319. leht 343-st

Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 01 Veebr 2012, 22:23
Postitas franz125
Thesaarlane kirjutas:

Kas keegi oskab öelda, miks neil tahab lowside tulla ?

Osad nii palju kui videost aru saada, siis hoiavad ja pigem ka keeravad sujuvalt gaasi juurde.

Ei viitsinud palju vaadata aga pigem tegemist highsidega lihtsalt kiirus väike ja asi ei lõppe halvasti ,taguots kaob käest ja siis haarab uuesti.


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 01 Veebr 2012, 22:35
Postitas monster1
franz125 kirjutas:
Thesaarlane kirjutas:

Kas keegi oskab öelda, miks neil tahab lowside tulla ?

Osad nii palju kui videost aru saada, siis hoiavad ja pigem ka keeravad sujuvalt gaasi juurde.

Ei viitsinud palju vaadata aga pigem tegemist highsidega lihtsalt kiirus väike ja asi ei lõppe halvasti ,taguots kaob käest ja siis haarab uuesti.

Vaatasin ka tegelikult jupi ja nõusun eelkõnelejega, ju kiirus väike ja rehv käib tühja...ehk rehv pole piisavalt haaakuv (soe ) selle asfalti jaoks...


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 01 Veebr 2012, 23:11
Postitas oldmaniac
Thesaarlane kirjutas:

Kas keegi oskab öelda, miks neil tahab lowside tulla ?

Osad nii palju kui videost aru saada, siis hoiavad ja pigem ka keeravad sujuvalt gaasi juurde.

Mitte et ma nüüd liialt targutada tahaks.

Rehvi pidamine koosneb hunnikust faktoritest: rehvi rõhk, rehvi temperatuur, rehvi kulumise aste, asfaldi temperatuur, asfaldi kvaliteet, teepinna tasasus ja vedrustuse seaded. Tõenäoliselt tunduvalt olulisem neist faktoritest on hoopis gaasikäsitlus. Tavaline käitumine, mida sel puhul maanteel tehakse, kui kurv otsa saab ja kaugemale juba näha on, siis keeratakse oluliselt uljamalt peale. See võib olla imeväike hulk rohkem jõudu, mis rehvi libisema sunnib. Liiga väike kiirus on videos nähtud poistele vaid õnnistuseks. Suurema kiiruse pealt oleks nad saanud sama reaktsiooniaja peale korraliku "high side".

Nagu tark raamat ütleb:
"Good throttle control is responsible for good cornering control, (i.e., suspension in best range, tires delivering optimum traction, line predictable, etc.)"

Ja omakorda lenksu küljes jõuga elamine võib ootamatut põnevust pakkuda:
"Other key rider jobs are similarly affected. Riding through bumpy turns and being stiff on the bike tends to roll the throttle on and off: the bike bucks even more as you bounce up and down on the seat. Both suspension and traction are affected because standard throttle control is not maintained. This can be quite dramatic."

Kõigele eelnevale lisaks saab sellist tagaratta libisemist korraldada ka sadulas nihelemisega. Keset kurvi oma keharaskusega mängides mängid sa hoopis rehvide pidamisega. Mõistlik on rahulikult ja paigal olla.

Pagan. Ilgeks targutamiseks läks. Ehk oli abiks.


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 01 Veebr 2012, 23:14
Postitas Thesaarlane
oldmaniac kirjutas:
Thesaarlane kirjutas:

Kas keegi oskab öelda, miks neil tahab lowside tulla ?

Osad nii palju kui videost aru saada, siis hoiavad ja pigem ka keeravad sujuvalt gaasi juurde.

Mitte et ma nüüd liialt targutada tahaks.

Rehvi pidamine koosneb hunnikust faktoritest: rehvi rõhk, rehvi temperatuur, rehvi kulumise aste, asfaldi temperatuur, asfaldi kvaliteet, teepinna tasasus ja vedrustuse seaded. Tõenäoliselt tunduvalt olulisem neist faktoritest on hoopis gaasikäsitlus. Tavaline käitumine, mida sel puhul maanteel tehakse, kui kurv otsa saab ja kaugemale juba näha on, siis keeratakse oluliselt uljamalt peale. See võib olla imeväike hulk rohkem jõudu, mis rehvi libisema sunnib. Liiga väike kiirus on videos nähtud poistele vaid õnnistuseks. Suurema kiiruse pealt oleks nad saanud sama reaktsiooniaja peale korraliku "high side".

Nagu tark raamat ütleb:
"Good throttle control is responsible for good cornering control, (i.e., suspension in best range, tires delivering optimum traction, line predictable, etc.)"

Ja omakorda lenksu küljes jõuga elamine võib ootamatut põnevust pakkuda:
"Other key rider jobs are similarly affected. Riding through bumpy turns and being stiff on the bike tends to roll the throttle on and off: the bike bucks even more as you bounce up and down on the seat. Both suspension and traction are affected because standard throttle control is not maintained. This can be quite dramatic."

Kõigele eelnevale lisaks saab sellist tagaratta libisemist korraldada ka sadulas nihelemisega. Keset kurvi oma keharaskusega mängides mängid sa hoopis rehvide pidamisega. Mõistlik on rahulikult ja paigal olla.

Pagan. Ilgeks targutamiseks läks. Ehk oli abiks.

Sellisele vastusele pretendeerisingi, kui küsimuse püstitasin.
Tänud :bsmile:


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 01 Veebr 2012, 23:41
Postitas monster1
Thesaarlane kirjutas:
oldmaniac kirjutas:
Thesaarlane kirjutas:

Kas keegi oskab öelda, miks neil tahab lowside tulla ?

Osad nii palju kui videost aru saada, siis hoiavad ja pigem ka keeravad sujuvalt gaasi juurde.

Mitte et ma nüüd liialt targutada tahaks.

Rehvi pidamine koosneb hunnikust faktoritest: rehvi rõhk, rehvi temperatuur, rehvi kulumise aste, asfaldi temperatuur, asfaldi kvaliteet, teepinna tasasus ja vedrustuse seaded. Tõenäoliselt tunduvalt olulisem neist faktoritest on hoopis gaasikäsitlus. Tavaline käitumine, mida sel puhul maanteel tehakse, kui kurv otsa saab ja kaugemale juba näha on, siis keeratakse oluliselt uljamalt peale. See võib olla imeväike hulk rohkem jõudu, mis rehvi libisema sunnib. Liiga väike kiirus on videos nähtud poistele vaid õnnistuseks. Suurema kiiruse pealt oleks nad saanud sama reaktsiooniaja peale korraliku "high side".

Nagu tark raamat ütleb:
"Good throttle control is responsible for good cornering control, (i.e., suspension in best range, tires delivering optimum traction, line predictable, etc.)"

Ja omakorda lenksu küljes jõuga elamine võib ootamatut põnevust pakkuda:
"Other key rider jobs are similarly affected. Riding through bumpy turns and being stiff on the bike tends to roll the throttle on and off: the bike bucks even more as you bounce up and down on the seat. Both suspension and traction are affected because standard throttle control is not maintained. This can be quite dramatic."

Kõigele eelnevale lisaks saab sellist tagaratta libisemist korraldada ka sadulas nihelemisega. Keset kurvi oma keharaskusega mängides mängid sa hoopis rehvide pidamisega. Mõistlik on rahulikult ja paigal olla.

Pagan. Ilgeks targutamiseks läks. Ehk oli abiks.

Sellisele vastusele pretendeerisingi, kui küsimuse püstitasin.
Tänud :bsmile:

Anna andeks kui liialt küsin aga aga mis lõpptulemus ehk point oli?


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 02 Veebr 2012, 00:42
Postitas oldmaniac
monster1 kirjutas:

Anna andeks kui liialt küsin aga aga mis lõpptulemus ehk point oli?

Rehvi pidamine on kombinatsioon tervest nimekirjast faktoritest. Iga juhtum on erinev, isegi kui see esmapilgul täiesti identsena välja võib näha.


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 02 Veebr 2012, 07:18
Postitas Douchebag

Ma sain Oldmaniaci seletusest aru niipalju, et ei tasu väga rapsida kui kindel pole. Endalgi vahest junni jahedaks tõmmanud see pidamise kaotus aga enamasti ikka omast lollusest see juhtunud.


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 02 Veebr 2012, 11:05
Postitas villy

Nagu oldmaniac ütles, põhjuseid võib olla mitmeid aga olles ise ka palju videosid selle sama teelõigu crashidest vaadanud audioga siis reeglina juhtuvad seal sellised asjad meestega kes kaamerat nähes liialt vara järsult peale keeravad.


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 02 Veebr 2012, 21:53
Postitas Villem

Natuke valdkonnast välja: kas keegi teab Sauel mingit normaalset autoremonti teostavat firmat / isikut kes oleks ka usaldusväärne ja teeks korraliku töö?
Teema iseenesest lihtne, vaja vahetada Audi A4 'l rihmad ja pingutusrullikud ning jahutusventika visco siduri laager (tegelikult rihmad vaja uued panna lihtsalt, kuna viskas need puruks keset sõitmist :S (hammasrihm terve õnneks)).


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 02 Veebr 2012, 23:04
Postitas koi

Oilikom Sauel Mokteri bensuka kõrval.Saavad hakkama küll.Olen nende teenust kasutanud mitmeid kordi.
5215358.
Vastuvõtja naisterahvas.
Helista ja küsi.


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 03 Veebr 2012, 13:02
Postitas Villem
koi kirjutas:

Oilikom Sauel Mokteri bensuka kõrval.Saavad hakkama küll.Olen nende teenust kasutanud mitmeid kordi.
5215358.
Vastuvõtja naisterahvas.
Helista ja küsi.

Suur tänu :bsmile:


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 03 Veebr 2012, 15:54
Postitas yeekim

Selline 'loll' küsimus, et kuskohas Eestis tunkekuluvaid osta saab :?:
Ehk on keegi näinud :roll:

edu


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 03 Veebr 2012, 16:04
Postitas mattyas
yeekim kirjutas:

Selline 'loll' küsimus, et kuskohas Eestis tunkekuluvaid osta saab :?:
Ehk on keegi näinud :roll:

edu

Midagi vist jäi ükskord seal silma, Kadaka Tee 131 http://www.bbtools.ee/


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 03 Veebr 2012, 16:24
Postitas Kipsi

Mida kuradit tähendab ZEN-i reklaamis, et tasuta PLING forever?


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 03 Veebr 2012, 16:42
Postitas Macintosh
Kipsi kirjutas:

Mida kuradit tähendab ZEN-i reklaamis, et tasuta PLING forever?

See tähendab seda, et selle jama saad sa igavesti tasuta (va juhul, kui tingimused muutuvad).


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 04 Veebr 2012, 15:06
Postitas motoratsutaja

.


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 04 Veebr 2012, 19:48
Postitas Snuffit

Heihoo!

Kas keegi teab kust saaks normaalse hinnaga uut auto akut. V6i on ehk kusagil miski kampaania k2igus.
Kylmade ilmadega on aku ikka n6rgaks j22nud ja vaja uus peale osta.

Eks otsin ise ka, panen igaks juhuks siia ikka ka kysimuse, ehk on kellelgi kasv6i "k2pp sees" kusagil :mrgreen:


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 04 Veebr 2012, 20:22
Postitas Loff

Aku ööseks tuppa sooja ja laadima viia ei ole võimalust? Saaks teada kas ikka on aku nii peetis!
Kui ei siis soovitus PS-s.


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 04 Veebr 2012, 21:07
Postitas Snuffit

Ahjaa, j2i mainimata, et olen juba paar n2dalavahetust aku t2is laadinud ja k2isin jaanuari algul ka aku kontrollis ja k2ivitusvoolu oli ainult 31% j2rgi.
Et ikkagi uut akut vaja, vanaga ikka talvel l2bi ei saa 8)


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 05 Veebr 2012, 02:59
Postitas mrt36

K-rautas on hetkel suht hea hinnaga Monbat akud.


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 05 Veebr 2012, 16:59
Postitas jegesmesh
Snuffit kirjutas:

Ahjaa, j2i mainimata, et olen juba paar n2dalavahetust aku t2is laadinud ja k2isin jaanuari algul ka aku kontrollis ja k2ivitusvoolu oli ainult 31% j2rgi.
Et ikkagi uut akut vaja, vanaga ikka talvel l2bi ei saa 8)

Kui omale aku oled ära ostnud siis äkki viitsid siia ka kirjutada mis hinnaga aku said, omal keeras ka talv aku perse. Laadimisest polnud ka kasu.


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 05 Veebr 2012, 19:52
Postitas franz125

Talv ei keera akusi kuhugi ja libe tee ei põhjusta avariisi.


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 05 Veebr 2012, 20:22
Postitas jegesmesh

Selge, aga räägi mulle siis mis selle aku perse keerab?


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 05 Veebr 2012, 20:24
Postitas Piipz

see akus olev keemia lihtsalt ei reageeri külmaga nii hästi, mistõttu ta laadub kiiremini tühjaks ja aeglasemini täis. kui on s**t aku, st keemia seal sees pole enam nii tasemel ja on "kulunud", siis külma ilmaga tuleb see viga lihtsalt hästi välja, st ta on ka soojaga s**t aku aga piisavalt hea, et veel käima minna.
seega kui suurem häda käes, võib aidata ka lihtsalt aku tuppa tõstmine ja seal uuesti laadimine.


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 05 Veebr 2012, 21:23
Postitas rannamees
jegesmesh kirjutas:

Selge, aga räägi mulle siis mis selle aku perse keerab?

http://www.akukeskus.ee/index.php?optio ... &Itemid=42
aga palun, lühikokkuvõte :bsmile:


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 06 Veebr 2012, 19:31
Postitas Kulu

Miks on kolvi kiirendus ülemises surnud seisus arvuliselt suurem, kui alumises surnud seisus?


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 06 Veebr 2012, 19:51
Postitas Raitsraisk
Kulu kirjutas:

Miks on kolvi kiirendus ülemises surnud seisus arvuliselt suurem, kui alumises surnud seisus?

Sest ÜSS-is süüdatakse küttesegu ?


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 06 Veebr 2012, 19:56
Postitas Kulu
Raitsraisk kirjutas:
Kulu kirjutas:

Miks on kolvi kiirendus ülemises surnud seisus arvuliselt suurem, kui alumises surnud seisus?

Sest ÜSS-is süüdatakse küttesegu ?

Ei sobi see vastus, endal oli ka see loogiliselt võttes esimene pakkumine. Kuidagi peab tulenema kinemaatikast, niipalju anti vihjeks.


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 06 Veebr 2012, 20:27
Postitas laan
Kulu kirjutas:
Raitsraisk kirjutas:
Kulu kirjutas:

Miks on kolvi kiirendus ülemises surnud seisus arvuliselt suurem, kui alumises surnud seisus?

Sest ÜSS-is süüdatakse küttesegu ?

Ei sobi see vastus, endal oli ka see loogiliselt võttes esimene pakkumine. Kuidagi peab tulenema kinemaatikast, niipalju anti vihjeks.

ma pakuks raskuskiirendust, mis ÜSS mõjub liikumise suunas ja all mõjub liikumisele vastu...?


Re: Rumalad küsimused

Postitatud: 06 Veebr 2012, 20:49
Postitas Kulu
laan kirjutas:

ma pakuks raskuskiirendust, mis ÜSS mõjub liikumise suunas ja all mõjub liikumisele vastu...?

Aga miks see boksermootoril ka nii on? Seega vist ikkagi midagi muud!