Õnnetused mootorratastega
Moderaator: Moded
Re: Re
Bladyhell kirjutas:http://www.postimees.ee/280807/esileht/ ... hp#Scene_1
Jalakäijast kahju, kuid jäi silma, kuna mootorratta mark on mulle
tundmatu. Palju on meil foorumis keenway marki mootorrataste kasutajaid?
OT seal oli kirjas: Keeway juhtis lubadeta 1976. aastal sündinud Sergei.
lubadeta...tal ei peakski lube olema kuna piisavalt vana
Vabaduse pst õnnetuses kiirus suurt rolli ei mänginud. Lihtsalt väga õnnetu õnnetus. Kiirus tundus olevat lubatu piires, võibolla veidi üle.
Täpsustuseks siis - mina sõitsin samal hetkel, kui õnnetus juhtus, mootorrattaga linna suunas ja nägin asja pealt. Ainuke vist, kes kogu õnnetust oma silmaga nägi.
Tundus, et riivas äärekivi ja võttis ratta vibama. Järgmisel hetkel viskas juhi seljast nagu rodeos, ratas libises mõnikümmend meetrit edasi.
Maad ta vist ei puudutanudki, lendas hooga vastu puud. Hingas veel pea kiirabi kohalejõudmiseni, teadvusele ei tulnudki.
Juht ei olnud kaine.
Seda mainin ainult seetõttu, et viimasel ajal seda päris tihti juhtub.
Ehk paneb mõtlema ja toob mõistusele...
Ei olegi vaja kihutada, et asi väga õnnetult lõppeks...
Kaastunne perele ja R.I.P.
...
Sõitsin minagi sealt vaikselt mööda...rattur oli külili,kiiver peas ja ümber tema hulk inimesi ja autosi..tundus et ünnetus juhtunud juba tükk aega tagasi...imestasin veel et kiirabi pole?? Valdeku poe juures tuli siis vilkurite ja sireenidega vastu...tundus veel et kurat...nii kaua tulevad!!!
...kaastunne omastele....
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
Roth kirjutas:Tänavune aasta on õnnetuste suhtes eriti must. Musta linti vaat et ei saagi peegli küljest lahti siduda. Juhus on pime. või kas on? selline tundub olevat argipäev
selle esimese tsiklile - 87 km/h - järgnev pisiauto võtab rohkem muhelema kui tsikkel. Vaeseke pidi uimerdisest tsiklimehe pärast pidurdama.
Tuline just veokiga Tallinnast Pärnu, järgmiseks korraks polsterdan kabiini vahtkummiga ära. Kuramuse 4 korda pidin oinapeaotsa möödasõidu pärast kas järsku teeperve keerama või äkkpidurduse sooritama.
Eriti haige oli vennike, kes tegi möödasõidu, reastus pooleldi ära ja siis tuli lihtsalt täpselt keset teed 9 tonnisele veokile vastu - sõiduautoga - kus ta küll oli kui koolis füüsikat õpetati.
Huvitav, et tsiklite pärast ei pidanud ma lillegi liigutama, kuigi nad sõitsid natuke kiiresti, et juhtimisvea korral ellu jääda.
Habanero kirjutas:Millest sinu järeldus?
Kaastunne perele ja R.I.P.
Minu poolt ei ole see järeldus, vaid info edastamine... Faktidesse ei lasku - väga isiklikuks ei tahaks minna.
___EDIT: järgmises postis asi siis lahti seletatud...
Kuna olin juhtumi tunnistaja, siis sai päris pikalt seal sündmuskohal oldud, uurijaid oodatud ja lõpuks seletuskiri kirjutatud... Kuuleb nii mõndagi... ja mitte lihtsalt kuulujutu tasemel.
Kui peaks siiski selguma, et see info vale, siis vabandan sügavalt juba ette ära hukkunu perekonna ees - kuid hetkel loodan, et see info teisi rattureid natukenegi mõjutab. Sest see probleem on igal juhul olemas...
Hukkunud mootorrattur oli joobes. Nimetatud õnnetusele lisab oma nüansi see, et samal päeval oli mootorratturil sünnipäev (juubel 50). Kergelt sopsus ning läks sõitu. Peolt saadeti teele sõnadega: pool on elatud, pool on veel ees..
Info pärineb juubilari peolistelt.
Igal juhul kaastunne hukkunu lähedastele.
Benelli TNT 1130
Joobes on väga lai mõiste. 2õlut ära joonud inimene ei ole minujaoks joobes. VÄGA PALJU inimesi sõidab kaine peaga kehvemalt (kandiliselt, ohtlikult, hoolimatult), kui osa, kellel sõiduk käpas ja 2 õlle sees. Kuigi ise ei sõida trahvide pärast sellises olekus mitte.
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Trahvihirm ja tegelik oht on erinevad asjad. Kunagi sain siin hurjutada, a'la propageerin seadusevastast tegevust. Ei hakanud toona vaidlema. Tegelikus on siiski selline: 1 õlu ei näita alkomeetril midagi. Üldse mitte midagi. Seaduse mõttes seega joovet pole ja seaduse rikkumist seega ka mitte. 2 õlut näitab aga ikka küll ja näitab oma poolteist-kaks tundi. See on üks aspekt. Teine on see, et "tiks" võib sisse tulla ka ka sellest ühest õllest. Ja mina näiteks siis lenksu ei roni. Autoroolis tähendab selline politseilises mõttes legaalne "tiks" vähemalt minu jaoks seda, et sõidan 10 cm mööda. Ehk siis parkides vastu äärekivi. Tsikliga aga vastu äärekivi sõita.....
Kurb. Tsikkel ei halasta sellises kohas. Ei maksa riskida.
bash kirjutas:Joobes on väga lai mõiste. 2õlut ära joonud inimene ei ole minujaoks joobes. VÄGA PALJU inimesi sõidab kaine peaga kehvemalt (kandiliselt, ohtlikult, hoolimatult), kui osa, kellel sõiduk käpas ja 2 õlle sees. Kuigi ise ei sõida trahvide pärast sellises olekus mitte.
Jah sõitmine on üks asi, sõiduoskustele mõjumiseks peab seda alkot ikka palju rohkem, kui 2 õlut olema... reaktsioonikiirus on see, mida isegi 1 õlu juba mõjutab.
Andrez kirjutas:bash kirjutas:Joobes on väga lai mõiste. 2õlut ära joonud inimene ei ole minujaoks joobes. VÄGA PALJU inimesi sõidab kaine peaga kehvemalt (kandiliselt, ohtlikult, hoolimatult), kui osa, kellel sõiduk käpas ja 2 õlle sees. Kuigi ise ei sõida trahvide pärast sellises olekus mitte.
Jah sõitmine on üks asi, sõiduoskustele mõjumiseks peab seda alkot ikka palju rohkem, kui 2 õlut olema... reaktsioonikiirus on see, mida isegi 1 õlu juba mõjutab.
Ma pidasin ka seda silmas, mõni inimene lihtsalt on kainena ka selline, kes ei jõua lihtsalt reageerida. Või kui aju reageerib siis käed-jalad ikka kaasa ei liigu.
Minupoolne info oli mõeldud selliselt, et poleks oletusi "oli kaine, ei olnud.. oli, ei olnud.. miks nii arvad?!". Ei oska öelda, kas juubilar võttis 1 või kaks õlut (või hoopis midagi kangemat) ning ei hakka spekuleerima ka. Inimest enam pole.
Isiklik arvamus on see, et kui harjutada enda mõttega, et see 1 õlu ei anna/näita ju midagi, siis sellest ühest pudelist on kaks pudelit väga kerge tulema
Benelli TNT 1130
bash kirjutas:Joobes on väga lai mõiste. 2õlut ära joonud inimene ei ole minujaoks joobes. VÄGA PALJU inimesi sõidab kaine peaga kehvemalt (kandiliselt, ohtlikult, hoolimatult), kui osa, kellel sõiduk käpas ja 2 õlle sees. Kuigi ise ei sõida trahvide pärast sellises olekus mitte.
Minu jaoks on 2 õlut joonud inimene raudselt joobes, kui ta sõitma otsustab minna. Isegi ei viitsi väidelda sel teemal..
vilosius@nulltolerants
+358458693818
Minu meelest ei kõlba ei alkomeeter ega enesetunne otsustamaks, kas sõita või mitte. Mõistust peab rohkem olema.
Olen korduvalt hommikul võtmed kapi peale tagasi pannud ja otsustanud hommikuse ühistranspordi kasuks, kuigi hea enesetunne justkui lubaks sõita. Lihtsalt ma ei usu, et 5h magamist neutraliseerib pool kohvrit õlut, mis õhtul sauna kõrvalt sisse keeratud sai.
Ka alkomeetrid kipuvad teibaid näitama – minu töökaaslane sai pärast kolmandat järjestikkust õlut tulemuseks, et võib sõita, samas mina olen sealt igast asendist 4 promilli välja puhunud ilma, et koordinatsioon, kõne vms ouliselt häiritud oleks...
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Alkomeetrite kommentaariks - ma olen puhunud oma ühelt õllelt eranditult politseile. Aga 2 õllega ei ole roolis olnud. Ja ei roni ka. Ja tsikli sanga ei roni ise ega soovita ka teistel isegi mitte 1 õllega. See võtab teravuse ära.
Proovige ise järgi: istuge arvuti taha ja mängige nt Colin McRae rallit. Kõigepealt sõitke kainelt, siis 1 õllega, siis 2 õllega. Tulemuste vahe on tegelikult vapustavalt suur. Milleks siis arvata, et päris liikluses vingem mees ollakse?
Eks see ole kõik individuaalne, kellele 1, kellele 2 ja kellele 0. Kas jood kuskil peale trenni tühja kõhuga või toidu kõrvale. Endal kunagi õnnestunud peale 2 õlu joomist söögi kõrvale puhuda ja ei tulnud sealt miskit. Samas ei ole sellest endale reeglit teinud ja üldiselt ei roni ka ühe õllega rooli/rattaselga.
Ei mingit kõvatamist - lihtsalt korra on juhtunud ja mitte nii, et pudel suult, suu puhtaks ja rooli. Kuna enesetunne oli OK ja ka alkomeeter (seda juba politsei poolt) midagi ei näidanud, siis ei näe mingit probleemi. Mõte selles, et 1-2 h jooksul söögi kõrvale joodud 2 õlut ei mõjunud enesetundele kuidagi halvendavalt ega tekitanud ka kõige väiksemat promilli.
Ja kui nüüd härrased väidavad, et peale õlle joomist rooli ei roni, siis küsiks mis aja jooksul? Jood paar õlut - kas ootad tunni, kaks...päeva, millest järeldad, et võid sõita?
Asja tuleb lihtsalt mõistusega võtta.
Isiklikult tean isikuid, kellel hommikul peale pidu näitab alkomeeter kõvasid promille, kuigi joob sama koguse ja läheb samal ajal magama kui mina. Samas kordinatsioonihäireid ei esine ja ei ole nii lõbusad kui eelmine õhtu. Seega oskan järeldada, et alkohooli toima ja järelmõju on igal ühel erinev. Ja ma ie poolda joobes peaga sõittu ja ei tee seda isegi.
Aga mehed - naised, mis oleks kui teeks eraldi teema kus KÕIK võivad oma arvamust alkojoobes sõidu kohta avaldada?
Selle teema pealkiri on senimaani "Õnnetused mootorratastega".
Õnnetuste kohta..ma olen kukkunud enam kui 20 korda ja neist 90% alkojoobes .....Inimene õpib kuni elab
lisavarustuseks GSR600