väga kurb lugu
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 330
- Liitunud: 28 Juun 2004, 11:08
- Tsikkel: MotoGuzzi
- Asukoht: Valgamaa
- Kontakt:
R.I.P ...jääd igavesti nooreks...
aga
Siinkohal pasteerin ühe juba listis olnud minu maili...siinkohal jälle
sobilik
---------------------------------------------------
Nii ta käib
Tsiklijuht peaks lähtuma oma tegevuses millestki kindlamast kui
liikluseeskirjad,suunatuled,summutist kostuva kuulmine,lähi ja kaugtule
nägemine,kaasliiklejate seitsmes meel jne jne.
Vrld kindlamad lähtealused on Newtoni klassikalise mehhaanika
põhiseadused,gravitatsiooniseadus (ta klassikalised
füüsikaterminid:mass,kiirus,kiirendus,jõud,hõõrdejõud jt sellised)
Nende sabas tuleb enese ja tsikli võimete võimalikult täpne tundmine ja
kasutamine.
Samuti oluline nähtamatuse eeldus:põhitõena arvesta end
nähtamatuks:kui keegi sind märkab ja näeb siis pea seda õnnelikuks juhuseks
aga mitte reegliks.
siis on tükk tühja maad suured s... hunnikud,murphy seadused ja kuskil
lõpus liikluseeskiri ja esimeses lõigus loetletu.
ehk Murphy seaduste tõlgendusi tsiklistidele:
kui mingi asi saab p... minna siis ta ka läheb----------kui töll võib
vasakule (ette,taha kuhu iganes) keerata siis ta ka keerab
seletus:mööda on ohutu sõita näiteks Emajõe silla peal:seal üldjuhul
vasakule ei keerata.
veelkord:nii nagu kõhus on keemiakombinaat peab peas arvutusmasin
olema:möödasõitu plaanides peab kibekähku läbi arvutama eessõitja võimaliku
vasakpöörde (parem- tagasi- kuhu iganes ) suuna ja kiiruse, et siis piisavas
hulgas kasutada oma kiirust kiirendust pidurdust vahekaugust jne jne
(lähtudes ülaltoodud füüsikaseadustest).Mis kohati võimatu võib tunduda...aga siis käi jala.
Seoke mõistujutt sai...
Peeter aka Hondarebel &teab ja arvab
aga
Siinkohal pasteerin ühe juba listis olnud minu maili...siinkohal jälle
sobilik
---------------------------------------------------
Nii ta käib
Tsiklijuht peaks lähtuma oma tegevuses millestki kindlamast kui
liikluseeskirjad,suunatuled,summutist kostuva kuulmine,lähi ja kaugtule
nägemine,kaasliiklejate seitsmes meel jne jne.
Vrld kindlamad lähtealused on Newtoni klassikalise mehhaanika
põhiseadused,gravitatsiooniseadus (ta klassikalised
füüsikaterminid:mass,kiirus,kiirendus,jõud,hõõrdejõud jt sellised)
Nende sabas tuleb enese ja tsikli võimete võimalikult täpne tundmine ja
kasutamine.
Samuti oluline nähtamatuse eeldus:põhitõena arvesta end
nähtamatuks:kui keegi sind märkab ja näeb siis pea seda õnnelikuks juhuseks
aga mitte reegliks.
siis on tükk tühja maad suured s... hunnikud,murphy seadused ja kuskil
lõpus liikluseeskiri ja esimeses lõigus loetletu.
ehk Murphy seaduste tõlgendusi tsiklistidele:
kui mingi asi saab p... minna siis ta ka läheb----------kui töll võib
vasakule (ette,taha kuhu iganes) keerata siis ta ka keerab
seletus:mööda on ohutu sõita näiteks Emajõe silla peal:seal üldjuhul
vasakule ei keerata.
veelkord:nii nagu kõhus on keemiakombinaat peab peas arvutusmasin
olema:möödasõitu plaanides peab kibekähku läbi arvutama eessõitja võimaliku
vasakpöörde (parem- tagasi- kuhu iganes ) suuna ja kiiruse, et siis piisavas
hulgas kasutada oma kiirust kiirendust pidurdust vahekaugust jne jne
(lähtudes ülaltoodud füüsikaseadustest).Mis kohati võimatu võib tunduda...aga siis käi jala.
Seoke mõistujutt sai...
Peeter aka Hondarebel &teab ja arvab
Think positive
to hondarebel: ma kohe ei saa nüüd vaiki olla sinu emajõe silla jutu peale
nimelt möödunud nädalal just seal oleks üks tsikkel peaaegu maabunud mu tuttava tagaklaasis. ehk jutt siis selline, et kõik seisavad, tuttav pani suuna sisse, peaaegu hakkas juba rida vahetama vasakule kui veel korra vaatas peeglisse, sest miski nagu läigatas silmanurgas. ja seal oli tsikkel. mis kahe rea vahel sõitis. autojuhi jaoks oli kiirus "mittemõistlik". igatahes jätkas tsikkel oma teed. seekord õnneks elusa ja tervena. aga antud autojuht on ka "ära treenitud" minu poolt, et me, tsiklistid, sellised "ootamatud" oleme
mumm@OT-tas nats


mumm@OT-tas nats
väike kuri mootorrattur
-
- Postitusi: 330
- Liitunud: 28 Juun 2004, 11:08
- Tsikkel: MotoGuzzi
- Asukoht: Valgamaa
- Kontakt:
no krt saame öhtul kokku ja näidake mulle seda tähtsat ja oskamatut lüli . minul on lenksu ja sadula vahel bensupaak .
kuid samas jah kui paak tühi ei saa söita ja kihutada ja mida iganes teha
j aärge tulge ajama et tsiklist on nähtamatu . see ikka autojuhi viga kui ei näe.
viljandi laksu mäletate kus bussijuht maailma suurt veoautot ei näinud .
kuid samas jah kui paak tühi ei saa söita ja kihutada ja mida iganes teha
j aärge tulge ajama et tsiklist on nähtamatu . see ikka autojuhi viga kui ei näe.
viljandi laksu mäletate kus bussijuht maailma suurt veoautot ei näinud .
Igale asjale on määratud aeg,
ja aeg on igal tegevusel taeva all:
aeg sündida ja aeg surra,
aeg istutada ja aeg istutatut kitkuda;
aeg tappa ja aeg terveks teha,
aeg maha kiskuda ja aeg üles ehitada;
aeg nutta ja aeg naerda,
aeg leinata ja aeg tantsida;
aeg kive pilduda ja aeg kive koguda,
aeg kaelustada ja aeg kaelustamisest hoiduda;
aeg otsida ja aeg kaotada,
aeg hoida ja aeg ära visata;
aeg rebida ja aeg õmmelda,
aeg vaikida ja aeg rääkida;
aeg armastada ja aeg vihata,
aeg sõjal ja aeg rahul.
Koguja 3:1-8. Piibel.
Rahu talle ja sügav kaastunne lähedastele.
ja aeg on igal tegevusel taeva all:
aeg sündida ja aeg surra,
aeg istutada ja aeg istutatut kitkuda;
aeg tappa ja aeg terveks teha,
aeg maha kiskuda ja aeg üles ehitada;
aeg nutta ja aeg naerda,
aeg leinata ja aeg tantsida;
aeg kive pilduda ja aeg kive koguda,
aeg kaelustada ja aeg kaelustamisest hoiduda;
aeg otsida ja aeg kaotada,
aeg hoida ja aeg ära visata;
aeg rebida ja aeg õmmelda,
aeg vaikida ja aeg rääkida;
aeg armastada ja aeg vihata,
aeg sõjal ja aeg rahul.
Koguja 3:1-8. Piibel.
Rahu talle ja sügav kaastunne lähedastele.
iz56, Victory vegas.Suzuki GS 125. Yamaha XT 600.
No vaat ma räägin.. parem trikitamine kui arutu kihutamine.
Veel parem kui see kõik jätta suletud alale.
Ma ei jaga tegelt laksu lahti, kel 10 päeval kolmas käik peeneks lasta.
Kahju on inimesest, sellest , et tal ei ole teist võimalust antud. Kahju on tema lähedastest kes ehk vihkavad-pelgavad tsikleid elu lõpuni. Kahju on kaubikujuhist keda on ette ja taha sõimatud. Kui aus olla, isegi kui see kaubikujht oleks purupurjus olnud oleks kahju.
Ega ikka sa ei näe midagi kui keegi täiega sisse lendab. Mõelge iseennast autorooli; hommikul kell kümme ( mina alles ärkan sellel ajal tihtipeale), väike uni silmas, päike paistab, tavaline rutiinne tööpäev, sõidad sinna teeotsa peale, vaatad kedagi ei tule, lased oma kaubikul siduri lahti pot pot tikusb minema ja siis ( lugege aega... vaatad ja lased siduri 1..2 seki) kolme seki pärast käib pauk...
No andke andeks, autoga ma ei mõtle linnas kunagi sellele et keegi kell 10 päeval peaks 150 km/tunnis sõitma. Eriti sellise koha peal.
Ja ei peagi mõtlema tegelikult.
Aga eks sellele mehele kes nüüd pilvede peal ninjat ( kes ka hingusele läks) peenestab saab isegi sest aru.
Peaasi et teised aru saavad. t*** tehke mingeid stoppisid ja tagaratta ja mis iganes värki aga ärge kihutage arutult.
Ei viitsi tegelt moraali lugeda, seda siin nii palju tehtud, kuid Hondarebeli soovitused olid super.
Närvi ajab see bla bla, autojuht on süüdi keerab ette, auk on tänavas, trammirööpad on pahad, maja või-ja puu oli vale koha peal jne jne.
Ükskõik mis sinuga juhtub 99,9 % oleks sa saanud seda ise vältida. Tahad elada ja sõita, ole hoolikas ja tähelepanelik ning ära pane üle võlli.
Veel parem kui see kõik jätta suletud alale.
Ma ei jaga tegelt laksu lahti, kel 10 päeval kolmas käik peeneks lasta.
Kahju on inimesest, sellest , et tal ei ole teist võimalust antud. Kahju on tema lähedastest kes ehk vihkavad-pelgavad tsikleid elu lõpuni. Kahju on kaubikujuhist keda on ette ja taha sõimatud. Kui aus olla, isegi kui see kaubikujht oleks purupurjus olnud oleks kahju.
Ega ikka sa ei näe midagi kui keegi täiega sisse lendab. Mõelge iseennast autorooli; hommikul kell kümme ( mina alles ärkan sellel ajal tihtipeale), väike uni silmas, päike paistab, tavaline rutiinne tööpäev, sõidad sinna teeotsa peale, vaatad kedagi ei tule, lased oma kaubikul siduri lahti pot pot tikusb minema ja siis ( lugege aega... vaatad ja lased siduri 1..2 seki) kolme seki pärast käib pauk...
No andke andeks, autoga ma ei mõtle linnas kunagi sellele et keegi kell 10 päeval peaks 150 km/tunnis sõitma. Eriti sellise koha peal.
Ja ei peagi mõtlema tegelikult.
Aga eks sellele mehele kes nüüd pilvede peal ninjat ( kes ka hingusele läks) peenestab saab isegi sest aru.
Peaasi et teised aru saavad. t*** tehke mingeid stoppisid ja tagaratta ja mis iganes värki aga ärge kihutage arutult.
Ei viitsi tegelt moraali lugeda, seda siin nii palju tehtud, kuid Hondarebeli soovitused olid super.
Närvi ajab see bla bla, autojuht on süüdi keerab ette, auk on tänavas, trammirööpad on pahad, maja või-ja puu oli vale koha peal jne jne.
Ükskõik mis sinuga juhtub 99,9 % oleks sa saanud seda ise vältida. Tahad elada ja sõita, ole hoolikas ja tähelepanelik ning ära pane üle võlli.
-
- Postitusi: 450
- Liitunud: 24 Nov 2004, 08:32
Jah! Aga eestis on selle ringraja värgiga nii nagu on.. ainult pmst. pärnus saab natuke sõitaHeitiKender kirjutas:Minu üldine soovitus on, tulge ringrajale. Ringiaeg on üks iseäranis optimaalne näitaja, kes bombest on.

Ise käin pärnus oma kihutamisvajadusi rahuldamas või siis ülemistes pocketbikedega. Peale tõsist rinka kima on küll liikluses selline tunne, et üle 80 maanteel väänata kohe EI viitsigi

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.