http://nagi.ee/photos/kolentin/21859339/in-set/364027/ point siis selles rattas...peale paagi aluse pole mul kuhugi suruda seda krdi akut...see istme alune on kole.sai tehtud nii kuna eelmine aasta lax kiirex nagu alati.pakkuge ideid kuhu see aku toppida.
Re: caferacerid ja rotikad jms
Postitatud: 02 Jaan 2013, 14:53
Postitas yeekim
Hoi!
Siin mingis tsikliteemas oli sama jama, polnud akut kuhugi panna.
Tuli siis mõttele mingid akuelemendid ratast mööda ära paigutada-oli vist 750 suzukiga seoses.
edu
Re: caferacerid ja rotikad jms
Postitatud: 02 Jaan 2013, 16:14
Postitas bitter
Poolraami vahele, numbri taha saad aku ära mahutada küll. Rotikas on ju niiehknaa kole, vahet pole, kui kaugel number paagist on. Mida kaugemal, seda vähem saad pori selga. Ja muide OEM-akudele on olemas ka väiksemad ja kergemad alternatiivid, Li-Ion, Li-Poly jne.
Re: caferacerid ja rotikad jms
Postitatud: 02 Jaan 2013, 16:52
Postitas pitbull
Aku hetkel ongi numbri taga.istme all aga tahan istmele täiesti tyhjax. ?.nagu olet õhus
Re: caferacerid ja rotikad jms
Postitatud: 02 Jaan 2013, 22:23
Postitas Martinez
yeekim kirjutas:
Hoi!
Siin mingis tsikliteemas oli sama jama, polnud akut kuhugi panna.
Tuli siis mõttele mingid akuelemendid ratast mööda ära paigutada-oli vist 750 suzukiga seoses.
Välismaal pannakse küll neid akupakke päris palju. Üks link kah sulle uurimiseks: http://www.customfighters.com/forums/sh ... p?p=877767
Meeldiv näha, et ikka tegeletakse rataste modifitseerimisega siinmail kuigi palju. Edu ja palju pilte!
Kellegil mõni paagi idee välja pakkuda? Ajaks taga praktilisemat poolt.Praegune originaal lahendus (2 paaki =25 liitrit) on selles suhtes kehva et ei pääse mootorile ligi. http://eng.rasketehnika.ee/kasutatud/au ... _missing=1