Võrtsijärve 2-päevane ENDURO
Moderaator: Moded
Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO
Seekord täitsa okei, pole hullu midagi. Ma pigem pean silmas hooaega 2010. Et suudaks siis mingi oma süsteemi käima saada.
Hispaanias näiteks võetakse alati fotofinishitega testide aega. Väiksed karbid on kolmjalgadel püsti ja kõik jookseb läpakasse. Kas seda Eestis ei ole kellelgi laenata?
Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO
Mammuti mehed tahaks rohkem teda palju teist tulijad on :::ja kas üldse on .???????
regamine www.msport.ee
Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO
ma näen, et 1 mammut on ainult kirjas, kui Kaval pole endale suuremat tsiklit ostnud või kaalu koos endaga arvestanud
Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO
lärm kirjutas:Mammuti mehed tahaks rohkem teda palju teist tulijad on :::ja kas üldse on .???????
regamine http://www.msport.ee
No meil selgub kahjuks asi alles järgmise nädala alguses, kui kõik hästi läheb siis tuleb Viljandi poolt 3 mammutit ja 1 hobi juurde.
-
- Postitusi: 145
- Liitunud: 06 Mai 2009, 18:45
- Tsikkel: Honda VFR 1200 X Crosstourer
- Asukoht: Hämeenlinna Viljandi
Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO
kul plaan soetada järg aastax üx endurts juurde ja siis olex kyll tulija.praegune mammut on liig mis liig et üritusets osa vötta.tühikaal ikkagi 250 kg.
Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO
mella kirjutas:ma näen, et 1 mammut on ainult kirjas, kui Kaval pole endale suuremat tsiklit ostnud või kaalu koos endaga arvestanud
regasin enda+ratta kaalu arvestades(nagu aaregi),vahet pole kui käsi lahti siis võib ka 2 ringi uhada,kõik oleneb eelmise õhtu toimingutest,ega ma sporti sinna tegema ei tule,tina tahaks panna hoopis ja sõpradega muliseda,samas vaatasin,et aare üksi mammutitesse reganud ja talle ei saa ju võimalust võita anda selles klassis
anda rendile koos tehnikaga garaaz Mõigus kaaskasutusse.500 euri
allar 56291000
umbe ull miis
-
- Postitusi: 214
- Liitunud: 15 Dets 2004, 15:00
- Tsikkel: KTM LC4 Adventure/GasGas EC250
- Asukoht: Tallinn/Laagri
- Tänanud: 1 kord
Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO
kaval kirjutas:regasin enda+ratta kaalu arvestades(nagu aaregi),vahet pole kui käsi lahti siis võib ka 2 ringi uhada,kõik oleneb eelmise õhtu toimingutest,ega ma sporti sinna tegema ei tule,tina tahaks panna hoopis ja sõpradega muliseda,samas vaatasin,et aare üksi mammutitesse reganud ja talle ei saa ju võimalust võita anda selles klassis
No Aarel on see privileeg et ta annab ka ilma tsiklita selle 160 kg kuhjaga kokku . Kaval, Sul on veel arenguruumi.
Oda kas LC4 Adventure annab mammuti mõõdu välja?
- M -
-
- Postitusi: 214
- Liitunud: 15 Dets 2004, 15:00
- Tsikkel: KTM LC4 Adventure/GasGas EC250
- Asukoht: Tallinn/Laagri
- Tänanud: 1 kord
Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO
Martino kirjutas:Oda kas LC4 Adventure annab mammuti mõõdu välja?
Ise küsin, ise vastan. Tangituna annab. 154 kg on kuivkaal targa raamatu järgi, 2003 ja edasi juba lausa 158. Kuidas see masin aastaga 4 kg raskemaks läks kui sumpa läks kergemaks ja see ning sadulavahetus ning uus süütekarp oli ainuke muutus, jääb mulle hämaraks.
- M -
Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO
Tere enduuro huvilised.
Nimelt selline asi,et võrtsjärve enduuroga on niipalju tohutut tööd teha ,et võtsin vastu raske otsuse ja loobusin see aasta Gotlandi enduurost.
Kuigi kõik piletid ja hotellid jm on juba ostetud ,siis pakun kellegile kes tahaks minna .
Homme õhtul stpckholmi laeva ja esmasp hommikul tagasi.Kõik asjad laevapiletid,hotellitoad,bussi ülesõidud jne. Minek Mart Meeruga
Kõik kokku maksab 5000eeki pluss osavõtumaks 800 sek. Kes läheb minu asemel teen osavõtumaksu välja.Kokku siis kogu kompott 5000eeki. Hotell asub kohe stardi lähedal.
kel huvi andke märku
Lärm
5014885
Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO
kaval kirjutas:regasin enda+ratta kaalu arvestades(nagu aaregi),vahet pole kui käsi lahti siis võib ka 2 ringi uhada,
Hobi sõidab ka 1 ringi MAmmuteid ilmselt kõige hullematesse kohtadesse ei aeta ka.
Ma arvutasin, et koos krossikaga annaks ka 160kg kenasi välja
Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO
mella kirjutas:kaval kirjutas:regasin enda+ratta kaalu arvestades(nagu aaregi),vahet pole kui käsi lahti siis võib ka 2 ringi uhada,
Hobi sõidab ka 1 ringi
MAmmuteid ilmselt kõige hullematesse kohtadesse ei aeta ka.
Ma arvutasin, et koos krossikaga annaks ka 160kg kenasi välja
tule siis mammutisse kuna kärbes kaal puudub
anda rendile koos tehnikaga garaaz Mõigus kaaskasutusse.500 euri
allar 56291000
umbe ull miis
Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO
Panin ka ennast kirja aga siit tekkis see dB jama. Et mis nõkse tuleks kasutada, et vähe vaiksemaks saada.
Toppida lihtsalt üks metallist pesukäsn sumps ja et see välja ei lendaks peaks miski võrgu ette leiutama?
Lärm räägi äkki saab kas või Motohoovis mingi päev dB mõõta. Siis jääks reedene edasi tagasi sõitmine osadel ära ja kui miskit nihu saaks veel midagi parandada.
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO
Tramm pakkus teemas mürataseme mõõtmine selliseid vidinaid. Ehk on abiks.
http://www.dragbike.ee/pood/?p=1&id=41
Küsimus selline hoopis kas laupäeval võiks tulla Rannu karjääri sõitma või on juba karjäär võistlusraja ettevalmistamiseks suletud ?
Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO
sõitke ,sõitke kus soovite. Pühapäeval kes möödasõidul tartu -viljandi maanteel Väikke -Rakke külas kohe tee ääres läheb ekstreem raja ehituseks põllupeal.Tulge läbi. Ise lähen proovin täna või homme terve raja läbi kütta ja ajad ära teha . Paar kohta tuleb vist veel ümber teha kui see vihm järgi ei anna .
Mammut on Ikka mammut, tsikkel mis on ikka tõsine mammut.Kui selline ilm jätkub ,siis jääb üldse kahtlaseks kas mammuti klassi saab teha sest tuleb hullult trassi muuta mammutite jaoks.Täpsem info lähiajal
Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO
Kas rada viib ka pokumaale? Eeelmisel aastal sai nende tegelastega maadeldud nii et tatt niast väljas
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO
riksx kirjutas:Panin ka ennast kirja aga siit tekkis see dB jama. Et mis nõkse tuleks kasutada, et vähe vaiksemaks saada.
Väljalaskeava väiksemaks.
Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO
Kuna tegu on enduuro tutvustamise võistlusega ,siis mõtlesin ,et kirjutan natuke reeglitest mis teid ees ootavad.Üritan seda üritust teha võimalikult täpsete reeglite järgi ,aga päris pillli lõhki ka ajama ei hakata seekord.
1.-müratase 94db
2.-kõik kes ära regavad ,lähevad edasi tehnilisse kontrolli,kus tehakse märked velgedele,silindrile ja sumbutajale peale müra mõõtmist.Peale mida tsikkel lükatakse ära boxi ,kuhu jääb seisma kuni stardini.Enne starti lähete võtate boxist tsikli ja lükkate käekõrval stardi joonele kus jälgite kella.Kui ette tuleb teie stardi aeg,siis võite stardipuu all käivitada ja startida minuti jooksul.
3.-Hommikul pannakse seinale üles ,vastavalt sõitjate numbrite järgi sõitjate ajad ,nii stardi kui ka ajavõtukontroll punktidesse jõudmise ajad. Samuti selgub ka see kellega paaris sõidate.
4.-Iga võistleja saab ka omale võistluskaardi(mõlemal päeval uue)mida peate igas kontrollpunktis näitama ja kuhu tehakse vastavad märkmed. Iga mees peab kirjutama seina pealt hommikul omale kuhugi üles ajad.Ässad kirjutavad teibile ja kleebivad selle paagile,millele soovitan veel kleepida läbipaistev teip.
5.-Kui jõutakse varem ajavõtu kontroll punkti ,siis ootate oma aega ja läbite kontrollpunkti.kui minnakse varem sisse siis pannakse kohe trahvi aega juurde.Kui jäädakse aga hiljaks avkontroll punkti ,siis sõidate kohe punkti sisse .Nii mitu minutit hiljem sisenete ,samapalju minuteid hiljem peate ka kõikidesse allesjäänud ajavõtukontrollpunktidesse sisenema(head arvutamist)selle päeval.
6.-Päeva viimaselt ringilt tulles sõidate läbi oma ajast,seejärel võite sõita boxi ja tsiklit remontida 15min.Samuti võite remontida enne viimasest ajast läbisõitmist kui aega on.Sellisel juhul sõidate boxi remondite tsiklit ,kui teie aeg tuleb siis lähete sõidate läbi ajapunkti ,seejärel uuesti 15 min remontima ja siis lükkate seisva mootoriga ratta ära öisesse boxi.
7.-Kõik kes tulevad reedel soovitan tulla ära regada ja tsikkel boxi panna Reedel regamine(19.00-21.30)
Jätkub.
Jutt on neile kel pole ennem kokkupuuteid olnud .Võib tunduda keeruline ,aga tegelikult ülilihtne.
Lärm
-
- Postitusi: 214
- Liitunud: 15 Dets 2004, 15:00
- Tsikkel: KTM LC4 Adventure/GasGas EC250
- Asukoht: Tallinn/Laagri
- Tänanud: 1 kord
Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO
Huvilised on küsinud, kust rada jooksma hakkab.Siit hakkab, päripäeva, muutused trassis on kliimaoludest ja maaomanike soovidest tulenevalt veel võimalikud:
Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO
Täna sai sõidetud üksi kogu trass läbi k.a katsed. Startisin täpselt kell 13.00 .sõitsin koguaeg omast arust päris kiire tempoga ja tagasi jõudsin 15.40. Siia tuleb liita veel tankimised ja seisakud kontroll punktides. ühesõnaga open meestel tuleb umbes 3h ja 15 min ring. isiklikult olin päris läbi ,pärast ühte ringi,aga tuju oli hea,sest eilne väikene öökülm oli rada tahedamaks muutnud ja see teeb ainult head.
GPS oli kaasas ning täpne ringi pikkus tuli 104km,keskmine liikumis kiirus 34km-h ja ringiajaks ,kus pidevalt sai sõidetud oli 2h ja 40min. On võimalus, et äkki kärbime ringi umbes 10km võrra ,siis tundub rada kompaktsem ja jääks välja üks kruusa sirge.
turvas oli ka päris muljet avaldav .Kui õieti keha taha viia ja parasjagu keerata gaasi,siis kruvib ülihästi tempo üles ja kannab nagu saaniga lume peal,ainult et sammas on taevas mis on omaette vaatepilt
lärm
Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO
Lärm, kas sõitsid naelaga või ilma?
Kas mitteläbikülmunud maa korral on mõttekas siiski naelaga peale minna?
Ja veel - võtan homme, pühapäeval, Kose krossirajale kaasa müramõõdiku. KTM nr 717.
Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO
Otsisin müra mõõtmise metoodikat ja leidsin sellise dokumendi:
http://www.fim-live.com/fileadmin/alfre ... CER_en.pdf
Väljavõte:
79.01
With the microphone placed at 50 cm from the exhaust pipe at an angle of 45°
measured from the centre-line of the exhaust end and at the height of exhaust
pipe, but at least 20 cm above the ground. If this is not possible, the
measurement can be taken at 45° upwards.
79.04
The rider shall keep his engine running and shall increase the engine speed until
it reaches the specified Revolutions Per Minute (RPM). Measurements must be
taken when the specified RPM is reached.
79.05
The RPM depends upon the mean piston speed corresponding to the stroke of
the engine.
The RPM will be given by the relationship:
N =(30,000 x cm)/l
in which N = prescribed RPM of engine
cm = fixed mean piston speed in m/s
l = stroke in mm
cm loetakse 13m/s
vastav tabel on lk 116.
Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO
ikka ilma naelata,sõitsin,kuigi võibolla ette panen võistlusteks naela,aga vajadust pole sest maa on ikka pehme.Kellel vanad naelad vedelevad ,need võivad panna küll alla ,aga uusi korralike naelu küll pole mõtet hävitada.Need öökülmad et tee midagi sest päike päeaval jälle sulatab kõik pehmeks.
Kindel on siis see ,et umbes 15km lühendame rada.
-
- Postitusi: 264
- Liitunud: 24 Mär 2004, 22:27
- Tsikkel: K-750M,BMW R100RS. Husaberg TE
- Asukoht: Viljandi tuled paistavad
Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO
Sai kah täna sõitmas käidud ja ei olnud ta nii pehme midagi...metsaradadel rööpad suht kõvad ikkagi ja härmatises hein parajalt libe.Lubas siin nädala sees miinuskraade ja nädala lõpus lund-lörtsi......tundub, et tuleb ikkagi naelad alla panna.
Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO
Krt eil käisime tegime 100km ringi Värska ja Koidula piiripunkti vahel.Mets on küll jummala pehme ja põllud olid ka.Aga Eks ta kindlasti natuke parem ole kui nael all.Ja kes läheb katsetel võidu peale välja neile tuleb kindlasti abiks. seega baltikumis esimene enduuro kus naelad all.
samas endal oli plaan alla panna vene 5,0 ,et turba rabas täeiga lustida ,aga seal mul naelu sees pole.
Olge siis varakult kohal ,soovitavalt reede õhtul regamisel,et laup varakult minema saaks.
Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO
Nii, täna sai testitud detsibellimõõtjaga nii ja teisiti ning seda pulli, mis tuleval laupäeva toimuma hakkab, kui vastavalt FIM-i reeglitele mõõdetakse, tahan mina näha. Et siis mitu masinat sellest läbi pääseb.
Ka paar aastat vanad endurotsiklid ei anna ettenähtud pööretel alla 94 detsibelli. Padruni ettelöömine krossikale võtab paar detsi alla.. 105-st. Ja neid hommikusi käimatampimisi, padrun sumpas, saab lõbus vaadata olema. Kujutage ette, kogu sisse rebitud õhk tuleb läbi pooletollise augu välja pressida (originaalis 30-35mm). Väntkäivitusega mehed saavad hädas olema.
Kuidas ja millistel pööretel kavatsetakse mõõta? Kas krossi või enduro regulatsiooni järgi?
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO
mella kirjutas:Nii, täna sai testitud detsibellimõõtjaga nii ja teisiti ning seda pulli, mis tuleval laupäeva toimuma hakkab, kui vastavalt FIM-i reeglitele mõõdetakse, tahan mina näha. Et siis mitu masinat sellest läbi pääseb.
Ka paar aastat vanad endurotsiklid ei anna ettenähtud pööretel alla 94 detsibelli. Padruni ettelöömine krossikale võtab paar detsi alla.. 105-st. Ja neid hommikusi käimatampimisi, padrun sumpas, saab lõbus vaadata olema. Kujutage ette, kogu sisse rebitud õhk tuleb läbi pooletollise augu välja pressida (originaalis 30-35mm). Väntkäivitusega mehed saavad hädas olema.Kuidas ja millistel pööretel kavatsetakse mõõta? Kas krossi või enduro regulatsiooni järgi?
Skaala oli õige (A)?
Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO
mx77 kirjutas:Skaala oli õige (A)?
Jah, samuti oli peal "slow".
aga üldiselt polnud c ja a erilist vahet keskmistel pööretel.
Ja juba tühikäigul viskab krossar kohati üle normi.
-
- Postitusi: 8447
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 338 korda
- Tänatud: 435 korda
- Kontakt:
Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO
Jama küll, väidetavalt ähvardavad nad järgmine hooaeg MX võistlustel usinalt kontrollima hakata. Ja siis peaks krossikaga 94 dB kätte saama, oh shit.
Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO
käima võib ju tampida ilma "padrunita" egas pilli nüüd lõhki ka ajama ei hakkatata kui piiri peal asi on,aga kes pole üldse vaeva näinud ja tuleb tuhja sumpsiga siis selle peale ei hakata isegi mõõdikut raiskama vaid piisab minu vaatamisest ja kuulamisest kui juba selge pilt asjast on. Eile käisime Värska meestega metsas,kellel samuti juba kuulamise järgi läbi ei lähe,mehed lubasid asjad korda ajada. tavaline näide on ACRopovi sumpa.Ilma otsa sõelata läbi ei lähe.
tooge reedel tsiklid ära ja regage ära,pärast mida seisavad tsiklid öö läbi soojas ruumis,kül nad ka siis käima lähevad.
Re: Võrtsijärve 2-päevane ENDURO
Sellistel enduuro üritustel kus 100km ring on ikkagi see mõõtmine õigustatud,sest eesmärk on hästi vähe inimesi keda ei huvita ,mitte häirida.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.