324. leht 391-st
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 21 Jaan 2016, 15:34
Postitas oil
Maaks kirjutas:oil kirjutas:Noh neid müüdi ju omal ajal ka Eestis... seega küllap peaks ikka olema selline variant, kus kõik meie täppidega ja katusega tähed olemas.
Osta.ee serverist leidsin sellise pildi. Ö,Ä,Ü on olemas, Õ,Š,Ž puuduvad:
http://cache.osta.ee/iv2/auctions/1_9_24982110.jpg
Jajaa, see on tavaline. Oluline on, kas mõne klahvi all peidus ka õ või mitte. Või et kas Õ on olemas sümbolite all või ei ole üldse. Või et on Õ olemas ainult puutetundliku klaviatuuri sümbolite all, kuid puudub klaviatuuri sümbolite all... jne. Pikem lugu sellega. Lihtsalt ei leia õige klaveriga E7-t kuskilt.
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 21 Jaan 2016, 20:14
Postitas kris.
E7 kasutamisest on möödas juba oioi kuipalju aastaid
ja minul oli eesti klaveriga eksemplar. Aga meenub nagu, et mitte eesti klaveriga avanes mingit klahvi all hoides valik erinevatest täpitähtedest. Elik siis ö ei tulnud mitte o alt vaid eraldi valiku kaudu (vist tuli mingit klahvi all hoida). Head katsetamist
.
terv
kris.
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 23 Jaan 2016, 21:53
Postitas sinilind123
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 24 Jaan 2016, 12:04
Postitas Piipz
Kui see 5-30w (loodetavasti per käepide) paika peab, siis võiks isegi enamvähem asjalik olla.
Kui julged tellida, siis mõõda huvipärast ära, palju reaalselt ampreid tõmbab.
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 24 Jaan 2016, 13:29
Postitas Laur
Ei ole. Raske paigaldada kuna lüliti koht on käepideme küljes, veekindel see lüliti pole= natukese ajapärast on halb ühendus ja kütad seda lülitit mitte käepidemeid.
Oleneb muidugi mis rattale paigaldad.
Voolutugevust ei pea tingimatta mõõtma, on vähe tülikas. Piisab kui mõõdad enne paigaldamist võimsama astme takistuse. Kui takistus on ca 6 ohm. on 14 voldise pinge juures võimsus ca. 32w
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 24 Jaan 2016, 15:23
Postitas sinilind123
Mul vana africa twin. Lootsin et saab soodsa ja toimiva lahenduse ehk. 
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 24 Jaan 2016, 19:31
Postitas MarekM
Mida peaks noor porikasaagijast tuuninguguru silmas pidama, kui leegika kinnituspolte lahti keerama hakkab?
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 24 Jaan 2016, 22:54
Postitas poison
jubedalt peab meelitama
MarekM kirjutas:Mida peaks noor porikasaagijast tuuninguguru silmas pidama, kui leegika kinnituspolte lahti keerama hakkab?
kõik oleneb muidugi kui kinni nad on
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 24 Jaan 2016, 23:04
Postitas Raits66
No kindlasti tasuks juba päevi varem alustada mingi penetreerujaga leotamist, ise soovitaks Würthi "Rost off plussi"
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 25 Jaan 2016, 09:38
Postitas kris.
Kas kahekomponendline epoksiidliim on Omniva jaoks keelatud asjade nimekirjas? Juba kaks järjestikust välismaalt saadetud pakki on kadunud nagu mutiauku
.
terv
Kris.
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 25 Jaan 2016, 09:38
Postitas Maaks
MarekM kirjutas:Mida peaks noor porikasaagijast tuuninguguru silmas pidama, kui leegika kinnituspolte lahti keerama hakkab?
Vabandan ette oma teadmattust, aga kas seal poldid või tikkpoldid ja mutrid? Autode puhul saab kõvasti kinni mutrid lahti väikese gaasipõletiga (eeldusel et saab ligi) - lased mutri kiiresti kuumaks (ikka väga tuliseks) ja siis proovid keerata. Kui on aega, siis enne muidugi leota roosteeemaldajatega.
Kui tegu poltidega, siis ma teeks seda tööd kuuma mootoriga.
Ja tasub meeles pidada keerajate vanasõna: Keera, aga ära per..e keera!
Ehk siis kui ikka üldse ei liigu, siis leotad edasi (/kuumutad rohkem).
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 25 Jaan 2016, 09:42
Postitas Maaks
kris. kirjutas:Kas kahekomponendline epoksiidliim on Omniva jaoks keelatud asjade nimekirjas? Juba kaks järjestikust välismaalt saadetud pakki on kadunud nagu mutiauku
.
terv
Kris.
Nimekiri keelatud asjadest:
https://www.omniva.ee/abi/erinouetega
Ja seal kah artikkel Eesti kohta:
http://www.upu.int/uploads/tx_sbdownloa ... clesEn.pdf
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 25 Jaan 2016, 10:42
Postitas kris.
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 25 Jaan 2016, 10:50
Postitas MarekM
Maaks kirjutas:
Vabandan ette oma teadmattust, aga kas seal poldid või tikkpoldid ja mutrid? Autode puhul saab kõvasti kinni mutrid lahti väikese gaasipõletiga (eeldusel et saab ligi) - lased mutri kiiresti kuumaks (ikka väga tuliseks) ja siis proovid keerata. Kui on aega, siis enne muidugi leota roosteeemaldajatega.
Kui tegu poltidega, siis ma teeks seda tööd kuuma mootoriga.
Ja tasub meeles pidada keerajate vanasõna: Keera, aga ära per..e keera!
Ehk siis kui ikka üldse ei liigu, siis leotad edasi (/kuumutad rohkem).
Tegu siis poltidega. Ilmselt teen eeltööd penetreeriva õliga kindlasti. Mootori kuumaksajamine kahjuks ei õnnestu, kuna leegikatele ligipääsemiseks ma võtan küljest õliradika.
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 25 Jaan 2016, 13:14
Postitas poison
MarekM kirjutas:Maaks kirjutas:
Vabandan ette oma teadmattust, aga kas seal poldid või tikkpoldid ja mutrid? Autode puhul saab kõvasti kinni mutrid lahti väikese gaasipõletiga (eeldusel et saab ligi) - lased mutri kiiresti kuumaks (ikka väga tuliseks) ja siis proovid keerata. Kui on aega, siis enne muidugi leota roosteeemaldajatega.
Kui tegu poltidega, siis ma teeks seda tööd kuuma mootoriga.
Ja tasub meeles pidada keerajate vanasõna: Keera, aga ära per..e keera!
Ehk siis kui ikka üldse ei liigu, siis leotad edasi (/kuumutad rohkem).
Tegu siis poltidega. Ilmselt teen eeltööd penetreeriva õliga kindlasti. Mootori kuumaksajamine kahjuks ei õnnestu, kuna leegikatele ligipääsemiseks ma võtan küljest õliradika.
Koputamine keskmisest suurema haamriga mõjub ka hästi, aint mitte üle doseerida. Silmus- või padrunvõtmed.
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 25 Jaan 2016, 13:58
Postitas MarekM
Njah. Silmus ei toida... sisekuuskant või kuidas seda pead nüüd nimetadagi
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 25 Jaan 2016, 14:24
Postitas poison
Sisekuuskandiga see pull, kui nö võtmeauk roostetanud/põlenud, kipub see üle viskama, eriti kui võtmed kulunud...puhasta piinlikult auk ja ära lase "üle visata", kasuta narega kuuskanti, mitte neid levinud L-võtmeid...võid proovida nö ameeriklastega kinni pigistada ja keerata, kui ligi pääseb, aga see on vast viimane variant, loksuta edasi-kagasi, kui see ei aita , on tõenäoline purunemine. PS.Kuumutamine, nagu eespool öeldud, on võimaliku edu pant.
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 25 Jaan 2016, 14:57
Postitas MarekM
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 25 Jaan 2016, 15:25
Postitas mella
Ja siia juurde veel koputada poldile pähe. Nii otse, kui läbi sisekuuskant padruni.
poison kirjutas:Sisekuuskandiga see pull, kui nö võtmeauk roostetanud/põlenud, kipub see üle viskama, eriti kui võtmed kulunud...puhasta piinlikult auk ja ära lase "üle visata", kasuta narega kuuskanti, mitte neid levinud L-võtmeid...võid proovida nö ameeriklastega kinni pigistada ja keerata, kui ligi pääseb, aga see on vast viimane variant, loksuta edasi-kagasi, kui see ei aita , on tõenäoline purunemine. PS.Kuumutamine, nagu eespool öeldud, on võimaliku edu pant.
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 25 Jaan 2016, 15:32
Postitas cossie
MarekM kirjutas:Tegu siis poltidega. Ilmselt teen eeltööd penetreeriva õliga kindlasti. Mootori kuumaksajamine kahjuks ei õnnestu, kuna leegikatele ligipääsemiseks ma võtan küljest õliradika.
Kui jut käib bandiidist, siis selleks ei pea õliradikat ära võtma. Mul mahtus L kujuline kuuskant sinna vahele küll, tulid lahti täiesti külma mootoriga ja ilma igasuguse eeltööta. Võibolla lihtsalt vedas 
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 25 Jaan 2016, 15:44
Postitas MarekM
Noh, arvestades kuidas keegi eelnev omanik on paljusi polte seal aktiivselt vägistanud, siis nendega ma riskida ei tahaks. Tagapiduri silindri poldid pidin välja puurima, kuna kuuskandid olid edukalt ümmarguseks keeratud. Jalaraudade kinnituspoltidest rääkimata.
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 25 Jaan 2016, 20:14
Postitas urmas66
MarekM kirjutas:Noh, arvestades kuidas keegi eelnev omanik on paljusi polte seal aktiivselt vägistanud, siis nendega ma riskida ei tahaks. Tagapiduri silindri poldid pidin välja puurima, kuna kuuskandid olid edukalt ümmarguseks keeratud. Jalaraudade kinnituspoltidest rääkimata.
Kui keerates esimene kerge plõks ära käib ja polt veidi liigub,aga siiski väga raskelt,ära rohkem kohe keera.Pigem keera nõks kinni ja siis veel õli vahele.Nüüd läheb õli juba sügavamale,kui enne.Kui aega ja kannatust on lase veel päevake õlil toimida.Ja siis keera max 1/3-1/4 pööret,või isegi vähem haaval kinni-lahti,niikaua kui polt ikka juba kergelt keerab,muidu on oht polt pooleks keerata üsna suur.
Jõudu ära eriti mujal rakenda,kui esimene nõks lahti murdmiseks,sealt edasi juba rohkem tundega vaja seda asja võtta.
Lihtsam on sellega paar päeva viita,kui hakata pärast murdunud polte välja võluma.
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 25 Jaan 2016, 21:25
Postitas pühak
Esimese nõksu jaoks pane võtmele mingi vana, ilma igasuguste lisaviguriteta saba külge ja ühe käega hoiad võtit pinge all, teisega koputad haamriga samal ajal. Leotamine-kuumutamine muidugi ka enne keeramist.
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 26 Jaan 2016, 09:18
Postitas Motorized
Kas keegi oskab öelda, mis ajavööndis oli nõukogude Eesti aastal 1987? Täna oleme UTC +2
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 26 Jaan 2016, 10:17
Postitas Piipz
Motorized kirjutas:Kas keegi oskab öelda, mis ajavööndis oli nõukogude Eesti aastal 1987? Täna oleme UTC +2
Kui ma ei eksi, siis meil oli Moskvaga sama aeg, seega UTC+3 ja UTC+4
http://www.timeanddate.com/time/zone/russia/moscow
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 26 Jaan 2016, 11:28
Postitas Macintosh
MarekM kirjutas:Maaks kirjutas:
Vabandan ette oma teadmattust, aga kas seal poldid või tikkpoldid ja mutrid? Autode puhul saab kõvasti kinni mutrid lahti väikese gaasipõletiga (eeldusel et saab ligi) - lased mutri kiiresti kuumaks (ikka väga tuliseks) ja siis proovid keerata. Kui on aega, siis enne muidugi leota roosteeemaldajatega.
Kui tegu poltidega, siis ma teeks seda tööd kuuma mootoriga.
Ja tasub meeles pidada keerajate vanasõna: Keera, aga ära per..e keera!
Ehk siis kui ikka üldse ei liigu, siis leotad edasi (/kuumutad rohkem).
Tegu siis poltidega. Ilmselt teen eeltööd penetreeriva õliga kindlasti. Mootori kuumaksajamine kahjuks ei õnnestu, kuna leegikatele ligipääsemiseks ma võtan küljest õliradika.
Mina sain enda tsiklil kinnised leegika poldid (tänu urmas666 soovitusele) lahti nii:
- Külmaaerosoolist külma + põletiga kuuma
- leotusõli - 4 päeva, igal hommikul ja õhtul tilgutasin peale
- Külmaaerosoolist külma + põletiga kuuma
- leotusõli - 24h
- Külmaaerosoolist külma + põletiga kuuma
- Korrlik võti (metallist päisega T-kujuline) poldi otsa, väike pinge võtmele keeramise suunas peale ja hakaksin haamriga võtmele pähe taguma. Tuli ootamatult lihtsalt lahti.
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 26 Jaan 2016, 12:05
Postitas urmas66
Ei sa ei eksi,me olime Moskavaga samas ajas.Ehk meil oli tunnine vahe Soomega
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 26 Jaan 2016, 14:18
Postitas MarekM
urmas66 kirjutas: Lihtsam on sellega paar päeva viita,kui hakata pärast murdunud polte välja võluma.
No tundub et mul saab nagunii lõbus olema. Visuaalne vaatlus, ning kerge katse L võtmega tuvastas juba ühe ümmarguseks keeratud kuuskandi. Kuna õliradikas veel ees, ei näinud hetkel rohkem piiluda, kuid lähtudes vanarahvatarkusest - "kus on, sinna tuleb juurde..."
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 26 Jaan 2016, 14:27
Postitas Heikik
Tere!
Oskab keegi öelda, kas ja kus ning mis hinna eest Lääne-Virumaal auto nahkistmed ilusaks tehakse? Ühel istmel vaja ära kaotada paar kriimu, kõikidele teha puhastus + nahahooldus. Neid, kes niisama möksivad millegagi, leiab Google küll ja veel. Aga neid, kes kriimu kaotada mõistaks, ei leidnud.
Ette tänades,
Heiki
Re: Rumalad küsimused 2
Postitatud: 26 Jaan 2016, 18:07
Postitas Loff
Kasutaja Kivissaar tegeles sedalaadi teenusega.