Re: Rumalad küsimused
http://lauren.kosei.ee/pcd-tabel.html
Vaata sealt, vb saad suurusi ja auguvahesid võrreldes oma küsimusele vastuse.
http://lauren.kosei.ee/pcd-tabel.html
Vaata sealt, vb saad suurusi ja auguvahesid võrreldes oma küsimusele vastuse.
MIks sahatakse lumeks puhtaks Tallinna ringtee-äärseid põlde. Parralleelselt maanteega.
Et ei tuiskaks teedele? Sahajuht harjutab?
pritsu kirjutas:MIks sahatakse lumeks puhtaks Tallinna ringtee-äärseid põlde. Parralleelselt maanteega.
Et ei tuiskaks teedele? Sahajuht harjutab?
Et ei tuiskaks teedele jh.
pritsu kirjutas:MIks sahatakse lumeks puhtaks Tallinna ringtee-äärseid põlde. Parralleelselt maanteega.
Et ei tuiskaks teedele? Sahajuht harjutab?
Neil pole Mu...gi teha ja kütust enam kraavi valada ei ole lihtsalt ilus
Sama teema mis lumeväravate paigaldamisega(sel aastal rohkem jälle moodi läinud, vanasti rohkem kombeks olnud). Peaks siis tuisu ajal lume kinni püüdma
PEAKS on siinkohal märksõna !!!
pritsu kirjutas:MIks sahatakse lumeks puhtaks Tallinna ringtee-äärseid põlde. Parralleelselt maanteega.
Et ei tuiskaks teedele? Sahajuht harjutab?
lumekoristuseks eraldatud kütus tuleb ära kasutada, muidu järgmine talv enam niipalju ei eraldata.
Tuisuvaalude vältimiseks- mida kaugemal teest see vall on, seda parem.
edu
kopu kirjutas:Sama teema mis lumeväravate paigaldamisega(sel aastal rohkem jälle moodi läinud, vanasti rohkem kombeks olnud). Peaks siis tuisu ajal lume kinni püüdma
Omal juba mitmes aasta paigaldatud põllule alused lumeredeliks ca 15...20m teest ja kasu on märgatav.
See talv pole veel lumesahka vaja olnud näiteks
Kuna keldrisse on kogunenud suur kogus taarat( aga endal puudub aeg ja viitsimine seda masinasse toppida), siis äkki keegi teab selle härra numbrit, kes oli nõus teatud % eest suure koguse taarat ära viima. Töötas minu teada Taararingis ning kuulutused olid ka taarapunktides üleval.
-Piilu- kirjutas:Kuna keldrisse on kogunenud suur kogus taarat( aga endal puudub aeg ja viitsimine seda masinasse toppida), siis äkki keegi teab selle härra numbrit, kes oli nõus teatud % eest suure koguse taarat ära viima. Töötas minu teada Taararingis ning kuulutused olid ka taarapunktides üleval.
Vii ära ja maksa mulle pappi
mart211 kirjutas:-Piilu- kirjutas:Kuna keldrisse on kogunenud suur kogus taarat( aga endal puudub aeg ja viitsimine seda masinasse toppida), siis äkki keegi teab selle härra numbrit, kes oli nõus teatud % eest suure koguse taarat ära viima. Töötas minu teada Taararingis ning kuulutused olid ka taarapunktides üleval.
Vii ära ja maksa mulle pappi
Aga vii taara ära ja sealt saad pappi
Hetkel ei viitsi kõike seadusi läbi lugeda.
ATV-de arvele saamine on nüüd nagu on
aga kas UTV-sid saab kuidagi nii arvele ,et tava liikluses osaleda?
Need ju iseenesest rooliga turva kaared peal ja tuled viled küljes ,Kolme punkti turva rihmad jne.
mida ARK nendest arvab on kellegil kogemusi?
Enda puhul käib jutt Polaris RZR-ist
Kus tänasel päeval kõige parema hinnaga meil Eestis Leatt Neck Brace Adventure 2 kätte saab?
Cado kirjutas:Hetkel ei viitsi kõike seadusi läbi lugeda.
ATV-de arvele saamine on nüüd nagu on
aga kas UTV-sid saab kuidagi nii arvele ,et tava liikluses osaleda?
Need ju iseenesest rooliga turva kaared peal ja tuled viled küljes ,Kolme punkti turva rihmad jne.
mida ARK nendest arvab on kellegil kogemusi?Enda puhul käib jutt Polaris RZR-ist
Endal on(oli) sama protsess käsil Hiina ATV'ga.
Helistasin ARK'i ja teatasin jeekimile VIN koodi ja EC type approval number'i ja tulemuseks oli L7e, ehk neljarattaline mootorratas, mitte ratastraktor nagu enamus vanemaid ATV'id.
edu ja telefon näppu
Rumal tehniline küsimus:
"Mis juhtub kui 16" velje spidoka ajam panna 19" velje külge ja kogu see krempel ühendada spidokaga, mis on mõeldud 17" veljele "
yeekim kirjutas:Rumal tehniline küsimus:
"Mis juhtub kui 16" velje spidoka ajam panna 19" velje külge ja kogu see krempel ühendada spidokaga, mis on mõeldud 17" veljele"
KST!
yeekim kirjutas:Rumal tehniline küsimus:
"Mis juhtub kui 16" velje spidoka ajam panna 19" velje külge ja kogu see krempel ühendada spidokaga, mis on mõeldud 17" veljele"
Mehaaniline spidokas oli vähemalt vanasti standard, s.t. kõik spidokad olid sama ülekandearvuga. Nii et pole vahet, millise tsikli pealt spidokas pärit on. Aga ülejäänu on puhas algklasside matemaatika. Kas määrad erinevuse koefitsiendi ära teoreetiliselt ratta läbimõõdu, ümbermõõdu või läbitud tee järgi (viimane on kõige täpsem) või siis loed ülekande pöördeid ja arvutad sealt koefi välja, on juba maitseasi.
Muidugi, kui nutsu jagub, võid spidoka korrektori kah muretseda.
Spidokas on mehaaniline, aftermarketi oma ja mõeldud 17" veljele,
Sellist spido- healerit vist veel pole, mis ühest mehaanilisest signaalist teise, sobiva mehaanilise signaali teeks.
16" veljega oli lihtne- spido näitas 10% rohkem, nüüd aga vaja kogu krempel 19" veljele ümber tõsta
edu
Peaks ikka kuskil olemas olema, seda või nimetada ka reduktoriks!Ühelt poolt kerid läheb vähemaks, teiselt poolt kerid tuleb juurde!
Praegusel juhul peaks suuremale diameetrile minnes põõrdeid juurde ajama!
Spido trossi pöörete arv ühe ratta ringi kohta peab sama olema!
Juhtub ma arvan see, et spido järgi tuimalt sõites hakkab raha rohkem kuluma, bensiini kulu ka suureneb 100km kohta!
Kui ta reaalsest kiirusest vähem hakkab näitama, siis läheb kindlasti rohkem raha- riigilõivudeks
Kes oskaks öelda 17" pöörete arvu ühe ringi kohta?
edu
yeekim kirjutas:Kui ta reaalsest kiirusest vähem hakkab näitama, siis läheb kindlasti rohkem raha- riigilõivudeks
![]()
Kes oskaks öelda 17" pöörete arvu ühe ringi kohta?edu
Ajad ajamile ringi peale ja loed trossi poolsed ringid ära(sul ju teada et ajam 17 tollise oma!
Oleneb ju ka rehvi kõrgusest ratta ümbermõõt, pead panema niipalju madalama rehvi 19 tollisele veljele, et ühtib 17 tollise originaaliga ja näitab õigesti!
kui ma nüüd õigesti arvutasin siis 110/80/17 vaste oleks enam vähem 110/60/19 (või 90/70/19)
Ei ole!
Spido on 17" , ajam on 16" ja uus velg on 19"
yeekim kirjutas:Ei ole!
Spido on 17" , ajam on 16" ja uus velg on 19"
Ah nihuke komüüse!
Võib teha nii, et kui eeldada Isakese jutust, et spidod toimetavad kõik ühesuguse põõrete arvuga siis saan mõõta oma 18 tollise ajami pöörded ära ja sellest miskit järeldada!?
Sai pandud pritsu masinale teise tsikli spido peale, peab küsima, kas tal näitas kiirust õigesti!
Samas on TDM i spidol üleval ka mingi ülekanne huvitav kas see on üks/ühele? (kuna spido tross jookseb 90 kraadi all sisse võrreldes seieri teljega.)
Internet on suur ja võimas. Väike otsing ja tulemus:
In most cases, the mechanical speedometers are calibrated as standard to 1000 revs of the speedometer cable to 1 mile traveled. Kusagilt jooksis info, et standard kehtestati alates 1965.
Ja veel natuke otsimist: European speedometers are calibrated for 1000 RPMs at 100 km/h.
MOTT. Ei ole mingit vahet, millise euroopa turule mõeldud tsikli pealt on spidokas, kõik näitavad sama. Ratta läbimõõdust tulenev erinevus on ainult vedavas ülekandes.Kui võtad ratta koos spidoka ülekandega, saad suvalise spido pealt alati õige näidu.
Kui mitu millimeetrit jääd jäätub kui väljas on -15 kraadi? Tiigil.
Kalafoorum väidab et 20-30 mm
MX1 kirjutas:Kui mitu millimeetrit jääd jäätub kui väljas on -15 kraadi? Tiigil.
Kui pika aja jooksul? Paar kraadi külma öö jooksul tekitas karjääris 1 cm paksuse jää hommikuks.
Jää on juba jää ja jää enam ei jäätu, vesi jäätub! Nii nokkimise eesmärgil
Ivoonu kirjutas:MX1 kirjutas:Kui mitu millimeetrit jääd jäätub kui väljas on -15 kraadi? Tiigil.
Kui pika aja jooksul? Paar kraadi külma öö jooksul tekitas karjääris 1 cm paksuse jää hommikuks.
Tunnis. No okei kui palju vett jäätub jääks
Ega keegi tea kuidas Männiku karjääris jääga on?