et riiulil seisavad, enamus eurooplastest siiski kasutavad kvaliteetseid õlisid. Odavam on normaalset õli kasutada kui vändalaagreid ja saalesi lapata.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 26 Jaan 2017, 20:33
Postitas Madlobster
Macintosh kirjutas:
Miks on vaja õliostust selline voodoo teha. Õli ülesanne on määrida...
Kas õli 10w40 API SG antakse sulle potsikus, millele on kirjutatud "Honda", "Shell" või "Castrol" ei oma väga olulist tähendust, kõik nad määrivad ühtemoodi ...
Aga jõudu "Honda" õli ostmise ja tarvitamisega.
Kas kõik siin loetletud ja veel paljud muud õli margid on kõik täpselt samade omadustega? Vist ikka ei ole eks?
Jah ma tean, et Honda ei tooda õlisid ja kasutab näiteks (ma ei tea kelle omasi aga näiteks siis) Mobili õlisid ning müüb neid mõni eur kallimalt Honda sildi all.
Enne kui ta sinna oma sildi peale kleepis piinas ta oma mootoreid nende õlidega, võibolla üks tootja ei sobinud võttis teise ja piinas jälle, võibolla jälle ei sobinud ja õlitootja tegi muudatusi jne. Mingil hetkel Honda ütles, et see õli on tema nõuetega vastavuses ning sobib tema komponentidega sõlmis lepingu ning kleepis oma logo sinna peale. Selle jebimise eest ta küsibki tiba kõrgemat hinda. (Mind absoluutselt ei huvita, kas see õlivahetus maksab 26 euri või 43 euri, mind huvitab, et seal on sees õige õli.)
Õliteste on net otsast otsani täis, samade väärtustega õlid annavad testides väga erinevaid tulemusi. (ühes testis kaotas näiteks kuumas värvi ja viskoossuse, teises testis jälle oli esimest parem, sest määris paremini jne jne jne).
Regede manualid on ka väga erinevad. Osad ütlevad, et kasuta vaid "meie" õli. On see siis Honda või mis iganes. Osad tootjad panevad lisaks ka mõned tähised, et mis näitajatega õli peab olema. Mul auto manualis on isegi üles loetletud mõned erinevad õli tootjad ja nende tootjate õlimargid, mida soovitab kasutada.
Olen remontinud kaks mootorit kuulates müüja juttu, kui hää rasv temal ikka on.
Aga las ta olla, pole mõtet woodootada, küll ma selle õige või väärse rasva sinna sisse leian. See, et keegi mind tiba lihtsaks peab kui ma Honda logoga Mobil õli kallilt ostan ka ei häiri.
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 26 Jaan 2017, 20:51
Postitas jaan mmc
Macintosh kirjutas:
Shell, Castrol, Eni, BP, Total, Texaco, Motul, Motorex, Elf, Valvoline. Kas mõni nendest on riiulifirma? Üldiselt ma ei viitsi selle üle kembelda. Kui sulle tundub, et sa pead ilmtingimata Honda õli oma masinasse kallama siis lase aga käija.
Loe küsimus üle, seal küsiti valmistaja soovitusega asja, mul pole ka vaja kembelda aga mul ei ole ükskõik, kui keegi tahab adekvaatset infot ja sellele vastatakse stiilis, auto on auto, ratas on ratas või õli on õli ja vahet ei ole. Poleks vahet poleks meidki, on keegi tabavalt öelnud. Eskole Reimps. Parem spets lisanditega, aastaid riiulis kui baasõli mahutist otse purki, 0W60 megaracing kirjad peale ja baasõlihinnaga "aga sama heana" müüki.
Muuseas, venest leiti u. aasta tagasi nö. piraat õli villimis tehas, mis pakendas paljusid tuntud kaubamärke aga mäletamist mööda, mitte sõidukitootjate vaid õli tootjate nimede all, seega originaalis on piraadi ostmise võimalus kah väiksem.
Re: RE: Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 26 Jaan 2017, 22:34
Postitas Margusxx
joel kirjutas:
Automaailmas on Genuine GM oil kõige odavam poolsünt üldse. Kas see on nüüd parim võimalik õli Opelile selle kirja tõttu? Kusjuures küsin tõsimeeli ilma igasuguse ironiseerimiseta. Kas keegi teab, on see tegelikult ka GM soovituslik õli või on lihtsalt mingi suvaline õli "GM OEM" kirjaga purki valatud?
See on lihtsalt see õli millega on neid mootoreid testitud ja mis vastab tootja nõuetele. Kindlasti on paremaid õlisid opelile ja on ka kehvemaid aga seda õli kasutades on õlivahetuste välbad paigas, toleransid mootori sees on ka arvestatud selle õli järgi jne.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 26 Jaan 2017, 23:43
Postitas Macintosh
Madlobster kirjutas:
Aga las ta olla, pole mõtet woodootada, küll ma selle õige või väärse rasva sinna sisse leian. See, et keegi mind tiba lihtsaks peab kui ma Honda logoga Mobil õli kallilt ostan ka ei häiri.
Ma pidasin seda silmas, et Honda, Kawasaki, Suzuki, Toyota, Mitchubishi jms "toodetud" õlide leidmine Eesti poodidest pole lihtne ettevõtmine. Isegi mujal Euroopas jääd kitsikusse. See on peaosas ameeriklastele suunatud business. Euroopas valib tootja enamjaolt õlifirmast partneri ja osundab sellele. Kuni masuni oli Euroopas Hondale õli tarnijaks ja pakendajaks Mobil. Ameerikas Idemitsu Lubricants America.
Ülemöödunud talvel olin pea nädala gripiga kodus ja lugesin erinevat "jama" sealhulgas ka paari põhjaliku ülevaate sellest, mis on õli, millest koosneb, kuidas tomib ja millal toimimast lakkab. Lihtsamad lugemised, kui tahad teada, mis pagana asi see õli tegelikult on leaid siit: https://bobistheoilguy.com/motor-oil-101/
Siin on üks motentusiastist insener endale kõik üksipulgi selgeks teinud. Mõned väikemad vead on aga põhiosas on faktika õige: https://motorcycleinfo.calsci.com/Oils1.html
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 27 Jaan 2017, 20:35
Postitas Bruno
Madlobster kirjutas:
Macintosh kirjutas:
Madlobster kirjutas:
Neid õlide lisandeid ja spetsifikatsioone on nii kuradi palju. Lihtsam on mõni eur juurde panna ja täpselt õige õli osta.
Ma olen 99.99% kindel, et manual soovitab valida Honda Mootoriõli. Justkui Honda ise toodaks mootoriõli. Enam-vähem kõik tsiklitootjad jagavad saranseid soovitusi. Õlide vahetusest ja valikust on millegipärast tõeline religioon tehtud. Sind huvitavad täpselt kaks asja: et vastaks standardile (JASO MA ja/või API SG) ja oleks õige viskoossusega (10w40). Võid kindel olla, et kui ostad täna poest neljataktilise mootori tsikliõli, siis see mitte ainult vastab nendele strandarditele vaid on parem. Midagi muud vaadata pole vaja.
Tuntud putiik tõstis käed üles kui soovisin õli osta aga ainult juhul kui leiab täpse tehase vaste.
Ei kahtlegi, et sul on õigus samad andmed leidsin ka manualidest. Tiba mõtlen veel tootja üle (see turg on kirjum kui mehhiko laat)
"Honda VFR800 2008 user manual -
OIL RECOMMENDATION:
API classification: SG or higher except oils labeled as energy conserving on the circular API service label
Viscosity: SAE 10W-30
JASO T 903 standard: MA
Suggested Oil: Honda "4STROKE MOTORCYCLE OIL" or equivalent.
Your motorcycle does not need oil additives.
Use the recommended oil.
Do not use oils with graphite or molybdenum additives. They may adversely affect clutch operation.
Do not use API SH or higher oils displaying a circular API "energy conserving" service label on the container. They may affect lubrication and clutch performance.
Do not use non-detergent, vegetable, or castor based racing oils."
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 27 Jaan 2017, 21:14
Postitas Raskejuhus
Uskumatu,et on veel inimesi kes usuvad pakendeid
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 27 Jaan 2017, 21:17
Postitas Madlobster
Bruno kirjutas:
Madlobster kirjutas:
Macintosh kirjutas:
Ma olen 99.99% kindel, et manual soovitab valida Honda Mootoriõli. Justkui Honda ise toodaks mootoriõli. Enam-vähem kõik tsiklitootjad jagavad saranseid soovitusi. Õlide vahetusest ja valikust on millegipärast tõeline religioon tehtud. Sind huvitavad täpselt kaks asja: et vastaks standardile (JASO MA ja/või API SG) ja oleks õige viskoossusega (10w40). Võid kindel olla, et kui ostad täna poest neljataktilise mootori tsikliõli, siis see mitte ainult vastab nendele strandarditele vaid on parem. Midagi muud vaadata pole vaja.
Tuntud putiik tõstis käed üles kui soovisin õli osta aga ainult juhul kui leiab täpse tehase vaste.
Ei kahtlegi, et sul on õigus samad andmed leidsin ka manualidest. Tiba mõtlen veel tootja üle (see turg on kirjum kui mehhiko laat)
"Honda VFR800 2008 user manual -
OIL RECOMMENDATION:
API classification: SG or higher except oils labeled as energy conserving on the circular API service label
Viscosity: SAE 10W-30
JASO T 903 standard: MA
Suggested Oil: Honda "4STROKE MOTORCYCLE OIL" or equivalent.
Your motorcycle does not need oil additives.
Use the recommended oil.
Do not use oils with graphite or molybdenum additives. They may adversely affect clutch operation.
Do not use API SH or higher oils displaying a circular API "energy conserving" service label on the container. They may affect lubrication and clutch performance.
Do not use non-detergent, vegetable, or castor based racing oils."
Selle leidsin ise ka ja lisaks veel mingi tabeli, kus oli ära toodud millist viskoossust milliste tempide juures ja tundus, et 10w40 sobiks paremini.
Keerulisem on selle Do not use alaga. Average varuosapood ei tea samuti sellest osast suurt midagi.
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 27 Jaan 2017, 22:45
Postitas franz125
Pealkirjale vastav küsimus.
Mis kuradi päralt iga natukese aja tagant tekib mingi õli teema.Sisuliselt iga 4takt mootortsükkel oil kõlbab sisse panna ilma et mingi eriline katastroof juhtuks.
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 28 Jaan 2017, 00:35
Postitas Madlobster
franz125 kirjutas:
Pealkirjale vastav küsimus.
Mis kuradi päralt iga natukese aja tagant tekib mingi õli teema.Sisuliselt iga 4takt mootortsükkel oil kõlbab sisse panna ilma et mingi eriline katastroof juhtuks.
Use the recommended oil. Do not useoils with graphite or molybdenum additives. They may adversely affect clutch operation. Do not useAPI SH or higher oils displaying a circular API "energy conserving" service label on the container. They may affect lubrication and clutch performance. Do not usenon-detergent, vegetable, or castor based racing oils."
Sisuliselt on ka need Do not use oilid 4takt mootortsükkel oilid. Kuid Honda insener va jobukakk pole meite voorumist nõu küsinud ja ta ei tea, et sisuliselt võib kõike kasutada.
Peaks talle lingi saatma, las teeb manualid ringi, siis ei teki voorumitesse enam selliseid "pealkirjale vastavaid" küsimusi.
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 28 Jaan 2017, 01:22
Postitas Bastard
Nendele teemadele peaks vastama ühe lühendiga: RTFM
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 28 Jaan 2017, 01:42
Postitas Madlobster
Bastard kirjutas:
Nendele teemadele peaks vastama ühe lühendiga: RTFM
Ja need tsitaadid on su arust võetud Mõmmi aabitsast?
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 28 Jaan 2017, 20:52
Postitas urmas66
Madlobster kirjutas:
Jah ma tean, et Honda ei tooda õlisid ja kasutab näiteks (ma ei tea kelle omasi aga näiteks siis) Mobili õlisid ning müüb neid mõni eur kallimalt Honda sildi all.
Enne kui ta sinna oma sildi peale kleepis piinas ta oma mootoreid nende õlidega, võibolla üks tootja ei sobinud võttis teise ja piinas jälle, võibolla jälle ei sobinud ja õlitootja tegi muudatusi jne. Mingil hetkel Honda ütles, et see õli on tema nõuetega vastavuses ning sobib tema komponentidega sõlmis lepingu ning kleepis oma logo sinna peale. Selle jebimise eest ta küsibki tiba kõrgemat hinda. (Mind absoluutselt ei huvita, kas see õlivahetus maksab 26 euri või 43 euri, mind huvitab, et seal on sees õige õli.).
Ma arvan,et antud kontekstis Honda piinas oma mootorit üsna suvalise tootja kvaliteet õliga.Peale seda siis piinas hoopis õlitootjaid,et kes pakub nende ja nende omadustega õli meile, meie sildi all, kõige odavamalt.Privat label nimetatakse tootjate keeles seda asja.Kõik suurfirmad teevad selliseid trikke ja seda juba ammusest ajast.
Täna on paljud autotootjad just vastupidi konkreetse tootjaga lepingud teinud ja soovitavad just selle tootja, konkreetselt selle margi jaoks välja töötatud õli kasutada.Näide mul omast käest võtta,Škoda kasutab Castroli toodangut ja see on kirjas isegi mootori õlikorgil.Esinduse tegelane muidugi oskas mainida,et seda sama ettenähtud Castroli õli ,saab ainult neilt esindusest osta,sest nemad müüvad seda
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 28 Jaan 2017, 21:07
Postitas franz125
Me majas on ka seda müügis.Selline huvitav õli on ka meil müügis nagu ScaniaLDF seda on siis tarninud Mobil,Total,Shell jne.kellega parasjagu megadiil tehtud on.Nii et arvad et kui ostad nt.Shelli saad hoopis Totali.Vahva.
Järjekordne õliteema
Postitatud: 28 Jaan 2017, 21:23
Postitas urmas66
franz125 kirjutas:
Me majas on ka seda müügis.Selline huvitav õli on ka meil müügis nagu ScaniaLDF seda on siis tarninud Mobil,Total,Shell jne.kellega parasjagu megadiil tehtud on.Nii et arvad et kui ostad nt.Shelli saad hoopis Totali.Vahva.
Nii on.Volvol vahetus vahepeal õlitootja suht iga aasta.Mobil,Shell,Valvoline olid lausa järjest.Mis praegu on ei teagi,kasutame BP või Mobilit.
Järjekordne õliteema
Postitatud: 28 Jaan 2017, 21:56
Postitas JAWAmees
Macintosh kirjutas:
Pikk jutt...
Mac- soovitan vaadata
seda videot. IMO kõige demonstratiivsem katse,
mis näitab, et õlil ja õlil on erinevad määrdeomadused, olgugi, et standard on mitmelgi sama. Sama tegelane on nende õlidega ka teisi katseid teinud, tema kanalil natuke ringi vaadata(eeldusel, et pole probleeme vene keelega).