32. leht 56-st

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Postitatud: 31 Aug 2011, 16:06
Postitas TDM

Veel üks asi mis võib käivitsamist ja madalaid pöördeid segada, kui karpad hakkavad üle ujutama!
Nõela pesal onb väljas pool kummi rõngas, mis pessa surumisel jääb asendi fiksaatori pesa terava ääre taha kinni ja tekitab tihendile lõikeid, ning piisava defekti korral immitseb sealt bensu juurde, kuigi nõel peab!Või on need tihendid lihtsalt rabedaks muutunud!(enda masinal just vahetasin neid rõngaid).
Ujukikambri taseme kontrolliga peaks selle vea avastama!
Kas sa karpade vahelise kolmikus oleva bensu filti oled ka üle vaadanud/puhastanud, kuigi see peaks rohkem koormusel ja suurtel pööretel nälga jätma, aga võib ka muid anomaaliaid tekitada?!
Bensu kulu koha pealt mõjus minu rattal positiivselt originaal summutitega K&N filter! 8)

Kas sul karpad käisid maha ja lahti ka enne sünkimist?
Võibolla mingi ollus kolab ringi ujuki kambris ! :roll:


Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Postitatud: 31 Aug 2011, 16:16
Postitas germpz

Maha käisid eelmine suvi kohe peale ratta ostmist, siis puterdas sõites. Oma ajuga puhastasin ja panin tagasi ja tundus et oli selleks korraks ka abi.


Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Postitatud: 08 Sept 2011, 19:45
Postitas davidsoniharald

Kas keegi on paigaldanud oma 3VD TDMile tagarehviks 130/80/17 rehvi ja kas velg liiga laiaks ei jää? Jutt siis täpsemalt sellest rehvist: http://www.rehvipost.ee/?p=1&id=6&action=2607 . Olen küll 140/80 rehvi näinud TDMil taga, kuid kitsamat mitte. Välimus ei ole minu jaoks esmatähtis, pidamine kruusal on ja Trailmax sobib selles mõttes mulle. Mõõt laiem on juba ainult siselohviga kasutamiseks saadaval.

Huvitav, kas ilma siselohtiva jääks TT rehv õhku pidama? :roll: Lihtsalt mõte, ärge vardasse ajage kui väga loll mõte.

Tervitades, davidsoniharald


Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Postitatud: 08 Sept 2011, 20:29
Postitas rannamees

Oli taga 130/80/17 Mitas. Velg kitsaks ei jää.


Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Postitatud: 13 Sept 2011, 19:50
Postitas kurisookaru

Minu SuperKolakaTenerel all hetkel TDMi tagavalukas ja peal 140 laiusega mitase E-07 TT. Ei immitse seal midagi, kruusal hoian nii 1.4-1.5 rõhku sees. Tuttaval samuti TDMil 130 laiusega rehv, ei ole samuti hullu!


Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Postitatud: 13 Sept 2011, 19:58
Postitas margus014
kurisookaru kirjutas:

Minu SuperKolakaTenerel all hetkel TDMi tagavalukas ja peal 140 laiusega mitase E-07 TT. Ei immitse seal midagi, kruusal hoian nii 1.4-1.5 rõhku sees. Tuttaval samuti TDMil 130 laiusega rehv, ei ole samuti hullu!

Kuidas Mitas E-07 Terene all vastu peab? Mul Cagiva Canyon 600 all on juba 10000km vastu pidanud ja 3mm mustrit veel.


Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Postitatud: 13 Sept 2011, 22:00
Postitas kurisookaru

Peab, aga ma poole vähem sõitnud kui sina. Välja näeb no mitte just uus aga vähe kasutatud ütleks. Kärnaline E-09 pidas ka nii 10000 km. Ees ka hetkel E-07, kuid see ei kõlba metsa alla, eriti kui märg on nagu praegu, esiots sel rattal kuradima raske ja vägisi kaob alt ära või ei oska ma lihtsalt sõita :cry: , E-09 oli kordades parem aga eks nad erineva suunitlusega rehvid kah. Edaspidi lähen tagasi kärnade peale :wink:
Ei väsi kordamast, et euroreisidel olen kasutanud E-08 ja see on nüüdseks läbisõitnud 34000 km ja mustrit veel julgelt üle paari milli :shock:


Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Postitatud: 13 Sept 2011, 22:23
Postitas uljasvaluvelg

Kuidas krt. te oskate nii sõita, et rehvid üle 10000km. vastu peavad? Mõnel veel 34000+km! :wack:
Minul on maksimum 7000 ja seda nii kärnade kui ka tripi rehvidega.
Käisin Dunlop Trailmax-iga idaeuroopa tuuril, väga hullu ei pannud ja ikka kestis tagumine ainult 7000km.


Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Postitatud: 13 Sept 2011, 23:12
Postitas Melx

Eks tuleb kulutajat tundega keerata ja sõita rohkem õige pinnasega teel.
Tegelt see 07 on nii libe rehv, et pole ka ime, muidugi mul läheb see viimane 4mm suht mõnuga, peabki ära kulutama kuna 06 toodetud.


Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Postitatud: 13 Sept 2011, 23:33
Postitas margus014
Melx kirjutas:

Eks tuleb kulutajat tundega keerata ja sõita rohkem õige pinnasega teel.
Tegelt see 07 on nii libe rehv, et pole ka ime, muidugi mul läheb see viimane 4mm suht mõnuga, peabki ära kulutama kuna 06 toodetud.

Libe on ta vaid vihmaga ja pigisel/läikival asfaldil. Kuival asfaldil pole probleemi jalaraudasi maha kallutada.


Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Postitatud: 13 Sept 2011, 23:35
Postitas uljasvaluvelg
Melx kirjutas:

Eks tuleb kulutajat tundega keerata ja sõita rohkem õige pinnasega teel.
Tegelt see 07 on nii libe rehv, et pole ka ime, muidugi mul läheb see viimane 4mm suht mõnuga, peabki ära kulutama kuna 06 toodetud.

Transalp ei ole kulutaja keeramise kohapealt just väga tundeküllane ratas!
Õige pinnas, kus rehv ei kulu, on arvatavasti muda ja kauakestev rehv on arvatavasti heast plastmassist valmistatud!
Ega see Trailmax ka muda peal ei pidanud, aga kui tahad kauakestvat rehvi, tuleb arvatavasti sõidustiilis ja kiiruses tugevaid järeleandmisi teha!


Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Postitatud: 14 Sept 2011, 00:14
Postitas Melx
margus014 kirjutas:
Melx kirjutas:

Eks tuleb kulutajat tundega keerata ja sõita rohkem õige pinnasega teel.
Tegelt see 07 on nii libe rehv, et pole ka ime, muidugi mul läheb see viimane 4mm suht mõnuga, peabki ära kulutama kuna 06 toodetud.

Libe on ta vaid vihmaga ja pigisel/läikival asfaldil. Kuival asfaldil pole probleemi jalaraudasi maha kallutada.

See raudadeni kallutamine suuresti rattapõhine, oskajamad muidugi saavad kõigega hakkama aga ma kardan, et selle rehviga vist kummuli ammu enne kui rauad tuliseks lähevad. Ilmselt ikka vahetan millegi kumerama profiiliga klotsi vastu...

ot (slap)


Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Postitatud: 14 Sept 2011, 11:42
Postitas kurisookaru

Olen enda Kolakaga raudu maha kallanud küll ja seda nii kulunud kärnadega kui ka E-07ga. Tõsi, viimane kord jäi esiratta alla kiva ja kurviskummuli ma olingi (crash) ( Tarvajahil Rakveres). Tenerel need rauad ei ole ka just kõige madalamal :wink:


Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Postitatud: 08 Okt 2011, 23:31
Postitas stoner

TDM-i omajatele kiire küss- kuna see mul esimene elukas nn kuiva karteriga, siis kas õlisurve on tal koguaeg üleval?ka mittetöötava mootoriga siis!? sest minu omal süüdet sisse pannes põleb ainukesena Neutrali roheline tuluke, ei ühtki punast. vastasel juhul on mul lambike või andur otsa lõppend...


Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Postitatud: 09 Okt 2011, 00:47
Postitas lermo

Vanematel TDM-idel ei olegi õlisurve indikaatorlampi. On vaid kruvi silindripeas, mida avades peaks õli pritsima
Pilt
Iseenesest ei tohiks lambi tekitamine väga keeruline olla, peaks isegi millalgi ette võtma :roll:

stoner kirjutas:

TDM-i omajatele kiire küss- kuna see mul esimene elukas nn kuiva karteriga, siis kas õlisurve on tal koguaeg üleval?ka mittetöötava mootoriga siis!? sest minu omal süüdet sisse pannes põleb ainukesena Neutrali roheline tuluke, ei ühtki punast. vastasel juhul on mul lambike või andur otsa lõppend...


Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Postitatud: 09 Okt 2011, 00:49
Postitas madjs
lermo kirjutas:

Vanematel TDM-idel ei olegi õlisurve indikaatorlampi. On vaid kruvi silindripeas, mida avades peaks õli pritsima
Pilt
Iseenesest ei tohiks lambi tekitamine väga keeruline olla, peaks isegi millalgi ette võtma :roll:

stoner kirjutas:

TDM-i omajatele kiire küss- kuna see mul esimene elukas nn kuiva karteriga, siis kas õlisurve on tal koguaeg üleval?ka mittetöötava mootoriga siis!? sest minu omal süüdet sisse pannes põleb ainukesena Neutrali roheline tuluke, ei ühtki punast. vastasel juhul on mul lambike või andur otsa lõppend...

Pritsimisest üksi vähe vast, asi vast mõeldud selleks, et saaks kellaga mõõta?


Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Postitatud: 09 Okt 2011, 00:55
Postitas lermo

Endale ostsin e-bay'st sellised tundmatu looma nahad. Kinnituvad siduri/piduri heeblite poldi alla (eeldab täiendava seibi lisamist) ja kaitsevad tuule eest küll.

motoratsutaja kirjutas:

Kust saaks TDM-le käekaitsmeid lenksule. Bueno oleks, kui need oleks suts suuremad ja kaitseksid käsa rohkem tuule eest sest jahedamate ilmadega ei suuda lenksusoojendus oma tööd ära teha korralikult. Väga ei tahaks lenksu lammutada ka, et sinna neid paigaldada või kust neid saaks üldse osta / tellida mis sobiksid kenasti... ?


Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Postitatud: 09 Okt 2011, 01:02
Postitas lermo
madjs kirjutas:
lermo kirjutas:

Vanematel TDM-idel ei olegi õlisurve indikaatorlampi. On vaid kruvi silindripeas, mida avades peaks õli pritsima

Pritsimisest üksi vähe vast, asi vast mõeldud selleks, et saaks kellaga mõõta?

Pigem räägitakse manuaalis ikkagi peale õlivahetust tehtavast kontrollist, kas surve tuleb ülesse. Iseenesest on ilmselt võimlik ka kell tahas kruvida...


Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Postitatud: 09 Okt 2011, 01:06
Postitas madjs
lermo kirjutas:
madjs kirjutas:
lermo kirjutas:

Vanematel TDM-idel ei olegi õlisurve indikaatorlampi. On vaid kruvi silindripeas, mida avades peaks õli pritsima

Pritsimisest üksi vähe vast, asi vast mõeldud selleks, et saaks kellaga mõõta?

Pigem räägitakse manuaalis ikkagi peale õlivahetust tehtavast kontrollist, kas surve tuleb ülesse. Iseenesest on ilmselt võimlik ka kell tahas kruvida...

Mul Kawakal ka analoogne punn moto küljes ja manual näeb ette, et sealt vaja aeg ajalt kellaga mõõta. Pole küll kuivkarteriga mootor.


Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Postitatud: 09 Okt 2011, 11:25
Postitas stoner

"One major issue with the 850cc engine is oil consumption"... pole just kõige parem jutt lugemiseks. seda enam, et minu TDM viskab ka kerget sinist, külma mootoriga.
ons kellegil probleeme õlikuluga? kontrollida ei saa...kui siis ehk õlivahetusel ainult?
kel pakkuda 97a TDM850 manuaali, sis oleksin väga tänulik!!! :bsmile: või saab neid kuskilt netiavarustest alla tirida...?


Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Postitatud: 09 Okt 2011, 11:42
Postitas H.P

Vaata sinna teemasse, TDM 850 manual oli nimekirjas olemas. http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=14&t=3312


Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Postitatud: 09 Okt 2011, 13:01
Postitas ubin

Pilt

Minu oma armastab õli benzupeale määrida küll, suitseb ka külmalt. ca 3000 km peale olen 0,5L peale valanud. Olen kuulnud, et probleem kaob õlirõngaste vahetamisega, need vist papist.
http://dl.dropbox.com/u/5515776/tdm/4TX ... nual11.pdf


Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Postitatud: 09 Okt 2011, 15:24
Postitas Jonc

Rõngaste vahetus aitab jah, kuid mitte väga kauaks. Iga mingi aja tagant tsekka varrrast või akent ( sõltuvalt väljalaske aastast ), vajadusel vala juurde ja ära muretse.


Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Postitatud: 11 Okt 2011, 00:17
Postitas stoner

tänud juhatamast!
leidsin oma tdm-il ka kontrollakna üles. kavala koha peal teine, niiet ratast ostes ei leidnudki üles :lol: esialgu tase normis. eks näis mis kilomeetrid toovad...


Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Postitatud: 12 Okt 2011, 13:07
Postitas ubin

Lugesin siin umbes 12 tundi jutti arvamusi rehviteemadel, kuna minu Pilot Road 2-ed sutht kulunud juba ja uute mõtted liiguvad kärnasemate poole.
Oman küll kogemusi, kui libedaks võib sõit maanteerehvidega minna, kuid otsustasin siiski uuesti kruusateedel kontrollida. Sõitsin eile siis Kõrvemaale, et sealt Polügoonile sisse pöörata. Täitsa hea tundus, kiirendades suutsin taguotsa kontrollida, kerge hooga kurvi sõites ei juhtunud midagi, pidama sain ka. Hoog aina kasvas ja klemm venis ikka pikemaks ja pikemaks. :D Siis sirge peal äkki - säuhhh..... (crash) , ei saanudki aru kumb kadus enne, kas esiots või taguots, kõik käis nii kähku, lohisesin umbes 25 meetrit pikiteed. Nüüd selge pilt :D kärnasemat ikka vaja. Vedas, et lenksust lahti ei lasknud ja lohisesin puhtalt lenksu korgi peal, mille tagajärjel murdus sidurieebel ja lenks väändus nati üles. Peale kukkumist sain kohe kaela ka rahet ja äikesevihma, mmmmõnus. Siit siis ka küsimus, kust uue eebli saab?


Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Postitatud: 12 Okt 2011, 13:54
Postitas Motard.ee

Meil on selline heebel kohal olemas. Pealt vaadates sobib TDM-ile
http://www.motard.ee/varuosa.html?id=210


Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Postitatud: 12 Okt 2011, 14:13
Postitas TDM
Motard.ee kirjutas:

Meil on selline heebel kohal olemas. Pealt vaadates sobib TDM-ile
http://www.motard.ee/varuosa.html?id=210

Ei mäleta küll hetkel täpselt, aga kas mitte TDM il siduri eeblil ei olnud allpool väikest kõrvakest siduri lüliti tarbeks! :roll:
Saab ka ilma, aga siis kaob võmalus käik sees käivitamiseks!


Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Postitatud: 12 Okt 2011, 14:35
Postitas pritsu
TDM kirjutas:
Motard.ee kirjutas:

Meil on selline heebel kohal olemas. Pealt vaadates sobib TDM-ile
http://www.motard.ee/varuosa.html?id=210

Ei mäleta küll hetkel täpselt, aga kas mitte TDM il siduri eeblil ei olnud allpool väikest kõrvakest siduri lüliti tarbeks! :roll:
Saab ka ilma, aga siis kaob võmalus käik sees käivitamiseks!

Ma täpselt aru ei saa, millest räägite, aga....
Mina keerasin seal heebli juures olevad juhtmed kokku, nüüd käivitan ka käik sees.


Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Postitatud: 12 Okt 2011, 19:43
Postitas ubin

See lüliti on seal all jah, aga juhtmed kokku kõlab täitsa uhkelt.
Motard hea kohapeal, lähen homme kaema.

Seniks tänud suured.


Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Postitatud: 12 Okt 2011, 20:15
Postitas yeekim

See kukkumine viitab ikka rohkem valedele sõiduvõtetele :wink:
Saab ka tavarehvidega edukalt kruusal sõitta.
Aga selle sidurilingi võiks hiljem ikka asjakohasemaga asendada- Depood, Streetmotod jmt pakuvad vast 10€ sellise, millel lüliti koht ka on.
Lihtsalt, kõik mis küljes on, võiks ka töötada IMHO.

edu