Ma sõitsin oma suzuga 361km + reservi jäi ka veel, et 400km oleks vb ära pigistanud 80% sõit maanteel 100-110km/h
Ratas suzuki gsxf600 '93
Ma sõitsin oma suzuga 361km + reservi jäi ka veel, et 400km oleks vb ära pigistanud 80% sõit maanteel 100-110km/h
Ratas suzuki gsxf600 '93
Transalpil on praegu arvutuste järgi 6,7. Aga ega ma rulliku vääänamisega tagasi ei hoia ka
Primo kirjutas:Regula kirjutas:täpipealt 200 kilomeetrit. Ja paak on täpipealt 10 liitrit, seega linnas 5 liitrit/100km.
Päris nii see ka ei ole ju või sa sõitsid paagi täiesti tilgatuks?
Kusjuures sõitsingi proovi pärast:D Hoidsin limpsi pudeliga 1,5 liitrit seljakotis kaasas ja sõitsin niikaua kuni hakkas puperdama ja siis panin veel toore ka peale:D ja mingi 199km millegagi tuli ette
227 km on täis paagiga ning 2 liitrit veel vaja maha sõita.
Honda Silverwingi kütusekulu kohta oskab keegi midagi öelda? Mõtlen Goldwingi lapsukest, mitte seda maxirollerit.
marti252 kirjutas:Transalpil on praegu arvutuste järgi 6,7. Aga ega ma rulliku vääänamisega tagasi ei hoia ka
sul 98a transalp ? pildil paistab uuem variant olevat. mul endal kütusekulu jääb 6l kanti.
Tafka Transalp võtab 5,7 sajale. Paagitäiega saab enamasti 280-320km sõita.
Iron Butti ajal sain ühe paagitäie rahulikult maanteel lastes 5,2.
Viimane kord METSAS käies sain 5,4.
Ja Tafka pole üldse kerge käega kahjuks.
Ühesõnaga enamasti 5,4-5,8.
Võiks vähem olla minuarust:/
honda cbr125r, alla 4l sajale
jawa robby (50ccm) u. 12l sajale, 60km läbimisel on paak pmst tühi, paak u.8l suur
Suur Bandit tarbib keskmiselt 7, kui väänad pisut uljamalt, siis kütusemõõdik kipub vabalangemisse (kord sai seetõttu keset möödasõitu küte otsa ). Arvatavasti saaks küttekulu 6,5 ka kui hästi tahta. Põhimõtteliselt suudan ma rattaga sõites kulutada keskmiselt rohkem kütet 100 km läbimisele kui mu naine 1,6 mootoriga autoga kruiisides.
keskmiselt võttis 5,1 liitrit sajale. ratas suzuki gs500. sõitjaks oli üle sajakilone vend kes sõitis stabiilselt üle 100
Kui ratta soetasin, siis arvestasin kütusekuluks 5-6 l/100 km. Viimasel ajal aga mingi jama - kõik võtab ära mis paaki panna Peab vist diagnostikasse minema
Tuli just see "tasuvusuuring" meelde ja vaatasin oma tanklatsekke eilsel tiirul Tartu-Paide-Haapsalu-Paide-Tartu, ehk siis suuresti maantesõit :
Ratas Honda VTX 1800c, kiirus enam-vähem normi piires.
Sain kolm korda "kohvi juua" ja kulu arvestada - 6,1/100km, 6,2/100km ja 5,9/100km.
Reiljan ütleks:"pole paha!" ja statistikaamet võtaks tööle :D
marmoss kirjutas:Tuli just see "tasuvusuuring" meelde ja vaatasin oma tanklatsekke eilsel tiirul Tartu-Paide-Haapsalu-Paide-Tartu, ehk siis suuresti maantesõit :
Ratas Honda VTX 1800c, kiirus enam-vähem normi piires.
Sain kolm korda "kohvi juua" ja kulu arvestada - 6,1/100km, 6,2/100km ja 5,9/100km.
Reiljan ütleks:"pole paha!" ja statistikaamet võtaks tööle:D
ohhhh, paistab et tuleb hakata oma pillil ka küünlaid vahetama ja filtreid puhastama :D
edu
ronrix
Teostasin värsked mõõtmised:
Yamaha FZS 600 Fazer (2000.a)
Paak silmini täis ja sain läbida: 311 KM (Statoili 95 E tavaline)
98-ga ei <font color=#ff0000>viitsi</font> katset teha, pirtsutab selle peale, liiga kange kraam
(tankides mahtus peale 17,83 liitrit)
Paar liitrit jäi paaki veel nii et oleks saanud veel veereda aga ei viicinud rohkem täristada, pole tuju lükkama hakata.
Kiire arvutus ja küttekuluks sain 5,733.... liitrit sajale ja seda 100 % linnas ning täiega andsin minna ikka, ei hoidnud tagasi, see oligi eesmärk et saada küttekulu julmalt rulli keerates kogu aeg ja kiirendades jne.
Tulemusega väga rahul, kui nüüd rahulikult sõita saab 5 l / 100 hakkama linnas ma arvn ja paagiga 350 KM kuskil siis, pole paha. Kui bensutuli esimesed vilkumised teeb siis saab 60 KM rahuliku südamega veel sõita, seda linnatingimustes, maanteel 75 KM kanti ehk.
nolev kirjutas:Kui ratta soetasin, siis arvestasin kütusekuluks 5-6 l/100 km. Viimasel ajal aga mingi jama - kõik võtab ära mis paaki panna
Peab vist diagnostikasse minema
Ole õnnelik et õli ei võta ära kõike
Tegin ühe rahuliku 200km maanteesõidu, ehk siis Eestis kehtivad legaalkiirused +20km/h ja mõned natuke nobedamad möödasõidud aga ka ei midagi erilist. Ehk oli sihuke rahulik popsimine, kütuse kuluks tuli minu Suzu 1800 intruderil 5,7l!!! Pole paha.
Linn ja maantee kokku, ehk umbes 50/50 on tavaliselt küttekuluks teinud 7,5l.
Keskmiselt 4,5 saja peale. Üle 5-6 sajale võttev (teedel/tänavatel sõites) muudaks tsikli juba mõttetuks, sest sealt hakkab juba väiksema auto keskmine kütusekulu. Auto on samas sitaks mugavam transpordivahend...
legaalse kiirusega maanteel 1800 Intruderiga isegi all 5, aga linn jah 7...ltr/100le
Ma ei ole kindel, kas eelviimane kommentaar on päris biker.ee kohane kommentaar....kütusekulu ei ole küll põhjus rattaga sõitmiseks...ikka fiiling peaks peamine olema!
Hornet ja kulu ca 6 sajale (peamiselt linnas).
OT:
Kes sõidab tsikliga,sest on öko, kes sellepärast,et naabrimees ka sõidab,kes sellepärast et ei oska muidu elada...igaüks teab ise,miks ta seda teeb
ulmo kirjutas:Üle 5-6 sajale võttev (teedel/tänavatel sõites) muudaks tsikli juba mõttetuks, sest sealt hakkab juba väiksema auto keskmine kütusekulu. Auto on samas sitaks mugavam transpordivahend...
No see on nüüd küll üks "sitaks" jaburamaid steitmente... IMHO
Kõik oleneb, kes mis vaatepunktist vaatab. See, kui mõni point tundub jabur, ei tähenda, et tegemist pole poindiga ))
Samamoodi võiks ju küsida, et kui tsiklisõit on elu mõte, siis wtf sihuke teema üldse?
Eriti omapärane on, et kellegi arvates on olemas biker.ee-sse sobivad arvamused ja biker.ee-sse mittesobivad arvamused
Honda NTV 650 (1993a) ja kuskil 4,7L/100km. 80% maantee ja 20% linnas. ainult linnas tuleb 5L kanti sajale.
Tegin siin viimasel ajal väikse arvutuse, et tsikliga on ikka odavam sõita. Mul väike diisel auto ka millel kütusekulu umbes sama, aga kuna diisel kallim, siis on autoga kallim sõita
marmoss kirjutas:ulmo kirjutas:Üle 5-6 sajale võttev (teedel/tänavatel sõites) muudaks tsikli juba mõttetuks, sest sealt hakkab juba väiksema auto keskmine kütusekulu. Auto on samas sitaks mugavam transpordivahend...
No see on nüüd küll üks "sitaks" jaburamaid steitmente... IMHO
marmoss
5,7 ja suht rahul sellega
Sõitsin ndl vah soomes 600km, Honda VFR750 95a kõik stock. Rahulikult sõites 140ga oli 6l sajale. 240ga sõites oli 7l sajale.
ulmo kirjutas:Keskmiselt 4,5 saja peale. Üle 5-6 sajale võttev (teedel/tänavatel sõites) muudaks tsikli juba mõttetuks, sest sealt hakkab juba väiksema auto keskmine kütusekulu. Auto on samas sitaks mugavam transpordivahend...
et misasja siis , kütusekulu muudab tsikli mõttetuks ? Tsikkel ikka suurel määral hobisõiduk / paljudel juhtudel ka tarbesõiduk ja minumeeelst võtku palju tahes, kui nii võtt siis tuleks juba roller osta, kui ära tasumisest rääkida või osta kuukaart ja bussiga sõita
Tsikkel ja auto pole üldse asjad mida võrrelda, ei saagi võrrelda mitte kunagi.
Teostasin täna mõõtmise.Yamaha TT600R-iga 100% linnas sõitu ja keskmiseks bensiinikuluks tuli 4,6l/100km, seda mõõdukalt sportliku sõidustiili juures.
ulmo kirjutas:Keskmiselt 4,5 saja peale. Üle 5-6 sajale võttev (teedel/tänavatel sõites) muudaks tsikli juba mõttetuks, sest sealt hakkab juba väiksema auto keskmine kütusekulu. Auto on samas sitaks mugavam transpordivahend...
Sellise kütusekuluga Autosi ei ole, on mingid ökoliikurid.
Enda GPz550 võttis 5,3 l/100 km Poker Run-il.
Honda CB Seven Fifty (CB 750, 54kw) Linna + Maantesõit legaalsete kiiruste piirimail 5,7 L/100
honda mtx 125r 1989. 1 korra olen arvutan ja see oli ainult linn ja peenestamine. 4.9/100. olen enamvähem rahul kuna eelmine roller võttis sama palju