Re: Õnnetused mootorratastega [2016]
Priit_IZ kirjutas:Aga see ei muuda asja - õnnetus juhtus, ning loodame, et tsiklist paraneb.
Tõsi. Kiiret paranemist!
Priit_IZ kirjutas:Aga see ei muuda asja - õnnetus juhtus, ning loodame, et tsiklist paraneb.
Tõsi. Kiiret paranemist!
Telliskivis keegi siruli, see ristmik kus 4 stop märki.
Landrover eiras 4ja stop märki ja ajas alla tsiklisti peareel. Juppe palju, loodan, et mees tervem.
tuman kirjutas:
Minuga juhtus see õnnetus. Kivimurru statoili ees tuli Peterburi teelt vend sisse pöörates lihtsalt külje pealt sisse. Mina praktiliselt seisin. 10-20 kmh max. Jalg jäi auto ja tsikli vahele. Jalg ja tsikkel läksid mahakandmisele. Ise olen sõitnud 11 a ja ligi 100 000 kilti, 15 riigis. Kaine ja varustusega, ent idiootide eest pole keegi kaitstud.
Olge ettevaatlikud.
zerblunk kirjutas:tuman kirjutas:Minuga juhtus see õnnetus. Kivimurru statoili ees tuli Peterburi teelt vend sisse pöörates lihtsalt külje pealt sisse. Mina praktiliselt seisin. 10-20 kmh max. Jalg jäi auto ja tsikli vahele. Jalg ja tsikkel läksid mahakandmisele. Ise olen sõitnud 11 a ja ligi 100 000 kilti, 15 riigis. Kaine ja varustusega, ent idiootide eest pole keegi kaitstud.
Olge ettevaatlikud.
Sellist postitust on südamepõhjani kurb lugeda. Ma tunnen ühte noormest kes elas üle sarnase õnnetuse, tal suudeti jalg küll päästa kuid shansid oliv vähesed ja vigastused on jäädavad. Asja teeb eriti kurvaks, et ühe inimese läbimõtlematu või võib olla kiirustav manööver, ei võtnud lihtsalt ratast, vaid inimese tervise ja sunnib, nüüd elu suures pildis ringi sättima.
Ja selle inimese kahetsus, ei kasvata uut jalga alla.
zerblunk kirjutas:tuman kirjutas:Minuga juhtus see õnnetus. Kivimurru statoili ees tuli Peterburi teelt vend sisse pöörates lihtsalt külje pealt sisse. Mina praktiliselt seisin. 10-20 kmh max. Jalg jäi auto ja tsikli vahele. Jalg ja tsikkel läksid mahakandmisele. Ise olen sõitnud 11 a ja ligi 100 000 kilti, 15 riigis. Kaine ja varustusega, ent idiootide eest pole keegi kaitstud.
Olge ettevaatlikud.
Mis mõttes jalg mahakandimsele, enam ei toimeta ja tööta üldse jalg?
Kurb lugeda selliseid asju muidugi.
Riik võiks kuidagi karmistada neid seadusi, mõelda välja midagi sellist mis teeks juhid ettevaatlikumaks mootorraturite suhtes. Juht rikub liikluseeskirja ja rikub teise inimese elu täiesti ära.
K-rauta juures just hetk tagasi tondil bikega vend lendas ettekeerajale sisse. Sõber nägi kõike pealt. Kiirendas ja keerati ette. Pauk oli rämedalt võimas. Kutt tõusis neljakäpukile ja jälle siruli maha. Loodame paremat.
Täna on nii palju jamasid. Ma jätan ratta nädala lõpuni parklasse.
5+ tankla juures Linnu teel, politsei ja ratta juba püsti tõstetud
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/k ... d=74751253
Korralik mootorratturite siunamine käib kommentaariumis. Keegi ei vaevu uurimagi, et kõigis artikli juhtumistes autojuhid süüdi olnud ja ette keeranud või peateel olnud alla ajanud.
Eks ratturite sõidustiil annab selleks ka natuke alust. Ise samuti eelmise nädala õnnetusest haiglas.
Pole hullu, üsna selge pildi olen iseendale joonistanud nendest, kes üldse vaevuvad selliseid asju kommenteerima.
Ardilla kirjutas:Täna on nii palju jamasid. Ma jätan ratta nädala lõpuni parklasse.
Sa pole vist ainuke. Ma sõitsin täna kaks tundi tartus, nägin ainult ühte kaherattalist ja see oli ka roller.
kaimex kirjutas:Ardilla kirjutas:Täna on nii palju jamasid. Ma jätan ratta nädala lõpuni parklasse.
Sa pole vist ainuke. Ma sõitsin täna kaks tundi tartus, nägin ainult ühte kaherattalist ja see oli ka roller.
Ma just tegin ühe tunniajase tiiru Tartu peal ja mõned kaherattalised ikka tulid vastu. Aga autojuhis käituvad ikka peateele sõites vahepeal kahtlaselt, et nagu märkavad ratturit ja võtavad hoo maha peaaegu seismajäämiseni ja siis kiirendavad uuesti paar meetrikest ja pidurdavad end kinni. Päris vastik see.
Mairo kirjutas:Aga autojuhis käituvad ikka peateele sõites vahepeal kahtlaselt, et nagu märkavad ratturit ja võtavad hoo maha peaaegu seismajäämiseni ja siis kiirendavad uuesti paar meetrikest ja pidurdavad end kinni. Päris vastik see.
Ilmselt on siiski tegu pidurdamise omapäraga, pidurdatakse suurem hoog maha ja vabastatakse pedaal ja siis lõpp sujuvalt uuesti.
Vaata esiratast, selle pöörlemisest saad aru, kas tegelikult kiirendas ... üldjuhul ei kiirendata .... väga haruharva mõni nii teeb.
Kuigi täna mul üks matsta vend kiirendas peale pidurdust. Anuh sekka ikka juhtub
Telliskivi pauk on ka videole jäänud edukalt. Kuradi autojuht rsk!
Tore näha, et üks teine motomees kohe kinni pidas ja uurima läks.
Eile 14.15 paiku oli Linnu teel, Sõpruse pst ja Mustamäe tee vahelisel osal, ka õnnetus. Ratast teel enam näha polnud, mootorrattur oli kraavipervel, tundus, et teadvusetult
Liiklus seisis, ei hakanud silm punnis jõllitama spetsiaalselt, ning kinni pidama, kuna juba tegeleti kannatanuga. Kas keegi teab lähemalt midagi? Kui hullusti mehega lood on?
Kurat, kuidagi väga tihedalt viimasel ajal neid jamasi
Delfi kirjutas:Eile kella 14.05 ajal toimus liiklusõnnetus Tallinnas Linnu tee 81 juures, kus sõiduautot Seat Altea juhtinud 54-aastane naine, sooritas vasakpööret ning põrkas kokku temast möödasõidul olnud mootorrattaga Kawasaki ER-6N, mida juhtis 30-aastane mees. Sündmuskohalt toimetati Põhja-Eesti Regionaalhaiglasse Kawasaki juht.
Kella 18.27 ajal toimus liiklusõnnetus Harju maakonnas Padise vallas Keila-Haapsalu mnt 24. kilomeetril, kus esialgsetel andmetel mootorratas Suzuki GSF 1200 juhtinud vastava kategooria mootorsõiduki juhtimisõigust mitte omav 30-aastane mees, sõitis tagant otsa tema ees pidurdanud mootorrattale Yamaha Y2F-R6, mida juhtis 34-aastane mees. Yamaha juht toimetati sündmuskohalt Põhja-Eesti Regionaalhaiglasse.
Ardilla kirjutas:
Telliskivi pauk on ka videole jäänud edukalt. Kuradi autojuht rsk!
Seal on "Peatu ja anna teed" ees ja autojuht kütab ilma aeglustamata läbi
Ma ei poolda jälgimiskaameraid aga sellisel juhul on abiks.
Loomad on liikvel. http://www.delfi.ee/news/paevauudised/k ... d=74823797
Aga eelmisele kommentaarile lisaks, meil ei märgata vilkuritega kiirabit, keda see SOP peaks siis peatama. Niikaua kui on autohuhte kes sõidavad monkey see monkey do stiilis, olukord ei parane.
Ardilla kirjutas:Loomad on liikvel. http://www.delfi.ee/news/paevauudised/k ... d=74823797
Aga eelmisele kommentaarile lisaks, meil ei märgata vilkuritega kiirabit, keda see SOP peaks siis peatama. Niikaua kui on autohuhte kes sõidavad monkey see monkey do stiilis, olukord ei parane.
Sõitsin sealt mööda16.45 paiku,kui kiirabi oli ilmselt juba läinud.Ratas oli suuremat sorti cruiser-chopper ja vigastused ilmselt sellest,et ta oli teelt välja puudesse pannud.Võin eksida,aga minu arust oli tegu soomlastega,sest teel oli veel mitu suuremate numbritega ratast.Kits oli ka teise ilma läinud.Asukoht kohe peale 110-ala algust linnast välja sõites.
Tunnike tagasi juhtus õnnetus kollase suzuga Kabinas, Tartumaal, juht viidi kiirabiga ära, oli kontaktivõimeline, head paranemist talle. Ratas minu garaasis, suheldud juba ratturi kaasaga, esmalt olgu inimestega ok, rattaga jõuab iga kell tegeleda, kas viin ise ära või kuidas, eks paistab. Õnnetuse põhjust ei oska nimetada, lihtsalt kurv läks pikaks.
Silver18 kirjutas:zerblunk kirjutas:tuman kirjutas:Minuga juhtus see õnnetus. Kivimurru statoili ees tuli Peterburi teelt vend sisse pöörates lihtsalt külje pealt sisse. Mina praktiliselt seisin. 10-20 kmh max. Jalg jäi auto ja tsikli vahele. Jalg ja tsikkel läksid mahakandmisele. Ise olen sõitnud 11 a ja ligi 100 000 kilti, 15 riigis. Kaine ja varustusega, ent idiootide eest pole keegi kaitstud.
Olge ettevaatlikud.
Mis mõttes jalg mahakandimsele, enam ei toimeta ja tööta üldse jalg?
Kurb lugeda selliseid asju muidugi.![]()
Riik võiks kuidagi karmistada neid seadusi, mõelda välja midagi sellist mis teeks juhid ettevaatlikumaks mootorraturite suhtes. Juht rikub liikluseeskirja ja rikub teise inimese elu täiesti ära.
Selles mõttes, et võeti maha jalg ühe tegelase pärast, kes sõita ei oska või telefoni vahtis või lihtsalt vea tegi. Väga nõus selles osas, et liikluseeskiri võiks olla karmim nõrgemate kasuks. Jalgratturid ja jalakäijad kaasa arvatud.
Ardilla kirjutas:Loomad on liikvel. http://www.delfi.ee/news/paevauudised/k ... d=74823797
Aga eelmisele kommentaarile lisaks, meil ei märgata vilkuritega kiirabit, keda see SOP peaks siis peatama. Niikaua kui on autohuhte kes sõidavad monkey see monkey do stiilis, olukord ei parane.
Bastard kirjutas:Ardilla kirjutas:Loomad on liikvel. http://www.delfi.ee/news/paevauudised/k ... d=74823797
Aga eelmisele kommentaarile lisaks, meil ei märgata vilkuritega kiirabit, keda see SOP peaks siis peatama. Niikaua kui on autohuhte kes sõidavad monkey see monkey do stiilis, olukord ei parane.
Vb teema väline aga - Krt minu hinnangul tehti see ristmik nii mõtetuks ja vaat et isegi segasemaks nende STOP märkidega.. STOP*i vajadus ainult otse liikumisel. Vasakule keerates on lisa rada, mis ei tohiks paremalt tulijaid isegi mitte segada (iseasi muidugi, kui vasakule keeraja risti üle kahe rea ei sõida), ning paremale sõites .. No mis oht seal saab olla? Et keegi tuleb vastassuunas (paremalt) sulle vastu?! Kes iganes selle liikluskorralduse Sigadusega hakkamasaanud on ikka totu.
Rivo201 kirjutas:Bastard kirjutas:Ardilla kirjutas:Loomad on liikvel. http://www.delfi.ee/news/paevauudised/k ... d=74823797
Aga eelmisele kommentaarile lisaks, meil ei märgata vilkuritega kiirabit, keda see SOP peaks siis peatama. Niikaua kui on autohuhte kes sõidavad monkey see monkey do stiilis, olukord ei parane.
Vb teema väline aga - Krt minu hinnangul tehti see ristmik nii mõtetuks ja vaat et isegi segasemaks nende STOP märkidega.. STOP*i vajadus ainult otse liikumisel. Vasakule keerates on lisa rada, mis ei tohiks paremalt tulijaid isegi mitte segada (iseasi muidugi, kui vasakule keeraja risti üle kahe rea ei sõida), ning paremale sõites .. No mis oht seal saab olla? Et keegi tuleb vastassuunas (paremalt) sulle vastu?! Kes iganes selle liikluskorralduse Sigadusega hakkamasaanud on ikka totu.
Millegipärast ei saanud seal need vasakule keerajad aru, et teed tuleb ikka anda, mis sest et lisarada. Sellepärast sinna need stop märgid ka ilmusid.
Nõustun, et paremale keerajatele poleks neid stoppe vaja. Samamoodi ei olnud erilisi probleeme otse minejatel tee andmisega. Ainult vasakule keerajad ei saanud hakkama.
rewo kirjutas:Tunnike tagasi juhtus õnnetus kollase suzuga Kabinas, Tartumaal, juht viidi kiirabiga ära, oli kontaktivõimeline, head paranemist talle. Ratas minu garaasis, suheldud juba ratturi kaasaga, esmalt olgu inimestega ok, rattaga jõuab iga kell tegeleda, kas viin ise ära või kuidas, eks paistab. Õnnetuse põhjust ei oska nimetada, lihtsalt kurv läks pikaks.
Krt, ei olnudki nii õnnelik õnnetus, kui esmapilgul tundus.
Kiiruseületamisse hästi ei usu, tsikli välised vigastused minimaalsed ja jälgede järgi ka ei ütleks seda. Loodame ikka parimat.
"Ületas tunduvalt kiirust" on stampväljend selliste uudiste juures. Vihakõne à la Delfi/Postimees, noh. Et autopeded tsikliste veel rohkem vihkaks (mis siis, et 99,9% tsikliste omab lisaks vähemalt B-kategooriat).
zerblunk kirjutas:Silver18 kirjutas:zerblunk kirjutas:Minuga juhtus see õnnetus. Kivimurru statoili ees tuli Peterburi teelt vend sisse pöörates lihtsalt külje pealt sisse. Mina praktiliselt seisin. 10-20 kmh max. Jalg jäi auto ja tsikli vahele. Jalg ja tsikkel läksid mahakandmisele. Ise olen sõitnud 11 a ja ligi 100 000 kilti, 15 riigis. Kaine ja varustusega, ent idiootide eest pole keegi kaitstud.
Olge ettevaatlikud.
Mis mõttes jalg mahakandimsele, enam ei toimeta ja tööta üldse jalg?
Kurb lugeda selliseid asju muidugi.![]()
Riik võiks kuidagi karmistada neid seadusi, mõelda välja midagi sellist mis teeks juhid ettevaatlikumaks mootorraturite suhtes. Juht rikub liikluseeskirja ja rikub teise inimese elu täiesti ära.
Selles mõttes, et võeti maha jalg ühe tegelase pärast, kes sõita ei oska või telefoni vahtis või lihtsalt vea tegi. Väga nõus selles osas, et liikluseeskiri võiks olla karmim nõrgemate kasuks. Jalgratturid ja jalakäijad kaasa arvatud.
Jõudu sulle. Täitsa p..sis.
Seadused mitte võiks vaid peaks. Tegelt tuleks ühelt poolt viia läbi mõistlikkul viisil kampaaniaid aga mitte eurorahasid laiaks lüüa (zebra aitab kampaania näiteks). Tõsta inimeste teadlikust jne. Ja karmistada seadusi, näiteks telefoniga rääkijaid ja chattijaid võrdsustada kriminaalses joobes juhtidega. Joobes juhtidele omakorda füüsiline karistus 100 hoopi piitsaga.
Tuleks liiklus-hälvikud panna kas surnukuuri, avarii brigaadi või traumatoloogidele töövarjuks. Äkki see kuidagi aitab.
Parema käe reegel inimestele selgeks teha jne jne jne.
Ja autokoolide suhtumist muuta, et nad ei teeni raha vaid koolitavad. Karmistada eksameid. Lisaks kodune eeskuju ja kasvatus peavad muutuma.
No ja siis neile väikestmoodi kiiruseületajatele kiirendamistel ütleme 50 piitsahoopi ... või paneks kohe 75?