Re: Rumalad küsimused
ostsin täna selle kasseti auku käiva muunduri,täielik kräpp,läheb vist otse prügikasti,õnneks maksis vaid 6.90. telefoni järgi pistsin,kui telefoni soundi täitsa maha keerasin kannatas kuidagi veel,aga täielik jama
ostsin täna selle kasseti auku käiva muunduri,täielik kräpp,läheb vist otse prügikasti,õnneks maksis vaid 6.90. telefoni järgi pistsin,kui telefoni soundi täitsa maha keerasin kannatas kuidagi veel,aga täielik jama
miks motopoed ei taha võtta teenindusse kodarrattaid millel on kodara niplid kinni roostetanud
Mida Sa nende ratastega teha tahad lasta?
kui mu tsikli kodarad olid kinni roostetanud siis poes öeldi et tee ise
426f kirjutas:kui mu tsikli kodarad olid kinni roostetanud siis poes öeldi et tee ise
Poel puudub kohustus midagi sinu jaoks teha. Kui tahab siis keeldub sinu roostes kodaratest, sest nendega on jama rohkem kui rubla eest ja lõpptulemus ei tarvitse ka sulle sobida.
Parem sellise jamaga mitte tegeleda. Eraomanik võib sisuliselt keelduda ka näiteks teenindamast kõiki, kes kannavad punast tutimütsi.
ma omal sain kodara töö valmis,4,5h kulus ühe ratta kodarate liikuma saamiseks,ja ma teeks teiste inimeste tsikli rataste kinni roostetanud kodarad ka ära kui ise ei saa ja ei viitsi ja pood ka nõus pole
426f kirjutas:ma omal sain kodara töö valmis,4,5h kulus ühe ratta kodarate liikuma saamiseks,ja ma teeks teiste inimeste tsikli rataste kinni roostetanud kodarad ka ära kui ise ei saa ja ei viitsi ja pood ka nõus pole
Nüüd saad siis hästi aru, miks pood teha ei võtnud - ainuüksi niplite liikumasaamine oleks Sulle maksma läinud sõltuvalt töökojast 60-120€ + rihtimise või ümberlappamise töö. Tõenäoliselt ei oleks enamus kliente sellist hinda nõus maksma olnud. Lisaks see, et kuluv aeg ja selle tõttu ka hind ei ole ette prognoositav vaid selgub alles töö käigus.
Ise pean keskmiselt paarkümmend korda suve jooksul klientidele seletama, et osades situatsioonides on kordades odavam sitast saia tegemise katse asemel probleemsemad kodarad ringi vahetada... aga eks tihti sõltub see ka mis masinatest ja mis kodaratest jutt on.
P.S. Sellise kinnijäänud nipli lõpuks liikuma saamisel tuleb see igaljuhul täielikult eemaldada ja enne rihtima asumist kodara keere korralikult ära määrida.
P.S. Sellise kinnijäänud nipli lõpuks liikuma saamisel tuleb see igaljuhul täielikult eemaldada ja enne rihtima asumist kodara keere korralikult ära määrida.[/quote]
täpselt sedasi tegin suvel ja nüüd talvel kontrollisin üle ja asi on
macintosh kirjutas:426f kirjutas:kui mu tsikli kodarad olid kinni roostetanud siis poes öeldi et tee ise
Poel puudub kohustus midagi sinu jaoks teha. Kui tahab siis keeldub sinu roostes kodaratest, sest nendega on jama rohkem kui rubla eest ja lõpptulemus ei tarvitse ka sulle sobida.
Parem sellise jamaga mitte tegeleda. Eraomanik võib sisuliselt keelduda ka näiteks teenindamast kõiki, kes kannavad punast tutimütsi.
sa tahad öelda et jõuluvanasi ei teenendatagi
cool200 kirjutas:sa tahad öelda et jõuluvanasi ei teenendatagi
See küsimus väärib antud teemat.
Ma eeldan, et sinu küsimus on retooriline.
Mis "Fork oil #15" tähendab 15W ?
Kui kaup on tollis kinni, kas siis eesti postil on üldse õigust tollidokumente enda käes hoida? Mulle saadeti vaid paber, kus suured mustalt kirjas, et tasuda käibemaks+tollimaks ja posti teenustasu ja väikselt heledalt kirjas, et võib tolliasutuses deklaratsiooni esitada. Selle jama pärast on vaja eesti postilt eraldi tollidokumendid kätte saada.
ranel kirjutas:Kui kaup on tollis kinni, kas siis eesti postil on üldse õigust tollidokumente enda käes hoida? Mulle saadeti vaid paber, kus suured mustalt kirjas, et tasuda käibemaks+tollimaks ja posti teenustasu ja väikselt heledalt kirjas, et võib tolliasutuses deklaratsiooni esitada. Selle jama pärast on vaja eesti postilt eraldi tollidokumendid kätte saada.
Seal on ka emaili aaddress kuhu kirjutades saadetakse sulle vajalikud dokumendid meilile, et ise saaksid avalduse täita. Või helista seal olevale numbrile, küsi neilt. Sinu deklaratsiooni saad sa ise ka täitsa, tasuta tolliameti kodulehel, sellest pead tolliagentuuri teavitama.
Melx kirjutas:Mis "Fork oil #15" tähendab 15W ?
15W näitab antud õli viskoosust. Viskoosus ehk voolavus teatud temperatuuri juures. 15W on keskmisest paksem ja peaks andma jäigema amorditöö.
tean mis see näitab, pigem ma mõtlesin, mida see suksu manuaalis näitab "#15", kas 15W õli ?...
Vist on.
Lõin masina täna käima, rattaid all polnud ja tühikäigul veab hammakat ringi... wats ap, kas see ilma koormuseta peabki nii toimima või mis?
Jah. Käigukastis ju võllid käivad ikka ringi ning kuna õli on kergelt kleepuv siis hammasrattad kippuvad kaasa liikuma.
Võid rahus magada.
extremist kirjutas:Lõin masina täna käima, rattaid all polnud ja tühikäigul veab hammakat ringi... wats ap, kas see ilma koormuseta peabki nii toimima või mis?
Ilmselt õli paks
extremist kirjutas:Lõin masina täna käima, rattaid all polnud ja tühikäigul veab hammakat ringi... wats ap, kas see ilma koormuseta peabki nii toimima või mis?
Jah, nagu korke ütles. Ma ise hiljuti panin ka ilma ketita tööle ja vaatan, 6km/h WTF
Kas õnnestub koduste vahenditega siklil piduri ning sidurilinkide värvimine?
Värvimine õnnestub küll aga värvi püsimine seal peal pole just eriti kindel. Aalumiinium (sinu sädelev sõber ) on raskesti värvitav materjal.
Kui ettevalmistavad tööd on õigesti tehtud, siis peaks püsima. Soovitaks hoopis galvaniseerida - see on vägagi püsiv.
mida oligi karta. eks peab siis lakki kõvasti peale tulistama
MarekM kirjutas:mida oligi karta. eks peab siis lakki kõvasti peale tulistama
Küsimus pole lakis (selles ka) aga niiplaju kui min aru saan, siis peab kogu jama enne värvimist olema absoluutselt rasvavaba ning seejärel krunditud spetsiaalselt alumiiniumile mõeldud krundiga. Muidu lootust pole.
Võtad heebli, lased karukeelega vähe karedamaks, teed silikoni- ja soolapesu, happekrunt, pinnatöötlus kui veel vaja 1000 ja/või 2000 vesipaber (jälgi, et krunti läbi ei nühi), silikoni- ja soolapesu, värv, lakk.
PS! Hoia puhtust!
Kuna see krunt+värv+lakk kasvatavad heeblile parja kihi peale siis hakkab ilmselt heeblit kinnitades jama pihta. Galvaanika on ikkagi kindla peale minek!
tänud
MarekM kirjutas:Kas õnnestub koduste vahenditega siklil piduri ning sidurilinkide värvimine?
Anodeerimine oleks ikka kindla peale minek. Võrus saab minu teada kindlasti teha. Lisaks annab anodeerimine alumiiniumile pinnatugevust juurde.
Kuskilt on kõrvu jäänud, et mustaks anodeeritud kate ei kannata ultraviolettkiirgust ja pleegib päikese käes ära? On sellel jutul tõepõhja all? Enda anodeeritud siduri- ja pidurilink on muutunud peale ühte hooaega esialgsest mustast alumiiniumikarva tumehalliks.
teisalt kes on huvitatud sellise pisikese pudi tegemisest? piduri.- ning sidurilink, jalapidur ja käiguvalits
MarekM kirjutas:teisalt kes on huvitatud sellise pisikese pudi tegemisest? piduri.- ning sidurilink, jalapidur ja käiguvalits
Kus saaks odavalt värviliselt printida. Vaja oleks 3 PDF välja lasta kokku ca. 112 lk.