Re: Rumalad küsimused
ruubiq kirjutas:Arvatavasti läheb selline makk http://www.ebay.de/itm/JVC-KD-R-411-USB ... 545wt_1185 + 2 kõlarit. Kust ma välja pean selle lugema palju min Ampreid?
2 kõlari jaoks 5A on piisav
ruubiq kirjutas:Arvatavasti läheb selline makk http://www.ebay.de/itm/JVC-KD-R-411-USB ... 545wt_1185 + 2 kõlarit. Kust ma välja pean selle lugema palju min Ampreid?
2 kõlari jaoks 5A on piisav
ranel kirjutas:ruubiq kirjutas:Arvatavasti läheb selline makk http://www.ebay.de/itm/JVC-KD-R-411-USB ... 545wt_1185 + 2 kõlarit. Kust ma välja pean selle lugema palju min Ampreid?
2 kõlari jaoks 5A on piisav
Võim vahele? Stockis on need automakid ikka suht kasutud..
reimps kirjutas:ranel kirjutas:ruubiq kirjutas:Arvatavasti läheb selline makk http://www.ebay.de/itm/JVC-KD-R-411-USB ... 545wt_1185 + 2 kõlarit. Kust ma välja pean selle lugema palju min Ampreid?
2 kõlari jaoks 5A on piisav
Võim vahele? Stockis on need automakid ikka suht kasutud..
Ei maksa kõiki selliseid "karpe" üldistada. Ostsin kah ühe sellise, analoogse sellele: http://www.pixmania.com/ee/ee/10741484/ ... r-rad.html . Lahti võttes selgus , et Philipsi kirjadega kivid sees ja sugugi mitte vanad asjad. Aga jah juhtmed taga peenikesed, need võid jämedamad panna.
reimps kirjutas:Võim vahele? Stockis on need automakid ikka suht kasutud..
Kui eeldada, et inimesel on kuulmine korras ja ta tahab muusikat kuulata (mitte tagumikuga tunda), siis normaalsed komponentkõlarid koos krossidega teevad paremat häält kui keskmised autotehases paigaldatud koaksiaalid keskmise autovõimu taga.
Lihtsalt idee, sest mul teised kogemused oma autodega olnud
Samas, jaapanlased ongi mürarikkad ja helisüsteem ongi alguses piirdunud esimeste kõlaritega. Rääkimata kahjustunud kuulmisest. Niiet audiofiilidel ei tasu minuga samas autos sõita.
bitter kirjutas:reimps kirjutas:Võim vahele? Stockis on need automakid ikka suht kasutud..
Kui eeldada, et inimesel on kuulmine korras ja ta tahab muusikat kuulata (mitte tagumikuga tunda), siis normaalsed komponentkõlarid koos krossidega teevad paremat häält kui keskmised autotehases paigaldatud koaksiaalid keskmise autovõimu taga.
kusjuures, pagan seda teab või mis seda akustikat mõjutab. eelmises krossibussis oli mul ees suht korralik Sony mängija väidetavalt 4x40W väljundiga, mis siis tegelikult peks olema mingi ca 4x12W ja taga vaheseinas 6x9" Clarioni ovaalid. uude bussi tahtsin veidi rohkem kvaliteeti ja said hangitud päris kõrge hinnaklassi Sony komponentkõlarid ja 4x50W Sony võimendi. Ja pagan, heli on viletsam kui eelmise variandi puhul. Ehk siis puudub mingi selline mõnud mahlakus, kuigi installatsioon praktiliselt sama ja kõlarite asukoht pea ideaalne - piisavalt paksust vineerist vahesein, tihe, seega akustiline tagsiside puudub ja mängivad tagant avatud ruumi, seega ka pumpamise effekt peaks puuduma. aga helis on ikka midagi vajaka.
Ega siin kellelgi parempoolse rooliga autot ole?
Saade Tänavaristlejad otsib kahte sellist saate jaoks.
Miks nad peegelpildis ei filmi siis?
reimps kirjutas:Miks nad peegelpildis ei filmi siis?
Sa mõtled siis nii? Kirjad-seierid suht ebareaalselt...
Kui juba audio teema oli siin vahepeal siis tahaks küsida, et kuidas on tagumiste kõlaritega? Kas neid on ees istujatele kuulda või ei ole? Praegu autos mul 2 komponenti ja 2 tweeterit ees originaal maki taga ja tümpsu tuleb väga hästi ainult et tagaistujad kurdavad koguaeg. Kas on mõtet kõlareid taha soetada ainult sellepärast?
Mis andmeid ark tahab kui sooviks nö. nende jaoks tundmatut masinat arvele võtta millel puuduvad paberid ?
Kindlasti keegi on sellist rauda siin arvele võtnud, oskab öelda protseduuride kohta midagi .
Tegu taiwani Cagivaga.
Melx kirjutas:Mis andmeid ark tahab kui sooviks nö. nende jaoks tundmatut masinat arvele võtta millel puuduvad paberid ?
Kindlasti keegi on sellist rauda siin arvele võtnud, oskab öelda protseduuride kohta midagi.
Tegu taiwani Cagivaga.
Sellest on juttu siin foorumis olnud. Abiks on bikeri otsing, samuti google(http://www.mnt.ee) ja telefon
Selline huvitav kyss, et kas miskeid vahendeid on, millega nahka saab tumedamaks ajada? Tahaks sadula musta veel mustemaks saada pmst. Sadul tume kyll, aga varske musta varvi kere korval tundub ikka toon heledam.
Oskab keegi kommenteerida?
Saapaviks
See oli vastus voi loll nali? Teoreetiliselt see tootaks, ainsad tagasihoidlikud miinused oleks musta varvi arsega teksad ning konstantne kiirenduste-aeglustuste rytmis sadula yhest otsast teise libisemine. Oleks voind silikoonmaaret pakkuda siis juba.
Must naha värv..
Maanteeameti kodulehel on kirjas: Eestisse toodud sõiduk tuleb registreerida viie tööpäeva jooksul pärast sõiduki sissetoomist või tollivormistamist.
Paljud Teist on sellest viie päeva piirist üle läinud ja kuidas ametnikud seda kommenteerinud on?
Mul läks paar kuud üle. Ütlesin, et masin oli remondis. Probleeme ei tekkinud. See oli mingi 3-4 aastat tagasi.
Loff kirjutas:Maanteeameti kodulehel on kirjas: Eestisse toodud sõiduk tuleb registreerida viie tööpäeva jooksul pärast sõiduki sissetoomist või tollivormistamist.
Paljud Teist on sellest viie päeva piirist üle läinud ja kuidas ametnikud seda kommenteerinud on?
See kehtib siis kui tahad sõidukit kasutada. Ehk siis ostu-müügi lepinguga võid viis päeva ringi sõita. Pärast seda ei tohi sõidukiga enam teeliikluses osaleda.
tormavtellis kirjutas:Selline huvitav kyss, et kas miskeid vahendeid on, millega nahka saab tumedamaks ajada? Tahaks sadula musta veel mustemaks saada pmst. Sadul tume kyll, aga varske musta varvi kere korval tundub ikka toon heledam.
Oskab keegi kommenteerida?
http://www.motipdupli.de/?L=2&id=1725 Täiesti töötab
Teah, kas sellelaadset kuskilt eestist ka voiks leida. Miski automaailm vms.
tormavtellis kirjutas:Teah, kas sellelaadset kuskilt eestist ka voiks leida. Miski automaailm vms.
Suurim valik Motipi igasugust keemiat on saadaval Tallinna Mustamäe tee Fixuses.
Sellesama vinüül spreiga on mul terve volvo sisu mustaks värvitud, istub kenasti peal nii plastil kui kunstnahal. Värvitud 3 aastat tagasi ja ei ole veel kuskilt maha kulunud.
Mkay. Tänud, proovin siis äkki sellega.
järelikult saab selle vahendiga taastada ka tsikli istme, mis tagumiku kohalt matiks kulunud .
...ja kas sellega annab ka auto rooliratta kulunud kohad miinus 200000km uuemaks teha v ??
petz61 kirjutas:järelikult saab selle vahendiga taastada ka tsikli istme, mis tagumiku kohalt matiks kulunud .
...ja kas sellega annab ka auto rooliratta kulunud kohad miinus 200000km uuemaks teha v ??
Ma olen ühe roolinaha enne roolile vedamist sellega värvinud,päris ok jäi, kannatab venitamist ja maha ta ka ei kulu.
Läigib ainult nõmedalt.
Selline rumal küsimus, et kas ABS´iga ratastel hakkab heebel samamoodi vastu taguma nagu pedaal autodel või on kuulda ainult pumba müra ja heebel on paigal? Lihtsalt huvist küsin, kuna pole kunagi ühtegi ABS´iga ratast lähemalt näinud.
Syn kirjutas:Selline rumal küsimus, et kas ABS´iga ratastel hakkab heebel samamoodi vastu taguma nagu pedaal autodel või on kuulda ainult pumba müra ja heebel on paigal? Lihtsalt huvist küsin, kuna pole kunagi ühtegi ABS´iga ratast lähemalt näinud.
Ei hakka. Käe all ei tunne mitte midagi. Heebel on põhjas ja ratas all lihtsalt pidurdub nagu kohati kiiluks kinni ja siis kui peaagu end kinni jooksnud on, siis laseb poole pöörde kanti jälle veereda. Ja jälle kuni kinni kiilub. Siukene omapärane tunne täitsa.
Yerba kirjutas:Syn kirjutas:Selline rumal küsimus, et kas ABS´iga ratastel hakkab heebel samamoodi vastu taguma nagu pedaal autodel või on kuulda ainult pumba müra ja heebel on paigal? Lihtsalt huvist küsin, kuna pole kunagi ühtegi ABS´iga ratast lähemalt näinud.
Ei hakka. Käe all ei tunne mitte midagi. Heebel on põhjas ja ratas all lihtsalt pidurdub nagu kohati kiiluks kinni ja siis kui peaagu end kinni jooksnud on, siis laseb poole pöörde kanti jälle veereda. Ja jälle kuni kinni kiilub. Siukene omapärane tunne täitsa.
Vaidleks vastu, hakkab küll. Mul on kahe rattaga(bmw ja kawasaki) kogemus, kus abs on tunda ka heeblis kui tööle hakkab.
Aga ju siis on see pigem igal rattal erinev.
Syn kirjutas:Selline rumal küsimus, et kas ABS´iga ratastel hakkab heebel samamoodi vastu taguma nagu pedaal autodel või on kuulda ainult pumba müra ja heebel on paigal? Lihtsalt huvist küsin, kuna pole kunagi ühtegi ABS´iga ratast lähemalt näinud.
Võin siin Honda baasil öelda, et pole heeblis miskit tunda. Algatuseks oli veider, ratas jookseb peaaegu kinni aga jääb siiski veerema.