Aprilia Rs 125

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

3m
Postitusi: 408
Liitunud: 25 Juul 2005, 16:24
Asukoht: Keila
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas 3m »

Miks kohe uut silindrit vaja? Hoonimine+kolb ja muu nänn peaks 1500.-ga välja tulema, vihjeks vihur ja ags racing.

Aprilia Rs 125 '01-> Aprilia Rs 125 '04-> Z750-> FZ1S-> Tiger 800XC
Kasutaja avatar

Kipsi
Postitusi: 1515
Liitunud: 04 Juun 2007, 13:50
Tsikkel: cbr600RR
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 8 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Kipsi »

Matu991 kirjutas:

Sai eelmine kolmapäev saksast ratas toodud. Kerge 300 kilomeetrit sai ära lastud ja nüüd on kellad. Palju läheb maksma uus silinder koos kolvi ja muu mõlluga? :?

Silinder ca 12 tonni, ja kolb veel 2500?


Kämbu
Postitusi: 223
Liitunud: 01 Juul 2004, 05:53

Lugemata postitus Postitas Kämbu »

A mis selle silindriga siis NII HULLU juhtus, et kohe uue peab muretsema?

Silinder muidu uuena 9600 eek. + 1200 vist oli kolb koos kõige muuga, enam täpselt ei mäletagi. (Rotax Kardi kolb)

Ei ole küll päris kindel, aga Rotax DD2 silinder peaks sobima vist ka RS125le. Selle saaks kindlasti odavamalt kui Rs125 oma.
Kui sa jalutad näiteks AGS-Racingusse sisse oma silindriga siis nad kindlasti ütlevad sulle kas sobib või ei.

Rotax MAX oma ei sobi, ja pealegi see on vähe lahjem silinder ka.

Aprilia originaal kolb on vist 2500.. See ei tähenda et see parem oleks. Tulevad need samast tehasest, Kardi kolb on 1 rõngaga aprilia oma 2 rõngaga.

Selleks, et silindrit enam taastada ei saaks peab see ikka päris pilbasteks olema.
Saku motoklubist aegajalt saadetakse neid inglismaale parandusse. keevitavad suuremad vigastused kinni, ja panevad uue nikasiili kihi peale ja jääb nagu uus.
Hoonimisega tegeleb Hanno Rajamets, kui foorumis otsingu teed siis leiad tema telefoni nr ka.

Kasutaja avatar

sander
Postitusi: 380
Liitunud: 23 Apr 2004, 13:42
Tsikkel: Husqvarna

Lugemata postitus Postitas sander »

Kasutaja avatar

Matu991
Postitusi: 67
Liitunud: 24 Apr 2008, 21:03
Tsikkel: Kawasaki
Asukoht: Saaremaa/Tallinn

Lugemata postitus Postitas Matu991 »

arvad et see oleks korralik?

Kasutaja avatar

Matu991
Postitusi: 67
Liitunud: 24 Apr 2008, 21:03
Tsikkel: Kawasaki
Asukoht: Saaremaa/Tallinn

Lugemata postitus Postitas Matu991 »

Palju see keevitamine maksma läheb?
http://fotoalbum.ee/photos/matu991/25528537 selline näeb siis välja silku alumine osa.:/[/img]

Kasutaja avatar

Teema algataja
KillerBee
Postitusi: 147
Liitunud: 15 Jaan 2007, 00:35
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas KillerBee »

tere

kahju kuulda et nii läks, ise sain 35 km sõita ja koos. :)

ma endale ostsin ebay-st silku ja kolvi komplekti seal oli tihendid ka kaasas. Mul läks kokku vist 4500kr.

Edu sulle

Kasutaja avatar

Matu991
Postitusi: 67
Liitunud: 24 Apr 2008, 21:03
Tsikkel: Kawasaki
Asukoht: Saaremaa/Tallinn

Lugemata postitus Postitas Matu991 »

Ega kõik ei saagi seal saksamaal ausad vanad olla ju.


Kämbu
Postitusi: 223
Liitunud: 01 Juul 2004, 05:53

Lugemata postitus Postitas Kämbu »

Matu991 kirjutas:

Palju see keevitamine maksma läheb?
http://fotoalbum.ee/photos/matu991/25528537 selline näeb siis välja silku alumine osa.:/[/img]

Antud silinder on PILBASTEKS, sellega pole mõtet jaurata.

Kasutaja avatar

Matu991
Postitusi: 67
Liitunud: 24 Apr 2008, 21:03
Tsikkel: Kawasaki
Asukoht: Saaremaa/Tallinn

Lugemata postitus Postitas Matu991 »

Seda arvan minagi. Sellepärast tahakski uut. Saksast saab umbes 5000 krooniga kätte kui ma õieti aru ole nsaanud?

Kasutaja avatar

sander
Postitusi: 380
Liitunud: 23 Apr 2004, 13:42
Tsikkel: Husqvarna

Lugemata postitus Postitas sander »

Matu991 kirjutas:

Seda arvan minagi. Sellepärast tahakski uut. Saksast saab umbes 5000 krooniga kätte kui ma õieti aru ole nsaanud?

Sul on 165ccm POLINI silinder. Või ei ole?

Kasutaja avatar

Matu991
Postitusi: 67
Liitunud: 24 Apr 2008, 21:03
Tsikkel: Kawasaki
Asukoht: Saaremaa/Tallinn

Lugemata postitus Postitas Matu991 »

Täpselt ei oska öelda. Aga polini on küll jap silindri peal kirjas.

Kasutaja avatar

Teema algataja
KillerBee
Postitusi: 147
Liitunud: 15 Jaan 2007, 00:35
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas KillerBee »

mis mootor sul on kas rotax 123 või 122

Muidu siin polini silinder
http://cgi.ebay.de/Polini-Tuning-Zylind ... dZViewItem
see on 155cc tuuning. see on pea 6500kr ka.

Kasutaja avatar

Matu991
Postitusi: 67
Liitunud: 24 Apr 2008, 21:03
Tsikkel: Kawasaki
Asukoht: Saaremaa/Tallinn

Lugemata postitus Postitas Matu991 »

Aga istub ju see tavaline 125ccm ka sinna?

Kasutaja avatar

Teema algataja
KillerBee
Postitusi: 147
Liitunud: 15 Jaan 2007, 00:35
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas KillerBee »

ikka läheb, aga kumb sull on kas rotax 123 või rotax 122. mis aasta massin on :?:

Kasutaja avatar

Matu991
Postitusi: 67
Liitunud: 24 Apr 2008, 21:03
Tsikkel: Kawasaki
Asukoht: Saaremaa/Tallinn

Lugemata postitus Postitas Matu991 »

2002 on paberite järgi.

Kasutaja avatar

sander
Postitusi: 380
Liitunud: 23 Apr 2004, 13:42
Tsikkel: Husqvarna

Lugemata postitus Postitas sander »

Matu991 kirjutas:

2002 on paberite järgi.

122 siis.

Kasutaja avatar

Matu991
Postitusi: 67
Liitunud: 24 Apr 2008, 21:03
Tsikkel: Kawasaki
Asukoht: Saaremaa/Tallinn

Lugemata postitus Postitas Matu991 »


Kämbu
Postitusi: 223
Liitunud: 01 Juul 2004, 05:53

Lugemata postitus Postitas Kämbu »

KÕIK Big bore kitid mis rs125 sobivad on täiesti mõttetud... jõudu annavad aga ei kesta üldse, originaal keps ei pea vastu. Kui see võtta siis peaks laskma kusagil uue kepsu teha muidu puudub sellel igasugune mõte. Peale selle on 34mm karpa ka suhteliselt miinimum, 38 oleks ok. Kuna sellise silindriga niguinii kõik ülevoolud üle peab käima, siis mõtekam oleks juba lasta originaal 125st paremaks teha ja saab sama tulemuse, aga mootor kestab ka.

Kasutaja avatar

Matu991
Postitusi: 67
Liitunud: 24 Apr 2008, 21:03
Tsikkel: Kawasaki
Asukoht: Saaremaa/Tallinn

Lugemata postitus Postitas Matu991 »

Praegu on põhiline see, et ratta liikuma saaks. Palju see uue kolv itegemine maksma läheks?

Kasutaja avatar

Matu991
Postitusi: 67
Liitunud: 24 Apr 2008, 21:03
Tsikkel: Kawasaki
Asukoht: Saaremaa/Tallinn

Lugemata postitus Postitas Matu991 »


Kämbu
Postitusi: 223
Liitunud: 01 Juul 2004, 05:53

Lugemata postitus Postitas Kämbu »

Matu991 kirjutas:

Nagu ma enne kirjutasin.. MÕTTETU. Neid sa võid osta päris mitu enne kui sa asja korralikult jooksma saad. Sellega pole päris nii lihtne, et ostad ja kruvid peale. Ma ei tea mis nende kolvide kaalu erinevused on aga võibolla peaks seda väntvõlli tasakaalustama jne, kindlasti oleks vaja tugevamat kepsu, suuremat karpat jne. Pole seda vaeva väärt. Lõpuks saad asja mis on natukene kiirem korralikult tehtud 125sest.

A miks sa nüüd uut kolbi tegema tahad hakata??

Kindlasti tuleb see kallim kui poest lihtsalt ostes :\

Kasutaja avatar

Teema algataja
KillerBee
Postitusi: 147
Liitunud: 15 Jaan 2007, 00:35
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas KillerBee »

kui sa tahad liiguma saada siis kõige odavam on
http://cgi.ebay.de/Aprilia-RS-125-Zylin ... dZViewItem
seal on silku, kolb, ja tihendid
ja veel saadab Eestisse ka

Edu sulle!!

Kasutaja avatar

Teema algataja
KillerBee
Postitusi: 147
Liitunud: 15 Jaan 2007, 00:35
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas KillerBee »

ise ostsin endale kuu tagasi sama(ainult rotax 123 -ele)
ja tänase seisuga olen sõitnud 1500km

Kasutaja avatar

Matu991
Postitusi: 67
Liitunud: 24 Apr 2008, 21:03
Tsikkel: Kawasaki
Asukoht: Saaremaa/Tallinn

Lugemata postitus Postitas Matu991 »

ei jah ostan ikka selle 125-se ära. Pole mõttet asja nii suureks ka upitada. Täna sai ära pestud vanast kolvi purust. Sai enam vähem puhtaks ka:)

Kasutaja avatar

Teema algataja
KillerBee
Postitusi: 147
Liitunud: 15 Jaan 2007, 00:35
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas KillerBee »

tere

kas ja kui tihti peab seda exaust valvet puhastama?


Kämbu
Postitusi: 223
Liitunud: 01 Juul 2004, 05:53

Lugemata postitus Postitas Kämbu »

KillerBee kirjutas:

tere

kas ja kui tihti peab seda exaust valvet puhastama?

Miljon korda räägitud sellel teemal. Umbes 2500km. Mida suurem läbisõit seda rohkem pead puhastama.. Klapipesa kulub jube suureks ja siis läheb seda põlend õli sinna rohkem vahele.

Kasutaja avatar

Teema algataja
KillerBee
Postitusi: 147
Liitunud: 15 Jaan 2007, 00:35
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas KillerBee »

Kämbu kirjutas:
KillerBee kirjutas:

tere

kas ja kui tihti peab seda exaust valvet puhastama?

Miljon korda räägitud sellel teemal. Umbes 2500km. Mida suurem läbisõit seda rohkem pead puhastama.. Klapipesa kulub jube suureks ja siis läheb seda põlend õli sinna rohkem vahele.

Suured Tänud


-mart91-

Lugemata postitus Postitas -mart91- »

Tere

Loodan, et teema algaaja ei pahanda, et tema teemasse enda probleemi kirjutan.

Nimelt küsimus oleks siis selline, et kas see on normaalne, et peale suuremate põõretega(umbes 4500-5500rpm) agresiivset sõitu jäävad põõrded korraks peale 3000rpm peale ?
Linnas on just see asi kuidagi häirima hakanud, et peale kiirendust kohe järgmise foori taga seisma jäädes on põõrded peal...
Samas peale umbes 20sek sellistel põõretel kohal käimist vajuvad tuurid normi tagasi järsku.
Proovisin, et käiguga saan ise ka need põõrded alla lasta.
On see neil masinatel normaalne?

*Tegemist on '06 a RS 125-ga/4000km läbisõit

Kasutaja avatar

Matu991
Postitusi: 67
Liitunud: 24 Apr 2008, 21:03
Tsikkel: Kawasaki
Asukoht: Saaremaa/Tallinn

Lugemata postitus Postitas Matu991 »

KillerBee kaua sul umbes jubin tuli saksast?:P

Suletud

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”