Aprilia Rs 125
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
A mis selle silindriga siis NII HULLU juhtus, et kohe uue peab muretsema?
Silinder muidu uuena 9600 eek. + 1200 vist oli kolb koos kõige muuga, enam täpselt ei mäletagi. (Rotax Kardi kolb)
Ei ole küll päris kindel, aga Rotax DD2 silinder peaks sobima vist ka RS125le. Selle saaks kindlasti odavamalt kui Rs125 oma.
Kui sa jalutad näiteks AGS-Racingusse sisse oma silindriga siis nad kindlasti ütlevad sulle kas sobib või ei.
Rotax MAX oma ei sobi, ja pealegi see on vähe lahjem silinder ka.
Aprilia originaal kolb on vist 2500.. See ei tähenda et see parem oleks. Tulevad need samast tehasest, Kardi kolb on 1 rõngaga aprilia oma 2 rõngaga.
Selleks, et silindrit enam taastada ei saaks peab see ikka päris pilbasteks olema.
Saku motoklubist aegajalt saadetakse neid inglismaale parandusse. keevitavad suuremad vigastused kinni, ja panevad uue nikasiili kihi peale ja jääb nagu uus.
Hoonimisega tegeleb Hanno Rajamets, kui foorumis otsingu teed siis leiad tema telefoni nr ka.
Palju see keevitamine maksma läheb?
http://fotoalbum.ee/photos/matu991/25528537 selline näeb siis välja silku alumine osa.:/[/img]
Matu991 kirjutas:Palju see keevitamine maksma läheb?
http://fotoalbum.ee/photos/matu991/25528537 selline näeb siis välja silku alumine osa.:/[/img]
Antud silinder on PILBASTEKS, sellega pole mõtet jaurata.
mis mootor sul on kas rotax 123 või 122
Muidu siin polini silinder
http://cgi.ebay.de/Polini-Tuning-Zylind ... dZViewItem
see on 155cc tuuning. see on pea 6500kr ka.
KÕIK Big bore kitid mis rs125 sobivad on täiesti mõttetud... jõudu annavad aga ei kesta üldse, originaal keps ei pea vastu. Kui see võtta siis peaks laskma kusagil uue kepsu teha muidu puudub sellel igasugune mõte. Peale selle on 34mm karpa ka suhteliselt miinimum, 38 oleks ok. Kuna sellise silindriga niguinii kõik ülevoolud üle peab käima, siis mõtekam oleks juba lasta originaal 125st paremaks teha ja saab sama tulemuse, aga mootor kestab ka.
Matu991 kirjutas:http://cgi.ebay.de/Aprilia-RS-125-Neuer ... dZViewItem
Mis te sellest arvate?
Nagu ma enne kirjutasin.. MÕTTETU. Neid sa võid osta päris mitu enne kui sa asja korralikult jooksma saad. Sellega pole päris nii lihtne, et ostad ja kruvid peale. Ma ei tea mis nende kolvide kaalu erinevused on aga võibolla peaks seda väntvõlli tasakaalustama jne, kindlasti oleks vaja tugevamat kepsu, suuremat karpat jne. Pole seda vaeva väärt. Lõpuks saad asja mis on natukene kiirem korralikult tehtud 125sest.
A miks sa nüüd uut kolbi tegema tahad hakata??
Kindlasti tuleb see kallim kui poest lihtsalt ostes :\
kui sa tahad liiguma saada siis kõige odavam on
http://cgi.ebay.de/Aprilia-RS-125-Zylin ... dZViewItem
seal on silku, kolb, ja tihendid
ja veel saadab Eestisse ka
Edu sulle!!
Tere
Loodan, et teema algaaja ei pahanda, et tema teemasse enda probleemi kirjutan.
Nimelt küsimus oleks siis selline, et kas see on normaalne, et peale suuremate põõretega(umbes 4500-5500rpm) agresiivset sõitu jäävad põõrded korraks peale 3000rpm peale ?
Linnas on just see asi kuidagi häirima hakanud, et peale kiirendust kohe järgmise foori taga seisma jäädes on põõrded peal...
Samas peale umbes 20sek sellistel põõretel kohal käimist vajuvad tuurid normi tagasi järsku.
Proovisin, et käiguga saan ise ka need põõrded alla lasta.
On see neil masinatel normaalne?
*Tegemist on '06 a RS 125-ga/4000km läbisõit