Re: Milline bike osta hinnaklassis kuni 45 000.-?
Ma pidasin ikka silmas võrdlust 2000a Fireblade 900RR ja 2010a CBR600RR vahel... aga kahjuks ei täpsustanud.
Ma pidasin ikka silmas võrdlust 2000a Fireblade 900RR ja 2010a CBR600RR vahel... aga kahjuks ei täpsustanud.
Piipz kirjutas:uus 600-ne ongi tegelikult võimsam, kui vana tonnane. kergem jnejnejnejne... neid ei saa omavahel võrreldagi.
600 - 88 KW Cbr 900 - 112 KW. Võimsam kyll pole. Kui siis kergem. Ise eelistaks igapäevaseks kasutamiseks 900 st 600-le...
rai00 kirjutas:Piipz kirjutas:uus 600-ne ongi tegelikult võimsam, kui vana tonnane. kergem jnejnejnejne... neid ei saa omavahel võrreldagi.
600 - 88 KW Cbr 900 - 112 KW. Võimsam kyll pole. Kui siis kergem. Ise eelistaks igapäevaseks kasutamiseks 900 st 600-le...
kõik oleneb ,minu 600 ,72kw. (tagarattast 63kw) oli motodepoo pingis võimsam kui 900-ne
Kipsi kirjutas:tommy975 kirjutas:Nonii....lõpptulemuseks soetasin omale siis Honda CBR900RR FireBlade'i aastast 2000.(3 nädalat tagasi)
Praegu mõtlen küll,et mis ma selle kuuesajasega teinud oleksInfoks sulle, siis 600 uuema ratta ja vanema 1000 cc ratta erinevus pole üldse suur...
Geenius. 600cc on ka sulle palju ilmselt, kui sa ratta võimsust piirad , st ei ole piisavalt mõistust...võid igaksjuhuks kumminaise ka osta, et mis sa selle pärise naisega ikka teed, ehk ei anna kätte piisavalt. sama teeb välja.
Kasutaja tommy975 piiras oma 900RR-i sellepärast, et ta hetkel võib sõita vaid kuni 25 KW tsikliga. Sellisel juhul ei ole eriti oluline, kas osta 600 või 900 - võimsus kipub ikka olema üle 25 KW. Poisil on mõistust rohkem peas kui nii mõnelgi teisel ratturil.
Need, kes ütlevad et 600 ccm läheb paremini edasi kui 900 või 1000 ccm, need vist pole mõlemaga sõitnud.
Ilmselgelt ei hakka me siinjuures võrdlema tsikleid, mis erinevad väljalaskeaastalt dekaadi võrra. Mis point selles ärplemises on?
oeh ma ei viitsi enam edasi tõestada las ta siis on nii nagu teile tundub...
.
Aga miks mitte midagi 600 ja 1000 vahepealt, nagu näiteks 750 gixxer K1-K3(2000-2003a. mudelid),mille saaks antud summa eest nüüd juba kätte küll. Ta on kergem ja inimsõbralikum kui (tolleaegne) tonnine ja samas parema väände ja pikemate käikudega kui 600-ne.Tean seda omast käest,sest omasin sellist paar hooaega ja minuarust on tegemist läbi aegade ilusaima gixxeriga.
Mõistust peaks mul kupli all olema,kuna trahve ei kavatse niipea saada,ja ennem nii väga "kihutama" ei hakka kui kogemusi ikka mõne hooaja võrra rohkem on.
Noh,seega alguses tulebki lötutada,kui juba masinaga oled ära harjunud ja iseärasused selged siis võib vaikselt vajutama ka hakata. (ei pea siis kohe uut masinat ostma???)
tommy975 kirjutas:Piirasin ta ära ka,max kiirus oli siis 171km/h ja kiirendust polnud ollagi
tommy975 kirjutas:Praegu mõtlen küll,et mis ma selle kuuesajasega teinud oleks
Piirasin ta ära ka...
Aga kumb motikas on siis ikkagi kiirem, võimsam, ägedam ja kuhu kõik noored tüdrukud kohe otsa tahavad ronida. Kas 600 või 900, kui mõlemad on piiratud 25kw peale?
______________________________________________________________________Õige vastus: punane
a sa tee ühekohaliseks, siis saab otsa ronida ainult juhile
Aga kumb motikas on siis ikkagi kiirem, võimsam, ägedam ja kuhu kõik noored tüdrukud kohe otsa tahavad ronida. Kas 600 või 900, kui mõlemad on piiratud 25kw peale?
______________________________________________________________________Õige vastus: punane[/quote]
Kuule, Tommi, Su jutt ajab vihale. Või siis naerma. See ei ole ainult verinoorte tsiklistide foorum, et "mul on suurem kui sul". Ja "tahaks näha, kes enne käna paneb".
Vägisi kipun liituma KIBU arvamusega, ehkki algul mõtlesin, et noor poiss, mis ta'st ikka kiruda, küll õpib elu.
Loodan siiski, ehk õpid elu?
noh kui ei ole vaja tsiklit selleks, et Moskva kohviku ees tilli pikendada, siis osta 600 honda cebar ja pool raha saad vanaemale kirsturahaks panna. Miski 25 k eest saad 92-93 CBR kätte küll ja lusti jätkub kuudeks.
Lugupidamisega
hitchiker