Re: Rumalad küsimused 2
Tort kirjutas:Palgalised kommijad jälle risustavad.
Ou, kuidas selleks saab?
Tort kirjutas:Palgalised kommijad jälle risustavad.
Ou, kuidas selleks saab?
Tänud vastajatele. Ise leidsin enne kiiruga telliskivi ja madaras ühe ning veel midagi. Lootsin, et keegi ise sealkandis vahetada lasknud ja teab soovitada.
Kui Sikupilli keskuse taha pole palju sõita, siis 16" plekkvelg on märksa odavam ja valuvelg jääb ka oluliselt alla selle hinna.
Tel 5O23758 Hans
Ja aja ikka leiab, kui vaja.
Tort kirjutas:kui hariliku 16" sõiduauto velje eest ei pea 35+ maksma, eriti kuskil soojakus.
reimps kirjutas:Tort kirjutas:Palgalised kommijad jälle risustavad.
Ou, kuidas selleks saab?
Väga lihtne. Lähed ütled oma ülemusele: "Jou, sepp, mul on sest tööst siiber aga lahkumisavaldust ei esita. Hakkan nüüdsest töö ajal kommima.". Kui sind selle peale lahti ei lasta siis minu õnnesoovid - oled sujuvalt liitunud palgaliste kommijate armeega. (Viimane väide on topelttõsi, kui juhtud töötama jõustruktuurides).
Milliselt CB raadio kanalilt võiks poolas(ja ülejäänud euroopas) kõige rohkem inglisekeelset mula kuulda?
simp kirjutas:Milliselt CB raadio kanalilt võiks poolas(ja ülejäänud euroopas) kõige rohkem inglisekeelset mula kuulda?
8-s on eestlased,12 ja 13 vist läti-leedu,10 venelased,19 soome,aga kuna kõik CB kanalid on vaba kanalid,siis euroopas on kõik kanalid 1-40 ühtlaselt hõivatud ja kuuleb igasugu keelset mula.
Mis sind konkreetselt huvitab?
urmas66 kirjutas:simp kirjutas:Milliselt CB raadio kanalilt võiks poolas(ja ülejäänud euroopas) kõige rohkem inglisekeelset mula kuulda?
8-s on eestlased,12 ja 13 vist läti-leedu,10 venelased,19 soome,aga kuna kõik CB kanalid on vaba kanalid,siis euroopas on kõik kanalid 1-40 ühtlaselt hõivatud ja kuuleb igasugu keelset mula.
Mis sind konkreetselt huvitab?
olen autoga euroopa peale minemas, mõte oli seekord raadio kaasa haarata.
Põhiline eesmärk on lätis/leedus/poolas politsei vältimine, eelmine kord läks waze'i usaldamine kalliks maksma
Seal peaks vist päris palju eesti rekkajuhte sõitma, tasuks nende kanalil püsida.
Ei usu, et sa väga palju inglise keelt seal kuuled, sest leedu ja poola rekkajuhid peale emakeele suurt midagi muud ei mõika
simp kirjutas:Milliselt CB raadio kanalilt võiks poolas(ja ülejäänud euroopas) kõige rohkem inglisekeelset mula kuulda?
Inglisekeelset mula sa ei kuulegi kuna britid reeglina mandrile eriti ei tule ja ülejäänud rahvas inglise keeles ei suhtle. Poolas võib täiesti rahulikult 8. kanalit kasutada. Eesti autosid on seal piisavalt palju liikvel.
Kui Poola läbimiseks on paar kindlat marsruuti mida mööda põhiline liiklus kulgeb siis teispool Poolat hakkab liiklus juba nii palju "hargnema" et eesti keelt enam ülearu tihti ei kuule.
Igaks juhuks mainin ära et kui sa kavatsed CB'd kasutada selleks et "liiklusinfot" vastu võtta ja selle abil hästi "kiiresti ja odavalt" edasi jõuda siis soovitan sellest mõttest loobuda. Vahel on sellest küll abi aga 100% nähtamatuks ja miilitsakindlaks see sind kahjuks ikkagi ei muuda
no teispool Varssavit pole seda ka eriti vaja sest kiirteedel saab päris rahulikult normaalse kiirusega lasta
Ma ka ei võtaks lällarit ,politsei kindlustuseks.Poolas on ka üsna palju eravärvides, lihtsalt sõitvaid autosid.Oli ka meil eelmisel reisil sellisega kokkupuuude.Sõber tegi möödasõitu pidevajoonega ning hetkepärast muutus elu peeglis värviliseks.Kusjuures me kahe rattaga läksime enne seda temast mööda,aga enne pidevat joont.Tegalsele mahtus hinge väike ehk +20 kiiruse ületamine hetkeks,sest jätkasime nii 100-105,aga pidevjoon ületas väluläve ja selle eest peediti teda paarkümmend minutit + trahv.Kusjuures neil ei ole seljas märgatavaid asju ehk kollasega midagi,nagu meie omadel.Oli ainult mingi kaamera moodi asi peegli all ja see oli kõik,mis teda tava Passatist väljastpoolt eristas.Ja altkäemaksu ei soostunud need mehed üldse võtma.
Pan kirjutas:simp kirjutas:Milliselt CB raadio kanalilt võiks poolas(ja ülejäänud euroopas) kõige rohkem inglisekeelset mula kuulda?
Inglisekeelset mula sa ei kuulegi kuna britid reeglina mandrile eriti ei tule ja ülejäänud rahvas inglise keeles ei suhtle. Poolas võib täiesti rahulikult 8. kanalit kasutada. Eesti autosid on seal piisavalt palju liikvel.
Kui Poola läbimiseks on paar kindlat marsruuti mida mööda põhiline liiklus kulgeb siis teispool Poolat hakkab liiklus juba nii palju "hargnema" et eesti keelt enam ülearu tihti ei kuule.
Igaks juhuks mainin ära et kui sa kavatsed CB'd kasutada selleks et "liiklusinfot" vastu võtta ja selle abil hästi "kiiresti ja odavalt" edasi jõuda siis soovitan sellest mõttest loobuda. Vahel on sellest küll abi aga 100% nähtamatuks ja miilitsakindlaks see sind kahjuks ikkagi ei muuda
Päris kolmesajaga ei ole plaanis pärnust lendama hakata, mõte oli kaasa haarata ja harrastada keskmist sõidustiili.
Eelmine kord oli lihtsalt mingis väga lambises kohas 30(vms) püsti visatud ja täpselt märgi juures mõõdeti. Lendasin sinna 94'ga sisse ja sain kenasti maksta
simp kirjutas:Pan kirjutas:simp kirjutas:Milliselt CB raadio kanalilt võiks poolas(ja ülejäänud euroopas) kõige rohkem inglisekeelset mula kuulda?
Inglisekeelset mula sa ei kuulegi kuna britid reeglina mandrile eriti ei tule ja ülejäänud rahvas inglise keeles ei suhtle. Poolas võib täiesti rahulikult 8. kanalit kasutada. Eesti autosid on seal piisavalt palju liikvel.
Kui Poola läbimiseks on paar kindlat marsruuti mida mööda põhiline liiklus kulgeb siis teispool Poolat hakkab liiklus juba nii palju "hargnema" et eesti keelt enam ülearu tihti ei kuule.
Igaks juhuks mainin ära et kui sa kavatsed CB'd kasutada selleks et "liiklusinfot" vastu võtta ja selle abil hästi "kiiresti ja odavalt" edasi jõuda siis soovitan sellest mõttest loobuda. Vahel on sellest küll abi aga 100% nähtamatuks ja miilitsakindlaks see sind kahjuks ikkagi ei muudaPäris kolmesajaga ei ole plaanis pärnust lendama hakata, mõte oli kaasa haarata ja harrastada keskmist sõidustiili.
Eelmine kord oli lihtsalt mingis väga lambises kohas 30(vms) püsti visatud ja täpselt märgi juures mõõdeti. Lendasin sinna 94'ga sisse ja sain kenasti maksta
Kunagi ühele tuttvale rekkajuhile väänati rootsis 30 märgi all 60+-ga sõitmise eest ikka räige litakas( a´10 tonni SEK-i) ja põhjenduseks toodi,et eriti ohtlik teguviis,sest kõik eeldavad,et seal sõidetakse 30-40ga.Pollar oli veel öelnud,et kui oleks juhtunud lihtsalt maanteel +30 ületust,siis oleks trahv olnud 80% väiksem või isegi hoiatus,sest seal poleks oht nii suur olnud.
Ma olen üldiselt seda meelt,et igal maal liigu nii nagu seal kombeks ja ära tule oma harjumustega võõrastele teedele "tähelepanu" hankima.Üks pollari kinnipidamine,on ajaliselt nullinud kõik su kiiruse ületused Tallinnast Varssavini.
Kui on piirang,siis tee nö nägu,et oled arusaanud ja võta veidi hoogu maha.Kui sa sealt 50-ga oleks läbi tuhisend,siis võibolla poleks kinni peetudki.
Aga eks igaüks teeb oma valikud ise.Ma sõidan alati just täpselt selle piiri peal(GPS-i järgi siis nii +10+12),et ei peaks kinni peetama(või jõuab ka veits maha pidurdada) ja olen igale poole normaalselt kohale jõudnud.Trahvi pole juba ammu maksnud.
Kui enne pole lällarit kasutanud,siis kõigepealt kuula ,kuidas seal suheldakse ja tervita ning siis küsi,et kus ja kuidas eespool asjad on.Muidu võib mõni mees veel pikalt ka saata.Viisaks suhtlemine väismaal oma keeles on üldiselt igale tegelasele meeldiv ja ikka antakse abi,kui osatakse anda.
urmas66 kirjutas:simp kirjutas:Pan kirjutas:Inglisekeelset mula sa ei kuulegi kuna britid reeglina mandrile eriti ei tule ja ülejäänud rahvas inglise keeles ei suhtle. Poolas võib täiesti rahulikult 8. kanalit kasutada. Eesti autosid on seal piisavalt palju liikvel.
Kui Poola läbimiseks on paar kindlat marsruuti mida mööda põhiline liiklus kulgeb siis teispool Poolat hakkab liiklus juba nii palju "hargnema" et eesti keelt enam ülearu tihti ei kuule.
Igaks juhuks mainin ära et kui sa kavatsed CB'd kasutada selleks et "liiklusinfot" vastu võtta ja selle abil hästi "kiiresti ja odavalt" edasi jõuda siis soovitan sellest mõttest loobuda. Vahel on sellest küll abi aga 100% nähtamatuks ja miilitsakindlaks see sind kahjuks ikkagi ei muudaPäris kolmesajaga ei ole plaanis pärnust lendama hakata, mõte oli kaasa haarata ja harrastada keskmist sõidustiili.
Eelmine kord oli lihtsalt mingis väga lambises kohas 30(vms) püsti visatud ja täpselt märgi juures mõõdeti. Lendasin sinna 94'ga sisse ja sain kenasti makstaKunagi ühele tuttvale rekkajuhile väänati rootsis 30 märgi all 60+-ga sõitmise eest ikka räige litakas( a´10 tonni SEK-i) ja põhjenduseks toodi,et eriti ohtlik teguviis,sest kõik eeldavad,et seal sõidetakse 30-40ga.Pollar oli veel öelnud,et kui oleks juhtunud lihtsalt maanteel +30 ületust,siis oleks trahv olnud 80% väiksem või isegi hoiatus,sest seal poleks oht nii suur olnud.
Ma olen üldiselt seda meelt,et igal maal liigu nii nagu seal kombeks ja ära tule oma harjumustega võõrastele teedele "tähelepanu" hankima.Üks pollari kinnipidamine,on ajaliselt nullinud kõik su kiiruse ületused Tallinnast Varssavini.
Kui on piirang,siis tee nö nägu,et oled arusaanud ja võta veidi hoogu maha.Kui sa sealt 50-ga oleks läbi tuhisend,siis võibolla poleks kinni peetudki.
Aga eks igaüks teeb oma valikud ise.Ma sõidan alati just täpselt selle piiri peal(GPS-i järgi siis nii +10+12),et ei peaks kinni peetama(või jõuab ka veits maha pidurdada) ja olen igale poole normaalselt kohale jõudnud.Trahvi pole juba ammu maksnud.
Kui enne pole lällarit kasutanud,siis kõigepealt kuula ,kuidas seal suheldakse ja tervita ning siis küsi,et kus ja kuidas eespool asjad on.Muidu võib mõni mees veel pikalt ka saata.Viisaks suhtlemine väismaal oma keeles on üldiselt igale tegelasele meeldiv ja ikka antakse abi,kui osatakse anda.
Tänud info eest.
soovitusi, et kes-kus paagist mõlgi välja tõmbaks mõistuse piires hinna ja tulemusega?
tähh.
tormavtellis kirjutas:soovitusi, et kes-kus paagist mõlgi välja tõmbaks mõistuse piires hinna ja tulemusega?
tähh.
Põhjarannikul molgimehed ja smartservice.
Võtan talvel roostes ja inetu paagi puhastamise ette.
Seest teen puhtaks elektrolüüsiga, väljast läheb pulbervärvimisse. Soovitusi, mis järjekorras asi ette võtta?
Kui enne elektrolüüsida, siis kui kiiresti tühi paak seest rooste tahab tõmmata?
Olen laisk, hõivatud ja ei salli konkreetselt seda protseduuri:
kus saaks Tallinnas lasta soodsalt vahetada BMW (M50 mootor, e36) jahutusvedeliku ära? Mul tuli täna meelde, et seal on suht lahja segu, mis sai suvel pärast motovahetust ajutiselt sisse pandud ja talv trügib peale, aga just see protsess ajab mind alati närvi, eriti õhutamine. Tahab keegi lisaraha teenida või teab mõnda masohhisti? Kui ei leia, võtan end ise kätte ja kokku.
Töökodasid pole mõtet soovitada, sama hästi võin end kokku võtta ja ise teha. Kui aga töökojas tahab keegi äkki lihtsalt vabal momendil haltuurat teha, vot see juba sobiks. Jahutusvedelik võiks ka kohapeal olla, samas pole probleem see 10 liitrit ise ka kaasa haarata, kui vaja.
reimps kirjutas:Olen laisk, hõivatud ja ei salli konkreetselt seda protseduuri:
kus saaks Tallinnas lasta soodsalt vahetada BMW (M50 mootor, e36) jahutusvedeliku ära? Mul tuli täna meelde, et seal on suht lahja segu, mis sai suvel pärast motovahetust ajutiselt sisse pandud ja talv trügib peale, aga just see protsess ajab mind alati närvi, eriti õhutamine. Tahab keegi lisaraha teenida või teab mõnda masohhisti? Kui ei leia, võtan end ise kätte ja kokku.
Töökodasid pole mõtet soovitada, sama hästi võin end kokku võtta ja ise teha. Kui aga töökojas tahab keegi äkki lihtsalt vabal momendil haltuurat teha, vot see juba sobiks. Jahutusvedelik võiks ka kohapeal olla, samas pole probleem see 10 liitrit ise ka kaasa haarata, kui vaja.
Mina ei viitsi, just selle 6hutamise pärast.. Kedagi soovitada ka ei tea.
mihkels kirjutas:Võtan talvel roostes ja inetu paagi puhastamise ette.
Seest teen puhtaks elektrolüüsiga, väljast läheb pulbervärvimisse. Soovitusi, mis järjekorras asi ette võtta?
No kui sa just küsid (rumalad küsimused ikkagi), siis mina soovitan igal juhul enne pulbervärvida ja siis elektrolüüsida. Siis läheb eriti hästi tuksi.
Mart kirjutas:reimps kirjutas:Olen laisk, hõivatud ja ei salli konkreetselt seda protseduuri:
Mina ei viitsi, just selle 6hutamise pärast.. Kedagi soovitada ka ei tea.
Sain juba ise hakkama - leidsin masohhisti, kes viitsib
Keegi teab kust võiks eestis otsida? Pole ise veel peale sattunud kuskil...
TankSlapper kirjutas:Keegi teab kust võiks eestis otsida? Pole ise veel peale sattunud kuskil...
Kummist junn millega saab avavuse ära blokkida.
Proovi enne söetablette ikka.
Raitsraisk kirjutas:TankSlapper kirjutas:Keegi teab kust võiks eestis otsida? Pole ise veel peale sattunud kuskil...
Kummist junn millega saab avavuse ära blokkida.Proovi enne söetablette ikka.
Raitsraisk kirjutas:TankSlapper kirjutas:Keegi teab kust võiks eestis otsida? Pole ise veel peale sattunud kuskil...
Kummist junn millega saab avavuse ära blokkida.Proovi enne söetablette ikka.
Krt ise hakkasin kah naerma kui uuesti lugesin
Aga äkki leiab midagi siit
http://www.wuerth.ee/kataloog/index.html#796
Äkki kellegil arctic cat f7 2006 repair manuali
Ma ei leia üles ühte videot, mis mäletamist mööda oli siin foorumis viidatud. Mingi operatiiv-meditsiiniline kuller, kas vere- või organivedu. Kaherattalisega ikka, parempoolne liiklus. Üsna pikk video. Ei mäleta isegi seda, kas oli tegu juutuubi või laivliigiga. Viskab kellelgi ette?
Tegemist oli veredoonorlusega.
[youtube][/youtube]
Loff kirjutas:Tegemist oli veredoonorlusega.
See on ka hea video, aga ma otsin kaasaegset. Tüüp filmib iseenda sõitu punktist A punkti B, vahele jääb üks trammitee, mööda mida kutt laseb põhjagaasiga või sinna lähedale, mitu head km jutti. Tegemist operatiivsõidukiga, vilkurite ja signaaliga. Kurat, võibolla seda polegi enam üleval, sirvisin juba nii videod kui ka youtube ja teiste huumorivideote lingid siia teemasse aastani 2013 läbi. Omajagu muud head kulda leidsin, aga mitte seda, mis otsisin