Veel hullem, Saugas. http://www.motard.ee/kontakt.html
Veel hullem, Saugas. http://www.motard.ee/kontakt.html
kris. kirjutas: ↑15 Okt 2021, 09:56Oleks vaja kuu lõpus tsikkel Tallinna Transpordiametisse ülevaatamiseks viia. Kas keegi tahaks transaga aidata, või keda soovitate? Heameelega maksaks omadele
.
Kuna liigutada on vaja linna piires, siis sobib lahtise käruga variant ka. Küll aga on vaja korralikku rampi, sest ratas kaalub 300+ kg.
Mina tänan!
Nn kallutav kergaagis ei vaja rampi. Ma sõidan murutraktori ja tsikliga sinna peale vabalt. Need sellised igas rendis ka olemas
Kohutav
Nendega võib olla oht, et pikema teljevahega ja madalam ratas jääb kõhupeale kinni!
Oleneb porte kõrgusest, kui siledaks pealesõidu saab.
edu
kris. kirjutas: ↑15 Okt 2021, 09:56Oleks vaja kuu lõpus tsikkel Tallinna Transpordiametisse ülevaatamiseks viia. Kas keegi tahaks transaga aidata, või keda soovitate? Heameelega maksaks omadele
.
Kuna liigutada on vaja linna piires, siis sobib lahtise käruga variant ka. Küll aga on vaja korralikku rampi, sest ratas kaalub 300+ kg.
Mina tänan!
Äkki.
Haagis 1,5x3,0m ja standartne 40cm porte ning tekib sile pind pealesõiduks. Igas bensukas on sarnased olemas. No Alexelas on igaljuhul küll.
On üks vana auto, millel vana roostes bensupaak. (MB w221 2007, S500)
Lammarites seda kusagil pole, isegi ebays mitte, uus maksab tuhandeid.
Selline vahepeal oli aga liiga kaugel:
https://www.ebay.com/itm/163562047197?h ... GTR=1#shId
Seega küss - kas keegi teab kedagi, kes teab kedagi, kes suudaks ära taastada/lappida paagi ja seest ära "kreemitada"?
Saan aru, et pole odav töö, kuid tegijat lihtsalt ei leia AItäh juba ette.
Leedust ka ei sobi?
https://www.ebay.com/itm/402885417637?e ... SwExJgs9HI
Kaunase eksemplar on ju disla oma... OEM A2214705001 (S500) vs. A2214700041 (S350CDI), kindel et ikka sobib?
ei sobi jep.
Kas paagi metallosa on niipalju erinev, et tehniliselt on mõistlikum mingit sõelaks roostetanud paaki lappida selle asemel, et mingid bensuka paagile spetsiifilised vidinad ümber tõsta?
Isegi paagi alumise poole ühe õmblusega vahetamine tundub palju mõistlikum, kui suurte pindade lappimine.
Lembit kirjutas: ↑26 Okt 2021, 15:03Kas paagi metallosa on niipalju erinev, et tehniliselt on mõistlikum mingit sõelaks roostetanud paaki lappida selle asemel, et mingid bensuka paagile spetsiifilised vidinad ümber tõsta?
Isegi paagi alumise poole ühe õmblusega vahetamine tundub palju mõistlikum, kui suurte pindade lappimine.
Leia mulle see paak, kuhu need vidinad ümber tõsta
Piipz kirjutas: ↑26 Okt 2021, 12:20On üks vana auto, millel vana roostes bensupaak. (MB w221 2007, S500)
Lammarites seda kusagil pole, isegi ebays mitte, uus maksab tuhandeid.
Selline vahepeal oli aga liiga kaugel:
https://www.ebay.com/itm/163562047197?h ... GTR=1#shIdSeega küss - kas keegi teab kedagi, kes teab kedagi, kes suudaks ära taastada/lappida paagi ja seest ära "kreemitada"?
Saan aru, et pole odav töö, kuid tegijat lihtsalt ei leiaAItäh juba ette.
Proovi siit, äkki joppab, ma kunagi sain isegi 216 esikäändmiku koos püstakuga. https://www.varuosakeskus.ee/
Selle päringu peaks saama +/- 100 kasutatud ja uute juppidega tegelejat.
Piipz kirjutas: ↑26 Okt 2021, 15:06Lembit kirjutas: ↑26 Okt 2021, 15:03Kas paagi metallosa on niipalju erinev, et tehniliselt on mõistlikum mingit sõelaks roostetanud paaki lappida selle asemel, et mingid bensuka paagile spetsiifilised vidinad ümber tõsta?
Isegi paagi alumise poole ühe õmblusega vahetamine tundub palju mõistlikum, kui suurte pindade lappimine.Leia mulle see paak, kuhu need vidinad ümber tõsta
No seda diisli paaki pidasin silmas, millele lingi panin.
Ma otsisin just sellisele dislale paaki ja leidsin Poolast läbi Eesti Xdalyse. Küsi neilt, neil on täiesti miski kohalik esindus olemas. Väidetavalt oli bensuka paaki lihtsam leida kui diisli oma tol hetkel vähemalt.
Siin libises läbi teema nahkkottide taastamisest, vastused jäid õhku ... . Minu tsiklil ka küljekotid ripuvad nagu vana mehe " mu...d", üks puudutab juba summutit. Talvel mõtlesin taastamistöö ette võtta, ehk on ikkagi keegi mingeid tulemusi saavutanud ?
Leidsin avarustest, proovin ja annan teada kuidas õnnestus. -A many riders use this handy trick to get their saddlebags back to normal. To start, simply soak each bag in a bucket or tub of hot water for about 30 seconds. This makes the leather more malleable, so you can reform it into whatever shape you need. Then, stuff the bag full of newspapers enough so that it stretches out. While it’s still wet, reshape the top so that it doesn’t form into a weird shape, and then set it to dry for about a day. After 24 hours, remove all the newspaper, and it will have dried in the desired shape.
Seoses Rootsiga meenus, et kui keegi Rootsis Würth kauplusest kaupa osta saab, siis võiks teada anda. Väike (suhteliselt odav) asi, aga Eesti Würth ei paku.
Kui sul tootekood olemas siis saada mulle. Kui ametlikult ei paku siis "omad" saavad võib-olla ikka tellida.
Raud OÜStreetMoto kirjutas: ↑22 Nov 2021, 14:17Kas on keegi, kes tegeleb kodumasinate remondiga või oskab soovitada asjalikku tegelejat? Jutuks pesumasin, mis töötab ideaalselt, kuid pesumasina (pealtlaetav) kaas on nii läbi roostetanud hingede poolt, et kukub kohe küljest. Ilmselt jääb neid masinaid muude rikete tõttu hunnikutes vedelema, millel kaas heas korras. Masinaks Whirlpool WTLS 60712.
Mul lõi garantiilisel pesumasinal veakoodi ette, et tenniga midagi kehvasti. Sama moodi googel ja how-2-repair ning Spordi tn oli varuosa poes saadaval hinnaga a´22€. Kuna elan nats linnast väljas, siis juba masina remonti viimine või tehniku koju kutsumine oleks lihtsalt organisatoorselt peavalu tekitav tegevus, seega isetegemine oligi kõige kiirem ja mis seal salata ka kordades odavaim lahendus. Poes muidugi targutati, et katlakivi jne, kuid tenn oli täiesti katalakivist puhas ning peale veega loputamist lausa nagu uus. Vahetasin selle ise a´30min ära ning töötab nüüd juba paar aastat. Varuosa oli OEM. Tööriistaks oli ainult mutrikeerja-kruvikas ja mõned otsikud.kalleu kirjutas: ↑22 Nov 2021, 19:52Ma olen garantiiaja ületanud kodumasinatega läinud ka DIY teed. Vähegi suuremale asjale saab juppe tellida samamoodi nagu rattale (ise netist või Eestis poest) ja juhendi osas on väga abiks olnud How-2-repair
Niikuinii peab neid aegajalt samamoodi hooldama ja puhastama kui tahad, et kestaks.