4. leht 6-st
Re: Raskele endurole rehviotsing
Postitatud: 11 Mai 2010, 07:55
Postitas dubweiser
isiklikult olen siiani kasutanud Heidenau k60. mudas jääb kalasoomuk ikka punnile väga alla libeduse nakke poolest. järgmine ost on arvatavasti Continental tkc80.
need kes ostavad trailwinge, touranceid ja muid tänava-kruusa rehve, lootes, et nendel on märja mulla või kruusa peal normaalset nakkumist, petavad ennast täiega.
ps. easyrover. hea valik. järgmine orienteerumine tunned ennast juba kõvasti vähem jää peal nende rehvidega. usu mind 
Re: Raskele endurole rehviotsing
Postitatud: 11 Mai 2010, 08:56
Postitas Kajar
Ise kasutan Twinni all Mitast ja olen rahul.Hinnaklass on väga super.Ostan rehve Baltyrest.
Re: Raskele endurole rehviotsing
Postitatud: 11 Mai 2010, 09:38
Postitas margus014
Mul ka Mitas E-07 rehvid all ja pidamine on väga hea (va ligemärg "must" asfalt, kus agresiivsemalt kallutades vöid halvemal juhul külje maha panna)
Re: Raskele endurole rehviotsing
Postitatud: 11 Mai 2010, 10:10
Postitas õemehe õemees
Ok, see lihtsustab asja. Minu rahakotile siis. Sain just nädalavahetusel tagumisest rehvist jagu ning ega esimenegi enam parimas nooruses ole. Julgeb keegi mõnd rehvivahetajat Tartus soovitada, kes mul neljapäev-reede papud ära vahetaks?
Re: Raskele endurole rehviotsing
Postitatud: 11 Mai 2010, 10:25
Postitas Piipz
dubweiser kirjutas:need kes ostavad trailwinge, touranceid ja muid tänava-kruusa rehve, lootes, et nendel on märja mulla või kruusa peal normaalset nakkumist, petavad ennast täiega.
Tavalise kruusa peal on küll tourancel normaalne nakkumine. Aga sealt edasi enam ei ole

Tegelikult - kui on kõva ja korralik kruusatee, siis pole praktiliselt üldse vahet, mis rehv sul all on. Seda ei peaks nüüd päris 1:1 tõena võtma, kuid enamvähem nii see on 
Re: Raskele endurole rehviotsing
Postitatud: 11 Mai 2010, 13:13
Postitas uljasvaluvelg

See on Maxxis 6006 hinna ja kvaliteedi suhtes julgen küll soovitada. Asfaldil teeb loomulikult häält aga kruusa ja muda peal on ideaali lähedane.
Müüb Streetmoto. Tagarehvi hind on 1030.- ja alati annab läbi rääkida+rehvivahetus tasuta!
Re: Raskele endurole rehviotsing
Postitatud: 11 Mai 2010, 13:33
Postitas dubweiser
väike OT inff. herr easyroveri V stromil on tubeless rehvid. seega need Mitased ja Maxxised mitte ei sobi temale.
Re: Raskele endurole rehviotsing
Postitatud: 11 Mai 2010, 13:46
Postitas Piipz
dubweiser kirjutas:väike OT inff. herr easyroveri V stromil on tubeless rehvid. seega need Mitased ja Maxxised mitte ei sobi temale.
See võibolla peaks rumalate küsimuste alla minema, kuid miks ei tohiks tube type rehve koos lohviga kasutada, kui sul enne olid tubeless rehvid? Vastupidi on jah vast keeruline, kuid niipidi peaks ju ok olema? Comments anyone?
Re: Raskele endurole rehviotsing
Postitatud: 11 Mai 2010, 13:54
Postitas uljasvaluvelg
Minu poolt ka küsimus-kui mu rattale käivad lohviga rehvid, kas ma ei saa siis osta tubeless rehve ja panna sinna lohv sisse?
Re: Raskele endurole rehviotsing
Postitatud: 11 Mai 2010, 13:55
Postitas Burn7
Mina olen kasutanud Dunlop Trailmaxi ja Metzeler Enduro 3 Saharat. Mõlemaga suhteliselt rahul. Teine variant mudas parem, Trailmax jälle kestab kauem.
Re: Raskele endurole rehviotsing
Postitatud: 11 Mai 2010, 13:58
Postitas tramm66
uljasvaluvelg kirjutas:Minu poolt ka küsimus-kui mu rattale käivad lohviga rehvid, kas ma ei saa siis osta tubeless rehve ja panna sinna lohv sisse?
Aga otseloomulikult saab ja võib... lihtsalt TL rehv on tsuti kallim (spetsiaalse sisekihi pärast)
Re: Raskele endurole rehviotsing
Postitatud: 14 Mai 2010, 14:39
Postitas Kermik
Hetkel sõidan Heidenau "kalasaba" mustriga rehviga ja pidamine on nii kõva katte, kui ka pehmemal pinnasel väga hea. Ainuke mure on see, et rehv kulub asfaltil "silmnähtavalt". Seega mure selline, et mul on viimane aeg uut tagumist rehvi soetada ja kas keegi annab nõu, kuidas on lood kulumise, pidamise ja muude omaduste poolest näiteks Maxxis 6006 rehviga. On olnud mõte osta ka Mittast või siis Continental tkc 80`t. Ühesõnaga, kas keegi oskab soovitada, mis hinnaga ja kust võiksin leida rehvi ja kus on võimalik seda vahetada ka laupäeval??? Tänud, kes viitsivad aidata 
Re: Raskele endurole rehviotsing
Postitatud: 14 Mai 2010, 14:46
Postitas Piipz
ma siiski ei usu, et sa leiad midagi, millel oleks sama või parem pidamine, kui Heidenaul ning mis kestaks kauem. Mõned rehvid kindlasti on parema pidamisega kuid jälle ei kesta nii kaua. Ja vastupidi. Ise nimetan K60 siiski kõige universaalsemaks raskeenduro rehviks.
Mõnikord siiski, kui igav hakkab, panen need alla: http://www.twistedthrottle.com/trade/pr ... /4794/766/
Nagu öeldud, kõige nupulisem tänavalegaalne rehv 
Asfaldil enam üle 80 eriti sõita ei saa ning polegi selleks mõeldud, kuid sealt välja keerad, siis läheb juba päris lõbusaks 
Re: Raskele endurole rehviotsing
Postitatud: 14 Mai 2010, 14:55
Postitas Kermik
Uurisin ka Streetotost. neil ei ole ka Heidenaud hetkel sees ja pakuvad selle asemel Dunlop trailmax`i. Aga kus saaksin seda vahetada laup. või äärmisel juhul täna õhtul??? Streetmoto on täna kuueni lahti ja neil tööd ees.
Re: Raskele endurole rehviotsing
Postitatud: 14 Mai 2010, 15:01
Postitas Piipz
laupäeval saad ka ju idee järgi Streetmotos vahetada? Või on neil homme ka seal tööd ees?
Trailmax muidu näeb välja küll suht K60 moodi 
Re: Raskele endurole rehviotsing
Postitatud: 14 Mai 2010, 15:04
Postitas Kermik
Neil pidi olema seal ka homseks tööd ees, kuid helistan veel mingi aeg, ehk saavad ikka kuidagi ära teha.
Re: Raskele endurole rehviotsing
Postitatud: 14 Mai 2010, 15:06
Postitas Kermik
Ehk teab keegi veel, kus saaks Harjumaal nädalavahetusel rehvi vahetada ja tasakaalustada? Hädas nagu lits lapsega 
Re: Raskele endurole rehviotsing
Postitatud: 14 Mai 2010, 15:11
Postitas mella
Sütiste teel busside lõpppeatuses vanasti nad küll oskasid teha.
Kui väga hätta jääd, siis kusagil 18..20 vahel ma olen Sikupillis garaaziz, heeblid ja pink on ka olemas. Tasakaalustada ei viitsi 
Re: Raskele endurole rehviotsing
Postitatud: 14 Mai 2010, 15:24
Postitas Burn7
Kermik kirjutas:Uurisin ka Streetotost. neil ei ole ka Heidenaud hetkel sees ja pakuvad selle asemel Dunlop trailmax`i. Aga kus saaksin seda vahetada laup. või äärmisel juhul täna õhtul??? Streetmoto on täna kuueni lahti ja neil tööd ees.
Trailmax on hea rehv. Soovitan, kui otsid universaalset rehvi.
Re: Raskele endurole rehviotsing
Postitatud: 14 Mai 2010, 15:59
Postitas dubweiser
Kermik kirjutas:Hetkel sõidan Heidenau "kalasaba" mustriga rehviga ja pidamine on nii kõva katte, kui ka pehmemal pinnasel väga hea. Ainuke mure on see, et rehv kulub asfaltil "silmnähtavalt".
kui see rehv sul silmnähtavalt kulub, siis... arvesta, et mis iganes muu dualsport rehvi sa alla paned, kulub see valgusaastaid kiiremini 
6006 kulub PALJU kiiremini kui K60.
6006 offroad/ parem. onroad/palju sitem kui K60
Re: Raskele endurole rehviotsing
Postitatud: 14 Mai 2010, 16:20
Postitas uljasvaluvelg
Kermik kirjutas:Hetkel sõidan Heidenau "kalasaba" mustriga rehviga ja pidamine on nii kõva katte, kui ka pehmemal pinnasel väga hea. Ainuke mure on see, et rehv kulub asfaltil "silmnähtavalt". Seega mure selline, et mul on viimane aeg uut tagumist rehvi soetada ja kas keegi annab nõu, kuidas on lood kulumise, pidamise ja muude omaduste poolest näiteks Maxxis 6006 rehviga. On olnud mõte osta ka Mittast või siis Continental tkc 80`t. Ühesõnaga, kas keegi oskab soovitada, mis hinnaga ja kust võiksin leida rehvi ja kus on võimalik seda vahetada ka laupäeval??? Tänud, kes viitsivad aidata 
Maxxis 6006 kulub asfaldil sama kiiresti kui Sahara 3(aga Metzeler maksab peaaegu 2 korda rohkem, kui Maxxis). Mittas on asfaldil vägagi libe. Continetali pole proovinud. Kärn muster peab kruusal ja muudes ekstreem tingimustes kindlasti paremini, kui nn "kalasaba" muster. Trailmax on sobiv "eurotuurile", kus on palju asfalti. See on muidugi minu subjektiivne arvamus ja põhineb ainult isiklikel kogemustel!
Re: Raskele endurole rehviotsing
Postitatud: 01 Sept 2010, 08:32
Postitas Piipz
Sai ka proovimõttes M6006 alla kruvitud, kuskil 1000km ringis sõitnud sellega. Väga halb rehv on.
Kruusa peal on jah enamvähem ok, kuid asfaldil on nii ülilibe, et ma kindlasti kohe ei soovita seda rehvi enam kellelegi.
Kui siiani olen sõitnud talve piirini, K60 ja Metzeler Tourance'iga, või kasvõi läbi talve, siis see M6006 laseb mul juba praeguste ilmadega sussi all ringi ja võtab kergelt vibama. Tuleb säästa natuke ja K60 tagasi võtta ning üks M6006 kujuline lõke teha 
Kusjuures Tourance on üllatavalt hea endurorehv, kui mudasse ronima ei kipu. Asfalt + kruus on täitsa viispluss.
Re: Raskele endurole rehviotsing
Postitatud: 01 Sept 2010, 08:45
Postitas Äännn
Vot nii. Siis tulebki välja, et ikkagi panen uued ka Trailmaxid alla, sest olgu koduõuel vahel muda + kruus, suurem osa sõidan ikka asfaldil. Et vältida M6006 kujulist lõket. Aitäh kirjutajatele kogemuse jagamise eest. Trailmaxi kiituseks- minu KLE500-l on tuleb välja, et 1994-5 aasta Trailmaxid ja ütleks, et jube hästi peab vastu. Ühe neist on valmistanud jaapanlased ja teise prantsusmaa mehed. 
Re: Raskele endurole rehviotsing
Postitatud: 01 Sept 2010, 10:58
Postitas desmorado
Hea uudis suure Adventure kasutajaile. Saada on jälle 150/70 - 18 Heidenau K60 tagarehv. Veidi uuendatud moega ja lisanimega "Scout". Kuid praegu vist saadaval vaid internetist.
http://www.mynetmoto.com/motorradreifen ... scout.html
Re: Raskele endurole rehviotsing
Postitatud: 01 Sept 2010, 11:31
Postitas jUHO
Kärn muster peab kruusal ja muudes ekstreem tingimustes kindlasti paremini, kui nn "kalasaba" muster.
Millest küll selline julge väide? Ja mis kaalu rattaga?
200+ kg sõites julgeks pigem vastupidist väita. Aga no ma pole eriti ekspert või spetsialist ka. Lihtsalt töristan ja katsun mitte viriseda. Mõne tehtud ringi põhjal tunduvad osad rehvid lihtsalt rohkem väsitavad oma kohati kontrollimatu külgsuunalise läbinihke tõttu ja sellise nihke "kingib" pigem klots kui kalasaba.
Hea rehv on kindlasti oluline, kuna see on ainus asi, mis juhi plaanide elluviimist üldse võimaldab. Samas vähemalt üle poole mustri rehvi ei jõua kogu aeg all hoida. Seega olen isiklikult kaldunud seda teed, et eelistan esimest, see olgu HEA. Tagumise libistab niikuinii läbi. Esimene rehv hoiab kukkumise vastu, tagumine rehv veab läbi. Valik seega pigem kauem kaevata ja maakerast välja tirida kui kukkuda.
Siin teemas on mainitud K-60 rehvi. See on mu meelest parimast parim!!! pidamine, hind ja kestvus. SUPER REHV!!! Vahepeal olid tehasel mingid jamad ja saadaval polnud.
Alternatiivid k-60-le ei ole nii kestvad vaid kuluvad kiiremini ära. Tihedamaks minnes tuleb Tourance, mis on aga täitsa pussu märjale mudale (kuigi kruusa hoiab päris kenasti ja kilmeetrit kestab). hõredamas otsas tulevad mingid TKC või karoo-T või mitase E-10, aga nende kesvus on täielik huumirikool. vastavalt mainitule 2200km, 2500km ja 5500km. K-60 seevastu suutis kanda ca 12000km! vau!
Re: Raskele endurole rehviotsing
Postitatud: 01 Sept 2010, 12:02
Postitas Piipz
K60 pull lugu on veel see, et 130 laius miskipärast kulub oluliselt kiiremini, kui 140 laius 
Re: Raskele endurole rehviotsing
Postitatud: 01 Sept 2010, 12:30
Postitas VäleKonn
Peaks sobilik lehekülg olema kõigile järgi vaatamiseks: http://www.reifentest.com/
Re: Raskele endurole rehviotsing
Postitatud: 02 Sept 2010, 19:17
Postitas Kalts
Kuramus, 150/70-17 mõõtu ei toodetagi enam? Väga s**t lugu, nagunii on 150 juba nõksa kitsam kui "vaja". 
Re: Raskele endurole rehviotsing
Postitatud: 02 Sept 2010, 19:26
Postitas Piipz
Re: Raskele endurole rehviotsing
Postitatud: 03 Sept 2010, 21:08
Postitas Kalts
Välimus on savi. Mul on lihtsalt praegu hea võrrelda TDM900 5" veljele pandud 150/70 Anakeed ja TDM850 4" veljel olevat 150/70 K60't. Viimane on ikka silmnähtavalt ümarama profiiliga. Samuti on tunduvalt ümaram DL650 4,25" veljel olev 150/70 Trailwing, aga see võrdluseks hästi ei kõlba sest on praktiliselt uus. 950 Kadeemil on vist 4,25" tagavelg? Ma pole päris kindel kas 140 on turvaline, sest 160/60 mille alt ää võtsin olid kulumata ribad servades, kuigi ma ei tea kuidas eelmine omanik sõitis. 150/70 Anakee olen servani sõitnud ja isegi natuke üle (peale asfaldisõitu on näha, et rehvi külgedel on protektorist väljaspool puute/kulumisjäljed). Äkki krt jääb 140 kitsaks ja ükskord lihtsalt lõpeb protektor otsa, kuigi üle jalaraua ei kalluta? Tahaks ikka palju ilusaid aastaid veel sõita 
Ees võin 120/70 (80) kindlasti kitsama 110/80 vastu vahetada, sest servad on kulumata.
Targemad andke nõu!