Küsitlus: kütusekulu
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 292
- Liitunud: 21 Sept 2004, 21:45
- Tsikkel: otsimisel...
- Asukoht: Saue/Saku
- Kontakt:
Ma sõitsin oma suzuga 361km + reservi jäi ka veel, et 400km oleks vb ära pigistanud 80% sõit maanteel 100-110km/h
Ratas suzuki gsxf600 '93
Primo kirjutas:Regula kirjutas:täpipealt 200 kilomeetrit. Ja paak on täpipealt 10 liitrit, seega linnas 5 liitrit/100km.
Päris nii see ka ei ole ju või sa sõitsid paagi täiesti tilgatuks?
Kusjuures sõitsingi proovi pärast:D Hoidsin limpsi pudeliga 1,5 liitrit seljakotis kaasas ja sõitsin niikaua kuni hakkas puperdama ja siis panin veel toore ka peale:D ja mingi 199km millegagi tuli ette
Tafka Transalp võtab 5,7 sajale. Paagitäiega saab enamasti 280-320km sõita.
Iron Butti ajal sain ühe paagitäie rahulikult maanteel lastes 5,2.
Viimane kord METSAS käies sain 5,4.
Ja Tafka pole üldse kerge käega kahjuks.
Ühesõnaga enamasti 5,4-5,8.
Võiks vähem olla minuarust:/
// Endised: GasGas FSE450 ; Honda XL600V "Transalp" aka Tuuli ; Dnepr MT10-36 aka Milvi ; Sherco SEF-R 300
-
Teema algataja
Re
Suur Bandit tarbib keskmiselt 7, kui väänad pisut uljamalt, siis kütusemõõdik kipub vabalangemisse (kord sai seetõttu keset möödasõitu küte otsa ). Arvatavasti saaks küttekulu 6,5 ka kui hästi tahta. Põhimõtteliselt suudan ma rattaga sõites kulutada keskmiselt rohkem kütet 100 km läbimisele kui mu naine 1,6 mootoriga autoga kruiisides.
-
Teema algataja
Tuli just see "tasuvusuuring" meelde ja vaatasin oma tanklatsekke eilsel tiirul Tartu-Paide-Haapsalu-Paide-Tartu, ehk siis suuresti maantesõit :
Ratas Honda VTX 1800c, kiirus enam-vähem normi piires.
Sain kolm korda "kohvi juua" ja kulu arvestada - 6,1/100km, 6,2/100km ja 5,9/100km.
Reiljan ütleks:"pole paha!" ja statistikaamet võtaks tööle :D
marmoss kirjutas:Tuli just see "tasuvusuuring" meelde ja vaatasin oma tanklatsekke eilsel tiirul Tartu-Paide-Haapsalu-Paide-Tartu, ehk siis suuresti maantesõit :
Ratas Honda VTX 1800c, kiirus enam-vähem normi piires.
Sain kolm korda "kohvi juua" ja kulu arvestada - 6,1/100km, 6,2/100km ja 5,9/100km.
Reiljan ütleks:"pole paha!" ja statistikaamet võtaks tööle:D
ohhhh, paistab et tuleb hakata oma pillil ka küünlaid vahetama ja filtreid puhastama :D
edu
ronrix
-
- Postitusi: 1193
- Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
- Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Teostasin värsked mõõtmised:
Yamaha FZS 600 Fazer (2000.a)
Paak silmini täis ja sain läbida: 311 KM (Statoili 95 E tavaline)
98-ga ei <font color=#ff0000>viitsi</font> katset teha, pirtsutab selle peale, liiga kange kraam
(tankides mahtus peale 17,83 liitrit)
Paar liitrit jäi paaki veel nii et oleks saanud veel veereda aga ei viicinud rohkem täristada, pole tuju lükkama hakata.
Kiire arvutus ja küttekuluks sain 5,733.... liitrit sajale ja seda 100 % linnas ning täiega andsin minna ikka, ei hoidnud tagasi, see oligi eesmärk et saada küttekulu julmalt rulli keerates kogu aeg ja kiirendades jne.
Tulemusega väga rahul, kui nüüd rahulikult sõita saab 5 l / 100 hakkama linnas ma arvn ja paagiga 350 KM kuskil siis, pole paha. Kui bensutuli esimesed vilkumised teeb siis saab 60 KM rahuliku südamega veel sõita, seda linnatingimustes, maanteel 75 KM kanti ehk.
nolev kirjutas:Kui ratta soetasin, siis arvestasin kütusekuluks 5-6 l/100 km. Viimasel ajal aga mingi jama - kõik võtab ära mis paaki panna
Peab vist diagnostikasse minema
Ole õnnelik et õli ei võta ära kõike
Tegin ühe rahuliku 200km maanteesõidu, ehk siis Eestis kehtivad legaalkiirused +20km/h ja mõned natuke nobedamad möödasõidud aga ka ei midagi erilist. Ehk oli sihuke rahulik popsimine, kütuse kuluks tuli minu Suzu 1800 intruderil 5,7l!!! Pole paha.
Linn ja maantee kokku, ehk umbes 50/50 on tavaliselt küttekuluks teinud 7,5l.
_______________________________________
Liikluses piisaks kui me EI TAKISTA JA EI OHUSTA, ülejäänud reeglid võiks siis ka olemata olla.
Kõik oleneb, kes mis vaatepunktist vaatab. See, kui mõni point tundub jabur, ei tähenda, et tegemist pole poindiga ))
Samamoodi võiks ju küsida, et kui tsiklisõit on elu mõte, siis wtf sihuke teema üldse?
Eriti omapärane on, et kellegi arvates on olemas biker.ee-sse sobivad arvamused ja biker.ee-sse mittesobivad arvamused
marmoss kirjutas:ulmo kirjutas:Üle 5-6 sajale võttev (teedel/tänavatel sõites) muudaks tsikli juba mõttetuks, sest sealt hakkab juba väiksema auto keskmine kütusekulu. Auto on samas sitaks mugavam transpordivahend...
No see on nüüd küll üks "sitaks" jaburamaid steitmente... IMHO
marmoss
Iž: PL.5,
Suzud: GS500, GSX-R600, VZ800, RM250, RM125
Kawad: ZX-6R, VN750A, VN800A, VN800B, VN1500
Yamud: XTZ660, FZ600S
-
- Postitusi: 1193
- Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
- Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
ulmo kirjutas:Keskmiselt 4,5 saja peale. Üle 5-6 sajale võttev (teedel/tänavatel sõites) muudaks tsikli juba mõttetuks, sest sealt hakkab juba väiksema auto keskmine kütusekulu. Auto on samas sitaks mugavam transpordivahend...
et misasja siis , kütusekulu muudab tsikli mõttetuks ? Tsikkel ikka suurel määral hobisõiduk / paljudel juhtudel ka tarbesõiduk ja minumeeelst võtku palju tahes, kui nii võtt siis tuleks juba roller osta, kui ära tasumisest rääkida või osta kuukaart ja bussiga sõita
Tsikkel ja auto pole üldse asjad mida võrrelda, ei saagi võrrelda mitte kunagi.
-
Teema algataja
ulmo kirjutas:Keskmiselt 4,5 saja peale. Üle 5-6 sajale võttev (teedel/tänavatel sõites) muudaks tsikli juba mõttetuks, sest sealt hakkab juba väiksema auto keskmine kütusekulu. Auto on samas sitaks mugavam transpordivahend...
Sellise kütusekuluga Autosi ei ole, on mingid ökoliikurid.
Enda GPz550 võttis 5,3 l/100 km Poker Run-il.
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 1043
- Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
- Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 20 korda
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.