50 cm3-sed endurod?

Moderaator: Moded


Teema algataja
n2utsu

Lugemata postitus Postitas n2utsu »

Mina ostsin endale Honda MTX50. Lasin tuua Hollandist. Peal on frosseeritud MTX80 mootor. Maksin masina eest 13000.- . 125cc tsiklitele olen korduvalt pähe teinud. Välja jookseb masin 140km/h. Politsei on ka korduvalt kinni pidanud aga peale ostu-müügi lepingu esitamist on kõik OK. Vastupidamisega pole probleeme olnud. Katki pole veel midagi läinud. Üks pilt ka siis sellest masinast.

http://www.rate.ee/show.php?id=9428618

Teema algataja
zobs

Lugemata postitus Postitas zobs »

KÕVA 8) tahaks ka juba 2ra osta gilera smt50 ja 75ccpyti peale panna:)
e: mis aasta oma sul on?

Teema algataja
-N!gHtY-

Lugemata postitus Postitas -N!gHtY- »

Ma oskan öelda paar kiitvat sõna Aprilia mx50-ne kohta...
Sõbral on see, on vahetanud esimese ja tagumise hammasratta ja sumpsi, jookseb välja kuskil 140... Elektristarteri puudumine ei ole mingi miinus, vänt on mugavalt jala juures ja selle saab väga vabalt ise peal istudes ja käsi kasutamata käima lüüa... ainuke ebamugav asi selle juures on see et pöördeid ei tohi lasta alla kuue või seitsmetuhande... siis on kellad, hakkab puterdama ja edasi ei liigu... aga väga bueno masin on muidu...

Teema algataja
zobs

Lugemata postitus Postitas zobs »

aga ta vahetas need hammakad 2ra nyyd tal ei ole yldse j6udu ju

Teema algataja
-N!gHtY-

Lugemata postitus Postitas -N!gHtY- »

on ikka... see tegi lihtsalt käigud veits pikemaks...
kiirendus sajani ... hmm ma ei tea... kuskil alla viieteistkümne või nii

Teema algataja
zobs

Lugemata postitus Postitas zobs »

ei usu :? 50nene mootor ei jaksa niimodi

Teema algataja
Poiiss

Re: 50 cm3-sed endurod?

Lugemata postitus Postitas Poiiss »

Endal yamaha dt 50 2003. aasta. Ostes 5300 sõitnud, tutitas kolb sees yamahakeskusest telllitud. Ostsin sugulaselt 15000.-
Väga rahul masinaga, vennal sr 50 ja sellega küll enam sõita ei taha :D rohkem ta vingub et minuomaga sõita. Mootor see minarelli nagu apriliatel ja derbidel. 10hj mis väga hea. Mõnusad amordid on ikka :D aukudest on lausa mõnu läbi sõita xD Kiiruse koha pealt nii et ml see piiraja maas ajust mis ei lase üle 45 minna. Ülejäänd peal. Kätte saand mingi 80 :D nati mäest alla. Muidu 4 peeneks lastes saab 70+ kätte küll :D aga see sumpa räme piiraja, pikkade peenikeste torudega, mis teeb vaiksemaks ja lahjemaks. Nh 80 on suht rekord 6 käiguga ja tuurid maitea äkki poole peal või alla :D ta ei jõua lihtsalt vedada rohkem selle sumpaga. Karburaator ka dellorto 14,12 mm vist oli :D saab suht vähe kätte, ekonoomne xD Sportsuummiga suht kindel et 100+ poleks proble.
Soovitaks osta küll, ml tsipa vanem mudel kui see uuem aga nh :D uuem võib etem olla, kuna uuem välimus veits ja taga ka ketas ja digitaalne spido ja kergem ka arvatavasti. 2003 aastal ei võind siis 40000 eest el starterit ja neid uuema mudeli asju saada aga nh käima läheb lebolt :D matsupill ikka.
Soovitan, ei pea kahetsema ;)

Kasutaja avatar

-ShadowofDeath-
Postitusi: 318
Liitunud: 01 Mär 2006, 16:13
Asukoht: Saue

Re: 50 cm3-sed endurod?

Lugemata postitus Postitas -ShadowofDeath- »

Poiiss kirjutas:

Endal yamaha dt 50 2003. aasta. Ostes 5300 sõitnud, tutitas kolb sees yamahakeskusest telllitud. Ostsin sugulaselt 15000.-
Väga rahul masinaga, vennal sr 50 ja sellega küll enam sõita ei taha :D rohkem ta vingub et minuomaga sõita. Mootor see minarelli nagu apriliatel ja derbidel. 10hj mis väga hea. Mõnusad amordid on ikka :D aukudest on lausa mõnu läbi sõita xD Kiiruse koha pealt nii et ml see piiraja maas ajust mis ei lase üle 45 minna. Ülejäänd peal. Kätte saand mingi 80 :D nati mäest alla. Muidu 4 peeneks lastes saab 70+ kätte küll :D aga see sumpa räme piiraja, pikkade peenikeste torudega, mis teeb vaiksemaks ja lahjemaks. Nh 80 on suht rekord 6 käiguga ja tuurid maitea äkki poole peal või alla :D ta ei jõua lihtsalt vedada rohkem selle sumpaga. Karburaator ka dellorto 14,12 mm vist oli :D saab suht vähe kätte, ekonoomne xD Sportsuummiga suht kindel et 100+ poleks proble.
Soovitaks osta küll, ml tsipa vanem mudel kui see uuem aga nh :D uuem võib etem olla, kuna uuem välimus veits ja taga ka ketas ja digitaalne spido ja kergem ka arvatavasti. 2003 aastal ei võind siis 40000 eest el starterit ja neid uuema mudeli asju saada aga nh käima läheb lebolt :D matsupill ikka.
Soovitan, ei pea kahetsema ;)

Teema kuhu postitasid on natuke vana ja arvan, et soovija on oma sõiduki juba ära ostnud :D

Zid Pilot
Baotian Freedo 4
Stella V-50
Müüa Fiat Panda 06!

Teema algataja
tanel220

Re: 50 cm3-sed endurod?

Lugemata postitus Postitas tanel220 »

Kui teema ette poole toodi juba mõtlesin ka küsimuse esitada.

Siin 2 inimest ees pool ütles kunagi et neil jooksevad endurod 140 välja ära ja on 80-sed...

Mul endal MBK X-limit, peale pandud Malossi MHR 80cc Silinder kit ja Sportsumpa aga üle 100 väga palju minna ei taha...
Millest see tuleb oskab keegi öelda?

Kasutaja avatar

ht99
Postitusi: 681
Liitunud: 26 Apr 2007, 10:51
Asukoht: Tartu

Re: 50 cm3-sed endurod?

Lugemata postitus Postitas ht99 »

Ülekandest näiteks.


rallitaja
Postitusi: 491
Liitunud: 12 Juun 2007, 08:52

Re: 50 cm3-sed endurod?

Lugemata postitus Postitas rallitaja »

Ülekanne, toitesüsteem, eelsüütenurk, õhutemperatuur, väljalaske ja silindri kokkusobivus, vastutuul, tee kalle... Mõjutavaid tegureid on n-ö sitaks.

Kasutaja avatar

Pihlakas
Postitusi: 261
Liitunud: 03 Okt 2007, 22:01
Tsikkel: Honda VF750F
Asukoht: Tallinn / Tartu

Re: 50 cm3-sed endurod?

Lugemata postitus Postitas Pihlakas »

Palju muid tegurid on veel: hõõrdumine, katsekeskkonna temperatuur, gaasis olevad lisaained, õhurõhk ja -niiskus, põlemiskambri iseärasused, mis mõjutavas gaaside liikumise kiirust, põlemiskambri õhktihedus, gaasi hulk, gaasi õhuga segunemise kiirus, hapniku sisaldus õhus, lisasurvete asjaolu, gaasi temperatuur, gaasi süütamise asukoht, gaasi süütamise viis, õhus olevate lisaainete asjaolu (eriti kehtib see just Aktiinium(III)etanaatide kohta), põlimiskambri seintele kinnitunud Broomioksiiidid, mis tõstavad põlemiskambri temperatuuri ja seega vähendavad rõhku, sest on ju rõhk ja temperatuur pöördvõrdelises seoses (seda tuleks eriti tähele panna, kui tegu on juba eelnevalt kasutatud püssiga) ja kindlasti ei tohi unustada kõige tähtsamat tegurit, inimtegurit. Proovisin panna võimalikult palju tegureid.Kui ma midagi mööda panin, siis andke teada.

Piduriketaste valmistamine.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mopeedid”