Re: Hunnik küsimusi algajalt rinkahuviliselt
Ardilla kirjutas:Ma kuskil seal vedrude swap-i juures olengi. Ei ole veel saanud aru mis number vedrut vaja 9, 9,5 10 jne...
Leia oma tsikkel siit.
http://www.racetech.com/
Ardilla kirjutas:Ma kuskil seal vedrude swap-i juures olengi. Ei ole veel saanud aru mis number vedrut vaja 9, 9,5 10 jne...
Leia oma tsikkel siit.
http://www.racetech.com/
peaks siiski teadma ka, et palju see amordikäik tegelikult on. siis saab mõõta alles nipudega palju pidurdades läheb ja palju see kogukäigust moodustab. kui tõesti põhja käib on muidugi jama. aga seal võib olla muidki põhjuseid, võibolla on juba balanssasendis (sõitjaga) amort liiga kinni? võibolla on õlitase liiga madal? võibolla ka liiga vedel üli. eks comp setting natuke vast mõjutab ka. kõiki neid asju saab põmst tasuta muuta
Veidi pakesm õli ehk? Vedru on tegelikult ratta kaalu staatiliseks toeks, dünaamilise vastupanu tagab õli ja amordi kolvi klappide konff.
Kui ratta sag on OK, siis jäigemat vedru pole mõtet panna.
mx77 kirjutas:Veidi pakesm õli ehk? Vedru on tegelikult ratta kaalu staatiliseks toeks, dünaamilise vastupanu tagab õli ja amordi kolvi klappide konff.
Kui ratta sag on OK, siis jäigemat vedru pole mõtet panna.
SAG nagu on paigas. Isegi väike varu oli, kui mõõtsime õigesti. Mul on numbrid Garaazhis seina peal. Ma pean sõbra võtma ja uuesti üle mõõtma selle asja. Isenesest õlivahetus on niiehk na kulude excellis.
Ühesõnaga vaatan uuesti videosid ja mõõdan uuesti üle. Hetkel ajasin seaded tagasi stocki manuali järgi (igaks juhuks)
will111 kirjutas:peaks siiski teadma ka, et palju see amordikäik tegelikult on. siis saab mõõta alles nipudega palju pidurdades läheb ja palju see kogukäigust moodustab. kui tõesti põhja käib on muidugi jama. aga seal võib olla muidki põhjuseid, võibolla on juba balanssasendis (sõitjaga) amort liiga kinni? võibolla on õlitase liiga madal? võibolla ka liiga vedel üli. eks comp setting natuke vast mõjutab ka. kõiki neid asju saab põmst tasuta muuta
No ma panin nipukad külge ja pidurdades läksid need suht vastu alumist prilli välja (mul nagu sulgi need mitte upside down-id). Ehk see on suht esimene kelluke.
jah aga ega amorti pole prillis lastus ülespoole ehk originaalseadust madalamaks esiotsa? see muudaks kohe amordi max käigu väiksemaks kui niimoodi mõõta. Aga kui ei ole siis jah, kas vedru pehme või õli liiga vähe või natuke mõlemat. sag'i kohta rinkaratta puhul vist tavaline praktika, et võiks olla pisut vähem kui tänaval. seega uuri mis peaks olema tehase seade sag näiteks, rinka jaoks miski 10mm rahulikult maha sellest.
muidugi sag sätitakse preloadiga paika, kuid vedru nn. spring rate'i see ei muuda. selles suhtes ma ei oleks nii kindel, et OK sag kindlasti tähendab, et vedru jäigem ei võiks olla. aga noh katsetamise asi ilmselt