Jussi Kawasaki GPz 305
Moderaator: Moded
Re: Jussi Kawasaki GPz 305
Tänud, veljed lasin 800se liivakaga üle, mõtlesin et peaks poleerima hakkama, saab äkki veel ilusamaks.
Must-valge masin, peaks must-valged riided kah ostma.
Väga meeldiv on alustada oma esimest hooaega, kõik tsiklimehed, kes vastu või mööda on sõitnud tõstavad kätt.
Re: Jussi Kawasaki GPz 305
Nonii, 590km sõidetud, töötab siiani laitmatult. Ostsin Kawale paagi täis vene bensiini ja mootor ei lötuta enam järsul gaasi andmisel, töötab super hästi kohe. Ei teagi kas on mõtet sünkroniseerimisse viia. Külmalt käivitub nüüd väga hästi. Kütte kulu tuli peaaegu 4 liitrit sajale
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: Jussi Kawasaki GPz 305
4 liitrit 100-le? Päris hästi keerad siis (ära kihuta;-)), minu Gpz 550 saab 4,5-ga igal ajal hakkama. Koos koorma ja emandaga tagapingil.
Kas sellisel rattal ei pea mitte 2 peeglit olema?
Re: Jussi Kawasaki GPz 305
4 sajale on päris hea, kui karbussid ära sünkroniseerida, siis peaks veel vähem võtma.
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: Jussi Kawasaki GPz 305
Tegelikult, ära sellest sünkroniseerimisest liiga suurt imet, iseäranis bensukulu osas, oota. Ta hakkab sul siis tühikäigu kandis ühtlasemalt käima, käivitub ehk paremini ja on üleminekurežiimil sujuvam, aga kui juba lõõrid lahti, pole seal suurt vahet. Samas, ega see 4 silmatorkavalt palju selle ratta kohta ka pole, st muretsemiseks põhjust pole.
Re: Jussi Kawasaki GPz 305
Nii, räägiks veidi mis juhtunud on.
Sain Kawaga 3000km ära sõita, kui õlipump otsad andis ja ülemise otsa kuivale jättis. Juuni kuust jäi ta mul garaazi seisma, kuid sõita tahtsin ja Kawale juppe ei leidnud, pidin ostma omale Yamaha fzr-i. Sellega sain sõita 5000 kilti, sest 6. juuli astusin ajateenistusse ja minu suvi ja tsiklisõidud lõppesid sellega. Nüüd saan iga nädalavahetus linnaloale ja saab natuke tsiklitega tegeleda. Mõni nädal tagasi läksin ühte Kawa gpz 305 mootorit vaatama, kuid tagasi tulin hoopis uue Kawasaki gpz 305-ga ja tagavara mootoriga. Niiet nüüd saan 87 aasta Kawa ka uuesti töökorda. Uus kawa on aastast 89 ja kettülekandega, töötab väga ilusti.
Lugedes siinset Caferacerite teemat mõtlesin, et ühest Kawast võiks ka Caferacer tüüpi mootorratta teha. Uurisin natuke guuglis ringi ja nägin ühte GPz 305 Caferacerit. Kawal oleks vaja teha siis: clip-on-id tagurpidi külge, sabaraam lühemaks, iste ja külje plastmass modifitseerida, jalarauad tagapoole viia, sumpad suurema nurga alla. Õhufiltri kopsikuga tuleb natuke vaeva näha, originaal maru suur kobakas. Kõige effektsem oleks alla panna ka kodarveljed, kuid neid annab otsida.
Uus Kawa siis selline:
Peale sõjaväge tuleb ehitama hakata, sest ei usu et nädalavahetustel midagi erilist teha jõuan.
Juss
-
- Postitusi: 450
- Liitunud: 07 Juul 2008, 20:14
- Tsikkel: HD Bobik 103
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Jussi Kawasaki GPz 305
Ostsid Henri oma ära?
HD Bobik 103 & 2x Jawa 638
varem: KMZ 650 Dneprr; HD XL 1200 Sportster; TransAlp 650; HD 883 Sportster Roadster; HD 1200 Sportster Custom; KTM 390 Duke; Triumph Thunderbird 1600
Re: Jussi Kawasaki GPz 305
Super. Jalaraudade ümberpaigutamisega võiks tegeleda alles siis kui ülejäänu on valmis. Ma oma neo cafele tegin reguleeritava adapteri ja just kõige madalamas asendis on jalaraua asend universaalne. Kõrgemas asendis olid pikemad otsad ebamugavad ja kätele koormavad. Maitse asi, muidugi võib täiesti supersport seadistuse teha aga noh, olgem ausad, ega minu üheksakümnendate keskpaiga supersport, ei ole enam nii supersport midagi. Rohkem selline sportlik universaalratas. Kawa 350? Kindlasti väga lõbus, väike motikas. Ilus cafe tuleb ka ja kui hoiad veidi seda robustset kaheksakümnendate joont, siis minu meelest teisi velgi pole vaja.
Lorelei on päris huvitav nimi mootorrattale. St, "Lorelei" on kalju. Legendi järgi on Lorelei sireen(näkineid), kes uputab laevu. Kes seda kalju jõllitama jäid(sellest tuli ka legend näkineiust), sõitsid oma laevaga veealustele karidele. "Lorelei needmine" Eesti maalikunstis jne. Nimi on lahe aga teiste ratturite suhtes kuidagi õõvastav.
Re: Jussi Kawasaki GPz 305
Jah see oli Henri Kawa.
Tänud skulptor, esmalt pean valge Kawa mootori töökorda seadma. Ei tea kas ette suur ümmargune tuli oleks ehtsam kui kandiline originaal tuli?
Juss
-
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Tsikkel: 650cc V2
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Jussi Kawasaki GPz 305
Cafekale ikka ümmargune, loomulikult! Edu ehitamisel!

"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
-
- Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
Re: Jussi Kawasaki GPz 305
Koige kergem projekt just ei ole. Eriti levinud pohi ka mitte. Guuglist yhena vahestest tuli miski viiesajane gpz kohe esimeste hulgas, samas see on ikka rajult ara pimbitud. Oma masinal ka - kui saad, vaheta paak ara
Aga loomulikult ymar tuli ja joudu nokitsemisel.
http://www.twinlinemoto.com/wp-content/ ... screen.jpg
Seal lehel muidu gallery all vaga vinged masinad.
Re: Jussi Kawasaki GPz 305 cafe racer
Nonii keegi jõudis Yamaha xs 750 minu eest ära osta ja siis mõtlesin, et mul seisab garaazis ka ju üks cafe toorik, ega siis midagi hakkasin Kawa lammutama. Plaan teha ikka omale ka cafe racer, muidu loe ja vaata ainult pilte cafe teemas. Homme lõikan saba 17cm lühemaks ja hakkan istet meisterdama. Õhufiltri kopsik on nii õhtal omadega ja tundub et pean mingised koonusfiltrid ostma. Tahaks Kawa rihmülekande peale ehitada aga puudu on vaid tagumine rihmaratas. Uus rihm ja esimene rihmaratas on olemas. Igatahes võtan malli ühest välismaa foorumist leitud Kawasakist
Eks ma vaikselt nokitsen ja kui midagi näidata on, siis teen ka pilti.
Seniks hüva olemist ja rohkem uusi projekte
Juss.
Re: Jussi Kawasaki GPz 305
Nüüd on, siis sedapsi
Istme alus on peaaegu valmis, poroloon peale ja peab nahka ostma. Keegi võiks pakkuda ümmargust esilaternat.
-
- Postitusi: 741
- Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
- Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Jussi Kawasaki GPz 305
Miks rihma peale ümber tegid?
-
- Postitusi: 1109
- Liitunud: 22 Mai 2009, 18:23
- Tsikkel: GSX-S 1000
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 26 korda
Re: Jussi Kawasaki GPz 305
kas ta mitte polegi originaalis rihmaga? mul pässil 2 sellist olnud,mõlemad rihmavedu. miks pidukettaid värvisid? jäi mopist üle punast värvi kõvasti? spido on vihane
Re: Jussi Kawasaki GPz 305
No offence, aga selle värviga lõi kohe pähe pilt veneaegsest heinakaarutist või T-25 traktorist
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Jussi Kawasaki GPz 305
Me kutsume seda tavaliselt beltdrive superbike'iks.
Kuid piltide järgi ütlen, et... hmm.. Laisavõitu oled. Pidurikettaid ei värvita ja piduriketta-rihmaratta poldid võiks ka ennem välja keerata. Hiljem lisavad tsingitud poldid asjale välimust ja kvaliteedi hõngu. Minu moto on, et värvimisel võetakse kõik nii lahti kui vähegi võimalik on, et ei värvitaks asju mida ei värvita.
Praegune meenutab tõesti suht T-25 "põka" viimistlust.
Aga jah... õigel mootorrattal on kas kett või kepp vedu. Rihm pole pole ikka see...
-
- Postitusi: 85
- Liitunud: 01 Mär 2009, 14:41
- Tsikkel: Suzaki
- Asukoht: Sinu selja taga
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Jussi Kawasaki GPz 305
Ise ei poolda samuti rihma kuid beltdrive sobiks minuarust cafele äkki rohkem? Pealegi on rihmaga poole vaiksem ja hooldevabam kui ketiga ülekanne. Värvimise poole pealt, et masin pole veel valmiski, seega jõuab seda veel mitu korda üle värvida enne kui valmis saab. Las poiss katsetab .
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Jussi Kawasaki GPz 305
Milleks teha ühte tööd mitu korda. Kui teha siis nii, et on tehtud tükiks ajaks. Nagu mootori kotti laskmine.
-
- Postitusi: 822
- Liitunud: 14 Mai 2011, 08:39
- Tsikkel: ZX10R Fighter
- Asukoht: Tallinn - 56934211
- Tänanud: 6 korda
Re: Jussi Kawasaki GPz 305
Ära kuula kadedate ja laiskade ulgumist Muidu hakkab asja saama (välja arvatud värv ) ja ma loodan et istme peale oled vedanud vana puhvaika varuka ja see ei ole lõplik viimistlus .
edu
-
- Postitusi: 2036
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 105 korda
- Tänatud: 97 korda
- Kontakt:
Re: Jussi Kawasaki GPz 305
Muidu pole viga aga LIIGA punane on! Näiteks clip-on-id, seisujala, kiige, rihmaratta, piduritrumli kaane jm vidinad, mis raamiga ühes tükis pole, oleks võinud punasest puutumata jätta. Ja pidurikettad . Aga olleks võind ka hullemini minna - nt piduriklotsid, -voolik ja hammasrihm veel puha värvimata
.
Istme viimistlus on täitsa originaalne. Aga visuaalselt oleks puhtam ja kenam, kui istme esiserv ei keeraks üles paagi peale vaid lõpeks madalamal ära. Ilu nõuab ohvreid!
-
- Postitusi: 8434
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 432 korda
- Kontakt:
Re: Jussi Kawasaki GPz 305
Mulle tuletab see punane meelde nõukaaegset traktorite värvimise krunti, see oli just selline punane, mitte pruun.
Re: Jussi Kawasaki GPz 305
Nonii Istme peale panin tavalise kaltsu, et näha milline see iste umbes välja näeb. Värvi poolepealt lõin enamus asju punasega üle ja vaatan, et tõesti liiga punane sai, mõned detailid peaks mustaks värvima või üldse haljaks jätma. Pidurikettad on aastast 87 paigaldatud ja neid ma lihtsalt ei suutnud kuidagi lahti saada ja tegin tavotiga kokku, et värv külge ei hakkaks, hiljem peab bensiiniga kettad puhtaks pesema. Asi pole üldse veel valmis, värvimistöid ja muud jama on veel palju. Ega see belt draiv super cafe ei pea ega saa kõigile ju meeldida. Igal inimesel on oma maitse ja mul puudub maitse nagu näha
Muide ma olen selle projekti peale ainult 40 eurot kulutanud. Tahan teha võimalikult odavalt võimalikult head asja. Eks näis milliseks masin mõne kuu pärast saab.
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Jussi Kawasaki GPz 305
Piduriketta poldid saab lahti kvaliteetse võtmega ja vajadusel poltidele vasaraga koputades, teinekord võib ka velge kuumutada kui see ei aita.
Re: Jussi Kawasaki GPz 305
juss456 kirjutas:Mul polnud kvaliteetset võtit ja lihtsalt laiskus võttis võimust.
Olen teinud mitmeid tsikkleid kuid mitte kunagi ei ole mõelnud punase raami peale-see tõmbab liialt tähelepanu endale ja vale värvilahenduse korral jääb üldmulje olematuks ja põhivärv märkamatuks kuna raam liialt erks punane... tagasihoidlik soovitus oleks midagi hõbehalli, tumedat ja mõned valged triibud...
Re: Jussi Kawasaki GPz 305
Minu arust on lahe. Kui sellisena kuidagi kaima ka saaks, siis, age ju. Pane aku kasvoi saba alla. Traktori varv on ilgelt hea. On jah traktor. Mis sest, et sa ise seda nii ei moelnud, ikka hea idee. Tee ulejaanu koik valgeks, punase pinstripega. Tegelt paak ja sadulaplastik, sadul hoopis ei sobi enam.
Lahe odavprojektikas, mida ei peagi vaga tosiselt votma. Minu jaoks on selles asjas midagi, midagi head. Belt drive, ei sega, pigem annab sellele asjale juurde.
Lobus peab ju ka olema ja see ratas tundub kull lobus.
Re: Jussi Kawasaki GPz 305
Tänan!
Aku lähebki saba alla. Istmega peab veel tööd tegema. Miks ma selle punaseks värvisin- lihtsalt sellepärast, et passis on värvus punane.
-
- Postitusi: 603
- Liitunud: 31 Aug 2010, 19:57
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Jussi Kawasaki GPz 305
Võid punased ventiilikorgid panna siis on ka punane värv passis õigustatud
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.