4. leht 5-st

Re: Gixxer vs ninja vs cbr

Postitatud: 02 Nov 2008, 06:32
Postitas Thesaarlane

Istusin täna ninja seljas ja meeldis väga. Eriti see, et tsikkel tundus kergem kuidagi. Teiseks see, et jalg ulatus maha. Ning kolmandaks see, istumis asend meeldis gixxerist rohkem ( mitte et ma tahaks gixxerit halvustada :) ). Põhimõtteliselt on nüüd siis alles jäänud plaanidesse ninja ja cbr. Ninga hetkel on lähema kaalutluse all siis selline masin

http://bike.motors24.ee/Default.aspx?pa ... &sort=paid


Re: Gixxer vs ninja vs cbr

Postitatud: 02 Nov 2008, 08:18
Postitas urmas93

Vaata auto24.ee.Seal valik suurem.


Re: Gixxer vs ninja vs cbr

Postitatud: 02 Nov 2008, 09:21
Postitas Vidget
Thesaarlane kirjutas:

Istusin täna ninja seljas ja meeldis väga. Eriti see, et tsikkel tundus kergem kuidagi. Teiseks see, et jalg ulatus maha. Ning kolmandaks see, istumis asend meeldis gixxerist rohkem ( mitte et ma tahaks gixxerit halvustada :) ). Põhimõtteliselt on nüüd siis alles jäänud plaanidesse ninja ja cbr. Ninga hetkel on lähema kaalutluse all siis selline masin

http://bike.motors24.ee/Default.aspx?pa ... &sort=paid

Võta siis juba parem see: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html


Re: Gixxer vs ninja vs cbr

Postitatud: 02 Nov 2008, 10:04
Postitas Nuclear

Pakun enda oma. Korralikult hooldatud. Hinnas saab vast ka kokkuleppele.

http://bike.motors24.ee/Default.aspx?pa ... &sort=paid


Re: Gixxer vs ninja vs cbr

Postitatud: 11 Nov 2008, 00:07
Postitas Thesaarlane

Kas 750 on muidu normaalsed loomad või mis lood nendega on ?
Kuskilt lugesin, et ei soovitata 750'seid, vaid 600 ja siis alates 900.
Oskab keegi kommenteerida ?


Re: Gixxer vs ninja vs cbr

Postitatud: 11 Nov 2008, 00:23
Postitas Oil-Cooled
Thesaarlane kirjutas:

Kas 750 on muidu normaalsed loomad või mis lood nendega on ?
Kuskilt lugesin, et ei soovitata 750'seid, vaid 600 ja siis alates 900.
Oskab keegi kommenteerida ?

Vastupidi, paljud proffesionaalsed tsikliajakirjanikud, inimesed kes on põhimõtteliselt kõikide tsiklitega sõitnud mis viimase 15-20 aasta jooksul toodetud, väidavad just et 750cc on ideaalne suurus sporttsiklile. "The thinking mans sportsbike".


Re: Gixxer vs ninja vs cbr

Postitatud: 11 Nov 2008, 01:53
Postitas pacaan
Oil-Cooled kirjutas:
Thesaarlane kirjutas:

Kas 750 on muidu normaalsed loomad või mis lood nendega on ?
Kuskilt lugesin, et ei soovitata 750'seid, vaid 600 ja siis alates 900.
Oskab keegi kommenteerida ?

Vastupidi, paljud proffesionaalsed tsikliajakirjanikud, inimesed kes on põhimõtteliselt kõikide tsiklitega sõitnud mis viimase 15-20 aasta jooksul toodetud, väidavad just et 750cc on ideaalne suurus sporttsiklile. "The thinking mans sportsbike".

uuem 750 on nagu hästi tuunitud 600 :)

tegelt on 750 väga broo ainukese miinusega - kui vaja müüma hakata siis suht keeruline :?


Re: Gixxer vs ninja vs cbr

Postitatud: 16 Nov 2008, 16:35
Postitas Thesaarlane

Ma ei tea kas see väga OT, aga kuna varustuse tahaks ennem ära osta kui tsikkli, siis kaua on see talvine hinna sula. Mis kuust või millal hakkavad tsiklite hinnad tõusma jälle ?


Re: Gixxer vs ninja vs cbr

Postitatud: 16 Nov 2008, 17:00
Postitas mart211

See kõik oleneb väga mitmetest asjadest. Enamasti veebruaris olen märganud et tõstetakse, samas osad müüjad langetavad hinda veelgi. Tahavad uut ratast, vana veel müümata, läheb kiireks ja lasevad hinda alla. Nii teevad ka mõned poed, kui uus kraam tulekul ja ruumi vähe. Seega minu arvamus on: Igal ajal on kõrgeid ja madalaid hindu, tuleb lihtsalt sobiv üles otsida.


Re: Gixxer vs ninja vs cbr

Postitatud: 16 Nov 2008, 17:02
Postitas tramm66

Saksas näiteks hakkavad hinnad tõusma juba jaanuar-veebruar.... see on puhtalt kokkuostjate "teene". Vastu aasta lõppu ikka vaieldamatult parim aeg.


Re: Gixxer vs ninja vs cbr

Postitatud: 16 Nov 2008, 18:29
Postitas Oil-Cooled

Hollandis on soodsad talvehinnad rohkem müüt kui tegelikkus. Igasuguseid erinevaid allahindlusaktsioone on erinevates poodides aastaringselt.


Re: Gixxer vs ninja vs cbr

Postitatud: 22 Mär 2009, 15:54
Postitas IntsA

Tervitus, jälgisin siis seda foorumit natuke ja tundsin, et pean ka kasutaja siia regama, et mõnedele oma küsimustele selgem vastus saada.
Nagu aru olen saanud, siis igaüks kiidab ikka ratast, millega ise sõidab ja soovitatakse valida just see, mis endale siis välimuselt vms rohkem meeldib.
Endale meeldib nendest siis kõige rohkem r6, tõsi kogemus puudub täielikult ning sõiduomaduste poolest ei oska ma neid eristada. Usun, et see väike mineku vahe mulle eriti korda ei lähe, kuna nagunii esimene ratas ja minek on siis neil kõigil hea. Leidsin ka siit foorumist et kuni 2002 vms oli siis gixxer kõige parem kuni tuli 2003a ninja jne. Ühesõnaga tahaks siis teada kas oleks mõtekas vaadata yldse r6 poole ja kui on siis alates millisest aastast. Hetkel netis liigub päris häid pakkkumisi kus 2002, 2003 aasta ratta saaks juba alla 60k kätte. R6 puhul vist 2003 a oma juba erineb ka 2002a mudelist. Parandage mind kui eksin.
Mida võiks sellist 600 bike puhul lugeda normaalseks läbisõiduks?


Re: Gixxer vs ninja vs cbr

Postitatud: 22 Mär 2009, 17:34
Postitas mart211
IntsA kirjutas:

Leidsin ka siit foorumist et kuni 2002 vms oli siis gixxer kõige parem kuni tuli 2003a ninja jne. Ühesõnaga tahaks siis teada kas oleks mõtekas vaadata yldse r6 poole ja kui on siis alates millisest aastast. Hetkel netis liigub päris häid pakkkumisi kus 2002, 2003 aasta ratta saaks juba alla 60k kätte. R6 puhul vist 2003 a oma juba erineb ka 2002a mudelist. Parandage mind kui eksin.
Mida võiks sellist 600 bike puhul lugeda normaalseks läbisõiduks?

Mida uuem seda parem, igal masinal omad head ja vead. Kui 2003 tuli uus ninja, ega siis veel gixxer halvemaks ei läinud, uuemad aastad peavadki paremad olema.
Mida sa rattaga teha tahad, kas sporti või niisama sõita. Viimasel juhul pole mingit vahet mis ostad, peaasi et korralik. Normaalset läbisõitu ei ole olemas :D , no alla 50000 võiks ju olla, kuid korralikke on suurema läbisõidugagi. Minu K3 gixxer on 20000 läbi sõitnud, hooldused ja asjad ka ilusti tehtud, kuid alla 10000 pöörde pole ta kaua saanud sõita(ja usu mind, seda on ka näha rattast uurides). Seega tuleb vaadata ikka masina korrasolekut.


Re: Gixxer vs ninja vs cbr

Postitatud: 22 Mär 2009, 17:52
Postitas IntsA

no sellist vastust ma enamvhem ootasin kah :)
Kuid ikkagi kui r6 juurde tagasi tulla siis kas neil on ka mingit olulist vahet ning millist mudelit siis tasuks vaadata. Selge see et yle 2003a oleks algaja jaoks liiga kallis(minu arust täielik overkill).


Re: Gixxer vs ninja vs cbr

Postitatud: 22 Mär 2009, 18:18
Postitas 417

vaata parem r1 poole, R6 on liiga kutsikas. Võimu on küll rohkem kuid suurem, mõnusam ja oluliselt suurema ressursiga.

2000 aastaringis masinaid on päris laias hinnaskaalas arvestades majanduse vingerpusse.


Re: Gixxer vs ninja vs cbr

Postitatud: 22 Mär 2009, 18:22
Postitas pyramiid
417 kirjutas:

vaata parem r1 poole, R6 on liiga kutsikas.

Kas algajale esimeseks rattaks ikka on mõistlik sellist soovitada, pigem mitte.
Alusta 600sega, sellel ressurssi sulle alguseks küll ja veel.
Ja ära korralikku varustust unusta. Edu!


Re: Gixxer vs ninja vs cbr

Postitatud: 22 Mär 2009, 18:28
Postitas 417
pyramiid kirjutas:
417 kirjutas:

vaata parem r1 poole, R6 on liiga kutsikas.

Kas algajale esimeseks rattaks ikka on mõistlik sellist soovitada, pigem mitte.
Alusta 600sega, sellel ressurssi sulle alguseks küll ja veel.
Ja ära korralikku varustust unusta. Edu!

ma kaldun arvama et enne sõidab algaja r6 ga kasti kui r1 ga.

R1 he võim sunnib enne nats mõtlema kui kõrid lahti laksad .
Ja see liigne enesekindlus mida põhjustab r6 hea juhitavus
jääb seal ka ära.

Agresiooniga ka niilihtsalt kaasa ei lähe kuna sul on
teadmine et" kui tahan siis võin" peas rahustamas


Re: Gixxer vs ninja vs cbr

Postitatud: 22 Mär 2009, 19:17
Postitas IntsA

no paistab, et paljudel motomeestel on oma nägemus, millist ratast alustuseks võtta, kui tehnilise poole juurde tagasi tulla, siis millist mudelit või mis aastat tasuks vaadata. Tegema hakati neid vist alates 1999a.


Re: Gixxer vs ninja vs cbr

Postitatud: 22 Mär 2009, 19:39
Postitas userman
pyramiid kirjutas:
417 kirjutas:

vaata parem r1 poole, R6 on liiga kutsikas.

Kas algajale esimeseks rattaks ikka on mõistlik sellist soovitada, pigem mitte.
Alusta 600sega, sellel ressurssi sulle alguseks küll ja veel.
Ja ära korralikku varustust unusta. Edu!

Ma ei tea kui palju peaks seda läbileierdatud 600cc vs 1000cc ratas algajale juttu üldse arvesse võtma. Olgem ausad, nii 600ne kui 1000ne baik on mõlemad vägagi võimsed rattad ja seda, et algajale 600sega ohutum on sõita kui 1000sega ma väga vist ei arva. Eelnevat eelkõige seetõttu, et istusin ise kohe Gsxr1000 k3 selga esimese rattana ja proovisin enne ka 600cc Honda ära ja no ei ole algajale väga suurt vahet, jube kiirendus on neil mõlemal kui ennem oled kas mingi 250cc sega või mingi "vene rauaga sõitnud.

Võibolla ongi pigem õigus neil, kes soovitavad siis juba kohe 1000cc ratas soetada, vaevalt et ka 600sest alustajale väheks jääb ikka mitmel esimesel hooajal aga siin vast sõltub asi juba sellest milline valik hetkel ikka turul on kui ratast vaadata, kui mõni ilus ja korras 1000-ne ikka võimalik hea hinnaga kätte saada siis pole vast ikka selle pärast soetamata jätta, et kohustuslik on alustada 600cc rattaga kellegi arvamuse kohaselt.

Enda 1000-desega alustamise kohta iseloomustaks niipalju, et 1000 ei saanud mitte soetatud esimeseks rattaks seetõttu, et oleks tahtnud võimalikult võimsat masinat vaid seetõttu, et peale paljusid rattaid mida sai proovida tundus 2003 aasta Gsxr1000 just tänu oma suurusele mugav sõita, kuna endal on kasvu tunduvalt üle keskmise. Esialgu oli tõesti, üsna hirmutav sõita rattaga millel nii palju võimsust ja tohutult tundlik gaasirutska mida peab millimeetrite haaval õrnalt kohtlema. Viimase asjaolu tõttu olen saanud ka kõige suuremad ehmatused ja mõned korrad ikka esiotsa üsna kergeks. Niisiis sellega peaks ikka täiesti värske rattur arvestama, et autokooli 500se põristajaga võrreldes on tuhandene bike ikka väga julma minekuga asi :lol: Samas tänu suurele võimsusele saab kasutada linnasõidul kõrgemaid käike ja ja ratas käitub sujuvamalt. Peale selle kuniks kasutada mõistlikku "algaja jaoks sobilikku" vahemikku jäävaid pööretevahemikke ei tohiks võimsus päris ratast alt ära viia, tõeliselt elama hakkab see mootor ikka nii üle 5000rpm-i pealt.


Re: Gixxer vs ninja vs cbr

Postitatud: 22 Mär 2009, 19:46
Postitas kass525

olin eelmine aasta ka sellise probleemi ees,et millist ratast esimeseks osta.Kindel oli see,et peab olema bike.Leidsin siis ka sellise foorumi nagu BIKER.EE. Lõpuks otsustasin ikka gixxeri kasuks.Sai soetatud siis 750 2000.a gixxer. Seda ka sellepärast , gixxeril pritsung.Praegu käib kindlalt veel ratta võim minu omast üle :D . Olen rahul,tegin kindlustuse ka ära aga hakkab kehtima 1 aprill. Ei jõua enam oodata millal juba sõitma saaks.Edu sulle ratta valimisel!


Re: Gixxer vs ninja vs cbr

Postitatud: 22 Mär 2009, 20:11
Postitas justcraizy

Esimeseks rattaks minuarust 600cc sessuhtes mõtekam, et siis pärast on olemas võrdlusmoment 600cc ja 1000cc vahel ning nagu öeldud, 600cc on loodusliku valiku test, kui peale hooaega veel ringi jalutad, siis tõenäoliselt suudad edukalt ka edaspidi sõita nõksa kiiremate masinatega. Juhitavus tõepoolest väga mõnus. Mul juba esimese selle hooaja sõidu puhul oli igas kurvis tunne, et wtf, gaasi gaasi gaasi :)
MIna eelistan igaljuhul linnas paugutamisel 600cc. Lisaks on loodud 600cc alla kiirendusel stock rataste klass, kus saab ohutult oma oskusi lihvida ning kogu oma adrenaliini laksu rahuldatud.

Minuarust kõige olulisem esimese ratta puhul on järgmine: osta sellises hinnaklassis masin, millest sul kahju pole, kui külje maha paned. Ega ta tulemata jää ning mida varem seda parem :D :D


Re: Gixxer vs ninja vs cbr

Postitatud: 22 Mär 2009, 21:07
Postitas pacaan
IntsA kirjutas:

no paistab, et paljudel motomeestel on oma nägemus, millist ratast alustuseks võtta, kui tehnilise poole juurde tagasi tulla, siis millist mudelit või mis aastat tasuks vaadata. Tegema hakati neid vist alates 1999a.

pole küll absull R6 teadja (pole kunagi ühtki omanud ja sõita proovinudki ainult alates -06 mudeliga), kui minu teada peaks alates ca -03 olema see isend veidi teise välimusega kui eelkäija ning tehniliselt olulisemaks vast pritsungi tekkimine alates -03 (või oli see mudelivahetus -02, krt teab).

väike, kerge, lihtsalt juhitav - nagu 600 bike ikka ilmselt.

isiklikult ei ostaks (võrreldes sama ajastu gsxr, zx6r / rr ja cbr rr) kui jutt ca -02 -03 ajastu ratastest aga põhjendada ei viitsi.

EDIT: kõige halvema mulje minu jaoks on jätnud üleüldse kõikidest ratastest mida proovinud (ja neid ikka üksjagu on) justnimelt esimese gen kultusratas R1. jällegi ei viitsi põhjendada hetkel.

ja veel: et ei näiks nii, et Yamu mulle ei meeldiks või et tal miskit viga oleks - tegu lihtsalt subjektiivsusega. seevastu Yamu poest (varuosad/varustus) ning teeninduse poole pealt oskan siiamaani ainult kiidusõnu öelda :bsmile:


Re: Gixxer vs ninja vs cbr

Postitatud: 23 Mär 2009, 09:02
Postitas 417
pacaan kirjutas:
IntsA kirjutas:

no paistab, et paljudel motomeestel on oma nägemus, millist ratast alustuseks võtta, kui tehnilise poole juurde tagasi tulla, siis millist mudelit või mis aastat tasuks vaadata. Tegema hakati neid vist alates 1999a.

EDIT: kõige halvema mulje minu jaoks on jätnud üleüldse kõikidest ratastest mida proovinud (ja neid ikka üksjagu on) justnimelt esimese gen kultusratas R1. jällegi ei viitsi põhjendada hetkel.

ütleme et mulle meeldib ka v2 ja 1000 kuupi oluliselt rohkem kui R1 kuid miskil teadmata põhjusel sõidan just R1 ga ja olen rahul.(datud)


Re: Gixxer vs ninja vs cbr

Postitatud: 13 Apr 2009, 20:34
Postitas Thesaarlane

Kas 70 000 bike läbisõitu on palju ? Mind ehmatas küll ära.


Re: Gixxer vs ninja vs cbr

Postitatud: 13 Apr 2009, 20:49
Postitas mart211
Thesaarlane kirjutas:

Kas 70 000 bike läbisõitu on palju ? Mind ehmatas küll ära.

Mis aasta, mis marki.
Enamasti hoiavad matkamehed oma ratast paremini kui enamus tavaliiklejaid, seega võib just hea ratas olla. Kuid eks ta ehmatab jah :D


Re: Gixxer vs ninja vs cbr

Postitatud: 13 Apr 2009, 21:05
Postitas Thesaarlane

http://www.mototehnika.ee/webcache_kasu ... ka_ee.html

Ratas on see. LS kohta küsisin.
Ma loodan, et ratta omanik ei pahanda, et ta ratast siin kommenteerin, aga targemaks on ka hea saada.
Ratas muidu ise näeb korralik välja, pole midagi halba õelda.


Re: Gixxer vs ninja vs cbr

Postitatud: 13 Apr 2009, 22:01
Postitas -Kristo-

Kui õlivahetused on tehtud korrapäraselt ja tahhomeetrit pole pidevalt punases hoitud, peaks selle mudeli mootor ja käigukast kestma küll.
Kui karburaatorid pole remonti saanud, siis sellise läbisõidu peale kuluvad nõelte kaevud ovaalseks (sel juhul peab vahetama ka nõelad). Sõidab küll aga kui täpselt tahad paika saada, siis mõistlikum korralik remontkomplekt osta. Pidurikettaid tasuks ka kontrollida, et poleks üüratu suure lõtkuga ega kõverad.


Re: Gixxer vs ninja vs cbr

Postitatud: 13 Apr 2009, 23:44
Postitas Thesaarlane

Järgmine nädal pidid sünkroniseerimisele minema. Siis ehk tehakse kõik korda


Re: Gixxer vs ninja vs cbr

Postitatud: 09 Juun 2009, 00:02
Postitas Thesaarlane

Ma siis lisan lõpetuseks, et sai siis endale ostetud bike. 600 gixxer nimelt 98 aasta väljalase. Sai proovitud ka ninjat kuid, ei leidnud sobiva hinna ja kvaliteedi suhet. Või siis ühel juhul oleks läinud peaaegu ostuks, a dokumendid polnud korras ja üritati pähe määrida ratast, mida tegelikult poleks minu teada müüa tohtinudki nii kergelt. Aga see selleks. Kuna teema pealkirjas oli ka CBR, siis selle seljas olen ainult istunud, sõita pole veel õnnestunud.

Loodan, et mõnigi algaja saab siit teemast tarkust juurde ning loomulikult on oodatud teema täiendamine. Kohe lisaksingi, et minu 175cm mõõdu juures on gixxeriga väga mõnus sõita ning Tallinn - Saaremaa ots ei tee kurja ei seljale, ega ka õlgadele nagu ma eelnevalt kuulnud/lugenud olin.

Keda huvitab, siis ostsin nimelt selle ratta: http://www.mototehnika.ee/webcache_kasu ... ka_ee.html


Re: Gixxer vs ninja vs cbr

Postitatud: 09 Juun 2009, 00:31
Postitas Whitebalance

Hehe.. Räägiti, et mida osta ja kas enem mõtekam kohe 1000 osta jne...

Kunagi kuulsin juttu, ning olen isegi sellele pihta saanud..

Enamusel meist veel aega küllaga sõita, et need kes alles mõtlevad, et mis tsiklit osta jne, siis arvestage, et minnes tasapisi ülespoole saate rohkem adrenaliini, kui karmauhti 1000 otsa istudes. Ehk hakkad väiksematest kuubikutest peale ja trügid vaikselt ülesspoole on palju muhedam ja jätkum mitmeteks aastateks, kui kohe 1000 selga ja siis punn põhja ja avastada 3 aasta pärast, et krrr mage värk.. hmmm kuhu edasi ? väike turbo? kallis värk samas? ringrajal ka põlv käib maha nagu vanal mehel ... hmmmm... Läheks krossi sõitma, pähhh kiirendus kehva samas hüpped värgid särgid lahedad mhmhm.. jne.. Kunagi vaatasin võrriga vapseeplää -> naiste jawa ( oi kurja) -> cž (tõesti julm -> nsr (no enam vähem sama mis cž)-> cb600 julm püss -> cbr 900 rr (eeeemmmmm kiirendades 2 käiguga 189 km/h hakkasin mõtlema, et krt asi on kahtlane - möödus 1 kuu, täiesti muhe 8) ) Olen 20ndate alguses ja tõesti mõtlen, et mis ma teen kui ma 28 olen ... Raja peal on veel õppida(põlv ei käi maha nagu vanal mehel), samas võiks krossi hakata sõitma jne, või äkki läheb üldse see tsikli värk üle (togi) don't think so....

Samas nüüd teemast kirjutades..
Minu imelik nägemus.
Honda kvaliteetne vastupidav.
Suzuki võimas
Yamaha lihtsalt lahe masin
Kawasaki vahest need mootorid teevad ikka imelikku häält, aga eks uuemad ole ikka sama muhedad kui teised.
Ducati kunagi oli suur ja võimas, esikohal tsikli tootmises, nüüd kuidagi ära kadunud tagaplaanile.

Ise fännan Hondasid, kes teab miks, aga hea välimus ja kordagi pole mind või mu sõpru siiamaani alt vedanud.

Kõige selle jutu lõpuks ütleks MAITSE ASI, ning SINU ELU... Peaasi, et :lol: nägu naerul ja :wack: 8)