Suzuki GSX600F 1998 Müüdud

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded


Hardrocker
Postitusi: 988
Liitunud: 11 Sept 2007, 21:38
Tsikkel: Kawasaki Z900RS’22, GasGas 250
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 2 korda
Kontakt:

Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn

Lugemata postitus Postitas Hardrocker »

Vähemalt tunneb iga foorumlane sind kindlasti ära :)

Kasutaja avatar

tali
Postitusi: 1404
Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn

Lugemata postitus Postitas tali »

Hardrocker kirjutas:

Vähemalt tunneb iga foorumlane sind kindlasti ära :)

Hell yeah! :bsmile:

18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". :)
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Kasutaja avatar

Stonekurg
Postitusi: 242
Liitunud: 21 Apr 2007, 15:46
Tsikkel: zx7r
Asukoht: Laulasmaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn

Lugemata postitus Postitas Stonekurg »

Lahe rotikas ju (w)

kawasaki zx7r
Kasutaja avatar

wicked
Postitusi: 320
Liitunud: 27 Veebr 2004, 10:41
Tsikkel: Bastard
Asukoht: tln
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 21 korda

Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn

Lugemata postitus Postitas wicked »

Stonekurg kirjutas:

Lahe rotikas ju (w)

teeme endale, palun, selgeks mõiste "rotikas".

Kasutaja avatar

Stonekurg
Postitusi: 242
Liitunud: 21 Apr 2007, 15:46
Tsikkel: zx7r
Asukoht: Laulasmaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn

Lugemata postitus Postitas Stonekurg »

wicked kirjutas:
Stonekurg kirjutas:

Lahe rotikas ju (w)

teeme endale, palun, selgeks mõiste "rotikas".

Kus ma mööda panin siis? Rotikas on mootorratas millel on kõik vajalikud asjad aga ei pruugi olla lahendatud just kõige ilusamal ja traditsioonilisele mootorrattale omasel viisil. (ega rotikas ei pea olema ju roostes, kriimuline ja matt enne kui aeg seda ise nõudnud pole ja need uued rotikad mis ise tehakse ei ole ju tegelt rotikad vaid fake)

kawasaki zx7r
Kasutaja avatar

426f
Postitusi: 1572
Liitunud: 27 Jaan 2011, 03:27
Tsikkel: aprilia rs50 MHR
Asukoht: paide

Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn

Lugemata postitus Postitas 426f »

Stonekurg miks su avataril vikerkaare värvi peik on

-minsk125
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r

Tuono

Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn

Lugemata postitus Postitas Tuono »

Stonekurg kirjutas:

Lahe rotikas ju (w)

See on juba enam-vähem rotikas,pole üleliigset kola küljes (mingeid plastiku jubinaid jne.)! http://fotoalbum.ee/photos/Tuono/91988584


reimps

Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn

Lugemata postitus Postitas reimps »

Ärge hakake siin teemas ka mingit rotikajuttu ajama. Mees tegi oma rattast sellise nagu talle meeldib (või asjaolude tõttu on sunnitud meeldima). Lihtne, peaasi, et ise rahul on. Mu gixxer on ka igati kole, räpane, teibitud ja relakat näinud, aga mulle meeldib, ka potensiaalsele uuele omanikule PLUSS tehnoülevaatuse onu(de)le ja (moto)politseile. Kellegi teise arvamus nagu rohkem tegelt ei määragi, need kaks viimast tegurit on rohkem vajalikud, et teedel ikka liigelda ka lastaks.
Gondlivaba pildi link ka, gondliga polegi hetkel pilti: https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 1045_n.jpg.

Niiet Bjorn, lase edasi, las seletavad. Minu arvates oli see ratas sul juba alguses nii värdja välimusega, et ega sellest hullemaks teha saagi :mrgreen:

Kasutaja avatar

Teema algataja
bjorn
Postitusi: 190
Liitunud: 04 Aug 2005, 21:06
Tsikkel: Honda VFR800 ´98
Kontakt:

Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn

Lugemata postitus Postitas bjorn »

Väike update kah.
Nimelt jäi karparegull poolikuks, sest aparaat ei andnud normaalset näitu.

Seega - kaasfoorumlased - andke teada, kes nõus mõne õlle eest karpa regulliks sobilikku masinavärki laenama mõneks päevaks?

Bjorn

Kasutaja avatar

Teema algataja
bjorn
Postitusi: 190
Liitunud: 04 Aug 2005, 21:06
Tsikkel: Honda VFR800 ´98
Kontakt:

Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn

Lugemata postitus Postitas bjorn »

Oodates karparegulliks vajalike vahendeid otsustasin karpad juba lahti võtta ja ära puhastada. Nagu näha oli idee väärt.

Pilt

Pilt

Kasutaja avatar

426f
Postitusi: 1572
Liitunud: 27 Jaan 2011, 03:27
Tsikkel: aprilia rs50 MHR
Asukoht: paide

Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn

Lugemata postitus Postitas 426f »

mis materjalist Bellypan on,sul kooriku tegemine selge,esitulele saaksid ise maski valmis teha ja metallist vastava raami

-minsk125
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
Kasutaja avatar

Teema algataja
bjorn
Postitusi: 190
Liitunud: 04 Aug 2005, 21:06
Tsikkel: Honda VFR800 ´98
Kontakt:

Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn

Lugemata postitus Postitas bjorn »

426f kirjutas:

mis materjalist Bellypan on,sul kooriku tegemine selge,esitulele saaksid ise maski valmis teha ja metallist vastava raami

Bellypani lõpuks lõikasin välja originaalist. Isevalmistatud variant jäi liiga õhuke ning pehme. Ei tahtnud peale hakata lisakihte ka panema (ei tea kuidas vastupidavusele mõjub).
Hetkel esiosa jääb nagu on. Midagi huvitavat näen, mis meeldima hakkab, siis mõtlen edasi.

B.

Kasutaja avatar

Timofei
Postitusi: 334
Liitunud: 28 Sept 2008, 18:04
Tsikkel: 10
Asukoht: Narva

Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn

Lugemata postitus Postitas Timofei »

bjorn kirjutas:
426f kirjutas:

mis materjalist Bellypan on,sul kooriku tegemine selge,esitulele saaksid ise maski valmis teha ja metallist vastava raami

Bellypani lõpuks lõikasin välja originaalist. Isevalmistatud variant jäi liiga õhuke ning pehme. Ei tahtnud peale hakata lisakihte ka panema (ei tea kuidas vastupidavusele mõjub).
Hetkel esiosa jääb nagu on. Midagi huvitavat näen, mis meeldima hakkab, siis mõtlen edasi.

B.

http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/M ... essories=1

Siin võib olla midagi.

Gas-All-In+1,5%Oil = Fumus Sanktus
Kasutaja avatar

Teema algataja
bjorn
Postitusi: 190
Liitunud: 04 Aug 2005, 21:06
Tsikkel: Honda VFR800 ´98
Kontakt:

Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn

Lugemata postitus Postitas bjorn »

Karparegull sooritatud edukalt.

Tundub, et selleks korraks on kõik. Ratas taas kuuris ning ootab lume kadumist, et uut hooaega alustada uue hooga.

Hetkeseisuga lõplik välimus (lisandunud bellypan ning tule alla väike plaat/vidin). Lisaks küljes kõik pudinad mis vajalikud, et sõita (peeglid, kukkumispunnid jms mida vahepeal küljes ei olnud)
Pilt

Pilt

Tee peale näeme!

Bjorn

Kasutaja avatar

MarekM
Postitusi: 1022
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn

Lugemata postitus Postitas MarekM »

saaks sa nüüd paagirandist kuni raami ülemise toruni ka mingi katte, oleks asi täitsa viisakas. esituld muuta ja modida saad iga aeg

フーリガン
Kasutaja avatar

Teema algataja
bjorn
Postitusi: 190
Liitunud: 04 Aug 2005, 21:06
Tsikkel: Honda VFR800 ´98
Kontakt:

Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn

Lugemata postitus Postitas bjorn »

Ratas liigub sel hooajal ringi sellisena:
Pilt

Väike mure ka. Nimelt käima ei saanud. Alguses proovisin 0 tooresega. Seejärel 1/3 peal. Seejärel 1/2 peal ning siis 2/3 peal. Mitte ühegi asendiga ei lubanud, ainult käias tühja. Küünlad maha, need märjad. Kuivaks lapiga, kuid ikka mitte midagi. Silindrisse sisse vaadates näha, et kolbi pealmine pind märg (läbi küünla keerme augu näha). Säde olemas.

Kas asi lihtsalt vanas bensus ja külmas ilmas (viludas ju paar kraadi sooja ainult) või mis? Ideid?

Bjorn


kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

Alustaks siis sellest, kas säde üldse on olemas?

Kasutaja avatar

zorten22
Postitusi: 507
Liitunud: 27 Veebr 2008, 21:42
Tsikkel: TL1K, TT600R, T7
Asukoht: Tartu-Põlvamaa
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 47 korda

Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn

Lugemata postitus Postitas zorten22 »

Miks tooreklappi ei tõmmanud kohe?

...
Kasutaja avatar

Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn

Lugemata postitus Postitas Loff »

Mul praegu sama teema, hetkel ootan, küünal maas, et benssu vähemaks auraks silindrist.

edit: Mina sain enda masina käima, tahtis küll pikemat käiamist aga peale paari turtsatust läks käima. Toores peal.

Viimati muutis Loff, 31 Mär 2012, 22:54, muudetud 1 kord kokku.
https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Kasutaja avatar

Teema algataja
bjorn
Postitusi: 190
Liitunud: 04 Aug 2005, 21:06
Tsikkel: Honda VFR800 ´98
Kontakt:

Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn

Lugemata postitus Postitas bjorn »

zorten22 kirjutas:

Miks tooreklappi ei tõmmanud kohe?

Just selle sama pärast, et küünald märjaks ei võtaks. Talvel kui suuremat hooldust tegin, siis just sellega oli probleeme käima saamisel. Toores peale ja küünlad märjad. Pärast tükk tegemist, et kuivata jälle.

extinction kirjutas:

Alustaks siis sellest, kas säde üldse on olemas?

Kirjas, et säde olemas.

Kasutaja avatar

MarekM
Postitusi: 1022
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn

Lugemata postitus Postitas MarekM »

lase törts eetrit enne käivitamist õhufiltrist sisse, ning käib koheselt. Otsi siit foorumist, gixxefi kevadine esimene käivitamine ongi üks paras rituaal.

フーリガン
Kasutaja avatar

Timofei
Postitusi: 334
Liitunud: 28 Sept 2008, 18:04
Tsikkel: 10
Asukoht: Narva

Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn

Lugemata postitus Postitas Timofei »

Oli ma inspireeritud selle teemaga ja tegin oma naise ratta ('98 gsx600f) sama hoolduse (küünlad, amordid, puhastus, leegitorude puhastamine ja värvimine, slaiderite paigaldamine), aga käivitusega probleeme polnud. Probleem oli selle külmakäivituse trossiga, ei tahtnud see liikuda kuhugi, pidi määrida.

Järgmisel talvel tuleb sellest kindlasti mingi "naked" omavalmistatud plastikuga ja krossilenksuga.

Mis su rattaga viga on ei tea, tahtsin ainult öelda et see teema oli mulle hea motivaator :mrgreen:

Edu käivitamisega!

Gas-All-In+1,5%Oil = Fumus Sanktus
Kasutaja avatar

MarekM
Postitusi: 1022
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn

Lugemata postitus Postitas MarekM »

Esimese kevadise käivitusega olin ise ka hädas. Käiab ja käiab, korra nagu lubab aga midagi. Bensiin kogus summutajasse, paukus aga ei midagi. Lasin seista, siis keerasin äärmisel karpal kruvi lahti, lasin sealt bensu välja, keerasin kruvi tagasi ja tõmbas käima. Teisel kevadel lasin lihtsalt brake cleanerit hästi pisikese törtsu õhufiltrisse ja läks käima samamoodi. Ning kui ta korra juba käima läinud on, siis edaspidi käivitamisega probleeme polnud.

フーリガン
Kasutaja avatar

Teema algataja
bjorn
Postitusi: 190
Liitunud: 04 Aug 2005, 21:06
Tsikkel: Honda VFR800 ´98
Kontakt:

Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn

Lugemata postitus Postitas bjorn »

Timofei kirjutas:

Oli ma inspireeritud selle teemaga ja tegin oma naise ratta ('98 gsx600f) sama hoolduse (küünlad, amordid, puhastus, leegitorude puhastamine ja värvimine, slaiderite paigaldamine), aga käivitusega probleeme polnud. Probleem oli selle külmakäivituse trossiga, ei tahtnud see liikuda kuhugi, pidi määrida.

Järgmisel talvel tuleb sellest kindlasti mingi "naked" omavalmistatud plastikuga ja krossilenksuga.

Mis su rattaga viga on ei tea, tahtsin ainult öelda et see teema oli mulle hea motivaator :mrgreen:

Edu käivitamisega!

Oo, tore et sain inspireerida teist gixxef omaniku. Kui palju pole, siis saada pilt värvitud leegitorudest.

Wroom wroom ning käima ta saingi. Lasin puhuril sooja õhku karpade kanti puhuda ca 15min ning esimese korra lubas kuid suri kohe välja, teine kord jäi käima ja kohe 4 silindrit taha ilusasti. Tegin tiiru ning kõik nii nagu peab. Veits harjumatu ilma tuuleklaasite suurematel kiirustel, aga siis tuleb lihtsalt ennast madalamaks lasta :P

Mõned pildid ka veel lisaks... iga hetkega hakkab rohkem meeldima välimus :)

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Siinkohal oleks paslik tänada kõiki kaasfoorumlasi, kes aitasid hea nõuga talvisel hooldusel. Tegin kõiki töid esimene kord ja nüüd juba hulka jagu targem!
Tee peal näeme, biker!

Bjorn


Kuuban

Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn

Lugemata postitus Postitas Kuuban »

Mul ka gsxf, sama mudel. Küsimus on selles, et mille järgi neid slaidereid/kukkumispunne vaadata?

Kasutaja avatar

Boobush
Postitusi: 914
Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 27 korda

Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn

Lugemata postitus Postitas Boobush »

See ratas on nii inetu,et hakkab mingi nurga alt isegi ilusaks muutuma. Näen siin sümbioosi kõige koledamatest üksikdetailidest, kuid kokku teevad nad sellise toreda värdja, keda keegi ei mõnita. Kuid siiski STOW :D

Kasutaja avatar

Teema algataja
bjorn
Postitusi: 190
Liitunud: 04 Aug 2005, 21:06
Tsikkel: Honda VFR800 ´98
Kontakt:

Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn

Lugemata postitus Postitas bjorn »

Kuuban kirjutas:

Mul ka gsxf, sama mudel. Küsimus on selles, et mille järgi neid slaidereid/kukkumispunne vaadata?

Siin foorumis pakub üks härrasmees Tallinna piirkonnas neid pukse. Valisin lihtsalt kõige suuremad (pikemad puksid) ja vist oli 8mm poldid. Poldi pikkuse arvestas pukside müüja ise, vastavalt minu poolt antud andmetele raami paksuse kohta. Vist oli 2 või 2.5cm.

Kasutaja avatar

Teema algataja
bjorn
Postitusi: 190
Liitunud: 04 Aug 2005, 21:06
Tsikkel: Honda VFR800 ´98
Kontakt:

Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn

Lugemata postitus Postitas bjorn »

Aris kirjutas:

See ratas on nii inetu,et hakkab mingi nurga alt isegi ilusaks muutuma. Näen siin sümbioosi kõige koledamatest üksikdetailidest, kuid kokku teevad nad sellise toreda värdja, keda keegi ei mõnita. Kuid siiski STOW :D

See see minu plaan oligi ;)

Kasutaja avatar

m2ikret
Postitusi: 316
Liitunud: 30 Mär 2010, 13:52
Tsikkel: Yamaha yzf-r1 2005
Asukoht: Pärnu

Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn

Lugemata postitus Postitas m2ikret »

Sai ka tallinnas volbrimöllu paraadi ajal ära nähtud.Sa olid ainult valel pool suunaga...Ei tundunud see esiots miskit kobakas.

Kasutaja avatar

Teema algataja
bjorn
Postitusi: 190
Liitunud: 04 Aug 2005, 21:06
Tsikkel: Honda VFR800 ´98
Kontakt:

Re: Suzuki GSX600F 1998 Bjorn

Lugemata postitus Postitas bjorn »

Summuti-teadlikud inimesed võiksid veidi nõu anda. Yoshi sportpütt mis otsas hetkel, teeb teatud pööretel metallist klirinat. Ehk siis ilmselt on sõel sees veidi lahti ning vibreerib vastu metallist otsikut vms.

Kuidas oleks mõistlik pütti avada ja kas seda on üldse reaalne teha? Eeldan, et tagumine plekist rõngas on vaja neetidest lahti puurida ning sellega peaks metallist otsa eemaldada saama? Seejärel sõrestik välja ning sealt edasi juurida kuidas ja kuhu tagasi kinnitada? Kõige lõpuks neetidega uuesti metallist otsik kinni.

On reaalne ja tasub ettevõtmist?

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Suletud

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”