Suzuki GSX600F 1998 Müüdud
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 988
- Liitunud: 11 Sept 2007, 21:38
- Tsikkel: Kawasaki Z900RS’22, GasGas 250
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 2 korda
- Kontakt:
-
- Postitusi: 1404
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn
Hardrocker kirjutas:Vähemalt tunneb iga foorumlane sind kindlasti ära
Hell yeah!

"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
-
- Postitusi: 320
- Liitunud: 27 Veebr 2004, 10:41
- Tsikkel: Bastard
- Asukoht: tln
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 21 korda
Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn
Stonekurg kirjutas:Lahe rotikas ju
teeme endale, palun, selgeks mõiste "rotikas".
-
- Postitusi: 242
- Liitunud: 21 Apr 2007, 15:46
- Tsikkel: zx7r
- Asukoht: Laulasmaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn
wicked kirjutas:Stonekurg kirjutas:Lahe rotikas ju
teeme endale, palun, selgeks mõiste "rotikas".
Kus ma mööda panin siis? Rotikas on mootorratas millel on kõik vajalikud asjad aga ei pruugi olla lahendatud just kõige ilusamal ja traditsioonilisele mootorrattale omasel viisil. (ega rotikas ei pea olema ju roostes, kriimuline ja matt enne kui aeg seda ise nõudnud pole ja need uued rotikad mis ise tehakse ei ole ju tegelt rotikad vaid fake)
Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn
Stonekurg miks su avataril vikerkaare värvi peik on
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn
Stonekurg kirjutas:Lahe rotikas ju
See on juba enam-vähem rotikas,pole üleliigset kola küljes (mingeid plastiku jubinaid jne.)! http://fotoalbum.ee/photos/Tuono/91988584
Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn
Ärge hakake siin teemas ka mingit rotikajuttu ajama. Mees tegi oma rattast sellise nagu talle meeldib (või asjaolude tõttu on sunnitud meeldima). Lihtne, peaasi, et ise rahul on. Mu gixxer on ka igati kole, räpane, teibitud ja relakat näinud, aga mulle meeldib, ka potensiaalsele uuele omanikule PLUSS tehnoülevaatuse onu(de)le ja (moto)politseile. Kellegi teise arvamus nagu rohkem tegelt ei määragi, need kaks viimast tegurit on rohkem vajalikud, et teedel ikka liigelda ka lastaks.
Gondlivaba pildi link ka, gondliga polegi hetkel pilti: https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 1045_n.jpg.
Niiet Bjorn, lase edasi, las seletavad. Minu arvates oli see ratas sul juba alguses nii värdja välimusega, et ega sellest hullemaks teha saagi
Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn
Väike update kah.
Nimelt jäi karparegull poolikuks, sest aparaat ei andnud normaalset näitu.
Seega - kaasfoorumlased - andke teada, kes nõus mõne õlle eest karpa regulliks sobilikku masinavärki laenama mõneks päevaks?
Bjorn
Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn
Oodates karparegulliks vajalike vahendeid otsustasin karpad juba lahti võtta ja ära puhastada. Nagu näha oli idee väärt.
Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn
mis materjalist Bellypan on,sul kooriku tegemine selge,esitulele saaksid ise maski valmis teha ja metallist vastava raami
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn
426f kirjutas:mis materjalist Bellypan on,sul kooriku tegemine selge,esitulele saaksid ise maski valmis teha ja metallist vastava raami
Bellypani lõpuks lõikasin välja originaalist. Isevalmistatud variant jäi liiga õhuke ning pehme. Ei tahtnud peale hakata lisakihte ka panema (ei tea kuidas vastupidavusele mõjub).
Hetkel esiosa jääb nagu on. Midagi huvitavat näen, mis meeldima hakkab, siis mõtlen edasi.
B.
Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn
bjorn kirjutas:426f kirjutas:mis materjalist Bellypan on,sul kooriku tegemine selge,esitulele saaksid ise maski valmis teha ja metallist vastava raami
Bellypani lõpuks lõikasin välja originaalist. Isevalmistatud variant jäi liiga õhuke ning pehme. Ei tahtnud peale hakata lisakihte ka panema (ei tea kuidas vastupidavusele mõjub).
Hetkel esiosa jääb nagu on. Midagi huvitavat näen, mis meeldima hakkab, siis mõtlen edasi.B.
http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/M ... essories=1
Siin võib olla midagi.
Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn
Karparegull sooritatud edukalt.
Tundub, et selleks korraks on kõik. Ratas taas kuuris ning ootab lume kadumist, et uut hooaega alustada uue hooga.
Hetkeseisuga lõplik välimus (lisandunud bellypan ning tule alla väike plaat/vidin). Lisaks küljes kõik pudinad mis vajalikud, et sõita (peeglid, kukkumispunnid jms mida vahepeal küljes ei olnud)
Tee peale näeme!
Bjorn
-
- Postitusi: 1022
- Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
- Tsikkel: old oilboiler
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn
saaks sa nüüd paagirandist kuni raami ülemise toruni ka mingi katte, oleks asi täitsa viisakas. esituld muuta ja modida saad iga aeg
Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn
Ratas liigub sel hooajal ringi sellisena:
Väike mure ka. Nimelt käima ei saanud. Alguses proovisin 0 tooresega. Seejärel 1/3 peal. Seejärel 1/2 peal ning siis 2/3 peal. Mitte ühegi asendiga ei lubanud, ainult käias tühja. Küünlad maha, need märjad. Kuivaks lapiga, kuid ikka mitte midagi. Silindrisse sisse vaadates näha, et kolbi pealmine pind märg (läbi küünla keerme augu näha). Säde olemas.
Kas asi lihtsalt vanas bensus ja külmas ilmas (viludas ju paar kraadi sooja ainult) või mis? Ideid?
Bjorn
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn
Mul praegu sama teema, hetkel ootan, küünal maas, et benssu vähemaks auraks silindrist.
edit: Mina sain enda masina käima, tahtis küll pikemat käiamist aga peale paari turtsatust läks käima. Toores peal.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn
zorten22 kirjutas:Miks tooreklappi ei tõmmanud kohe?
Just selle sama pärast, et küünald märjaks ei võtaks. Talvel kui suuremat hooldust tegin, siis just sellega oli probleeme käima saamisel. Toores peale ja küünlad märjad. Pärast tükk tegemist, et kuivata jälle.
extinction kirjutas:Alustaks siis sellest, kas säde üldse on olemas?
Kirjas, et säde olemas.
-
- Postitusi: 1022
- Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
- Tsikkel: old oilboiler
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn
lase törts eetrit enne käivitamist õhufiltrist sisse, ning käib koheselt. Otsi siit foorumist, gixxefi kevadine esimene käivitamine ongi üks paras rituaal.
Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn
Oli ma inspireeritud selle teemaga ja tegin oma naise ratta ('98 gsx600f) sama hoolduse (küünlad, amordid, puhastus, leegitorude puhastamine ja värvimine, slaiderite paigaldamine), aga käivitusega probleeme polnud. Probleem oli selle külmakäivituse trossiga, ei tahtnud see liikuda kuhugi, pidi määrida.
Järgmisel talvel tuleb sellest kindlasti mingi "naked" omavalmistatud plastikuga ja krossilenksuga.
Mis su rattaga viga on ei tea, tahtsin ainult öelda et see teema oli mulle hea motivaator
Edu käivitamisega!
-
- Postitusi: 1022
- Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
- Tsikkel: old oilboiler
- Asukoht: Järvamaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn
Esimese kevadise käivitusega olin ise ka hädas. Käiab ja käiab, korra nagu lubab aga midagi. Bensiin kogus summutajasse, paukus aga ei midagi. Lasin seista, siis keerasin äärmisel karpal kruvi lahti, lasin sealt bensu välja, keerasin kruvi tagasi ja tõmbas käima. Teisel kevadel lasin lihtsalt brake cleanerit hästi pisikese törtsu õhufiltrisse ja läks käima samamoodi. Ning kui ta korra juba käima läinud on, siis edaspidi käivitamisega probleeme polnud.
Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn
Timofei kirjutas:Oli ma inspireeritud selle teemaga ja tegin oma naise ratta ('98 gsx600f) sama hoolduse (küünlad, amordid, puhastus, leegitorude puhastamine ja värvimine, slaiderite paigaldamine), aga käivitusega probleeme polnud. Probleem oli selle külmakäivituse trossiga, ei tahtnud see liikuda kuhugi, pidi määrida.
Järgmisel talvel tuleb sellest kindlasti mingi "naked" omavalmistatud plastikuga ja krossilenksuga.
Mis su rattaga viga on ei tea, tahtsin ainult öelda et see teema oli mulle hea motivaator
Edu käivitamisega!
Oo, tore et sain inspireerida teist gixxef omaniku. Kui palju pole, siis saada pilt värvitud leegitorudest.
Wroom wroom ning käima ta saingi. Lasin puhuril sooja õhku karpade kanti puhuda ca 15min ning esimese korra lubas kuid suri kohe välja, teine kord jäi käima ja kohe 4 silindrit taha ilusasti. Tegin tiiru ning kõik nii nagu peab. Veits harjumatu ilma tuuleklaasite suurematel kiirustel, aga siis tuleb lihtsalt ennast madalamaks lasta
Mõned pildid ka veel lisaks... iga hetkega hakkab rohkem meeldima välimus
Siinkohal oleks paslik tänada kõiki kaasfoorumlasi, kes aitasid hea nõuga talvisel hooldusel. Tegin kõiki töid esimene kord ja nüüd juba hulka jagu targem!
Tee peal näeme, biker!
Bjorn
Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn
Mul ka gsxf, sama mudel. Küsimus on selles, et mille järgi neid slaidereid/kukkumispunne vaadata?
-
- Postitusi: 914
- Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn
See ratas on nii inetu,et hakkab mingi nurga alt isegi ilusaks muutuma. Näen siin sümbioosi kõige koledamatest üksikdetailidest, kuid kokku teevad nad sellise toreda värdja, keda keegi ei mõnita. Kuid siiski STOW
Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn
Kuuban kirjutas:Mul ka gsxf, sama mudel. Küsimus on selles, et mille järgi neid slaidereid/kukkumispunne vaadata?
Siin foorumis pakub üks härrasmees Tallinna piirkonnas neid pukse. Valisin lihtsalt kõige suuremad (pikemad puksid) ja vist oli 8mm poldid. Poldi pikkuse arvestas pukside müüja ise, vastavalt minu poolt antud andmetele raami paksuse kohta. Vist oli 2 või 2.5cm.
Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn
Aris kirjutas:See ratas on nii inetu,et hakkab mingi nurga alt isegi ilusaks muutuma. Näen siin sümbioosi kõige koledamatest üksikdetailidest, kuid kokku teevad nad sellise toreda värdja, keda keegi ei mõnita. Kuid siiski STOW
See see minu plaan oligi
Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn
Sai ka tallinnas volbrimöllu paraadi ajal ära nähtud.Sa olid ainult valel pool suunaga...Ei tundunud see esiots miskit kobakas.
Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn
Summuti-teadlikud inimesed võiksid veidi nõu anda. Yoshi sportpütt mis otsas hetkel, teeb teatud pööretel metallist klirinat. Ehk siis ilmselt on sõel sees veidi lahti ning vibreerib vastu metallist otsikut vms.
Kuidas oleks mõistlik pütti avada ja kas seda on üldse reaalne teha? Eeldan, et tagumine plekist rõngas on vaja neetidest lahti puurida ning sellega peaks metallist otsa eemaldada saama? Seejärel sõrestik välja ning sealt edasi juurida kuidas ja kuhu tagasi kinnitada? Kõige lõpuks neetidega uuesti metallist otsik kinni.
On reaalne ja tasub ettevõtmist?