Kuritöö ja karistus : kihutada või mitte kihutada

See on kommuuni see osa, kus saab motovaba juttu ajada.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Hurt
Postitusi: 735
Liitunud: 18 Okt 2006, 16:22
Asukoht: Tartu

Re: Kuritöö ja karistus : kihutada või mitte kihutada

Lugemata postitus Postitas Hurt »

To isonts:
Jaust sul on täiesti õigus. Ega vist polegi vahet kas klaas on pool tühi või täis, jänu saab ikka kustutada, nii et las ta olla.
Täna on reede, väljas on aafrika ja kui ma tööl ei peaks olema vedeleks ma juba ammu mere ääres külm õlu näpus ja vahiks bikiinides tsikke, mitte ei vaidleks siin. :bsmile:

Riga - Paus - XJ600S - XJ600S - Honda CBR600FS - GSXR 750 M

dimon
Postitusi: 1
Liitunud: 15 Juul 2012, 08:53

Re: Kuritöö ja karistus : kihutada või mitte kihutada

Lugemata postitus Postitas dimon »

Kui seaduse kuulekad politseinikud ise on? Ja kas on üldse lubatud taga ajada tsiklimeest kes kihutab üle 200. Politsei ju peaks loobuma tagaajamisest kui asi ohtlikuks kisub.


Antti
Postitusi: 19
Liitunud: 18 Juul 2012, 13:54

Re: Kuritöö ja karistus : kihutada või mitte kihutada

Lugemata postitus Postitas Antti »

dimon kirjutas:

Kui seaduse kuulekad politseinikud ise on? Ja kas on üldse lubatud taga ajada tsiklimeest kes kihutab üle 200. Politsei ju peaks loobuma tagaajamisest kui asi ohtlikuks kisub.

On lubatud ja nagu näha siis ka aetakse. Just selleks, et vähem oleks neid "madallendureid", kes arvavad, et ega keegi neid kätte saa.

Öelge keegi mulle parem, miks peaks meil pead silitatama sellistel juhtudel nagu need paar viimast case'i on olnud? Nokkida stiilis "mul naabertrepikojas elav politseinik läks eile punasega üle sebra" on lihtsalt lapsik.

"Tee aga ära vahele jää" oli vanasti ütlus. Ja kui ka vahele jääd siis võta vitsad sirge seljaga vastu.

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6767
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 693 korda
Tänatud: 455 korda

Re: Kuritöö ja karistus : kihutada või mitte kihutada

Lugemata postitus Postitas yeekim »

dimon kirjutas:

Kui seaduse kuulekad politseinikud ise on? Ja kas on üldse lubatud taga ajada tsiklimeest kes kihutab üle 200. Politsei ju peaks loobuma tagaajamisest kui asi ohtlikuks kisub.

Sorry dimon aga Sa oled (togi)

Saadetud kettaga lauatelefonist!
Kasutaja avatar

Kri§to
Postitusi: 1393
Liitunud: 27 Mai 2010, 10:21
Tänatud: 1 kord

Re: Kuritöö ja karistus : kihutada või mitte kihutada

Lugemata postitus Postitas Kri§to »

-PitBull- kirjutas:

Nobljäääd mai tea, tundub küll rohkem sellisena see asi kõrvalt vaadatuna, et onu politseinik sai mingi rahulduse sellest pikali lükkamisest. Haaranud esipidurist või gaasikäest kinni ja süüde välja ja seisabki. Oleks jorss pikali kukkunud ja jalg tsikli alla jäänud, siis oleks ka ise süüdi, et mingi kondi ära murdis? :mrgreen:

Sina tead esipidurit ja gaasikätt ja süüte asukohta keskmine inimene kindlasti mitte. Mina arvan et meil võmmid isegi humaansed. Ei anna arusaamatuse korral tina või tazerit

Kasutaja avatar

-PitBull-
Postitusi: 1186
Liitunud: 10 Mär 2006, 21:59
Asukoht: Ida-Virumaa

Re: Kuritöö ja karistus : kihutada või mitte kihutada

Lugemata postitus Postitas -PitBull- »

Kri§to kirjutas:
-PitBull- kirjutas:

Nobljäääd mai tea, tundub küll rohkem sellisena see asi kõrvalt vaadatuna, et onu politseinik sai mingi rahulduse sellest pikali lükkamisest. Haaranud esipidurist või gaasikäest kinni ja süüde välja ja seisabki. Oleks jorss pikali kukkunud ja jalg tsikli alla jäänud, siis oleks ka ise süüdi, et mingi kondi ära murdis? :mrgreen:

Sina tead esipidurit ja gaasikätt ja süüte asukohta keskmine inimene kindlasti mitte. Mina arvan et meil võmmid isegi humaansed. Ei anna arusaamatuse korral tina või tazerit

No sorri kui gaasi ja esipidurit politseinik ei tea, siis võiks küll minna mäkki burgereid küpsetama. :mrgreen: Ja tsikkel põhimõtteliselt seisis, lase siis rehv läbi.

Pilt


Riga->Planeta 5 1991->Jupiter 2K 1968-> R1 2005->Honda CBR600RR 2004
Kasutaja avatar

tfr
Postitusi: 560
Liitunud: 07 Okt 2003, 12:12
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Re: Kuritöö ja karistus : kihutada või mitte kihutada

Lugemata postitus Postitas tfr »

-PitBull- kirjutas:

Haaranud esipidurist või gaasikäest kinni ja süüde välja ja seisabki.

Ja oleks see tsiklivend samal hetkel siduri lahti lasknud just? Eks tagantjärgi videot vaadates oleks loomulikult taktikaliselt saanud asju paremini teha, aga need head ideed tulevad kõik rahulikult mõeldes, mitte kohapeal, kus Sul otsuse langetamiseks murdosa sekundist on. Ja lisaks, siit videost polnud kuulda, kas ja mis korraldusi sellele tsiklivennale enne ümberlükkamist selle 5-6 sekundi jooksul anti politseinike poolt.

-PitBull- kirjutas:

Ja tsikkel põhimõtteliselt seisis, lase siis rehv läbi.

Relva kasutamine on seaduses ikka väga rangelt reguleeritud (ja selle kasutamisel tagantjärgi kontrollitud) - kohapeal seisva ratta rehvi läbilaskmine lubatud relvakasutuse variantide hulka kohe kindlasti ei kuulu.

TransAlp '02

Valmet
Postitusi: 382
Liitunud: 15 Okt 2006, 18:27
Tsikkel: Valgete kätega tehtud
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Kuritöö ja karistus : kihutada või mitte kihutada

Lugemata postitus Postitas Valmet »

Triumph Speed Triple, KTM LC4 SX, Husqvarna WR125,

Kasutaja avatar

RiderForVeterans
Postitusi: 34
Liitunud: 07 Mai 2012, 10:08

Re: Kuritöö ja karistus : kihutada või mitte kihutada

Lugemata postitus Postitas RiderForVeterans »

dimon kirjutas:

Kui seaduse kuulekad politseinikud ise on? Ja kas on üldse lubatud taga ajada tsiklimeest kes kihutab üle 200. Politsei ju peaks loobuma tagaajamisest kui asi ohtlikuks kisub.

See on juba nii vana arutelu, et polegi siin midagi pikalt arutada. Aga, seletan lühidalt: mõtle kaasa palun, juhul kui selline asi peaks vastuvõetama, et suurel kiirusel põgeneva sõiduki (tsikli) tagaajamine on reeglite vastane (vahet pole mis põhjusel), siis kukub välja nii, et nii kui vilkurid seljataga süttivad ja sina sellepeale "rutskat" keerad, on juba nn tagaajamine läbi, sest politseil ei jää muud üle kui vilkurite nupp jälle "off" asendisse lükata. Saad isegi ju aru mis Eestis siis toimuma hakkab? Ja pole mõtet rääkida, et number on ju teada, enamuste selliste "troppide" puhul pole tsikli number selle juhiga omavahelises seoses!

Lp.

Kasutaja avatar

RiderForVeterans
Postitusi: 34
Liitunud: 07 Mai 2012, 10:08

Re: Kuritöö ja karistus : kihutada või mitte kihutada

Lugemata postitus Postitas RiderForVeterans »

-PitBull- kirjutas:
Kri§to kirjutas:
-PitBull- kirjutas:

Nobljäääd mai tea, tundub küll rohkem sellisena see asi kõrvalt vaadatuna, et onu politseinik sai mingi rahulduse sellest pikali lükkamisest. Haaranud esipidurist või gaasikäest kinni ja süüde välja ja seisabki. Oleks jorss pikali kukkunud ja jalg tsikli alla jäänud, siis oleks ka ise süüdi, et mingi kondi ära murdis? :mrgreen:

Sina tead esipidurit ja gaasikätt ja süüte asukohta keskmine inimene kindlasti mitte. Mina arvan et meil võmmid isegi humaansed. Ei anna arusaamatuse korral tina või tazerit

No sorri kui gaasi ja esipidurit politseinik ei tea, siis võiks küll minna mäkki burgereid küpsetama. :mrgreen: Ja tsikkel põhimõtteliselt seisis, lase siis rehv läbi.

Tsikli peatamiseks ei tohi tulirelva kasutada, see on seadus!!! Olgu ta sõitev või seisev, või mida iganes...

Lp.

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Kuritöö ja karistus : kihutada või mitte kihutada

Lugemata postitus Postitas mella »

Viide seadusele?

RiderForVeterans kirjutas:

Tsikli peatamiseks ei tohi tulirelva kasutada, see on seadus!!! Olgu ta sõitev või seisev, või mida iganes...

Lp.


kilx
Postitusi: 87
Liitunud: 02 Juul 2009, 00:08

Re: Kuritöö ja karistus : kihutada või mitte kihutada

Lugemata postitus Postitas kilx »

mella kirjutas:

Viide seadusele?

RiderForVeterans kirjutas:

Tsikli peatamiseks ei tohi tulirelva kasutada, see on seadus!!! Olgu ta sõitev või seisev, või mida iganes...

Lp.

Politsei ja piirivalve seadus

Sõiduki peatamine

(4) Kui isik ei täida sõiduki peatamise märguannet, võib sõiduki sundpeatada, korraldades teesulu või kasutades sõiduki sundpeatamise vahendit, relva või muud erivahendit käesoleva seaduse 4. peatükis sätestatud korras. Ilma eelneva peatamise märguandeta võib sõiduki sundpeatada, kui see on vältimatult vajalik vahetu kõrgendatud ohu tõrjumiseks või kahtlustatava või tagaotsitava isiku kinnipidamiseks.

Tulirelva kasutamine

(1) Politsei võib kasutada kõrgendatud ohu tõrjumiseks tulirelva, kui ohu tõrjumine muu vahetu sunni vahendiga ei ole võimalik või ei ole õigel ajal võimalik, ning arvestusega, et tulirelva kasutamisel tehakse kõik võimalik, et sellega ei seataks ohtu muud kaalukat hüvet.

(2) Politseiametnik võib kasutada isiku suhtes tulirelva ainult tema ründamis-, vastupanu- või põgenemisvõimetuks muutmiseks juhul, kui seda eesmärki ei ole võimalik saavutada muu vahetu sunni vahendiga ning kui see on ühtlasi vajalik, et:
1) tõrjuda vahetu oht elule või kehalisele puutumatusele;
2) tõkestada vahetult eesseisva või juba asetleidva vägivaldse esimese astme kuriteo toimepanemist või sellise kuriteo toimepanemist, mille eest võib karistusena mõista eluaegse vangistuse või
3) pidada kinni kahtlustatav, süüdistatav või süüdimõistetu või takistada tema põgenemist, kui temalt võib seaduse alusel võtta vabaduse või temalt on seaduse alusel võetud vabadus seoses esimese astme vägivaldse kuriteo toimepanemisega või kuriteo toimepanemisega, mille eest võib talle karistusena mõista eluaegse vangistuse.

(3) Politseiametnik võib kasutada tulirelva looma suhtes ainult looma ründamisvõimetuks muutmiseks juhul, kui seda eesmärki ei ole võimalik saavutada muu sunnivahendiga.

Ei leia tsikli kohta midagi. Ei jäänud vanades versioonides ka midagi silma. Eelmine seadus siis, enne kui politsei ja piirivalve liideti?

Kasutaja avatar

POLT
Postitusi: 35
Liitunud: 10 Mär 2013, 10:59
Tsikkel: SV1000 N, EXC 200

Re: Kuritöö ja karistus : kihutada või mitte kihutada

Lugemata postitus Postitas POLT »

Kuidas läks eile politseiga mootorratturil Põlva lähedal enne Rosmat(sõber rääkis, et mingi sinise tsikliga tüüp oli rajalt mahavõetud) ja moorratturil Vastse-Kuustes(ma hakkasin just peateele keerama, kui politsei peateelt talle vastu sõitnud tsiklimehe kinni otsustas pidada)?
Kui need mehed/naised on siinsed kasutajad siis oleks huvitav teada, et kui leebelt suhtuti?


extremist
Postitusi: 603
Liitunud: 31 Aug 2010, 19:57
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Kuritöö ja karistus : kihutada või mitte kihutada

Lugemata postitus Postitas extremist »

Ärge nii hullusti meie mente ka kolkige :twisted: nad kogenematud ja ei oska taolistes olukordades käituda. Adrenaliin ja paanika teevad oma töö :lol:

Kasutaja avatar

IvarSiim
Postitusi: 361
Liitunud: 21 Sept 2004, 12:14
Asukoht: Põlva

Re: Kuritöö ja karistus : kihutada või mitte kihutada

Lugemata postitus Postitas IvarSiim »

Rattur oli maha lastud.......muud ei tea ! :)
Ei juhtunud hullu midagi!

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”