34. leht 59-st
Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?
Postitatud: 20 Mär 2010, 23:16
Postitas Jyrka
Nyyd on õlide valik ka nii lai ja eximis võimalus suur. Kõige kindlam ja kainem varjant ise kõik läbi proovida nagu kilplased. Aga ise olen kasutanus ja soovitan piduriõli. See on selline ligilähedalene vastik piiritusõli mis peseb vana sita välja ja imbub ilusti trossi kiudude vahele, nii et kylm ei tee trossi kangemax (mis osade õlide puhul võimalik). Kui spets õlitus agregaati pole, võta plast pudel, korgi sisse auk puuriga, et trossi ots sisse lähex, natu mäkaiverit ja pressi niikaua kuni alt yx kohus õli välja voolab(samal ajal liigutad ka trossi kõris edasi-tagasi).Ja võid kindel olla, et kergemat trossi liikumist ei paku yxki spets reklaamitud õli.
Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?
Postitatud: 21 Mär 2010, 00:26
Postitas mella
uusi trosse pole vaja õlitada
Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?
Postitatud: 21 Mär 2010, 09:11
Postitas mx77
tenter kirjutas:Õlitamiseks on mõttes kasutada kas Motip PTFE universaalõli, või Valvoline Multi Spray 1299. Mida arvate? Kas mingi relvaõli ei oleks parem?
Motip PTFE-ga endal ainult head kogemused. Määrimisomadused püsivad kauem, kui 1299-l.
Juhul kui uusi trosse hangite soovitan järgmist mudelit:
http://www.denniskirk.com/jsp/common/im ... 39&imgId=0
Ise kasutan ja jube mugav on selle sisseehitataud määrimisjunni kaudu pärast ige pesu ka tross ära määrida ilma midagi lahti kiskumata.
Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?
Postitatud: 21 Mär 2010, 09:13
Postitas mx77
Jyrka kirjutas:Nyyd on õlide valik ka nii lai ja eximis võimalus suur. Kõige kindlam ja kainem varjant ise kõik läbi proovida nagu kilplased. Aga ise olen kasutanus ja soovitan piduriõli. See on selline ligilähedalene vastik piiritusõli mis peseb vana sita välja ja imbub ilusti trossi kiudude vahele, nii et kylm ei tee trossi kangemax (mis osade õlide puhul võimalik). Kui spets õlitus agregaati pole, võta plast pudel, korgi sisse auk puuriga, et trossi ots sisse lähex, natu mäkaiverit ja pressi niikaua kuni alt yx kohus õli välja voolab(samal ajal liigutad ka trossi kõris edasi-tagasi).Ja võid kindel olla, et kergemat trossi liikumist ei paku yxki spets reklaamitud õli.
Pidurivedelikud ei põhine juba viimased 30 aastat piiritusel. Revideeri oma teadmisi!
Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?
Postitatud: 21 Mär 2010, 09:18
Postitas mx77
tenter kirjutas:Tere. Mure selline - otsustasin vahetada tsiklil kõik trossid välja arvatud kuumkäivitustross. Küsimus siis selline - kas on soovitatav või peab uusi trosse enne paigaldamist õlitama, või piisab täiesti tehase poolt tehtud õlitamisest?
Kuumkäivitustrossi osas soovitan seda päris tihti karpa juurest lahti keerata, plunzer puhastada ja määrida. Nimelt kipub vesi pesemisel piki kuumkäivitustrossi karpasse jooksma ja olen näinud päris mitut ratast, millel see plunzer karpasse kinni roostetanud on ja selle lahti ja kätte saamine on pain in the ass. Samas soovitan selle plastmassist mutri karpa küljes ära vahetada alumiiniumist julla vastu (saab näit. Allrightist) see plastjunn on nii tobeda mõõduga, millele ei pääse normaalselt ühegi võtmega ligi ja kuna ta on ka plastist läheb imekiiresti ümmarguseks.
Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?
Postitatud: 21 Apr 2010, 00:30
Postitas RS2000
Tere,
Mõned küsimused Kawasaki KX 85 kohta. Millist käigukasti õli soovitate ? Ise olen pannud sama õli mis bensiini sissegi (Teboil), kas nii üldse tohib ? Ja bensiini sisse soovitatakse vist täissünt., või sobib ka täitsa tavalist tanklates müüdavat odavat Teboili panna ?
Öelge kas selline asi on normaalne, kui tõmbad keti tagahammakalt eemale siis hammaste ja keti vahele jääb mingi 1-1,5 cm suurune vahe (keskelt on kett suht pingul juba)? Olen kuulnud et nii tõmmates peaks see vahe jääma väga väike, niiet mul tuleks mõelda keti vahetusele?
Head ketimääret äkki oskate ka soovitada? Ostsin Silkolene, aga no kui peale lased ja üks kord sõitmas ära käid, siis on seal ikka väga jubedalt kruusa ja liiva küljes.
Saan ma midagi koduste vahenditega oma Kawa amortide heaks teha ?
Aitäh. 
Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?
Postitatud: 21 Apr 2010, 08:25
Postitas mella
teboili ei paneks isegi bensiini sisse. aga minuteada 2T tsikli käigukasti küll seguõli ei käi. Osadel käib GL4 või GL5, osadel tavaline 4T mootoriõli.
Esiteks pole normaalne, et kett on keskelt pingul!Peab olema mõõdukalt lõtv. Kui lõtv, on igal tsiklil erinev. pingul ketiga kuluvad hammakad ja kett kiiresti ning võid hävitada veovõlli laagrid. Ketti võiks vahetada, kui tahapoole tagumiselt ketirattalt tõmmates tuleb üle poole hamba nähtavale.
Hea ketiõli on Motul Offroad või Valvoline Synth. Need ei kleebi liiva.
Kui sa oled just nii tark, kui sa siin välja lased paista, siis mina sinu asemel amorte ise ei näpiks.
RS2000 kirjutas:Tere,
Mõned küsimused Kawasaki KX 85 kohta. Millist käigukasti õli soovitate ? Ise olen pannud sama õli mis bensiini sissegi (Teboil), kas nii üldse tohib ? Ja bensiini sisse soovitatakse vist täissünt., või sobib ka täitsa tavalist tanklates müüdavat odavat Teboili panna ?
Öelge kas selline asi on normaalne, kui tõmbad keti tagahammakalt eemale siis hammaste ja keti vahele jääb mingi 1-1,5 cm suurune vahe (keskelt on kett suht pingul juba)? Olen kuulnud et nii tõmmates peaks see vahe jääma väga väike, niiet mul tuleks mõelda keti vahetusele?
Head ketimääret äkki oskate ka soovitada? Ostsin Silkolene, aga no kui peale lased ja üks kord sõitmas ära käid, siis on seal ikka väga jubedalt kruusa ja liiva küljes.
Saan ma midagi koduste vahenditega oma Kawa amortide heaks teha ?
Aitäh. 
Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?
Postitatud: 21 Apr 2010, 08:47
Postitas ainarh
Amordi timmimiseks otsi endale kuskilt kindlasti selle manual. See on praktiliselt kõigega, kui ise ei oska, loe raamatust või vii kellegi juurde, kes oskab. Samas, mida kodus võimalik teha oleks, on õlivahetus amordil, aga selle jaoks pead amordi ikkagi alt ära võtma. Eeldan, et see on siis vedru/õhk/õli amort. Esmalt lased ventiilist õhu välja. Keerad korgid maha, kallad vana õli välja silindrist ja siis uus asemele. Muidugi uue õli kogus peab õige olema, oleneb kas tihendid amordil on korralikud või mitte, kui need juba varem läbi andsid, pead ikkagi välja võetud kogusest rohkem uut õli sisse kallama, aga kui liiga palju jällegi tagasi paned siis amordi käik jääb lühemaks ja siis lõpuks pumpad amorti õhu ka tagasi. Olen ise vahetanud õli amordil, millel oligi autoventiil. Motopoest leiad ka kindlasti õiget amordiõli 5W või selline lahja see on.
Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?
Postitatud: 21 Apr 2010, 09:07
Postitas Heinz36
Kui jutt käib tagaamordist,siis miks lämmastik (just lämmastik,mitte õhk!!!!) õlivahetuseks välja lasta? Aga kui jutt esiamortidest,siis neil on ventiilid ÕHUTAMISEKS ehk üleliigse rõhu eemaldamiseks. Igal juhul soovitan muretseda manuali,kus on kirjas mis õli kuhugile käib ja kuidas ja kui palju õli panna. Näiteks endal kunagi alguses juhtunud selline asi,et panin tagaamorti vähem õli ja siis jäi sisse nn."õhupadi",mis lõi hüppelt maandudes rõngastihendi seest välja ja....
Õlidest:segusse-kahetaktilise mootori õli(ise kasutan Motorex CROSS POWER 2T);käigukasti 10w40;esiamort 10w;tagaamort 5W.
Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?
Postitatud: 21 Apr 2010, 10:56
Postitas mella
Heinz36 kirjutas:selline asi,et panin tagaamorti vähem õli ja siis jäi sisse nn."õhupadi",mis lõi hüppelt maandudes rõngastihendi seest välja ja.... 
Ise ka usud seda juttu? Õhupadi küll seda tihendit välja ei löö. Õhku annab lihtsamini kokku suruda kui õli. Pigem sa hüppasid amordi lihtsalt põhja.
Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?
Postitatud: 21 Apr 2010, 11:11
Postitas Heinz36
mella kirjutas:
Ise ka usud seda juttu? Õhupadi küll seda tihendit välja ei löö. Õhku annab lihtsamini kokku suruda kui õli. Pigem sa hüppasid amordi lihtsalt põhja.
Mulle vähemalt nii selgitati
,kuid põhiline point oligi asja juures tookord see,et amorti sai pandud vähem õli,mille tulemusena lõi rõngastihendi ära(vahet pole kas asja tingis amordi põhjaminek või õhk....).Aga eks me kõik pea oma kooliraha maksma-igatahes järgmiste amortidega olen lähtunud manualist ja midagi sarnast pole enam kogenud....
Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?
Postitatud: 22 Apr 2010, 00:00
Postitas MX4FUN
[quote="RS2000"]Tere,
Mõned küsimused Kawasaki KX 85 kohta. Millist käigukasti õli soovitate ? Ise olen pannud sama õli mis bensiini sissegi (Teboil), kas nii üldse tohib ? Ja bensiini sisse soovitatakse vist täissünt., või sobib ka täitsa tavalist tanklates müüdavat odavat Teboili panna ?
Öelge kas selline asi on normaalne, kui tõmbad keti tagahammakalt eemale siis hammaste ja keti vahele jääb mingi 1-1,5 cm suurune vahe (keskelt on kett suht pingul juba)? Olen kuulnud et nii tõmmates peaks see vahe jääma väga väike, niiet mul tuleks mõelda keti vahetusele?
Head ketimääret äkki oskate ka soovitada? Ostsin Silkolene, aga no kui peale lased ja üks kord sõitmas ära käid, siis on seal ikka väga jubedalt kruusa ja liiva küljes.
Saan ma midagi koduste vahenditega oma Kawa amortide heaks teha ?
Aitäh.
Käigukasti oleks siiski sovitav panna spets käigukasti õli,sest mootoriõli ja käigukasti õlide määrimisomadused on erinevad.Kui paned tavalist mootoriõli käigukasti,siis esmalt kannatab just sidur.Üldiselt on praktika näidanud,et mootoriõli käigukastis ja siduri libisemisest lahti ei saa.Bensiini sisse on ka ikka hea ,kui paned korraliku 2T õli.Sae õliga ikka läheb väga kalliks hiljem vahetada kepsulaagreid,väntvõllilaagreid ja kolbe-silindreid.
Kett on siis ikka megakulunud ,kui saad ketirattalt nii kaugele tõmmata.Kett ei tohi olla väha pingul,sest muidu hüppelt maandudes võib isegi vedava ketiratta koos käigukasti võlliga maha murda. Motul on hea ketiõli. Samas vahepeal oli ramos müügil ka shell ketiõli.See sobib just siis ,kui sõidad poriga (näiteks piksepinil).Shell ketiõli peale pannes pead laskma määrdel kuivada vähemalt 15 min. , enne,kui sõitma lähed.Kui lähed kohe ,siis liimib kogu liiva keti külge ja sööb veel kiiremini keti ära.Muide,see shelli ketiõli näeb kole välja keti peal....nagu mingi valge tavott,kuid see kaitseb tõesti hästi ekstreemsestes oludes.Olen võrrelnud teiste ketiõlidega samas olukorras keti vastupidavust ja kõigeparemini pidas just Shell-iga vastu.Kõige viletsam oli see kallim motorex õli.Motorex-iga oli peale 10 min sõitu kett täiesti kange(liikus jubedalt raskelt lülidest).Ei teagi,kuhu see õli kadus.Praegu muidugi kiidan ka motul õlisi.Motul ketiõli pole pori ja liiva sees katsetanud.See et pärast sõitu on keti küljes kruusa ja liiva ei tähenda veel,et see on kehv ketiõli.Lased cleanerit peale,puhastad ära ja uuesti õli peale ja asi korras.
Amortide heaks ei saa ise eriti muud teha,kui neis õli vahetada .olen pannud nii ette,kui ka taha 5W .Muidu on amordiõlisi müügil alates 2,5 ; 5 ; 7,5; 10 jne. Esiamortides õli tase paikapanek on proovimise teel.Kui ikka põhja lööb,siis tuleb õli juurde panna ja kui ikka jäik on ja ei tööta,siis õli kogust vähendada. Kawal oli 40 kg poisil esiamortide õlitase ( kui esiamort on täielikult kokkusurutud asendis) ülemisest äärest mõõdetuna 11,5 cm. Kahjuks ei mäleta milliliitrites õli kogust.
Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?
Postitatud: 22 Apr 2010, 00:11
Postitas MX4FUN
Kui jutt käib tagaamordist,siis miks lämmastik (just lämmastik,mitte õhk!!!!) õlivahetuseks välja lasta? Aga kui jutt esiamortidest,siis neil on ventiilid ÕHUTAMISEKS ehk üleliigse rõhu eemaldamiseks. Igal juhul soovitan muretseda manuali,kus on kirjas mis õli kuhugile käib ja kuidas ja kui palju õli panna. Näiteks endal kunagi alguses juhtunud selline asi,et panin tagaamorti vähem õli ja siis jäi sisse nn."õhupadi",mis lõi hüppelt maandudes rõngastihendi seest välja ja....
Õlidest:segusse-kahetaktilise mootori õli(ise kasutan Motorex CROSS POWER 2T);käigukasti 10w40;esiamort 10w;tagaamort 5W.
Just nimelt tuleb enne amordi lahtivõtmist lämmastik välja lasta.Mittemingil juhul ei tohi hakata surve all amorti lahti võtma.See võib olla eluohtlik. Selle PEAB välja laskma,sest kuidas saad muidu amordi ilusti täita õliga nii,et ei jääks õhku sisse.Tagumine amort läheb korralikult õli täis...sinna ei tohi jääda ainsatki tühikut.Hilejem täidetakse LÄMMASTIKUGA , mitte suruõhuga.Amordil on suur vahe sees,kui on lämmastik ,mitte õhk.Läämastik läheb sisse suure rõhu all(kawal oli vist 10 ATM ...142 PSi ).
Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?
Postitatud: 22 Apr 2010, 00:40
Postitas chief
Ise ka usud seda juttu? Õhupadi küll seda tihendit välja ei löö. Õhku annab lihtsamini kokku suruda kui õli. Pigem sa hüppasid amordi lihtsalt põhja.[/quote]
Esiteks vedelikke pmst. üldse ei anna kokku suruda ja lööb kokkusurutud õhuga väga edusliselt selle tihendi välja.
Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?
Postitatud: 22 Apr 2010, 22:20
Postitas saqu
chief kirjutas:chief kirjutas:Ise ka usud seda juttu? Õhupadi küll seda tihendit välja ei löö. Õhku annab lihtsamini kokku suruda kui õli. Pigem sa hüppasid amordi lihtsalt põhja.
Esiteks vedelikke pmst. üldse ei anna kokku suruda ja lööb kokkusurutud õhuga väga edusliselt selle tihendi välja.
Sinu jutt näitlikult ja ümberseletatult kõlaks:
Kukud palja peaga vastu asfalti ja vigastused on väiksemad, kui kiivriga samas olukorras!

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?
Postitatud: 24 Apr 2010, 03:46
Postitas chief
Vägevad võrdlused sul jah
soovitaks sul ennast konkreetse teemaga rohem kurssi viia.
Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?
Postitatud: 27 Apr 2010, 21:53
Postitas 2stroketaliban
Päris paha on lugeda nõuandeid krossimootorratta tagaamordi "remondist".Tegelikult tegelased kes tahavad amorti õhuga täita ja tihendeid surve all vahetada ei tohiks nii avalikult sel teemal üldse sõna võtta, või kui, siis vaid küsiva tooniga.Ei taha kedagi solvata selle ütlemisega aga enne natuke uurige kui hakkate lampi soovitama mingeid uuemaid võtteid 
Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?
Postitatud: 28 Apr 2010, 18:18
Postitas tenter
Tere. Probleem selline- purunes mootori tähiku taga olev veovõlli laager. Mis võiks olla laagri enamlevinud purunemise põhjusi. On see miskitpidi keti pingutuses kinni, või põhjustab seda väljaveninud kett- kord liiga pingul kord parajalt lõtv? Rattaks Honda CRF250R 2007. Käigukasti õli vahetatud iga 6-7 sõidutunni järel. Tänud vastajatele.
Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?
Postitatud: 28 Apr 2010, 19:11
Postitas mx77
Kõige tõenäolisem on siiski liigpingul kett. Ei ole muidu eriti kuulnud selle laagri purunemisest.
Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?
Postitatud: 29 Apr 2010, 09:33
Postitas kaval
tenter kirjutas:Tere. Probleem selline- purunes mootori tähiku taga olev veovõlli laager. Mis võiks olla laagri enamlevinud purunemise põhjusi. On see miskitpidi keti pingutuses kinni, või põhjustab seda väljaveninud kett- kord liiga pingul kord parajalt lõtv? Rattaks Honda CRF250R 2007. Käigukasti õli vahetatud iga 6-7 sõidutunni järel. Tänud vastajatele.
pingul kett ja palju töötunde,võimalik,et simmer ja puks ka läbi
Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?
Postitatud: 01 Mai 2010, 22:37
Postitas Merca
Tere!
Mul ostetud Motorexi Cross Power 2T õli, kus kirjas, et sobib seguõliks ja märgsidurile. Siin vilksas mitu korda läbi, et seguõli ei sobi sidurile, hakkab libisema. Poisi 50-ne KTM, neil sidur niigi paras peavalu. Pole veel uut õli proovinud.Kas ikka tasuks või peaks loobuma?
Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?
Postitatud: 02 Mai 2010, 05:49
Postitas mella
Kas see 50-ne on käikudega või automaat?
Mida tsikli kasutusjuhend õli kohta ütleb?
Merca kirjutas:Tere!
Mul ostetud Motorexi Cross Power 2T õli, kus kirjas, et sobib seguõliks ja märgsidurile. Siin vilksas mitu korda läbi, et seguõli ei sobi sidurile, hakkab libisema. Poisi 50-ne KTM, neil sidur niigi paras peavalu. Pole veel uut õli proovinud.Kas ikka tasuks või peaks loobuma?
Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?
Postitatud: 02 Mai 2010, 17:59
Postitas Merca
50s-d ktm-id vist kõik automaadid? Manuaalis seguõliks seesama,1:60. Täna proovisin, tossab, mis hirmus! Purk ütleb: max 1:100. Kuidas seda mõista?
Karterisse manuaalis Motorex Topspeed 4T 15W50. Otsin selle, ei hakka katsetama.
Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?
Postitatud: 02 Mai 2010, 22:36
Postitas mella
Merca kirjutas:50s-d ktm-id vist kõik automaadid? Manuaalis seguõliks seesama,1:60. Täna proovisin, tossab, mis hirmus! Purk ütleb: max 1:100. Kuidas seda mõista?
Karterisse manuaalis Motorex Topspeed 4T 15W50. Otsin selle, ei hakka katsetama.
Kui manuaal ütleb 1:60, siis tuleb ka 1:60 panna. Kui tossab, on kas vilets õli või
valesti kalkuleeritud segu. Peaks tulema 1L bensiini kohta 16 ml õli.
Karterisse võid panna mõnda kvaliteetset 4T täissünt õli. JASO MA/API SG/ACEA A3 peaks peal olema.
Castrol, Motul, Motorex..
Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?
Postitatud: 03 Mai 2010, 01:08
Postitas virkostein
mella kirjutas:Merca kirjutas:50s-d ktm-id vist kõik automaadid? Manuaalis seguõliks seesama,1:60. Täna proovisin, tossab, mis hirmus! Purk ütleb: max 1:100. Kuidas seda mõista?
Karterisse manuaalis Motorex Topspeed 4T 15W50. Otsin selle, ei hakka katsetama.
Kui manuaal ütleb 1:60, siis tuleb ka 1:60 panna. Kui tossab, on kas vilets õli või
valesti kalkuleeritud segu. Peaks tulema 1L bensiini kohta 16 ml õli.
Karterisse võid panna mõnda kvaliteetset 4T täissünt õli. JASO MA/API SG/ACEA A3 peaks peal olema.
Castrol, Motul, Motorex..
Kui keelepedetseda siis karterisse ei käi õli kuigi kõik said siiski aru millest jutt on.
aga käigukastis ei pea tingimata täissünteetiline õli olema, mootoris aga küll
Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?
Postitatud: 03 Mai 2010, 12:12
Postitas kaval
Merca kirjutas:50s-d ktm-id vist kõik automaadid? Manuaalis seguõliks seesama,1:60. Täna proovisin, tossab, mis hirmus! Purk ütleb: max 1:100. Kuidas seda mõista?
Karterisse manuaalis Motorex Topspeed 4T 15W50. Otsin selle, ei hakka katsetama.
automaat kasti õli (ATF)pane sidurisse 50sel ,mul see kõik seljataga (õnneks)ja töötas idealselt,seibid kui originaal sidur on siis käivad pealt vaates nii ((()))(())(())(I,täpselt ei mäleta kas kolm või neli pakki oli neid seibe, paksus oli mäletamistmööda kogu seibi pakil 16,8 milli,lihtsam muidugi endale(töö ja vaev) oleks soetada Tomar Racing sidur,hind ca 6000eestis,Hr Luuk kaupleb nendega(usast saab mingi 320 usd-ga) ja poole vähem jebimist 50.sega,
Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?
Postitatud: 03 Mai 2010, 15:41
Postitas kõrtsmikumolu
Kaval, räägi kas siduri töös ka midagi muutub selle vahetusega, või on lihtsalt seibitamist vähem. Üks võimalus on vanatüübi vedrud algajale sisse panna, ei pidavat nii äkki haakima.
Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?
Postitatud: 03 Mai 2010, 16:05
Postitas kaval
kõrtsmikumolu kirjutas:Kaval, räägi kas siduri töös ka midagi muutub selle vahetusega, või on lihtsalt seibitamist vähem. Üks võimalus on vanatüübi vedrud algajale sisse panna, ei pidavat nii äkki haakima.
vähem kordi päevas lähevad käed õliseks ja minuarust töötas stabiilsemalt kui originaal sidur,kuigi sõidab ju originaal ka,nende vanatüübi vedrude kohta ei oska kommentaarida aga pehmemaks saab ka seibidega sidurit,ilge katsetamine on muidugi nende seibidega,Tomaril on vedrud ja kuuskandiga keerad kas peale .e.äkilisemaks või maha ja thats it.
sidur ise lelline http://www.tomarengineering.com/karting/stellar4.shtml
Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?
Postitatud: 03 Mai 2010, 16:12
Postitas kaval
Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?
Postitatud: 20 Mai 2010, 13:10
Postitas reinuvader
Tere!Palun tehnilist abi!Asi selline,et krossika mootor sureb lihtsalt mingi x hetkel rajal sõites välja.Läheb suht kiirelt uuesti käima...pool ringi või ringi laseb sõita ja jälle?Selline tunne nagu bensiin saab otsa(ometi on paagis bensiini küll)?
Tegu on 2004a Kawasaki 250/4t.
Milles on probleem?