Kokkuvõte 2004
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
peab hooaja lõpetatud lugema, sest viisin täna tsikli talvituma ning tulen järgmine nädal ise Eestisse pikemaks ajaks.
kokku sai siis sõidetud ligi 14000 km, sellest viimased ligi 3000 km inglismaal igapäevaselt tööle-koju ja nädalavahetusel ümbruskonnas kruiisides.
kukkumisi/trahve/teelejäämisi/tsikleid juurde ei tulnud, seega võib selle osa samaks jätta.
uuel aastal seisab esimese asjana ees reis Inglismaalt Eestisse. kas see saab toimuma läbi Rootsi või üle Euroopa, ei ole veel kindel
(küll on aga aina kindlamat kuju võtmas uue tsikli soetamise idee).
kokku sai siis sõidetud ligi 14000 km, sellest viimased ligi 3000 km inglismaal igapäevaselt tööle-koju ja nädalavahetusel ümbruskonnas kruiisides.
kukkumisi/trahve/teelejäämisi/tsikleid juurde ei tulnud, seega võib selle osa samaks jätta.
uuel aastal seisab esimese asjana ees reis Inglismaalt Eestisse. kas see saab toimuma läbi Rootsi või üle Euroopa, ei ole veel kindel

-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Kui täna saabusin tagasi sõidust, et proovida talveratast meie "talves", küsiti minult, et miks ei võiks oodata kevadet ja sooja jne. Ei osanud midagi tarka kosta, peale "jah ise olen rahul" teema.
Saabunud koju, sirvisin siin vanemaid poste ja äkki sain ehk hoopis parema vastuse..ehk isegi valgustuse..sest kui Tsiklonaut kirjutab:
>(nominaalne võiks nagu 35-45K kandis olla üks hooaeg kui ennast vähegi sõitjaks nimetada tahta).
siis mis sai minu eilse-tänase sõidu põhjus muu olla, kui lörts ja pehmeks sõidetud kruusateede liiv hammastevahel krigisemas nui4ks ikka selle aasta sees see 30k täis punnida
Peale seda hakkas mind selle teema algus muidugi üha rohkem huvitama..
Et kas tõesti loodan ma igalt uuelt aastalt ja hooajalt mitte seda, et tuleks taas uued ja põnevad sõidud ja matkad, vaid et äkki tõesti on vaja:
"ennast vähegi sõitjaks nimetada tahta"
Lisaks ei suuda ma veel ära imestada, kuda ikka veel jaksatakse jahuda sellist teemat:
>Kujutledes nüüd, et Lollinna prominentidest rahaässad võiksid ju täiesti >vabalt oma suurel ressursil terve 6 kuud nii järjest lasta mööda Euroopat >oma Harley'dega luksushotellist-hotelli-pordelli, mis siis hooaja >kilomeetrid tuleks?
Ja mitte ainult seepärast, et imho on teema "seelinn" vs "toolinn" väga mõttetud..eriti meie riigis, kus suuruse ja rahvaarvu tõttu erilisi vahesi iseloomu puhtuses ei tohiks tekkida.
Ok, aitab nüüd küll, sorry igatahes, et selle teema juures sõnavõtuga nii hiljaks jäin
Ja loomulikult räägib minus kadedus. Et keegi võib peale oma paari täispikka hooaega ka teistele standardid paika panna, mina aga pean vist
10 hooaega täis sõitma ja matkama ja ikkagi ei saa minust "vähegi sõitjaks nimetada tahta" sest ka sel hooajal tuleb kokku närused >30k km
Kk@ LOL
Saabunud koju, sirvisin siin vanemaid poste ja äkki sain ehk hoopis parema vastuse..ehk isegi valgustuse..sest kui Tsiklonaut kirjutab:
>(nominaalne võiks nagu 35-45K kandis olla üks hooaeg kui ennast vähegi sõitjaks nimetada tahta).
siis mis sai minu eilse-tänase sõidu põhjus muu olla, kui lörts ja pehmeks sõidetud kruusateede liiv hammastevahel krigisemas nui4ks ikka selle aasta sees see 30k täis punnida

Peale seda hakkas mind selle teema algus muidugi üha rohkem huvitama..
Et kas tõesti loodan ma igalt uuelt aastalt ja hooajalt mitte seda, et tuleks taas uued ja põnevad sõidud ja matkad, vaid et äkki tõesti on vaja:
"ennast vähegi sõitjaks nimetada tahta"
Lisaks ei suuda ma veel ära imestada, kuda ikka veel jaksatakse jahuda sellist teemat:
>Kujutledes nüüd, et Lollinna prominentidest rahaässad võiksid ju täiesti >vabalt oma suurel ressursil terve 6 kuud nii järjest lasta mööda Euroopat >oma Harley'dega luksushotellist-hotelli-pordelli, mis siis hooaja >kilomeetrid tuleks?
Ja mitte ainult seepärast, et imho on teema "seelinn" vs "toolinn" väga mõttetud..eriti meie riigis, kus suuruse ja rahvaarvu tõttu erilisi vahesi iseloomu puhtuses ei tohiks tekkida.
Ok, aitab nüüd küll, sorry igatahes, et selle teema juures sõnavõtuga nii hiljaks jäin
Ja loomulikult räägib minus kadedus. Et keegi võib peale oma paari täispikka hooaega ka teistele standardid paika panna, mina aga pean vist
10 hooaega täis sõitma ja matkama ja ikkagi ei saa minust "vähegi sõitjaks nimetada tahta" sest ka sel hooajal tuleb kokku närused >30k km
Kk@ LOL
Mu tsiklihooaeg algas mais ratta ostuga, jätkus jaanipäeva paiku lubade saamisega ja lõppes oktoobri keskel, kui viimast korda peale tööd sai ~5-kraadise ilmaga õhtul peale tööd väike 80km lõ(p/b)usõit tehtud. Kokku vist umbes 2500 km ratta seljas, s.h. suht palju suvel ka tööle ja tagasi sõidetud.
Mind valdab neid 30k jutte kuulates alati midagi kadeduse ja kaastunde vahepealset... 30k aastas sõita keskmise kiirusega 100km/h teeb 300 tundi. Reaalsema keskmise kiirusega 50 km/h (mu auto pardakompu näitab keskmiseks 45) on see 600 tundi. Arvestades, et inime kolmandiku ööpäevast magab, on aastas ärkveloleku aega 365x16=5840 tundi. Sellest viibib tavaline inimene tööl umbes 9*22*11=2178 tundi. Järele jääb 3662 tundi. Sellest peaks siis kuuendiku veetma tsikli seljas, et 30k täis sõita? Arvestades hooaja reaalse pikkusega EW-s, siis suvehooajal praktiliselt kolmandiku... Ma olen kade inimeste peale, kellel selleks piisavalt aega on, kuid samas tunnen kaasa, et neil seda elu muude mõnude jaoks enam ei jagu... Või elavad kõik need 30+K sõitjad muretut rantjee-elu, vabana töötegemise tüütavast kohustusest? Või ehk moodustab suure osa nende tööst tsikliga sõitmine?
-olev-
sel aastal ~25K autodega (millest >10 töösõidud) ja ~2,5K tsikliga... pole mingi sõidumees. Lisaks 50-100K lennukiga, seda küll 100% reisijana... elus on muudki teha, kui veereda ühest kohast teise. Eks inimestel ole elus erinevad eesmärgid ja hobid
Mind valdab neid 30k jutte kuulates alati midagi kadeduse ja kaastunde vahepealset... 30k aastas sõita keskmise kiirusega 100km/h teeb 300 tundi. Reaalsema keskmise kiirusega 50 km/h (mu auto pardakompu näitab keskmiseks 45) on see 600 tundi. Arvestades, et inime kolmandiku ööpäevast magab, on aastas ärkveloleku aega 365x16=5840 tundi. Sellest viibib tavaline inimene tööl umbes 9*22*11=2178 tundi. Järele jääb 3662 tundi. Sellest peaks siis kuuendiku veetma tsikli seljas, et 30k täis sõita? Arvestades hooaja reaalse pikkusega EW-s, siis suvehooajal praktiliselt kolmandiku... Ma olen kade inimeste peale, kellel selleks piisavalt aega on, kuid samas tunnen kaasa, et neil seda elu muude mõnude jaoks enam ei jagu... Või elavad kõik need 30+K sõitjad muretut rantjee-elu, vabana töötegemise tüütavast kohustusest? Või ehk moodustab suure osa nende tööst tsikliga sõitmine?
-olev-
sel aastal ~25K autodega (millest >10 töösõidud) ja ~2,5K tsikliga... pole mingi sõidumees. Lisaks 50-100K lennukiga, seda küll 100% reisijana... elus on muudki teha, kui veereda ühest kohast teise. Eks inimestel ole elus erinevad eesmärgid ja hobid

Päris huvitav lähenemisnurk....teen uue teemaollo kirjutas:Ma olen kade inimeste peale, kellel selleks piisavalt aega on, kuid samas tunnen kaasa, et neil seda elu muude mõnude jaoks enam ei jagu... Või elavad kõik need 30+K sõitjad muretut rantjee-elu, vabana töötegemise tüütavast kohustusest? Või ehk moodustab suure osa nende tööst tsikliga sõitmine?

Suzuki GSX 750 Inazuma
-
- Postitusi: 479
- Liitunud: 01 Veebr 2004, 22:16
- Asukoht: Tallinn-Tartu
- Tänatud: 3 korda
- Kontakt:
minu meelest on matemaatika hästi lihtne: läbisõit pole eesmärk, vaid tagajärgkalle kirjutas:...küsiti minult, et miks ei võiks oodata kevadet ja sooja jne. Ei osanud midagi tarka kosta, peale "jah ise olen rahul" teema. Saabunud koju, sirvisin siin vanemaid poste ja äkki sain ehk hoopis parema vastuse..ehk isegi valgustuse..sest kui Tsiklonaut kirjutab:
>(nominaalne võiks nagu 35-45K kandis olla üks hooaeg kui ennast vähegi sõitjaks nimetada tahta).
siis mis sai minu eilse-tänase sõidu põhjus muu olla, kui lörts ja pehmeks sõidetud kruusateede liiv hammastevahel krigisemas nui4ks ikka selle aasta sees see 30k täis punnida![]()

If it wasn't for last minute, nothing would ever get done.
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Minu kirja veidi ehk liiga tagurpidi nurgast võis vale mulje jääda..hmm kui nii, siis pardon igatahes. Tegelikult tahtsin ma enda väljendamisega jõuda u. samasse kohta, kuhu Mari Öö.
Minuarust peaks igaüks tegema ja sõitma just niipalju ja sellist stiili nagu ise tahab ja millega. Minu kirjutises stiteeritud lõik pani mind lihtsalt veidi imestama, eriti kui ma tean, palju selle kirjutajal tegelikult võiks olla alust sedasi kirjutada.
Kk
Minuarust peaks igaüks tegema ja sõitma just niipalju ja sellist stiili nagu ise tahab ja millega. Minu kirjutises stiteeritud lõik pani mind lihtsalt veidi imestama, eriti kui ma tean, palju selle kirjutajal tegelikult võiks olla alust sedasi kirjutada.
Kk
-
Teema algataja
Niisiis...
Külili käinud: 1x (seisu pealt, omast lollusest)
Trahvi saanud: 0x
Läbisõit: 2000 kiloemmi
Tehtud: Aitasin vana K-650ne taas hingama aga ikkagi soetasin gixxeri (igaks juhuks;)
Varastatud tsikleid: 0x (pole veel jõutud)
Kuna asun hetkel kodumaast eemal ja riigis, kuhu lumi ja jää peaaegu ei ulatu siis võib öelda, et selle aasta sõidud pole kaugeltki läbi.
Külili käinud: 1x (seisu pealt, omast lollusest)
Trahvi saanud: 0x
Läbisõit: 2000 kiloemmi
Tehtud: Aitasin vana K-650ne taas hingama aga ikkagi soetasin gixxeri (igaks juhuks;)
Varastatud tsikleid: 0x (pole veel jõutud)
Kuna asun hetkel kodumaast eemal ja riigis, kuhu lumi ja jää peaaegu ei ulatu siis võib öelda, et selle aasta sõidud pole kaugeltki läbi.
-
- Postitusi: 158
- Liitunud: 25 Nov 2003, 16:14
- Tsikkel: Victory
- Asukoht: Tallinn/Läänemaa
- Kontakt:
Aasta 2004 lõpuga lõppes ka sõiduaasta,mis algas minu jaox aprilli keskpaigas ja lõppeski 31.det.-l kella 7-e paiku õktul.
Ls: 12 000 + km (+sellepärast et ei mäleta palju kevadel isa rattaga sõitsin,enne oma soetamist)
Kukkumisi(olulisi): 2 (1.tln-s Kaarli puiesteel kohe m**n* kõrval kurvis,õline asfalt nõudis karterikaane,2.kruusateel kurvis mootoripidurduse tõttu,murdsi...ei murdnud konte ühtegi,küll aga siduriheebli ja käiguvahetushoova)
Trahve: 1 (...nojah,19 as Eesti Politsei aktsiat sai ikka ostetud kiiruse ületamise eest)
teele ei jäänud
kutsumata külalisi pole käinud
kõik sõidud tehtud selle riigi piiridrd
Ja uus sõiduaasta ka juba alanud: 1.jaanuari lõunal tegin juba esimesed 100km
SÕIDAME EDASI
Ls: 12 000 + km (+sellepärast et ei mäleta palju kevadel isa rattaga sõitsin,enne oma soetamist)
Kukkumisi(olulisi): 2 (1.tln-s Kaarli puiesteel kohe m**n* kõrval kurvis,õline asfalt nõudis karterikaane,2.kruusateel kurvis mootoripidurduse tõttu,murdsi...ei murdnud konte ühtegi,küll aga siduriheebli ja käiguvahetushoova)
Trahve: 1 (...nojah,19 as Eesti Politsei aktsiat sai ikka ostetud kiiruse ületamise eest)
teele ei jäänud
kutsumata külalisi pole käinud
kõik sõidud tehtud selle riigi piiridrd
Ja uus sõiduaasta ka juba alanud: 1.jaanuari lõunal tegin juba esimesed 100km

SÕIDAME EDASI

Happiness is: Finding you have another gear left
(Turist T200M)>(voshod)>JAWA250>(jawa638)>(gsx400e)>K-750>(vx800)-
Moto Guzzi California III>V92C
(Turist T200M)>(voshod)>JAWA250>(jawa638)>(gsx400e)>K-750>(vx800)-
Moto Guzzi California III>V92C
-
Teema algataja
jeeesh! jumala õige, tsiklisõit peaks olema rohkem nagu nauding mitte kes rohkem see uhkem!kalle kirjutas:Minuarust peaks igaüks tegema ja sõitma just niipalju ja sellist stiili nagu ise tahab ja millega.
minu hooajast siis!
see oli minu 2 hooaeg ja algas talvel kylma lume sees möllates



tsiklonaut suudab ka siin oma imeliku jutuga poleemikat tekitada.
Aga muidu head uut aastat kõigile ja lõpetage see 2004 aasta km lugemine ära, kes vana asja meelde tuletab sel......
Aga sooviks kõigile mitte palju kilomeetreid vaid hoopis superägedaid kilomeetreid ! Et oleks palju ilusat ja põnevat ihule ja hingele !
Aga muidu head uut aastat kõigile ja lõpetage see 2004 aasta km lugemine ära, kes vana asja meelde tuletab sel......
Aga sooviks kõigile mitte palju kilomeetreid vaid hoopis superägedaid kilomeetreid ! Et oleks palju ilusat ja põnevat ihule ja hingele !
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.