Kiirusekaamerad - asukohad, statistika, müüdid ja tegelikkus

See on kommuuni see osa, kus saab motovaba juttu ajada.

Moderaator: Moded


virxx
Postitusi: 123
Liitunud: 22 Aug 2009, 23:14
Asukoht: Jõgeva-Tabasalu

Re: Kiirusekaamerad - asukohad, statistika, müüdid ja tegelikkus

Lugemata postitus Postitas virxx »

[GPS-l on ka "eksimisruum". Olen seda ka varem täheldanud. Muide, soovitan maantee ääres mõne liikluspatrulli juures peatuda, oma mure ära kurta ja testida GPS-i. Ma arvan, et "seadusesilmal" ei ole selle vastu midagi :) Hea oleks, kui keegi veel siia foorumisse ka selle kohta "märgi" maha jätaks :)

Yamaha Virago XV535 ´96
Yamaha Dragstar XVS1100 ´02

motopall

Re: Kiirusekaamerad - asukohad, statistika, müüdid ja tegelikkus

Lugemata postitus Postitas motopall »

virxx kirjutas:

. Muide, soovitan maantee ääres mõne liikluspatrulli juures peatuda, oma mure ära kurta ja testida GPS-i. Ma arvan, et "seadusesilmal" ei ole selle vastu midagi :)

Mina pean sind näiteks eesliks

Kasutaja avatar

goal
Postitusi: 345
Liitunud: 12 Aug 2008, 13:11
Tsikkel: Kawa VN 1500 Mean Streak
Asukoht: Tartu

Re: Kiirusekaamerad - asukohad, statistika, müüdid ja tegelikkus

Lugemata postitus Postitas goal »

Ivoonu kirjutas:

Mina installisin omale navisse kaamerate asukohad koos 800m eelhoiatussignaaliga ja sellega peaks rahu maa peal olema.

Kas oled testinud ja hoitab siis? Kas keegi teab, kas see nüvi 250-le sobib?

Jawa, Voshod, Kawa VN 750, Kawa Mean Streak

virxx
Postitusi: 123
Liitunud: 22 Aug 2009, 23:14
Asukoht: Jõgeva-Tabasalu

Re: Kiirusekaamerad - asukohad, statistika, müüdid ja tegelikkus

Lugemata postitus Postitas virxx »

motopall kirjutas:
virxx kirjutas:

. Muide, soovitan maantee ääres mõne liikluspatrulli juures peatuda, oma mure ära kurta ja testida GPS-i. Ma arvan, et "seadusesilmal" ei ole selle vastu midagi :)

Mina pean sind näiteks eesliks

Kui sa ei julge liiklluspatrulliga suhelda...võin sind abistada, tee näiteks ettepanek maanteel 80km/h sõitmiseks ja testimiseks GPS-ga(on seda ennegi tehtud nendega kokkuleppel, küll auto spidomeetri kontrollimiseks).
Aga kedagi eesliks nimetada...:wack:

Yamaha Virago XV535 ´96
Yamaha Dragstar XVS1100 ´02
Kasutaja avatar

Ivoonu
Toetajaliige
Postitusi: 1498
Liitunud: 27 Sept 2007, 18:06
Tsikkel: Harley-Davidson FLHTCUI
Asukoht: Tartu
Tänanud: 109 korda
Tänatud: 65 korda

Re: Kiirusekaamerad - asukohad, statistika, müüdid ja tegelikkus

Lugemata postitus Postitas Ivoonu »

goal kirjutas:
Ivoonu kirjutas:

Mina installisin omale navisse kaamerate asukohad koos 800m eelhoiatussignaaliga ja sellega peaks rahu maa peal olema.

Kas oled testinud ja hoitab siis? Kas keegi teab, kas see nüvi 250-le sobib?

Proovisin, hoiatab nii heli kui pildiga. Heliga hoiatamist tõenäoliselt ei kuule, seega tuleb veel saada terve ekraan vilkuma, seda ikka silmanurgast tähele paneb. Ma usun, et 250'e ssaab ka hoiatama panna.

Kasutaja avatar

ping
Postitusi: 1229
Liitunud: 22 Mär 2005, 23:45
Asukoht: Tallinn

Re: Kiirusekaamerad - asukohad, statistika, müüdid ja tegelikkus

Lugemata postitus Postitas ping »

Kuidas seda kaamera kohta sisestada, et ta (nüvi 250) hoiatama hakkaks. Kas mingi konkreetse märgiga tähistatult? Juhendis on kirjas, et kaamerad peab kas POI`na sisestama või kasutama Garmini andmebaasi .
Need valikus olevad tähistusmärgid on selline kribu, et head fantaasiat on vaja nendest arusaamiseks. :roll:


Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Re: Kiirusekaamerad - asukohad, statistika, müüdid ja tegelikkus

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Mina sättisin kiirusehoidiku ca 102 peale. Reaalselt seega mingi 96. Ei välgutanud seal keegi, ei minnes ega tulles. Aga, seal on mõni üleval ka 70 tsoonis, nendega vaadake ette.
Üldiselt aga, peab tunnistama, on sõit seoses nende massinatega muutunud märksa sportlikumaks. 85-ga sõitev rahvas pole ju kusagile kadunud ja neist legaalse kiirusega mööda sõita pole võimalik. Möödasõidukohti on TRT-TLN maanteel alati vähe olnud, nüüd on veel vähem - sisuliselt vaid vahetult peale kaamerast möödumist. Seega - nagu kaamerast mööda saadakse, tuleb resoluutselt ja maksimaalse kiirendusega mööda põrutada. Ja nii tehaksegi. Reede õhtul vähemalt küll. Mis kõige hullem asja juures - kaamera hirmus tõmmatakse peale möödasõitu momentaalselt kiirus maha ja kui möödujaid on 2, pole tagumisel enam kusagile pugeda. Palju õnne siis. Kaamerate asukohad - need kuluvad niikuinii varsti päehe, seega pidevaid sõitjaid need eriti ei pea ja kaamerate vahe-alal pannakse nagu vanasti. Selle vahega, et seal pole politseid.
Ma pole tglt kaamerate vastu. Aga leian, et "pilti" peaks tegema +20 alates. Ja siis tegema ka juba asjakohase trahvi. Tähtis on välja sortida nahhaalsed sihilikud kihutajad. Juhuslik kõõlumine võiks siiski jääda tolerantsi piiridesse.

Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Kasutaja avatar

Ivoonu
Toetajaliige
Postitusi: 1498
Liitunud: 27 Sept 2007, 18:06
Tsikkel: Harley-Davidson FLHTCUI
Asukoht: Tartu
Tänanud: 109 korda
Tänatud: 65 korda

Re: Kiirusekaamerad - asukohad, statistika, müüdid ja tegelikkus

Lugemata postitus Postitas Ivoonu »

http://piret.planet.ee/moto/Poi.gpi
Minu katsetusfail, hoiatab 800m enne kaamerat.

http://home.comcast.net/~ghayman3/garmi ... agepoitext
Siin pikem jutt Garmini kustomeerimisest.


grahv
Postitusi: 1189
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: GSX1200, XT660R
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 79 korda

Re: Kiirusekaamerad - asukohad, statistika, müüdid ja tegelikkus

Lugemata postitus Postitas grahv »

siil_udus kirjutas:

Huvitav kas terve tee sees olnud GPS-i logi oleks piisavaks argumendiks, kui ikka GPSi 88km/h pealt väidetakse et oli 97km/h ja enam?

Kohtus küll ilmselt mitte... Kuidas sa tõestad, et see gps oli sel ajahetkel nimelt sinu autos? Või et sa peale välku korrektselt uuesti ei sõitnud? OK osadel on navi tehasest sees, kuid... Sel juhul tekib varsti uus bisnis - logidega hangeldamine. Lõpetades vana hea taatlemise/atesteerimise teemaga...

G

Kasutaja avatar

tok-tok
Postitusi: 393
Liitunud: 17 Nov 2005, 10:13
Asukoht: Tallinn

Re: Kiirusekaamerad - asukohad, statistika, müüdid ja tegelikkus

Lugemata postitus Postitas tok-tok »

grahv kirjutas:
siil_udus kirjutas:

Huvitav kas terve tee sees olnud GPS-i logi oleks piisavaks argumendiks, kui ikka GPSi 88km/h pealt väidetakse et oli 97km/h ja enam?

Kohtus küll ilmselt mitte... Kuidas sa tõestad, et see gps oli sel ajahetkel nimelt sinu autos? Või et sa peale välku korrektselt uuesti ei sõitnud? OK osadel on navi tehasest sees, kuid... Sel juhul tekib varsti uus bisnis - logidega hangeldamine. Lõpetades vana hea taatlemise/atesteerimise teemaga...

Logidega hangeldamise teema on sama spekulatiivne kui see, et kas alkoholi aktsiisi suurendamine toob kaasa salaviina müügi suurenemise või mitte. On selge, et salaviina müük kasvab, kuid aktsiisi tõstetakse sellegi poolest.

Mul on väiksem kui Sul!
Benelli TNT 1130

siil_udus
Postitusi: 161
Liitunud: 25 Mai 2009, 09:24

Re: Kiirusekaamerad - asukohad, statistika, müüdid ja tegelikkus

Lugemata postitus Postitas siil_udus »

grahv kirjutas:
siil_udus kirjutas:

Huvitav kas terve tee sees olnud GPS-i logi oleks piisavaks argumendiks, kui ikka GPSi 88km/h pealt väidetakse et oli 97km/h ja enam?

Kohtus küll ilmselt mitte... Kuidas sa tõestad, et see gps oli sel ajahetkel nimelt sinu autos? Või et sa peale välku korrektselt uuesti ei sõitnud? OK osadel on navi tehasest sees, kuid... Sel juhul tekib varsti uus bisnis - logidega hangeldamine. Lõpetades vana hea taatlemise/atesteerimise teemaga...

G

GPSi logi on ju teatavasti ajalise parameetriga koordinaatidest koosnev XML fail. Ehk kui kaamera mingis kindlas punktis salvestas minu kohaloleku seal konkreetsel ajahetkel, siis saab seda üsna täpselt võrrelda paari koordinaadiga XML-st. Fotolt võiks ka näha olla, kui miski kolakas iminapaga esiaknale kinnitatud on. Hangeldada saaks heal juhul väga lähestikku sõitnud teise auto logiga. Merenduses on GPSi logi ju tõendusliku iseloomuga..


joel
Postitusi: 1829
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 118 korda

Re: Kiirusekaamerad - asukohad, statistika, müüdid ja tegelikkus

Lugemata postitus Postitas joel »

siil_udus kirjutas:

GPSi logi on ju teatavasti ajalise parameetriga koordinaatidest koosnev XML fail. Ehk kui kaamera mingis kindlas punktis salvestas minu kohaloleku seal konkreetsel ajahetkel, siis saab seda üsna täpselt võrrelda paari koordinaadiga XML-st. Fotolt võiks ka näha olla, kui miski kolakas iminapaga esiaknale kinnitatud on. Hangeldada saaks heal juhul väga lähestikku sõitnud teise auto logiga.

Miks teise auto logiga? Alati võib ju sobiva XML faili genereerida.

Joel

siil_udus
Postitusi: 161
Liitunud: 25 Mai 2009, 09:24

Re: Kiirusekaamerad - asukohad, statistika, müüdid ja tegelikkus

Lugemata postitus Postitas siil_udus »

njah :D Mul sedasorti mõtlemine pole nii arenenud :wack:

Kasutaja avatar

417
Postitusi: 1426
Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc

Re: Kiirusekaamerad - asukohad, statistika, müüdid ja tegelikkus

Lugemata postitus Postitas 417 »

aga kuida soleks navireci laadse logiga

maksuamet aksepteerib ju seda sõidupäeviku alusena

Hälvik mootorratturhiir Zamundast
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8463
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 341 korda
Tänatud: 439 korda
Kontakt:

Re: Kiirusekaamerad - asukohad, statistika, müüdid ja tegelikkus

Lugemata postitus Postitas mx77 »

noh, kui arvestada ikka seda, et maksuamet aktsepteerib ka täitsa lambist käsitsi täitedut sõidupäevikut, siis ei saa vist päris ikka mõõtmisega paralleeli tõmmata.


pezz
Postitusi: 173
Liitunud: 23 Sept 2008, 21:49
Tsikkel: CRF1000L
Asukoht: Tartu

Re: Kiirusekaamerad - asukohad, statistika, müüdid ja tegelikkus

Lugemata postitus Postitas pezz »

Õlle kõrvale tekkis tehniline huvi, kuidas antud fotoputkadel vooluga varustamine ja andmeside lahendatud võiks olla? Kastid on laiali 80km pikkusel lõigul. Korraliku aku kastis, mida hoolduse käigus vahetatakse ja krüpteeritud andmeside kanal üle GPRS/3G? Fotole teab mis erilist kvaliteeti vaja pole ja väidetavalt 200tk kõhutunde järgi umbes 200KB fotot päevas on 40MB andmesidet, mis ei pea ilmtingimata laivis keskusesse jõudma. Samas on tegemist statsionaarsete seadmetega, seega variant siiski on, et toide kaablist, mis teeb selle samas kergesti lõhutavaks?

Kasutaja avatar

bigdog
Postitusi: 1314
Liitunud: 11 Sept 2005, 21:43
Tsikkel: HD
Asukoht: Euroopa
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Kiirusekaamerad - asukohad, statistika, müüdid ja tegelikkus

Lugemata postitus Postitas bigdog »

pezz kirjutas:

Õlle kõrvale tekkis tehniline huvi, kuidas antud fotoputkadel vooluga varustamine lahendatud võiks olla? Mis teeb selle samas kergesti lõhutavaks?

http://www.delfi.ee/news/paevauudised/e ... d=26448341

Asukohtade valimisel on silmas peetud inimkannatanutega liiklusõnnetustega statistikat viimase viie aasta jooksul, liiklussagedust, sõidukite kiiruseid sel lõigul, elektri kättesaadavust ja kohalikke olusid. Teelõikudele paigaldatakse automaatkontrollist teavitavad liiklusmärgid.
Kuusteist kiiruskaamerat paigaldatakse ligikaudu 65-kilomeetrisele lõigule.
Testperiood ei too liiklejatele kaasa mingisuguseid karistusõiguslikke tagajärgi, st väärteomenetlust või isikute trahvimist ei toimu. Kiiruste automaatkontrolli terviksüsteemi käivitamine on kavandatud käesoleva aasta detsembrikuu algusesse. Avalikkust teavitatakse süsteemi rakendumisest eelnevalt meedia vahendusel ning kiiruskaameratega kaetud teelõikudele paigaldatakse automaatkontrollist teavitavad liiklusmärgid.

Kaamerad on varustatud videovalvega.
Ja mul ikkagi selgusetu et kuidas nokitakse välja VIPpide rikkumised ning kas ka välismaiste numbrimärkidega sõidukitele liikluspolitsei aktsiaid kuhugi saadetakse?

Your choice is Your half chance.

gs
Postitusi: 181
Liitunud: 21 Mär 2003, 13:27

Re: Kiirusekaamerad - asukohad, statistika, müüdid ja tegelikkus

Lugemata postitus Postitas gs »

VIP-de rikkumiste väljanokkimiseks hakkab tööle hiljuti uudistes kajastatud "andmetöötlusbüroo" ja välismaa numbriga sõidukitele ei saadeta arveid.


Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Re: Kiirusekaamerad - asukohad, statistika, müüdid ja tegelikkus

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

PEZZ, neil kastidel on ikka korralik statsionaarne kaabeltoide. Nende liitumiste väljaehitamiseks nägin igal juhul, et Jaotusvõrk oli omal ajal välja kuulutanud hanked nende liitumiste väljaehitamiseks. Kaabli lõhkumine pole tark mõte. Ja see tehakse korda kiiresti - jupp kaablit (madalpinge kaabel pole kallis) kaks muhvi ja veidi kaevamist. Kõik.

Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8463
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 341 korda
Tänatud: 439 korda
Kontakt:

Re: Kiirusekaamerad - asukohad, statistika, müüdid ja tegelikkus

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Siit saab siis kiiruskaamerate asukohad ametlikult alla laadida kõigile süsteemidele.
http://www.poiplaza.com/index.php?p=dow ... sts=_LSTS_

Kasutaja avatar

Ivoonu
Toetajaliige
Postitusi: 1498
Liitunud: 27 Sept 2007, 18:06
Tsikkel: Harley-Davidson FLHTCUI
Asukoht: Tartu
Tänanud: 109 korda
Tänatud: 65 korda

Re: Kiirusekaamerad - asukohad, statistika, müüdid ja tegelikkus

Lugemata postitus Postitas Ivoonu »

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8463
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 341 korda
Tänatud: 439 korda
Kontakt:

Re: Kiirusekaamerad - asukohad, statistika, müüdid ja tegelikkus

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Ivoonu kirjutas:

Tegelikult EOMap lingib ka samale saidile, aga seal on suuremal valikule seadmetele failid allalaetavaks.

Kasutaja avatar

t2g
Postitusi: 353
Liitunud: 13 Dets 2006, 20:35
Tsikkel: zx6r suure R-iga

liikluskaamerad ja mootorratas

Lugemata postitus Postitas t2g »

tekkis selline küsimus ,et kui auto ületab kiirust tehakse sellest pilt ja fikseeritakse number aga mootorrattal on number taga kas siis kaamera teeb pildi kui olen sellest möödunud ka taga osast või võin neile naeratades lehvitada?
pole plaanis kihutama hakata vaid tekkis lihtsalt selline mõttekäik.

Kasutaja avatar

Cado
Postitusi: 873
Liitunud: 08 Mai 2004, 08:43
Tsikkel: R1_450EXC_VTX1800_Scrambler4X4
Asukoht: Keila lähistel.
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 6 korda

Re: liikluskaamerad ja mootorratas

Lugemata postitus Postitas Cado »

Teeb sinust eest pilti ja võid lehvitada. :D

--R1-- / Polaris Scrambler 500 4*4 / KTM 450 EXC & VTX 1800 ja nende vahel natuke USA rauda
Kasutaja avatar

Antik
Postitusi: 350
Liitunud: 21 Aug 2007, 16:11
Tsikkel: rat-ta-ta
Asukoht: Vancouver

Re: liikluskaamerad ja mootorratas

Lugemata postitus Postitas Antik »

Huvitav kui kiiresti süsteem ringi tehakse, kui 90% piltidest on lehvitavad mootorratturid :)

Yamaha YZF1000R Thunderace '96 (Hooajad 2007;2008) --> Kawasaki ZX9R Ninja '94 (Hooaeg 2009) --> Kawasaki ZX10R Ninja '05 (Hooajad 2010; 2011; 2012) --> Yamaha YZF-R1 '04 (Hooaeg 2013)
Kasutaja avatar

Õnnekas
Postitusi: 842
Liitunud: 21 Apr 2007, 11:05
Tsikkel: Suzuki DL650 V Strom
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: liikluskaamerad ja mootorratas

Lugemata postitus Postitas Õnnekas »

Tegelikult on sellest juttu olnud, et Eestisse paigutatud kiiruskaamerad ei ole võimelised mootorrattaid pildistama-tuvastama.

Kasutaja avatar

Cado
Postitusi: 873
Liitunud: 08 Mai 2004, 08:43
Tsikkel: R1_450EXC_VTX1800_Scrambler4X4
Asukoht: Keila lähistel.
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 6 korda

Re: liikluskaamerad ja mootorratas

Lugemata postitus Postitas Cado »

Eesti ratta numbri märkidega et tee tulemusliku pilti ka Saksa kaamerad.

Meedias Eesti kohta lihtsalt see jutt ,et siiski kiirust ületavaid ja õnnetusi põhjustavaid tsikli mehi nii vähe ,et investeeringud ei tasu ära ja jääb nii.
Kindlasti kui mõned nüüd eriliselt pahatahtlikuks muutuvad ja ajakirjanduse veergudele satuvad võib olukord siiski muutuda.
Kuid ilmselt siis peavad ka numbreid muutma.

--R1-- / Polaris Scrambler 500 4*4 / KTM 450 EXC & VTX 1800 ja nende vahel natuke USA rauda

all
Postitusi: 87
Liitunud: 26 Sept 2006, 20:48
Asukoht: Tallinn

Re: Kiirusekaamerad - asukohad, statistika, müüdid ja tegelikkus

Lugemata postitus Postitas all »

Mida vähem rattaid kaameratesse kiirusega sisse sõidab seda väiksem on tõenäolisus et neid keegi tsiklite tarvis ümber tegema hakkaks. Ega see provotseerimine eriti tark tegu poleks, tuleviku silmas pidades :wink:

Kasutaja avatar

417
Postitusi: 1426
Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc

Re: Kiirusekaamerad - asukohad, statistika, müüdid ja tegelikkus

Lugemata postitus Postitas 417 »

nüüd hakkavad kõik tagarattal kaamerasse püssima
ja dudy 4 ongi täispiikk dvd sellelst

Hälvik mootorratturhiir Zamundast
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele

Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Re: Kiirusekaamerad - asukohad, statistika, müüdid ja tegelikkus

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Üldiselt arvan kah, et kui meil on mingi eelis tavaliste sohvrite ees, ei ole mõtet seda eelist arulageda käitumisega ära solkida. Paraku aga see solgitakse ära, nagu elu näitab.

Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”