Re: AMA Superkross 2014
Jutt oli tegelikult vastupidavusest ja kvaliteedist. . Lugedes välismaa foorumeid, siis teatud markidel on kõvasti rohkem probleeme kui teistel. Ja kollane just kvaliteedi ja vastupidavusega silma ei jää.
Jutt oli tegelikult vastupidavusest ja kvaliteedist. . Lugedes välismaa foorumeid, siis teatud markidel on kõvasti rohkem probleeme kui teistel. Ja kollane just kvaliteedi ja vastupidavusega silma ei jää.
samuti võib küsida miks keegi Hondat Eestis ei osta, vb paar krossitsiklit aastas , järelikult on sama olematu kvaliteediga nagu Suzuki ja oluliselt kirvema hinnaga veel. Olgem enda vastu siiski ausad ja tunnistagem, et eesti keskmisel sõitjal pole mingit vajadust oma pead vaevata uue ratta käimise või kvaliteedi üle sest nad kõik käivad üle võimete ja ka kvaliteet ületab oluliselt kasutaja oma(crash)
Ja selles nurgas käib jutt üldse superkrossist,
On küll väga off topic juba . Aga kõik ajakirjade targad testisõitjad peavad Honda kvaliteeti väga heaks ja Suzukit halvimaks. Pole veel kordagi kuskilt saanud lugeda, et Honda jube kehva kvaliteediga pille teeks kui ainult siin foorumis kahel korral. Mingis külas kellegil lagunes ära ja kõik arvavad, et jube paha?
Muidugi tõsi on, et kõigil oma arvamus. Minu arvamus on see, mida kõik just kui ühest suust pasundavad.
Ei kujuta ette mis ajakirju loed aga kaks viimast aastat on 450 shootoutis tunnistatud parimaks Suzuki kuigi see on küll viimane asi mida tsikli ostu puhul kunagi vaadanud olen ja mõni mootorratas on elu jooksul ka käest läbi käinud
Issakene. See, et Suzuki võidab shootouti ei tähenda ju, et nüüd hirmus kvaliteetne on ja kõige paremini vastu peab. Yamu oli ju tükk aega täitsa tagaotsas, see ka hästi palju laguneb? Yamu peetakse ikkagist kõige pommikindlamaks.
Ma ei käi siin mingit soola puhumas , pigem asi selles, et siin foorumis pole inimesed väga harjunud lugema juttu, mis ei lähe kokku sellega, mis neile onu Eino rääkis, sõber kuulis või on 20 aastat nii tehtud ja nii ongi kõige õigem
. Mul on natuke teised Infoallikad ja uurin seda kõike suure huviga.
Kui vana sa oled Sandman? Tundub ,et ikka vist viil liivakastieas.
eks see Suzu rattana on nii ja naa. Põhjusmõtteliselt pole ju rattal häda midagi, kuigi tundub vist et amordipoolelt saab ta seda, mis muudest suurtest üle jääb. Igatahes selle valdkonna uuendused jõuavad neile viimastena.
Aga miks ta eestis kehvalt müüb - eks Ülo peab endale ja eelkõige oma provvale otsa vaatama .
Aga kuda siis hindadega lood on? Siin varem mainiti, et Honda näiteks on palju kallim kui Suzuki. Ilmselt keegi siin sellist hinda ei maksa, nagu hinnalipikul kirjas on. Samas ma tean,mis raha eest Hondat, Kawa ja Yamu saab, kui nüüd tuleb välja, et sidrun on ikkagi märgatavalt odavam, siis ma võiks täitsa kaaluda järgmiseks rattaks. Muidugi keegi nii avalikult hindadest ei räägi .
Edit: Kirjutan teemasse ka natuke. Mainiti ära, et võidab see meeskond, kus on kõige rohkem raha. Aga näiteks mille poolest on see raha teinud JS7 ratta paremaks kui mõne teise Suzuki venna oma, nii palju on neil küll pappi, et samade modifikatsioonidega sõita? Pigem ikkagist võidab see, kes kõige paremini sõidab ja sellel, mis värvi rattaga ta sõidab, pole nii suurt tähtsust, kõik nad on piisavalt head.
Jagad teemat. Oled tõesti 24.
ratas ise ei sõida kuhugi,meest on peale vaja,mõni eesti sõitjagi võiks vabalt vanaema muruniidukiga mõne krossi kinni panna
siin on ka näide kuidas kutil amort töötab
kaval kirjutas:ratas ise ei sõida kuhugi,meest on peale vaja,mõni eesti sõitjagi võiks vabalt vanaema muruniidukiga mõne krossi kinni panna
siin on ka näide kuidas kutil amort töötab![]()
mis selle stewarti videoga öelda tahad? mine pane samasugune hüpe stock suzuga ja vaata, kas sa koju saad!
mx77 kirjutas:kaval kirjutas:ratas ise ei sõida kuhugi,meest on peale vaja,mõni eesti sõitjagi võiks vabalt vanaema muruniidukiga mõne krossi kinni panna
siin on ka näide kuidas kutil amort töötab![]()
mis selle stewarti videoga öelda tahad? mine pane samasugune hüpe stock suzuga ja vaata, kas sa koju saad!
seda ma ju silmas pidasingi,et stockiga oleks seljast visanud nagu tatika ja koduks oleks PERH mõneks ajaks !
tean kohta kus seda proovida saab,MX77 teed ära v ? ma rendin oma raha eest Ülo käest ratta
see on kindlasti stanu pilli jaoks liig mis liig !
kaval kirjutas:mx77 kirjutas:kaval kirjutas:ratas ise ei sõida kuhugi,meest on peale vaja,mõni eesti sõitjagi võiks vabalt vanaema muruniidukiga mõne krossi kinni panna
siin on ka näide kuidas kutil amort töötab![]()
mis selle stewarti videoga öelda tahad? mine pane samasugune hüpe stock suzuga ja vaata, kas sa koju saad!
seda ma ju silmas pidasingi,et stockiga oleks seljast visanud nagu tatika ja koduks oleks PERH mõneks ajaks !
tean kohta kus seda proovida saab,MX77 teed ära v ? ma rendin oma raha eest Ülo käest ratta
see on kindlasti stanu pilli jaoks liig mis liig !
Sorry, su iroonia oli mu jaoks veidi liiga keeruline
pigem asi selles, et siin foorumis pole inimesed väga harjunud lugema juttu, mis ei lähe kokku sellega, mis neile onu Eino rääkis,
Vaata Liivamees asi selles, et kui teil eino ütleb või foorum räägib siis asi tõsine. Kuid kuna ise teen rattaid algosadeks ja panen ka tagasi kokku nii, et juppe üle ei jää ja aastatega käest läbi käinud uusi ja kasutatud rattaid ja tean reaalse kogemuse põhjal millised on erinevate markide nö tüüpvead ning sellest teen ka järeldused. Samas ütlen kindlalt, et harrastaja võib ratta valida värvi järgi ilma igasuguse hirmuta.
Aga kui nüüd tulla su supercrossi jutu juurde siis näiteks suva suzu sõitja ei näe pooli asju mida JS7 rattale külge kruvitakse, üks on sisuliselt tehasetiim teine kodus aretaja ehk juba arenduse eelarve ühel juhul pea piiramatu ja teisel juhul puudub üldse kuna mees peab a la poest oma pulikad ostma. Samuti on raha abiks tiimi tippsõitja palkamisel mis ei ole üldse odav lõbu
Mul täitsa OT küsimus, et kas kellegil oleks jagada mõnda youtube või mis iganes linki kus oleks näha kui palju kasutatakse krossis esipidurit? Võib saata ka privasse. Tänud.
Siin olulisemad möödasõidud JS7 enda silmade läbi. Publiku kisa on kenasti kuulda.
vlgu kirjutas:Siin olulisemad möödasõidud JS7 enda silmade läbi. Publiku kisa on kenasti kuulda.
Super ikka vaadata kuidas vennad lutti said JS-i käest, nagu polekski sõitnud teisi peale tema... väga väga hea ratta valitsemine ikka peab mainima.
Harrastajale ratta valikust ütleks tõesti nii palju, et kui uut ostad siis pole vahet värvil aga kui kasutatud siis ehk isegi on, osadel on kulumine kiirem kui teistel siiski, vahe on näiteks kolvi välbis olemas, rääkimata õlivahetuse välbist eri markidel... iga üks annab oma eeskirja, kuidas hooldada. Samas on kõik väga suhteline, mis ühel hea see teisel halb... ja vastupidi. Täit tõde ei saagi siin välja tuua minuarust, kõik nad sõidavad ja kõik nad ka võidavad, palju on ikkagi kõrvade vahel paiknevast samuti kinni!!!
Mingil privateer-il ei ole jah selliseid võimalusi, aga tehasetiimidel on. Ja kui ta näiteks läheb Yamu tehasetiimi, siis ta sõidab ikkagist eesotsas. Mulle tundub küll, et igale üllitusele saan ma kuidagi teistuguse vastuse, kui see millest ma üldse üritasin kirjutada. Mul vist väljendusoskus jääb vajakka.
No neid raja kõrval vennikesi, kes 30 aastat sõitnud ja ma ei tea, mis autoremondimehe paberitega on, olen näinud küll mitmeid, kes ei jaga üldse matsu. Üritan neile seletada, et päris nii ikka ei ole lood jnejne, aga neile jääb ikka alati õiges. Kuidas ma saaks teada kui ma nii aeglane olen ja noor ka pealegist . Mehaanikuid ka nähtud igasuguseid. Ega keskharidusega ei saagi paljudest asjadest aru
. Inglise keele oskus on ka ju enamusel heal juhul rahuldav, aga selle oskusega ei suudagi nad ju muid tarkusi omandada väljaspool Eestit ja siis ongi juhe koos kui keegi räägiv juttu, millest nad aru ei saa. See jutt ei käinud kellegi kohta siin foorumis.
Samas ei ole ma ka kordagi väitnud, et mõni mark on nii halb, et ei kõlba kohe üldse sõitmist. Vaid küsisin, miks Suzuki pille ei müü, ise arvates, et nad on kehvema kvaliteediga. Tee, mis tahad,aga selline maik sellel kollasel on. Alates vimkadega käigukastist, halbadest amortides, kuni poltideni, mis on mingist eriti säästu metallist tehtud ja neid probleeme on veel, mida Eestis ei pruugigi ette tulla, kuna siin polegi ju kollast eriti liikumas . Muidugi kõikidel masinatel omad vead,aga mõnel värvil on lihtsalt vähem probleeme. Ja kui ma ratast valin, siis ikkagist ju pigem jääb sõelale masin, mis kestab hästi. Muidugi keskmine krossimees ei teagi suurt midagi peale selle, et jube lahe on krossi sõitta ja võtabki selle millel rohkem Monsteri kleepse peal.
Ajasin jälle mingid jama juttu? Lähen mängin edasi liivakastis? Aa ja kasutajanimel pole liivaga mingit pistmist
njh, kõrgharidusega Unemati mitu suzukit oled sa läbi pidanud et teada kui s..t kõik seal küljes on. Samas võiks tähelepanna näiteks fakti ,et sidrun tõi esimesena turule pritsungiga mootori millele ülejäänud mingil põhjusel järgnesid. Samuti on see lagunevate käigukastide jutt selline teema ,et teatud osa sõitjatest lõhub ükskõik mis marki ratastel kastid ära ja siis hämab et ratas halb aga tema perf sõitja
Omavahel öeldes saab sõidumehe puhul teha honda puuduste/kulumiste kohta samuti päris korraliku listi ning ka teistele markidele aga eks seda sorti tehnikat ei ehitata kestva põhimõtte alusel vaid pigem sooritusvõimet silmas pidades. Ja tagatipuks Eestimaal on krossitsiklite müük kinni mingisugustes lõpututes lugudes mida keegi rääkis kuskil... täpselt ei tea kes kus aga jama on ikka
Ah jaa, ja ega haridus matsi ei riku
Huvitav, millele su tühijutt põhineb,Sandman . Too siis faktid,numbrid välja kui palju ,kus mis marke müüakse. Nats aega tagasi olin USAs ja käisime vaatamas radadel kohaliku rahva sõitmisi ja peab mainima,et ainukesi rattaid mida ei näinud olid eesti rahva lemmikratas KTM.
Teeks selle ratta värvi üle vaidlemiseks uue teema ja jätaks saa ainult AMA-ga seotud asjad äkki?
PS. Esipiduri küsimuse kohta vastus - pane kuskile platsile koonus või muu märk püsti ja proovi siis samalt kiiruselt pidurdada esipiduri, tagapiduri ja mõlemaga ja vaata, millal pidama saad.
mx77 kirjutas:Teeks selle ratta värvi üle vaidlemiseks uue teema ja jätaks saa ainult AMA-ga seotud asjad äkki?
Aaa, mis selle pealkirjaks võikas panna siis? Kõige parem krossikas värvist sõltumata?
YZ 250 2t kirjutas:mx77 kirjutas:Teeks selle ratta värvi üle vaidlemiseks uue teema ja jätaks saa ainult AMA-ga seotud asjad äkki?
Aaa, mis selle pealkirjaks võikas panna siis? Kõige parem krossikas värvist sõltumata?
Pigem ikka kõige ilusamat värvi krossikas margist sõltumata
Rauno kirjutas:Mul täitsa OT küsimus, et kas kellegil oleks jagada mõnda youtube või mis iganes linki kus oleks näha kui palju kasutatakse krossis esipidurit? Võib saata ka privasse. Tänud.
võin sulle väita,et enamus pidurdusi on esipiduriga ja lisaks tallavad ka nats tagumist ! eriti superkrossis kus on lühikesed pidurdusmaad ja suur hoog !
Stewart ja Suzuki seekord. Supersõit. Youtubes sõit üleval.
teerull kirjutas:Stewart ja Suzuki seekord. Supersõit. Youtubes sõit üleval.
Väga pro sõit oli tõepoolest, mees lendab rajal, kuigi tegi paar pisikest apsu ka ikka aga õnneks ei kukkunud seekord. [youtube] [/youtube]
Stewart sai poole ringiga? Kas keegi oskab kommida? Juhtus tal miskit seal stardirüsinas või? Eelmise nv hoog oli täitsa kadunud, loksus seal tükk aega Tomaciga koos, enne kui mööda läks, täpselt nii nagu oleks kumm katki olnud niiöelda...
Kuskil mainiti, et Stewart oli haige