50 cm3-sed endurod?
Moderaator: Moded
-
n2utsu
Teema algataja
http://www.rate.ee/show.php?id=9428618
-
zobs
Teema algataja
-
-N!gHtY-
Teema algataja
Sõbral on see, on vahetanud esimese ja tagumise hammasratta ja sumpsi, jookseb välja kuskil 140... Elektristarteri puudumine ei ole mingi miinus, vänt on mugavalt jala juures ja selle saab väga vabalt ise peal istudes ja käsi kasutamata käima lüüa... ainuke ebamugav asi selle juures on see et pöördeid ei tohi lasta alla kuue või seitsmetuhande... siis on kellad, hakkab puterdama ja edasi ei liigu... aga väga bueno masin on muidu...
-
-N!gHtY-
Teema algataja
-
Poiiss
Teema algataja
Re: 50 cm3-sed endurod?
Endal yamaha dt 50 2003. aasta. Ostes 5300 sõitnud, tutitas kolb sees yamahakeskusest telllitud. Ostsin sugulaselt 15000.-
Väga rahul masinaga, vennal sr 50 ja sellega küll enam sõita ei taha
rohkem ta vingub et minuomaga sõita. Mootor see minarelli nagu apriliatel ja derbidel. 10hj mis väga hea. Mõnusad amordid on ikka
aukudest on lausa mõnu läbi sõita xD Kiiruse koha pealt nii et ml see piiraja maas ajust mis ei lase üle 45 minna. Ülejäänd peal. Kätte saand mingi 80
nati mäest alla. Muidu 4 peeneks lastes saab 70+ kätte küll
aga see sumpa räme piiraja, pikkade peenikeste torudega, mis teeb vaiksemaks ja lahjemaks. Nh 80 on suht rekord 6 käiguga ja tuurid maitea äkki poole peal või alla
ta ei jõua lihtsalt vedada rohkem selle sumpaga. Karburaator ka dellorto 14,12 mm vist oli
saab suht vähe kätte, ekonoomne xD Sportsuummiga suht kindel et 100+ poleks proble.
Soovitaks osta küll, ml tsipa vanem mudel kui see uuem aga nh
uuem võib etem olla, kuna uuem välimus veits ja taga ka ketas ja digitaalne spido ja kergem ka arvatavasti. 2003 aastal ei võind siis 40000 eest el starterit ja neid uuema mudeli asju saada aga nh käima läheb lebolt
matsupill ikka.
Soovitan, ei pea kahetsema ![]()
-
-ShadowofDeath-
- Postitusi: 318
- Liitunud: 01 Mär 2006, 16:13
- Asukoht: Saue
Re: 50 cm3-sed endurod?
Poiiss kirjutas:Endal yamaha dt 50 2003. aasta. Ostes 5300 sõitnud, tutitas kolb sees yamahakeskusest telllitud. Ostsin sugulaselt 15000.-
Väga rahul masinaga, vennal sr 50 ja sellega küll enam sõita ei taharohkem ta vingub et minuomaga sõita. Mootor see minarelli nagu apriliatel ja derbidel. 10hj mis väga hea. Mõnusad amordid on ikka
aukudest on lausa mõnu läbi sõita xD Kiiruse koha pealt nii et ml see piiraja maas ajust mis ei lase üle 45 minna. Ülejäänd peal. Kätte saand mingi 80
nati mäest alla. Muidu 4 peeneks lastes saab 70+ kätte küll
aga see sumpa räme piiraja, pikkade peenikeste torudega, mis teeb vaiksemaks ja lahjemaks. Nh 80 on suht rekord 6 käiguga ja tuurid maitea äkki poole peal või alla
ta ei jõua lihtsalt vedada rohkem selle sumpaga. Karburaator ka dellorto 14,12 mm vist oli
saab suht vähe kätte, ekonoomne xD Sportsuummiga suht kindel et 100+ poleks proble.
Soovitaks osta küll, ml tsipa vanem mudel kui see uuem aga nhuuem võib etem olla, kuna uuem välimus veits ja taga ka ketas ja digitaalne spido ja kergem ka arvatavasti. 2003 aastal ei võind siis 40000 eest el starterit ja neid uuema mudeli asju saada aga nh käima läheb lebolt
matsupill ikka.
Soovitan, ei pea kahetsema
Teema kuhu postitasid on natuke vana ja arvan, et soovija on oma sõiduki juba ära ostnud ![]()
Baotian Freedo 4
Stella V-50
Müüa Fiat Panda 06!
-
tanel220
Teema algataja
Re: 50 cm3-sed endurod?
Kui teema ette poole toodi juba mõtlesin ka küsimuse esitada.
Siin 2 inimest ees pool ütles kunagi et neil jooksevad endurod 140 välja ära ja on 80-sed...
Mul endal MBK X-limit, peale pandud Malossi MHR 80cc Silinder kit ja Sportsumpa aga üle 100 väga palju minna ei taha...
Millest see tuleb oskab keegi öelda?
Re: 50 cm3-sed endurod?
Ülekanne, toitesüsteem, eelsüütenurk, õhutemperatuur, väljalaske ja silindri kokkusobivus, vastutuul, tee kalle... Mõjutavaid tegureid on n-ö sitaks.
Re: 50 cm3-sed endurod?
Palju muid tegurid on veel: hõõrdumine, katsekeskkonna temperatuur, gaasis olevad lisaained, õhurõhk ja -niiskus, põlemiskambri iseärasused, mis mõjutavas gaaside liikumise kiirust, põlemiskambri õhktihedus, gaasi hulk, gaasi õhuga segunemise kiirus, hapniku sisaldus õhus, lisasurvete asjaolu, gaasi temperatuur, gaasi süütamise asukoht, gaasi süütamise viis, õhus olevate lisaainete asjaolu (eriti kehtib see just Aktiinium(III)etanaatide kohta), põlimiskambri seintele kinnitunud Broomioksiiidid, mis tõstavad põlemiskambri temperatuuri ja seega vähendavad rõhku, sest on ju rõhk ja temperatuur pöördvõrdelises seoses (seda tuleks eriti tähele panna, kui tegu on juba eelnevalt kasutatud püssiga) ja kindlasti ei tohi unustada kõige tähtsamat tegurit, inimtegurit. Proovisin panna võimalikult palju tegureid.Kui ma midagi mööda panin, siis andke teada.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.