Sõidupäeva jutud
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 23
- Liitunud: 04 Juul 2007, 13:55
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Täna sai sõidetud Kose-Risti kanti ja tagasi ca 100 km maanteel. Sõrmed veits olid külmad, aga kuna varustus sobiv, siis külm ei hakanud.
Tahaks loota, et see polnud selle hooaja viimane tsiklisõit.
Omamoodi lahedad näod vaatasid soojadest autodest, kui me neist mööda kimasime.... (väljas ca +2-+4)... none's perfect...
hei hei.
Hehh ma lasen ka niikaua kuni hommikul jalga katsudes jää maas on. Kuna tööle minek u 07.30 siis kardan, et see viimane sõit tuleb õigepea. Lugesin siit kunagi, et tsikklil tänavasõidu kummid sellise seguga, et kui tee/asfaldi temperatuur minig 5-6 kraadi plussis siis kumm muutub nn plastikux ja pidamist eriti ei ole, vastab see ka tõele muidu?
terv
Ronrix
-
- Postitusi: 1193
- Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
- Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Külmaga on pidamine kehvem kindlasti kuna rehvid soojenevad juba kauem ja viletsalt kuna asfalt ka külm, mootorgi jahtub hetkega maha kui seima jääd 15 minutikski. Ega eriti ise ei keera peale kui on külmad ilmad ja ei kalla ka kõrva vastu maad, natukene tagasihoidlikum sõidustiil, aga vaata ka kui vana rehv on, tsikli puhul 5 aastat max loevad, siis läheb koostis nn. plastikuks ära. Rehvil on kirjas kuskil kasti sees näiteks (13/02) siis 13-s nädal ja aasta 2002. Endal esirehv hjärgmine aasta saab 5 täis, vahetan ära ja tagumine juba sile. Selleks aastaks aitab küll sõitmisest, jahe ja juba teeb miinust ning jääd.
-
- Postitusi: 127
- Liitunud: 16 Sept 2004, 18:47
- Tsikkel: R6 00.a
- Asukoht: Tartu:::
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Kui mina eile õhtupoole kella 10 ajal sõitmas käisin, siis oli küll selline tunne, et esimest käiku rattal ei olegi. Sirge peal natuke järsemini vajutades keris ratas all ringi ainult. Asfalt on ikk anii külm, et ka kõige pehmema rehviga pole pidamist.
Enne sõitma minemist katsusin maja eest lombi pealt ega see jääs pole
-
Teema algataja
Sai tuldud just Stockholmist Lõuna-Eestisse. Mootor hästi käia ei tahtnud tuulisematel sirgetel ja natuke ulmeline meeleolu tekkis kui teeääred olid hallast valged ja klappides Suicidal Tendencies mängima hakkas. Kuni Adavereni asfalt läikis ilusti nagu praepann. Peale tuulikut oli lihtsalt nagu külmem sügisilm. Ühtegi tsiklisti küll maanteel/linnas näha polnud, Stockholmi vahel sai viimastel päevadel üles loetud 2 cafe-racerit ja 1 Harley mees.
Sõpradele sai öeldud, et keerasin R1 kahvli külge esiratta asemel Salvo suusa.
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Bike sai siis juba eelmine nädal seisma pandud. Eile sai enduroga nii kaheksa paiku õhtul vähe mööda metsa ja põlde sõidetud.Pärast oli kena vaadata kuidas kiiver härmas oli.Aga samas noh külm küll ei hakanud va kiivri rihmajuurest kiskus suuremal kiirusel kuidagi külmaks.Aga ei ole midagi sai vanasti talvel sõidetud saab nüüd ka, vähe soojem varustus ja saab terve talve sõita.Samas laup sai vähe pikem ots ka tehtud. Dainese kombele tuleb ikka au anda väga soe oli.
-
Teema algataja
Tänane 110 km oli valdavalt mõnus sõit. Mingist hetkest kiskus Piibe mnt.l küll jahedaks ja teeääres sillerdav härmatis reetis külmakraadide olemasolu, kuid mida merele lähemale, seda soojemaks läks. Koju jõudes katsusin rehvi, mis oli isegi natuke soe. Mõistlikult kannatab päevas veel mõned tunnid sõita, hetkel jälle maa valge.
-
- Postitusi: 481
- Liitunud: 27 Aug 2007, 23:11
- Tsikkel: 890R, TE300 TBI ja FE350
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 11 korda
Täna käisin korra koolis rattaga, Krooksu ees sai enne ülekäigurada esiratta blokki ka korra (õnneks käbla ei pand) Niiet tuleb väga ettevaatlikult sõita, kuna sellise külmaga mingit pidamist küll pole (mul veel pehme seguga supermoto kumm ka ees, aga sellest polnd ka mingit kasu).
Iseenesest ilm on ilus ja seega tuleb seda ära kasutada. Autoga ei viitsi hommikuti ummikutes passida (isegi nendes, mis meil siin Tartus on )
-
- Postitusi: 187
- Liitunud: 06 Sept 2006, 00:18
- Tsikkel: Yamu,KTM,Kawa
- Asukoht: Jõgeva-Tartu
Et ummikutest siis: OT:
Sellest on kindlalt siin juba teema olemas, aga küsin lühidalt, just selle baikeriks olemise nö eelise kohta.
Kuidas suhtutakse sellesse Ummikute vahelt läbi nõelumisse ? Ei ole keegi kunagi kartnud, et keegi hakkab midagi jamama eestpoolt autodest...või et keegi aknast lõugaks kuhu sa trügid vms ? Ei ole kunagi näidatud näppe rusikaid ega muid imevigureid ?
-
- Postitusi: 481
- Liitunud: 27 Aug 2007, 23:11
- Tsikkel: 890R, TE300 TBI ja FE350
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 11 korda
Ma ei tea kuidas minusse suhtutakse, kui mööda sõidan autodest ummikus. Eile jäin täpselt politsei auto taha seisma ja siis ikka sõitsin mööda, mõtlesin, et äkki tuleb võtab maha ja norib veidi, aga õnneks ei tulnd. Keegi sõimama pole hakand, st ma pole kuulama jäänud seda, hiljem pole ka keegi midagi ütlema tulnd, seega vast ei panda pahaks.
huvitav huvitav
Hommikul tsiklit käima pannes avastasin, et härmas tsikkel on kuskilt endale külge pookinud veel hõbeniidid.. Õues vaatas vastu -5 kraadi aga kust need niidid tsikli külge tekivad, ära ei jaganud. Lihtsalt peeglitelt, kohvrilt ja porilaudadelt ripuvad alla nii 10cm pikkused hõbeniidid ja õõtsuvad malbelt hommikutuulekese käes.
Mõtlemisainet mulle ja teile.
-
Teema algataja
teller kirjutas:Mõtlesin õhtul ise ka, et huvitav, kas Eestis keegi veel piisav nohik on, et sellise asjandusega sõidab.
Tartust, Ironbutt Tarmo Kinkaril on siuke asi
teller kirjutas:Käepidemesoojenduse puhul ei mõelnud elektrisoojendusega, vaid lihtsat lenksu otsa käivat muhvi. Jälle - Londonis väga tavaline nähtus.
Muhv on mõnus, hankisin/sõitsin ise see kevad ise ka sellise, väga hea ja soe. Eestist küll ei leidnud, käisin Londonist toomas.
ahjaa, teemasse ka - pyhapäeval tegime 230+km metsaringi, väga mõnus oli. trassi peal pidi paksud kindad kätte panema, pole jõudnud käekaitsetele veel spoilasid külge ehitada, tuul käib otse peale. metsas oli nagu ikka, õhukeste kinnastega kah palav ja nahk märg
härmas tsikkel on kuskilt endale külge pookinud veel hõbeniidid..
Mul olid eile autopeegli küljes. Minu pakkumine on, et tegu külmunud ämblikuvõrkudega.
Täna hommikul nägin Vabakat pidi tööle sõites uut taset: üks XR125 seljas sõitja oli piisavalt kõva mees, et sellise külmaga tsikkel välja ajada, küll ei olnud ta aga piisavalt julge, et sõita umbes autoridade vahel ja kasutas selle asemel edasijõudmiseks kõnniteed. Nii ei ole üldse ilus. Ei maksa ajada mingit udu, et Vabakal ei mahu tsikkel autoridade vahele. Kui minu veerand tonni Saksa rauda sisaldav bokserbemm mahub, siis mahuvad 125cc-d kah
Täna hommikul nii 8:40 paiku , tegi üks mees/naine kollase Diversioniga , mööda Sõpruse pst-d õppesõitu. Sõpaka ja Vilde ristis näitas minu auto termomeeter -2 kraadi. Harjutamine pidi meistriks tegema )
Ja omal ajal sai minski seljas lastud ka -20 külavahel ringi, vanaisalt päritud saanisõidu kasukas ja kindad abiks.
-
Teema algataja
Sõidan iga päev. -6 külmakraadiga hakkasid käed külmetama küll, tõsi. Aga hea, et jalad on soojas ja kunagi ei külmeta, mootorist tuleb mõnusalt sooja õhku.
Asfalt on külm ja libe, ettevaatlikult tuleb sõita. Järvevana teel sai nii mõneski kohas "driftida", kui tagaratas pidamist ei leidnud.
Õhtuti enam lusti pärast sõitmas ei käi, siiski.
Au anda rollerimeestele ja 50-125 krossikameestele, keda ikka liikluses näen. Visake käppa ka!
Sõidan veel tallinnas rolleriga, eelmine aasta sõitsin kuni detsembri keskmeni kui üks autohuligaan kellel polnud lube sõitis mulle küljelt sisse.
Pärastlõunal on ilm ilus, aga kella 07.30 ajal on jää ja härmatis maas. Tekkinud nii mõnigi külglibisemine tänu härmatisele ja mittesobilikule kiirusele. varsti hakkan ka 50ccm enduroga sõitma kui veab
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.