Fleim: Tänuavaldused
Moderaator: Moded
Krt mis toimub!
Ma tahaks näha ratturit kes eeskirju ei rikku ja sõidab täpselt LE järgi.
Kes rikub rohkem, kes vähem.
Ja kui te arvate, et kui ületad linnas näiteks ainult kas siis 10-20 km/h üle lubatu, siis selle tagajärjed ei või olla trastilised.
Krt keegi pole ingel........
Ma tahaks näha ratturit kes eeskirju ei rikku ja sõidab täpselt LE järgi.

Kes rikub rohkem, kes vähem.
Ja kui te arvate, et kui ületad linnas näiteks ainult kas siis 10-20 km/h üle lubatu, siis selle tagajärjed ei või olla trastilised.

Krt keegi pole ingel........

Viimati muutis Inz001, 04 Mai 2005, 12:19, muudetud 1 kord kokku.
Väike õiendus ka juurde. Kunagi alguses avaldati arvamust, et Raporti saates näidatud tegelaste filmimine oli lavastatud. Küsisin siis Raporti toimetajalt Raimo Kummerilt järgi, et milles asi. Ja vastuseks sain alljärgnevat:
<Tere,
<
<Lavastust ei olnud. Operaatorid leidsid nad juhuslikult ja
<kaamera nägemine andis neile lisaindu.
<
<Parimat,
<Raimo
Ütleme nüüd niimoodi, et mina kahtlen nende konkreetsete kodanike ajutegevuse(tuse)s veelgi rohkem.
<Tere,
<
<Lavastust ei olnud. Operaatorid leidsid nad juhuslikult ja
<kaamera nägemine andis neile lisaindu.
<
<Parimat,
<Raimo
Ütleme nüüd niimoodi, et mina kahtlen nende konkreetsete kodanike ajutegevuse(tuse)s veelgi rohkem.
ehh
racerx kirjutas:Tegelt tahan öelda et "pahandused" alles hakkavad. Mida paremaks lähevad oskused, mida rohkem endisi ja praegusi võidusõidufänne-tegijaid leiab tahtmist-võimalust-huvi tänavale tulla seda rohkem trikke hakatakse tegema.
Neile on liiklemine, mis mõnedele "survival tour", igav nagu somnabuuli film ja siis hakkabki see trikitamine pihta.
Need kes välismaal käinud teavad küll mis seal vahest toimub.
Ghost Rideri filme vahivad pooled siin mokk töllakil oi kui vahva aga kui keegi laseb siin kakssada meetrit tagarattal siis on oi oi kui paha.
Olles ise ka pisut käinud euroopas ringi ja vaadanud sealset motokultuuri, võin küll täiesti rahulikult öelda, et sellist tõmblemist näeb seal haruharva, kui üldse. Samas foori all autodest ette sõitmine on täiesti loomulik, muidu kaoksid enamus kaherattalise eeliseid linnaliikluses. Aga seda ei tehta kihutades, peegleid lõhkudes või tagarattal. Samuti ei kiirendata foori alt tagarattasse ega 200ni, vaid täiesti rahulikult - millest piisab, et igasugu autodest ette jõuda. Sest ka autojuhtidest jobusid on seal märgatavalt vähem, kes leiavad, et nad peaksid tsikliga foori alt võidu kiirendama (milleks??) vms...
euroopa teema lisaks, sai siin ca kuu aega tagasi taas nädalake amsterdamis veedetud ja hollandis on lisaks meeletule kogusele jalgratastele ka meeletu kogus tsikleid eriti kui võtta arvesse see, et rahvaarv ei ole just meeletu ja selle nädala jooksul nägin tõsiselt palju tsikleid, aga MITTE ÜHTEGI KORDA mõnda tänavakõvatajat.
Loud pipes save lives!!!
Vot just siin see erinevus meie vahel ongi... Mine riku ja ole lahe mees edasi! Ära tule mind endaga samastama...sepp kirjutas:mina pole inglike liikluses,rikun liiklust igapäev...
Kui sa ikka teaksid mismoodi ma reaalselt sõidan siis sa sellist juttu mulle siin ei ajaks!
YamahaR6... ah mida iganes, sütti õige!
Edu!
-
- Postitusi: 3833
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 162 korda
- Tänatud: 89 korda
Vot just siin see erinevus meie vahel ongi... Mine riku ja ole lahe mees edasi! Ära tule mind endaga samastama...... kas rikkumine teeb mehe lahedax?? arvan et ei tee.... küll aga teeb seda ausus ja enda eximuste tunnistamine:)madone kirjutas:sepp kirjutas:mina pole inglike liikluses,rikun liiklust igapäev...
Kui sa ikka teaksid mismoodi ma reaalselt sõidan siis sa sellist juttu mulle siin ei ajaks! vat selles point ongi et tean kuidas sa sõidad.... rikkumine on rikkumine!! ja mina pole saanud yhtegi trahvi ega hoiatust

Inimesed saab jagada umbes järgmistesse gruppidesse:
Teadmatu loll = Arvab, et teab ja oskab kõike. Tegelikkus on midagi muud. Üldjuhul värsked tsikliomanikud ja muud rullnokad.
Teadlik loll = ON saanud väikest kogemust ja koolitust. On teadlik, et ta päris kõike ikka ei tea. Väikese kogemusega tsikliomanikud, kellel ka mõni kukkumine seljataga.
Teadlikult tark = Kogemustega ja koolitatud sõitja, kes teadlikult võtab vastu otsuseid. Spetsiifiliselt koolitatud ja treenitud persoonid.
Teadmatult tark = Suurte kogemustega persoon, kellel on välja kujunenud reflekisd ja käitumistavad vastavalt koolitustele ja läbielatule. Sellised inimesed on võimelised nägema suurt pilti ja sellele vastavalt käituma ja oskab eristada valet õigest.
Eks igaüks mõtelgu ja liigitagu ennast ise.
Teie teadlikult loll, Habanero
Teadmatu loll = Arvab, et teab ja oskab kõike. Tegelikkus on midagi muud. Üldjuhul värsked tsikliomanikud ja muud rullnokad.
Teadlik loll = ON saanud väikest kogemust ja koolitust. On teadlik, et ta päris kõike ikka ei tea. Väikese kogemusega tsikliomanikud, kellel ka mõni kukkumine seljataga.
Teadlikult tark = Kogemustega ja koolitatud sõitja, kes teadlikult võtab vastu otsuseid. Spetsiifiliselt koolitatud ja treenitud persoonid.
Teadmatult tark = Suurte kogemustega persoon, kellel on välja kujunenud reflekisd ja käitumistavad vastavalt koolitustele ja läbielatule. Sellised inimesed on võimelised nägema suurt pilti ja sellele vastavalt käituma ja oskab eristada valet õigest.
Eks igaüks mõtelgu ja liigitagu ennast ise.
Teie teadlikult loll, Habanero
Kui sa ei higista, pole piisavalt kuum.
ON: Husqvarna TE 610IE
OLI: Honda XRV "Africa Twin", Husqvarna SM 570R
ON: Husqvarna TE 610IE
OLI: Honda XRV "Africa Twin", Husqvarna SM 570R
Nii et need 5 lk auru on siis ikkagi ainult naiste pärast?racerx kirjutas:Ja mõelge nüüd ise, kas inimene ostab street legal supermoto, yoshi tri ovaal sumpa, one industries disaini, vägeva kiivri koos kiilude jms, ilusad sõiduriided selleks et mina matkale poola või selleks et õhtul linnavahel ringi chillida, tibisid sebida ja pulli teha ?
Igal ühel oma huvid. Mida rohkem trikitamist, seda vähem mõtetut arutut kihutamist ja seda paremad sõiduoskused ning vähem õnnetusi.
See, et selline väike "kriminaalne" maik asjal juures on käib asja juurde.
Sest nendele türdukutele keda püütakse meeldivad just pahad poisid.

Nii almas...

Vahest sõidan ja teen asju.
Naised on maailma edasiviiv jõud. Ilma nendeta ei tõuseks käsi isegi .... panema.
Kõik mis me teeme, ikka Teie pärast kullakesed, kõik motikad, ilusad kiivrid, 45 meetrit esirattal ja kakssada kuuskümmend tagarattal ja kui siis vahest katkiste luudega voodis lebame ja klaasike vett õrna käekesega ulatatakse on kõik jälle hästi
Ma arvan et kui naisi poleks siis poleks motikaid ka.
Kõik mis me teeme, ikka Teie pärast kullakesed, kõik motikad, ilusad kiivrid, 45 meetrit esirattal ja kakssada kuuskümmend tagarattal ja kui siis vahest katkiste luudega voodis lebame ja klaasike vett õrna käekesega ulatatakse on kõik jälle hästi

Ma arvan et kui naisi poleks siis poleks motikaid ka.
Aga palun mulle rääkida üldse, kuidas te nendel Tallinna tänavatel kimate? Või lendate üle aukude? Ma nigu esimest kuud ratta seljas üldse, ja mul ikka tükk tegemist, et 50-60 km/h ratsu sadulas püsida. Aukudes ikka pärsi jube tunne.
Et soovitate lennata aukude kohal? Või üks ratas täidab auku paremini kui kaks?
Et soovitate lennata aukude kohal? Või üks ratas täidab auku paremini kui kaks?
Royal Einfield 350 Classic
-
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
- Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
- Asukoht: Riia, Tallinn
- Kontakt:
Õnnestus siis eile ka ühe tuttava supermotomehega koos sõita. Tuleb kohe öelda, et sõita oskavad nad tõesti hästi - tagarattal, esirattal, asfaltkurvides külglibisemises, platsipeal tagarattasuitsedes ringe tehes jne.
Kusjuures trikke teevad nad siiski situatsioonides, kus tänav on tühi ja oht teistele puudub. Ainuke paha asi selle juures on, et endal tekib ka kohe selline tunne, et oled kõva mees ja kipud oma võimeid üle hindama...
Siiski jään oma arvamuse juurde, et ega see ilus ei ole ja selliste trikkide koht on selleks ettenähtud radadel.
Küll aga on Eestis ilmselt aeg küps ühe korraliku streetshow korraldamiseks, kus need trikimehed selleks spetsiaalselt ära piiratud platsil ka suuremale rahvahulgale oma oskusi saaks näidata ja omavahel mõõtu võtta. Kõikvõimalikke kiirendusvõistlusi on juba piisavalt korraldatud, vahelduseks oleks päris äge ka trikitamist vaadata.
Fazer
Kusjuures trikke teevad nad siiski situatsioonides, kus tänav on tühi ja oht teistele puudub. Ainuke paha asi selle juures on, et endal tekib ka kohe selline tunne, et oled kõva mees ja kipud oma võimeid üle hindama...
Siiski jään oma arvamuse juurde, et ega see ilus ei ole ja selliste trikkide koht on selleks ettenähtud radadel.
Küll aga on Eestis ilmselt aeg küps ühe korraliku streetshow korraldamiseks, kus need trikimehed selleks spetsiaalselt ära piiratud platsil ka suuremale rahvahulgale oma oskusi saaks näidata ja omavahel mõõtu võtta. Kõikvõimalikke kiirendusvõistlusi on juba piisavalt korraldatud, vahelduseks oleks päris äge ka trikitamist vaadata.
Fazer
Leian, et Etsist ja muudest tegelastest ei ole mõtet siinkohal rääkida. Meie krossisõitjate rattavalitsemine on teisest puust ja see ongi loogiline, kuna oleme palju rataste seljas ja ekstreemsetes olukordades. Kellel tuleb ratsu taltsutamine paremini välja, kellele mitte nii hästi..mx77 kirjutas:Ei usu küll, et Rocket III tagarattasse laskmiseks väga kõva mees peab olema. Ükskord nägin, kuidas Ets (Kuusk) sõitis suure, tõesti suure, töö ATV-ga tagaratastel, see on tase, kaalu ja kW suhe ikka väga negatiivne.
Mis puudutab antud teemat siis on ikka vastik lugeda seda. Nii mõttetut teemat siit foorumist poleks lootnud leida. Hakkab varsti streetrace foorumit meenutama.. Loodame ainult, et mõistus jääb emotsioonide üle domineerima!
Life is full of surprises..
Keegi siin mainis et korraldada showmeestele eraldi üritus, kus oma oskusi näidata...selline väiksemat sorti show varjant korraldati eelmise aasta sadamafesti raames...ruumi oli vähe aga midagi sai proovida seal küll...nii, et jääme ootama millal keegi suuremat sorti asjaga hakkama saab.
Nüüd aga asju pakkima...terveks nädalavahetuseks rajale
Nüüd aga asju pakkima...terveks nädalavahetuseks rajale

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.