henrij kirjutas:nilsleven kirjutas:nilsleven kirjutas:1) Kas Garmin zumo või TomTom Rider?
2) Miks?
Tänud kõigi soovituste ja mõtete eest.
Võtsin lõpuks Amazon.co.uk-st Zumo 390LM. Peaks kolmap kohal olema trackingu järgi.
Kui GoPro'l pilt ette tuleb, aku kohe tühjaks ei saa, soft kinni ei jookse jne, siis äkki teen ka väikse videoreview 
Said kätte? Ootaks ülevaadet. Plaan omalgi soetada
Sain kätte ja kruvisin külge. Kahjuks seoses eksamiperioodiga ei ole võimalik hetkel pikka ülevaadet teha, aga põhilised mõtted on allpool.
PAIGALDUS
Kaasas on lenksu paigalduskomplekt firmalt RAM, mis on üks kvaliteetsemaid tegijaid. Kui jätta kõrvale, kas lenks on parim koht gepsu kinnitamiseks, siis igatahes kinnitub ta sinna jäigalt ja kindlalt, ilma vähimagi vibrata. Gepsu kinnitus kinnitusalusele tundub tavakasutuseks üsna soliidne, samas maastikule ronimiseks ma võtaks pigem Touratechi vms komplekti - tundub, et oksad või kukkumised võivad gepsu sealt aluselt ikkagi lahti kopsata. Toitekaabel on pikk ning ulatub ka sadula alla. Mina ühendasin tulekorpuse sisse spets ACC2 ühendusporti.
ERGONOOMIKA
Ekraani heledus on piisav, ka täispäiksepaistes on näidud loetavad. Probleemiks on aga see, et kombinatsioon kehvast resolutsioonist, üsna väiksest ekraanist ja suurtest nuppudest ekraanil tähendab seda, et ülevaade trassist on hindele 3-. Kui 120-130-ga bahn'i lasta, siis on väljasõitude rägastikus orienteerumine selle pildi järgi üsna kehvapoolne. Võib-olla oleks pidanud suurema 590 mudeli võtma - mis on aga põmst poole kallim.
Kindasõbralikkuse huvides on kasutusel mingi oma totakas klaviatuurisüsteem, kus pead alguses valima, mis vahemikust sa tähte soovid, ning siis sealt vahemikust tähe. Paras nikerdamine.
Suurus on suhteliselt piinarikas. Ma ei tea, miks ta nii õudne kobakas peab olema - paks ja raske. St ikka võtad ju taskusse kaasa, kui ratta ära pargid. Vot seda on ikka terve taskutäis.
NAVIGATSIOON
Kasutajaliides on mõnusalt kiire, st saad kiirelt aadressi sisse ning minekit. Ümberarvutused on ka kiired, st kui paned mööda õigest kohast, siis mõne sekundiga mõtleb uue trajektoori välja. Poolelijäänud route'i jätkab peale taas sisselülitamist samuti praktiliselt momentaalselt (nt bensupeatuste ajal tore omadus).
Mulle üldiselt väga meeldib Garmini navi loogika - kui otsustad teistkaudu minna, siis ta lõpetab suht varsti sulle eelmise route'i pealesurumist ("Make a u-turn when possible") vaid juhatab su sealtkaudu, kust sa minna tahad.
Kiirusekaamerad, custom POI-d jne on olemas. Ma ei ole suurem maastikuhunt, nii et topo kaartide jne kohta ei oska kommenteerida.
MUU FUNKTSIONAALSUS
Mul on asjandus bluetoothi pidi Sena SMH 10 küljes ning juhendamine tuleb kenasti kiivrisse.
Nüüd aga teine suurim ja olulisim vahe 590-ga. 590 loogikast saan juhendi järgi aru nii, et kiiver ja telefon lähevad mõlemad gepsu külge, mille tulemusena saad gepsust nii telefonis olevat muusikat (Spotify vms) juhtida kui kõnesid teha ja neile vastata. 390-ga käib asi nii, et telefon ja geps on mõlemad kiivri küljes ning geps lihtsalt karjub telefonile vahele, kui on uusi ännauntsmente. Kõnesid võtta ja muusikat juhtida ei saa. Pühapäevasõitja jaoks pole see kõik oluline, aga mina liiklen igapäevaselt tsikliga (juba jaanuarikuus on 2000 kella peal). Ikka on vaja kellelegi helistada a la "jään veits hiljaks". Kui 590-ga piisaks seisma jäämisest ja kindaga gepsul kõne alustamisest, siis 390-ga jään seisma, kisun kindad käest, telefon taskust välja jne. Not nice.
JÄRELDUS
Selle raha eest tundub olevat parim saadaolev seade. Kui telefoni- ja meedia integratsioon on olulisemad argumendid kui 200-300 lisaeurot, tuleks kaaluda Zumo 590 mudelit.