Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


arbs
Postitusi: 136
Liitunud: 07 Nov 2011, 11:55
Tsikkel: BMW R12100GS
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas arbs »

margus014 kirjutas:
arbs kirjutas:

Teab keegi mis otstarve on seisujala lülitis, et mida lülitab kui TDM ratas seiseab jala peal?

See lüliti on seal selle jaoks, et kui küljejalg on all, mootor töötab ja käigu sisse paned siis sureb mootor välja. Ohutuse eesmärgil, et küljejalg all söitma ei läheks.

Bro

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6748
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 684 korda
Tänatud: 443 korda

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas yeekim »

margus014 kirjutas:
arbs kirjutas:

Teab keegi mis otstarve on seisujala lülitis, et mida lülitab kui TDM ratas seiseab jala peal?

See lüliti on seal selle jaoks, et kui küljejalg on all, mootor töötab ja käigu sisse paned siis sureb mootor välja. Ohutuse eesmärgil, et küljejalg all söitma ei läheks.

Kusjuures mu praegusel maantepeletisel see lüliti puudub(originaalis ka pole)- esimest vasakkurvi on nats s**t võtta :roll:

Saadetud kettaga lauatelefonist!

eerikkarts
Postitusi: 631
Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas eerikkarts »

yeekim kirjutas:
margus014 kirjutas:
arbs kirjutas:

Teab keegi mis otstarve on seisujala lülitis, et mida lülitab kui TDM ratas seiseab jala peal?

See lüliti on seal selle jaoks, et kui küljejalg on all, mootor töötab ja käigu sisse paned siis sureb mootor välja. Ohutuse eesmärgil, et küljejalg all söitma ei läheks.

Kusjuures mu praegusel maantepeletisel see lüliti puudub(originaalis ka pole)- esimest vasakkurvi on nats s**t võtta :roll:

Siis soovitan selle panna juhul kui ta tummaks tehtud, krt kui ma suutsin jalgrattaga sellise käbla maha panna et vesi põlves ja nadal otsa ringi lonkasin, ei taha ette kujutada mis mootorrattaga saaks olema

Ja nii see Yamaha XT900Z FI (SuperTenere) sündiski:
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi

5Okuus856üheksa
Kasutaja avatar

vx800
Postitusi: 175
Liitunud: 12 Apr 2004, 21:13
Tsikkel: Zr7
Asukoht: tallinn-rapla / Jawa suzuki vx800 honda nx650 suzuki dr350 suzuki xf650 tdm850 zr7
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas vx800 »

Tere. Millist õli oma esiamortides kasutate? Manual annab mingi Suspensiol oil 01. Tegu siis 2000a rattaga. Veel huvitab mis pidi vedrud amortides on? Nimelt on vedrude üks pool nati koonuses. Lahti võttes oli ühel koonus all ja teisel üleval.

mees jääb alati iseendaks

Jocko

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas Jocko »

vx800 kirjutas:

Tere. Millist õli oma esiamortides kasutate? Manual annab mingi Suspensiol oil 01. Tegu siis 2000a rattaga. Veel huvitab mis pidi vedrud amortides on? Nimelt on vedrude üks pool nati koonuses. Lahti võttes oli ühel koonus all ja teisel üleval.

Ehh, ma ei usu, et sellisel kellaajal enam eriti kaineid vastuseid tuleb, aga loota ju võib. :bsmile: :bsmile:

Kasutaja avatar

margus014
Postitusi: 1017
Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
Tsikkel: Suzu DR-Z400
Asukoht: Viimsi
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas margus014 »

louis.de annab öli kohta sellise vastuse: 515 ML SAE 5W (seda siis üle amordi kohta).
Vedrude kohta jään vastuse völgu.

Kasutaja avatar

Teema algataja
nolev
Postitusi: 333
Liitunud: 30 Nov 2006, 20:08
Tsikkel: Raske riisiader
Asukoht: PÄRNUMAA
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas nolev »

Mina panin oma 1993.a isendile automaatkäigukasti õli ja töötab tänaseni väga super. Ega ma seda ise välja ei mõelnud vaid otsisn foorumitest ja väidetavalt kasutatakse seda õli mõningate Honda mootorrataste amortides tehase poolt. Hinnavõrdlus kroonides oli vist selline, et Castrol 1 L 180 kr, Valvoline 1 L 90 kr ja automaatkäigukastile mõeldud õli 1 L 50-60 kr. Hind oli sel hetkel määrav ja täna võin öelda, et praktilises elus töötab väga hästi. Õli oli vist mingi Erimelli õli, mille ostsin suvalisest autokauplusest.

Parem komistada uutel radadel, kui seista vanadel teedel! (crash)
Kasutaja avatar

Kalts
Postitusi: 335
Liitunud: 10 Sept 2008, 23:49
Tsikkel: TDM900, CRF250L
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas Kalts »

Ma olen proovinud samuti nii ATF'i kui ka tavalist 5W30 sünt. mootoriõli. Esimene neist oli tunde järgi "hõredam", teine "tihedam", aga ausalt öeldes vala sinna mida tahes, ega TDMi esiamort sellest paremaks lähe.

--
Vallo

Kasutaja avatar

margus014
Postitusi: 1017
Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
Tsikkel: Suzu DR-Z400
Asukoht: Viimsi
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas margus014 »

Siit saab kvalitetset amordiöli väga odavalt. Mootoriõli ka.
http://www.olimaailm.ee/ee/catalog/moto/motocycles

Kasutaja avatar

vx800
Postitusi: 175
Liitunud: 12 Apr 2004, 21:13
Tsikkel: Zr7
Asukoht: tallinn-rapla / Jawa suzuki vx800 honda nx650 suzuki dr350 suzuki xf650 tdm850 zr7
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas vx800 »

Ok nüüd on pea soovitustest ja netis tuhnimisest paks :) Eks peab usaldama oma kõhutunnet. Saaks need vedrud ka veel õieti paika. Manualides mis olen leidnud sellist amordisisu nagu minul ei ole. Teistel markidel on öeldud mis pidi vedrud käivad. Ise arvan, et koonusega ots peaks olema üleval kuna seal on toetuspind väiksem. Või on tegu mingite järelturu vedrudega.

mees jääb alati iseendaks
Kasutaja avatar

Motard.ee
Kaupmees
Postitusi: 90
Liitunud: 08 Apr 2010, 18:01
Asukoht: pirita tee 20 P-hoone Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 7 korda
Kontakt:

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas Motard.ee »

Kui vedru tihedam (raskem) osa panna ülesse väheneb vedrustamata osa mass, seega vähemalt teoorias peaks amort paremini toimima...

mootorrataste müük remont ja hooldus.
PIRELLI ja MITAS rehvid.
http://www.motard.ee/
Pirita tee 20 Tallinn
+372 55967775
Kasutaja avatar

budi
Postitusi: 64
Liitunud: 01 Mär 2010, 13:42
Tsikkel: TDM
Kontakt:

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas budi »

Tere
Kas keegi võiks öelda:
1) mis asi see on (TDM silindripeas):
Pilt
Lisan lingi, kuna ei taha millegipärast üles laadida
http://album.ee/node/26143747/50294823

2)Kas on veel võimalusi-kohti - jahutusvedeliku sattumiseks mootorisse peale silindri ja silindripea mikro- ja makropragude ja tihendite vahelt?
3) Leian siit äkki inimese, kes aitaks selle probleemi lahendamisel? (siinkohal olgu öeldud, et tehtud enne survetestid ja lihvimised ja mis iganes veel, kuid viga ei leitud)

Tänud juba ette!

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6748
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 684 korda
Tänatud: 443 korda

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Hei, mis on teisel pool, ehk kaanel samas kohas?

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!
Kasutaja avatar

budi
Postitusi: 64
Liitunud: 01 Mär 2010, 13:42
Tsikkel: TDM
Kontakt:

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas budi »

...eeee....kas mitte midagi? Seal käib peal üks kummist kork-kate vms.


Ivar99
Postitusi: 99
Liitunud: 11 Mär 2009, 19:48
Tsikkel: Ratastel klaver
Tänanud: 5 korda

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas Ivar99 »

Jahutusvedeliku plekist torupõlve pesa.

Meine Ehre heißt Treue

eerikkarts
Postitusi: 631
Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas eerikkarts »

Üldiseltkui on värske korralik O rõngast ja korralikult määrdega pesase istutatud ja ja pole liiga pika kruviga kinni tõmmatud (Kruvi jookseb põhja ja ei suru prekpõlve korralikult pessa) peab see ilusti jahutusvedelikku, midagi ei tohiks lekkida!
Kui jahutusvedeliku asemel kasutatud vett või pole vahetatud jahutusvedelikku siis kipub see avaus seal oksüdeeruma ja perfektselt sile pesa muutub poorseks mis ei tihenda juba piisavalt hästi ja vahelt hakkab immitsema jahutusvedelik, kuid mootorisse sealt ta ei satu!
Ainukene koht kust jahutusvedelik mootorisse sattuda võib läbi silindri ja silindripea tihndite! Muud võimakust pole!
Millest on oletus et vesi mootoris? Õlitase tõus? Üldiselt üsna levinuks probleemiks on pigem bensiini sattumine mootorisse

Ja minulgi peale värsket remont lõi peale ca paari tuhandet km lõi silindripea tihend läbi ja lekkis vett silindrisse ja tekitas surve jahutussüsteemi. Põhjuseks oli odava silindripea tihendi kasutamine, see mis tuli tihendi komplektiga kaasa. Kui vähegi võimalik tuleb kasutada originaal tihendeid sellistes tähtsates strateegilistes kohtades!

Ja nii see Yamaha XT900Z FI (SuperTenere) sündiski:
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi

5Okuus856üheksa

davidsoniharald
Postitusi: 1488
Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
Tsikkel: GasGas EC300
Asukoht: Eesti, mu kodu.
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 7 korda
Kontakt:

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas davidsoniharald »

Ma ei välistaks praoga hülssi, sest minu TDMil just nii see oli. Pragu tuli nähtavale alles peale silindri üle puurimist. Viga andis tunda endast jahutusvedeliku aeglase kao läbi, mille põhjuseks arvasin samuti olevat tihendi suremise. Otseselt jahutusvedelik karterisse ei voolanud.

Mul isegi vedelb üks TDMi plokk koos terve hülsiga kodus, võin niisama ära anda kui vaja. Hülsi vahetamine on väike asi. Esimeses remontmõõdus (+0,050mm).

Kasutaja avatar

budi
Postitusi: 64
Liitunud: 01 Mär 2010, 13:42
Tsikkel: TDM
Kontakt:

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas budi »

Hülsidki said lihvi ja sealt nagumidagi välja ei loe - tunduvad kui uued seest. AMK arvates võib viga olla silindris olevates pragudes -mis arvatavasti hülsside lihvimisel tekkisid - kuid see pragu pole mitte kuidagi ühenduses hülsi endaga. Ehk siis, sealt ei saa vedelik mootorisse kuidagi minna.
Proovida ju võiks kui üle on, kuid kas pole mitte nii, et kui vahetada hülsid, siis tuleks vahetada ka kolvid?
Vedeliku kadu on suht kiire - viimati sai paisupaagi tühjaks (võibolla mitte tervet süsteemi) ca 100km´iga! Survet sisse nagu ei tekiks. Tihendit vahetatud väidetavalt kaks korda


eerikkarts
Postitusi: 631
Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas eerikkarts »

kusjuures XTZ ja TDM'i paisupaagist ma pole õieti aru saanudki, see paak ainult täitub kuid tühjaks ta ei lähe!ehk siis paisupaagist tuleb üks voolik mis läheb jahutusvedeliku sissevalamise korgi juurde kust see vedrukork ülerõhu e.vedeliku liig paisumisel lihtsalt laseb selle paisupaaki ja seal paagis see vedelik lokusb igaviku. Kui mõõdukalt oled seda vedelikku sisse kallanud oma süsteemi siis sinna ei tule suurt midagi sisse. Ei mõista milleks seal Max ja min kriipsud... Paaki ise ei asu kõrgemas punktis kah et sealt vedelik tagasi süsteemi jookseks tühjenemisel. Arusaamatu kuidas see tühjaks jookseb?

Kolvi vahetamise vajadus sõltub hülsi mõõdust. Ja üldiselt hülsid puuritakse ja hoonitakse kolvide järgi mõõtu.

Ma nagu ikkagi aru ei saanud, sa avastasid õli vahetades enda mootorist kreemjast ollust? Või sul kaob lihtsalt vedelik? ja arvad et läheb mootorisse? Kui lihtne vedeliku kadu ma vaataksin väljaspoolt! Kusjuures tüüpiline koht ongi seal plekpõlv mis läheb silindripeasse, ja immisev vedelik lihtsal kuumal silindril aurustub ära. Alles jääb justkui roosa/valge/sinakas pilbrjas jääk sültuvalt jahutusvedeliku värvist.
Kui vedelik kaob silindrisse ehk põleb ära, see puhastab silindri tahamast siis vaata üle küünlad üks küünaldest peaks välja nägema puhtam kui teine.Samas kui vedelik satub silindrisse siis ka tekib rõhk veesüsteemim mis aga suht kindlalt täidab sul paisupaagi vedelikuga!

Ja nii see Yamaha XT900Z FI (SuperTenere) sündiski:
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi

5Okuus856üheksa

davidsoniharald
Postitusi: 1488
Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
Tsikkel: GasGas EC300
Asukoht: Eesti, mu kodu.
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 7 korda
Kontakt:

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas davidsoniharald »

eerikkarts kirjutas:

Kui vedelik kaob silindrisse ehk põleb ära, see puhastab silindri tahamast siis vaata üle küünlad üks küünaldest peaks välja nägema puhtam kui teine.Samas kui vedelik satub silindrisse siis ka tekib rõhk veesüsteemis mis aga suht kindlalt täidab sul paisupaagi vedelikuga!

Vot ei ole asjad alati päris nii. Minul ei tekkinud mingit üleliigset rõhku jahutussüsteemi ja mullikesi ka ei ajanud kuskilt välja. Jahutusvedelik immitses silindrisse siis kui mootor ei käinud. Hästi natukese haaval. Keema ei läinud ka ennem kui pool süsteemi oli tühi ja liiter mahtus juurde. Lihtsalt iga kord käivitades vasak silinder puterdas natuke aega, kuni jahutusvedelikust lahti sai ja käima hakkas. Vasak küünal oli nagu pestud võrreldes paremaga.

budi kirjutas:

AMK arvates võib viga olla silindris olevates pragudes -mis arvatavasti hülsside lihvimisel tekkisid - kuid see pragu pole mitte kuidagi ühenduses hülsi endaga. Ehk siis, sealt ei saa vedelik mootorisse kuidagi minna.

Kus need praod on täpselt? Pilti saad teha? Kas mootor hakkas kuumaks ka minema või milles su probleem väljendus peale paisupaagi tühjenemise? Krt ma prooviks külma mootori jahutussüsteemi ära survestada ja siis laseks ööpäeva rahulikult rõhu all olla ja siis vaataks, kuhu vedelik jooksnud on.

eerikkarts kirjutas:

kusjuures XTZ ja TDM'i paisupaagist ma pole õieti aru saanudki, see paak ainult täitub kuid tühjaks ta ei lähe!ehk siis paisupaagist tuleb üks voolik mis läheb jahutusvedeliku sissevalamise korgi juurde kust see vedrukork ülerõhu e.vedeliku liig paisumisel lihtsalt laseb selle paisupaaki ja seal paagis see vedelik lokusb igaviku. Kui mõõdukalt oled seda vedelikku sisse kallanud oma süsteemi siis sinna ei tule suurt midagi sisse. Ei mõista milleks seal Max ja min kriipsud... Paaki ise ei asu kõrgemas punktis kah et sealt vedelik tagasi süsteemi jookseks tühjenemisel. Arusaamatu kuidas see tühjaks jookseb?

Radika kord laseb soojenedes ülerõhu välja ja kui süsteem jahtub, siis tekib seal vaakum ja paisupaagist imetakse vedelik tagasi (radika korgil on mõlemat pidi klapid). Selle pärast peabki paisupaagi vooliku ots olema allpool vedeliku tasapinda.
Pildil näha oleval radika korgil on see suur klapp see, mis rõhku süsteemis hoiab ja seal keskel on näha see väike klapp, mis kaudu välja paisunud vedelik tagasi imetakse.

Pilt
Päriselt on suht savi tegelikult see tagasi imemine, sest vedeliku soojuspaisumine on marginaalne. See rohkem selleks, et kui ratta mingi ime läbi mulisema ajad, siis kogu vedelik maha ei jookseks ja pärast saaksid koju sõita.


arbs
Postitusi: 136
Liitunud: 07 Nov 2011, 11:55
Tsikkel: BMW R12100GS
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas arbs »

Tekkis paar küsimust kuna olen suhteliselt värske TDM omanik:
1.Kas õli taset vaadata toejala peal või püstises asendis?

  1. Kuidas kontrollida ventilaatori toimimist ilma et mootorit kuumaks ajada nn. kuivalt?
    3.Kas on mõtete paigaldada õli tulukest ja milline sobiks nagu siin tehtud?

    Või suudab isegi keegi teha järgi videos näidatud vahemuhvi(ei ole jooniselt täpseid mõõte näha)
Kasutaja avatar

TDM
Postitusi: 349
Liitunud: 28 Juun 2005, 00:55
Tsikkel: TDM 850 3VD, CRF250L, Gas280
Asukoht: Keila

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas TDM »

arbs kirjutas:

Tekkis paar küsimust kuna olen suhteliselt värske TDM omanik:
1.Kas õli taset vaadata toejala peal või püstises asendis?

  1. Kuidas kontrollida ventilaatori toimimist ilma et mootorit kuumaks ajada nn. kuivalt?
    3.Kas on mõtete paigaldada õli tulukest ja milline sobiks nagu siin tehtud?

    Või suudab isegi keegi teha järgi videos näidatud vahemuhvi(ei ole jooniselt täpseid mõõte näha)

1.Ikka püstises asendis ja kui õigesti mäletan siis sooja mootoriga.
2.Ventika anduri pealt juhtmed kokku ja voila(või siis ei).
3.Mina sellel tulukesel mingit mõtet ei näe, parem kontrolli õli!
Katsu otsida, see anduri teema on juba läbi jooksnud!
Kõige parem on endale manual sebida ja kõik küsimused saavad vastuse! :bsmile:

Ei midagi . . . peale tuule!
Kasutaja avatar

Jonc
Postitusi: 91
Liitunud: 07 Aug 2006, 10:08
Tsikkel: TDM 850, LC4 adv

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas Jonc »

Kasutaja avatar

margus014
Postitusi: 1017
Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
Tsikkel: Suzu DR-Z400
Asukoht: Viimsi
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas margus014 »

Kasutaja avatar

budi
Postitusi: 64
Liitunud: 01 Mär 2010, 13:42
Tsikkel: TDM
Kontakt:

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas budi »

Et mida teha, kui pole kindel klapi patjade (pad) ja tõstjate (lifter) täpsetes endistes asukohtades? Sain mootori lahtiselt ja nüüd probleem, et kuidas kokku panna...


eerikkarts
Postitusi: 631
Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas eerikkarts »

Muud midagi kui võtad peenema seibi ja katse eksituse meetodil hakkad tuvastama klappide vahesid. Kõigepealt määra enda jaoks ära milliseid kübarat millise klapi juures kasutad (need kübarad millega sa klapi seibi katad nö), sest need ka võivad sajadikke erineda paksuselt, seega kindla paksusega seib võib teise kübara alla anda hoopis teise klapivahe.
Tuvastad klapivahe ühekaupa ära ja vastavalt siis väikse rehkenduse meetodil saad teada milline seib kuhu peaks minema

Ja nii see Yamaha XT900Z FI (SuperTenere) sündiski:
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi

5Okuus856üheksa

arbs
Postitusi: 136
Liitunud: 07 Nov 2011, 11:55
Tsikkel: BMW R12100GS
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas arbs »

Väga hea joonis aga teab keegi kus siin sellist andurit müügil on?


arbs
Postitusi: 136
Liitunud: 07 Nov 2011, 11:55
Tsikkel: BMW R12100GS
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas arbs »

TDM kirjutas:
arbs kirjutas:

Tekkis paar küsimust kuna olen suhteliselt värske TDM omanik:
1.Kas õli taset vaadata toejala peal või püstises asendis?

  1. Kuidas kontrollida ventilaatori toimimist ilma et mootorit kuumaks ajada nn. kuivalt?
    3.Kas on mõtete paigaldada õli tulukest ja milline sobiks nagu siin tehtud?

    Või suudab isegi keegi teha järgi videos näidatud vahemuhvi(ei ole jooniselt täpseid mõõte näha)

1.Ikka püstises asendis ja kui õigesti mäletan siis sooja mootoriga.
2.Ventika anduri pealt juhtmed kokku ja voila(või siis ei).
3.Mina sellel tulukesel mingit mõtet ei näe, parem kontrolli õli!
Katsu otsida, see anduri teema on juba läbi jooksnud!
Kõige parem on endale manual sebida ja kõik küsimused saavad vastuse! :bsmile:

Küsimus ventika kohta, et kus täpselt asub andur mis paneb ventika tööle(radika peal on temp. tule andur, seda tean)

Kasutaja avatar

margus014
Postitusi: 1017
Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
Tsikkel: Suzu DR-Z400
Asukoht: Viimsi
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas margus014 »

termostaadikopsiku küljes.


arbs
Postitusi: 136
Liitunud: 07 Nov 2011, 11:55
Tsikkel: BMW R12100GS
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas arbs »

margus014 kirjutas:

termostaadikopsiku küljes.

Kus see kopsik täpselt asub

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”