4. leht 5-st
Re: Jussi Kawasaki GPz 305
Postitatud: 20 Apr 2011, 23:17
Postitas juss456
Tänud, veljed lasin 800se liivakaga üle, mõtlesin et peaks poleerima hakkama, saab äkki veel ilusamaks.
Must-valge masin, peaks must-valged riided kah ostma.
Väga meeldiv on alustada oma esimest hooaega, kõik tsiklimehed, kes vastu või mööda on sõitnud tõstavad kätt. 
Re: Jussi Kawasaki GPz 305
Postitatud: 23 Apr 2011, 15:51
Postitas juss456
Nonii, 590km sõidetud, töötab siiani laitmatult. Ostsin Kawale paagi täis vene bensiini ja mootor ei lötuta enam järsul gaasi andmisel, töötab super hästi kohe. Ei teagi kas on mõtet sünkroniseerimisse viia. Külmalt käivitub nüüd väga hästi. Kütte kulu tuli peaaegu 4 liitrit sajale 
Re: Jussi Kawasaki GPz 305
Postitatud: 25 Apr 2011, 15:13
Postitas Tsikkelröövel
4 liitrit 100-le? Päris hästi keerad siis (ära kihuta;-)), minu Gpz 550 saab 4,5-ga igal ajal hakkama. Koos koorma ja emandaga tagapingil.
Kas sellisel rattal ei pea mitte 2 peeglit olema?
Re: Jussi Kawasaki GPz 305
Postitatud: 25 Apr 2011, 15:32
Postitas juss456
4 sajale on päris hea, kui karbussid ära sünkroniseerida, siis peaks veel vähem võtma.
Re: Jussi Kawasaki GPz 305
Postitatud: 26 Apr 2011, 08:47
Postitas Tsikkelröövel
Tegelikult, ära sellest sünkroniseerimisest liiga suurt imet, iseäranis bensukulu osas, oota. Ta hakkab sul siis tühikäigu kandis ühtlasemalt käima, käivitub ehk paremini ja on üleminekurežiimil sujuvam, aga kui juba lõõrid lahti, pole seal suurt vahet. Samas, ega see 4 silmatorkavalt palju selle ratta kohta ka pole, st muretsemiseks põhjust pole.
Re: Jussi Kawasaki GPz 305
Postitatud: 30 Nov 2011, 11:19
Postitas juss456
Nii, räägiks veidi mis juhtunud on.
Sain Kawaga 3000km ära sõita, kui õlipump otsad andis ja ülemise otsa kuivale jättis. Juuni kuust jäi ta mul garaazi seisma, kuid sõita tahtsin ja Kawale juppe ei leidnud, pidin ostma omale Yamaha fzr-i. Sellega sain sõita 5000 kilti, sest 6. juuli astusin ajateenistusse ja minu suvi ja tsiklisõidud lõppesid sellega. Nüüd saan iga nädalavahetus linnaloale ja saab natuke tsiklitega tegeleda. Mõni nädal tagasi läksin ühte Kawa gpz 305 mootorit vaatama, kuid tagasi tulin hoopis uue Kawasaki gpz 305-ga ja tagavara mootoriga. Niiet nüüd saan 87 aasta Kawa ka uuesti töökorda. Uus kawa on aastast 89 ja kettülekandega, töötab väga ilusti.
Lugedes siinset Caferacerite teemat mõtlesin, et ühest Kawast võiks ka Caferacer tüüpi mootorratta teha. Uurisin natuke guuglis ringi ja nägin ühte GPz 305 Caferacerit. Kawal oleks vaja teha siis: clip-on-id tagurpidi külge, sabaraam lühemaks, iste ja külje plastmass modifitseerida, jalarauad tagapoole viia, sumpad suurema nurga alla. Õhufiltri kopsikuga tuleb natuke vaeva näha, originaal maru suur kobakas. Kõige effektsem oleks alla panna ka kodarveljed, kuid neid annab otsida.


Uus Kawa siis selline:

Peale sõjaväge tuleb ehitama hakata, sest ei usu et nädalavahetustel midagi erilist teha jõuan.
Juss
Re: Jussi Kawasaki GPz 305
Postitatud: 30 Nov 2011, 13:24
Postitas v301060
Re: Jussi Kawasaki GPz 305
Postitatud: 30 Nov 2011, 13:53
Postitas skulptor
Super. Jalaraudade ümberpaigutamisega võiks tegeleda alles siis kui ülejäänu on valmis. Ma oma neo cafele tegin reguleeritava adapteri ja just kõige madalamas asendis on jalaraua asend universaalne. Kõrgemas asendis olid pikemad otsad ebamugavad ja kätele koormavad. Maitse asi, muidugi võib täiesti supersport seadistuse teha aga noh, olgem ausad, ega minu üheksakümnendate keskpaiga supersport, ei ole enam nii supersport midagi. Rohkem selline sportlik universaalratas. Kawa 350? Kindlasti väga lõbus, väike motikas. Ilus cafe tuleb ka ja kui hoiad veidi seda robustset kaheksakümnendate joont, siis minu meelest teisi velgi pole vaja.
Lorelei on päris huvitav nimi mootorrattale. St, "Lorelei" on kalju. Legendi järgi on Lorelei sireen(näkineid), kes uputab laevu. Kes seda kalju jõllitama jäid(sellest tuli ka legend näkineiust), sõitsid oma laevaga veealustele karidele. "Lorelei needmine" Eesti maalikunstis jne. Nimi on lahe aga teiste ratturite suhtes kuidagi õõvastav.
Re: Jussi Kawasaki GPz 305
Postitatud: 30 Nov 2011, 14:10
Postitas juss456
Jah see oli Henri Kawa.
Tänud skulptor, esmalt pean valge Kawa mootori töökorda seadma. Ei tea kas ette suur ümmargune tuli oleks ehtsam kui kandiline originaal tuli?
Juss
Re: Jussi Kawasaki GPz 305
Postitatud: 30 Nov 2011, 16:11
Postitas tali
Cafekale ikka ümmargune, loomulikult! Edu ehitamisel!

Re: Jussi Kawasaki GPz 305
Postitatud: 30 Nov 2011, 22:37
Postitas tormavtellis
Koige kergem projekt just ei ole. Eriti levinud pohi ka mitte. Guuglist yhena vahestest tuli miski viiesajane gpz kohe esimeste hulgas, samas see on ikka rajult ara pimbitud. Oma masinal ka - kui saad, vaheta paak ara
Aga loomulikult ymar tuli ja joudu nokitsemisel.
http://www.twinlinemoto.com/wp-content/ ... screen.jpg
Seal lehel muidu gallery all vaga vinged masinad.
Re: Jussi Kawasaki GPz 305 cafe racer
Postitatud: 05 Sept 2012, 21:33
Postitas juss456
Nonii keegi jõudis Yamaha xs 750 minu eest ära osta ja siis mõtlesin, et mul seisab garaazis ka ju üks cafe toorik, ega siis midagi hakkasin Kawa lammutama. Plaan teha ikka omale ka cafe racer, muidu loe ja vaata ainult pilte cafe teemas. Homme lõikan saba 17cm lühemaks ja hakkan istet meisterdama. Õhufiltri kopsik on nii õhtal omadega ja tundub et pean mingised koonusfiltrid ostma. Tahaks Kawa rihmülekande peale ehitada aga puudu on vaid tagumine rihmaratas. Uus rihm ja esimene rihmaratas on olemas. Igatahes võtan malli ühest välismaa foorumist leitud Kawasakist

Eks ma vaikselt nokitsen ja kui midagi näidata on, siis teen ka pilti.
Seniks hüva olemist ja rohkem uusi projekte
Juss.
Re: Jussi Kawasaki GPz 305
Postitatud: 07 Sept 2012, 18:31
Postitas juss456
Nüüd on, siis sedapsi


Istme alus on peaaegu valmis, poroloon peale ja peab nahka ostma. Keegi võiks pakkuda ümmargust esilaternat.
Re: Jussi Kawasaki GPz 305
Postitatud: 11 Okt 2012, 13:35
Postitas juss456
Re: Jussi Kawasaki GPz 305
Postitatud: 11 Okt 2012, 13:44
Postitas Andrea
Miks rihma peale ümber tegid?

Re: Jussi Kawasaki GPz 305
Postitatud: 11 Okt 2012, 13:48
Postitas pyta
kas ta mitte polegi originaalis rihmaga? mul pässil 2 sellist olnud,mõlemad rihmavedu. miks pidukettaid värvisid?
jäi mopist üle punast värvi kõvasti? spido on vihane 
Re: Jussi Kawasaki GPz 305
Postitatud: 11 Okt 2012, 14:21
Postitas ONiils
No offence, aga selle värviga lõi kohe pähe pilt veneaegsest heinakaarutist või T-25 traktorist 
Re: Jussi Kawasaki GPz 305
Postitatud: 11 Okt 2012, 16:32
Postitas kurikristjan
Re: Jussi Kawasaki GPz 305
Postitatud: 11 Okt 2012, 19:54
Postitas zidmänn
Ise ei poolda samuti rihma kuid beltdrive sobiks minuarust cafele äkki rohkem? Pealegi on rihmaga poole vaiksem ja hooldevabam kui ketiga ülekanne. Värvimise poole pealt, et masin pole veel valmiski, seega jõuab seda veel mitu korda üle värvida enne kui valmis saab. Las poiss katsetab
.
Re: Jussi Kawasaki GPz 305
Postitatud: 11 Okt 2012, 20:20
Postitas kurikristjan
Milleks teha ühte tööd mitu korda. Kui teha siis nii, et on tehtud tükiks ajaks. Nagu mootori kotti laskmine. 
Re: Jussi Kawasaki GPz 305
Postitatud: 11 Okt 2012, 23:30
Postitas Sten
Ära kuula kadedate ja laiskade ulgumist
Muidu hakkab asja saama (välja arvatud värv ) ja ma loodan et istme peale oled vedanud vana puhvaika varuka ja see ei ole lõplik viimistlus .
edu
Re: Jussi Kawasaki GPz 305
Postitatud: 12 Okt 2012, 10:34
Postitas bitter
Muidu pole viga aga LIIGA punane on! Näiteks clip-on-id, seisujala, kiige, rihmaratta, piduritrumli kaane jm vidinad, mis raamiga ühes tükis pole, oleks võinud punasest puutumata jätta. Ja pidurikettad
. Aga olleks võind ka hullemini minna - nt piduriklotsid, -voolik ja hammasrihm veel puha värvimata
.
Istme viimistlus on täitsa originaalne. Aga visuaalselt oleks puhtam ja kenam, kui istme esiserv ei keeraks üles paagi peale vaid lõpeks madalamal ära. Ilu nõuab ohvreid!
Re: Jussi Kawasaki GPz 305
Postitatud: 12 Okt 2012, 10:45
Postitas mx77
Mulle tuletab see punane meelde nõukaaegset traktorite värvimise krunti, see oli just selline punane, mitte pruun.
Re: Jussi Kawasaki GPz 305
Postitatud: 12 Okt 2012, 18:37
Postitas juss456
Nonii Istme peale panin tavalise kaltsu, et näha milline see iste umbes välja näeb. Värvi poolepealt lõin enamus asju punasega üle ja vaatan, et tõesti liiga punane sai, mõned detailid peaks mustaks värvima või üldse haljaks jätma. Pidurikettad on aastast 87 paigaldatud ja neid ma lihtsalt ei suutnud kuidagi lahti saada ja tegin tavotiga kokku, et värv külge ei hakkaks, hiljem peab bensiiniga kettad puhtaks pesema. Asi pole üldse veel valmis, värvimistöid ja muud jama on veel palju. Ega see belt draiv super cafe ei pea ega saa kõigile ju meeldida. Igal inimesel on oma maitse ja mul puudub maitse nagu näha
Muide ma olen selle projekti peale ainult 40 eurot kulutanud. Tahan teha võimalikult odavalt võimalikult head asja. Eks näis milliseks masin mõne kuu pärast saab.
Re: Jussi Kawasaki GPz 305
Postitatud: 12 Okt 2012, 19:43
Postitas kurikristjan
Piduriketta poldid saab lahti kvaliteetse võtmega ja vajadusel poltidele vasaraga koputades, teinekord võib ka velge kuumutada kui see ei aita.
Re: Jussi Kawasaki GPz 305
Postitatud: 12 Okt 2012, 20:04
Postitas juss456
Mul polnud kvaliteetset võtit ja lihtsalt laiskus võttis võimust.
Re: Jussi Kawasaki GPz 305
Postitatud: 12 Okt 2012, 22:20
Postitas monster1
juss456 kirjutas:Mul polnud kvaliteetset võtit ja lihtsalt laiskus võttis võimust.
Olen teinud mitmeid tsikkleid kuid mitte kunagi ei ole mõelnud punase raami peale-see tõmbab liialt tähelepanu endale ja vale värvilahenduse korral jääb üldmulje olematuks ja põhivärv märkamatuks kuna raam liialt erks punane... tagasihoidlik soovitus oleks midagi hõbehalli, tumedat ja mõned valged triibud...
Re: Jussi Kawasaki GPz 305
Postitatud: 13 Okt 2012, 21:16
Postitas skulptor
Minu arust on lahe. Kui sellisena kuidagi kaima ka saaks, siis, age ju. Pane aku kasvoi saba alla. Traktori varv on ilgelt hea. On jah traktor. Mis sest, et sa ise seda nii ei moelnud, ikka hea idee. Tee ulejaanu koik valgeks, punase pinstripega. Tegelt paak ja sadulaplastik, sadul hoopis ei sobi enam.
Lahe odavprojektikas, mida ei peagi vaga tosiselt votma. Minu jaoks on selles asjas midagi, midagi head. Belt drive, ei sega, pigem annab sellele asjale juurde.
Lobus peab ju ka olema ja see ratas tundub kull lobus.
Re: Jussi Kawasaki GPz 305
Postitatud: 13 Okt 2012, 21:26
Postitas juss456
Tänan!
Aku lähebki saba alla. Istmega peab veel tööd tegema. Miks ma selle punaseks värvisin- lihtsalt sellepärast, et passis on värvus punane.
Re: Jussi Kawasaki GPz 305
Postitatud: 13 Okt 2012, 22:24
Postitas extremist
Võid punased ventiilikorgid panna siis on ka punane värv passis õigustatud